Şimdi Ara

BÜTÇE ARTTI ; SEÇENEK ARTTI! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
920
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chucky35

    quote:

    Orijinalden alıntı: AtakaN_35

    quote:

    Orijinalden alıntı: chucky35

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dentex Dentex

    GP yi bilemiycem ama astrayı çok araştırdım evet 1.viteste turbo akfit olmuyor hantal kalıyor ama daha sonra koltuğa yapıştırıyor diyor kullananlar arkadaşımda 1.4 tdci fiesta var performansı gayet yeterli benim için,o da seçeneklerim arasında zaten

    Kim dediyse ya arabadan anlamıyor ya da dalga geçmiş sizinle. 1.viteste turbo aktif olmuyor lafı mantıklı geliyor mu size?

    valla o kadar çok forum,topic araştırdım okudum ki aklımda yanlış kalmış olabilir affola. ama hatırladığım ortak kanı 1.viteste kalkışta arabanın hantal kalmasıydı.araba devrini alınca turbo devreye giriyor koltuğa yapıştırıyor deniyor hep. dizel motorlardan pek anlamıyorum mazur görün

    Kusura bakmayın sert yazmısım biraz da lafım size değil. Her önüne gelen yorum yapıyor sonuçta alınan ucuz birşey değil




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AtakaN_35

    quote:

    Orijinalden alıntı: chucky35

    quote:

    Orijinalden alıntı: AtakaN_35

    quote:

    Orijinalden alıntı: chucky35

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dentex Dentex

    GP yi bilemiycem ama astrayı çok araştırdım evet 1.viteste turbo akfit olmuyor hantal kalıyor ama daha sonra koltuğa yapıştırıyor diyor kullananlar arkadaşımda 1.4 tdci fiesta var performansı gayet yeterli benim için,o da seçeneklerim arasında zaten

    Kim dediyse ya arabadan anlamıyor ya da dalga geçmiş sizinle. 1.viteste turbo aktif olmuyor lafı mantıklı geliyor mu size?

    valla o kadar çok forum,topic araştırdım okudum ki aklımda yanlış kalmış olabilir affola. ama hatırladığım ortak kanı 1.viteste kalkışta arabanın hantal kalmasıydı.araba devrini alınca turbo devreye giriyor koltuğa yapıştırıyor deniyor hep. dizel motorlardan pek anlamıyorum mazur görün

    Kusura bakmayın sert yazmısım biraz da lafım size değil. Her önüne gelen yorum yapıyor sonuçta alınan ucuz birşey değil

    siz de haklısınız aracı kullanmayı geçtim,koltuğuna oturmadan çekmiyor gitmiyor gibi yorumlar yapanlar oldukça sinirlenmemek elde değil.




  • 120 hp dizel Fiat Bravo, mutlaka inceleyin derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CThirty

    120 hp dizel Fiat Bravo, mutlaka inceleyin derim.

    iç,dış tasarımını oldukça beğeniyorum 120 bg 300 tork da insanı heycanlandırıyor fakat opel'in verdiği kaliteyi verebilir mi? şüpheliyim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chucky35

    quote:

    Orijinalden alıntı: CThirty

    120 hp dizel Fiat Bravo, mutlaka inceleyin derim.

    iç,dış tasarımını oldukça beğeniyorum 120 bg 300 tork da insanı heycanlandırıyor fakat opel'in verdiği kaliteyi verebilir mi? şüpheliyim..

    Mutlaka gidip incelenmesinde fayda var. Açıkcası ben Punto Evo daki malzeme kalitesini B sınıfına göre oldukça iyi bulmuştum. Bravo'nun daha iyi olcağı da bariz. Bence bravo aradığınız kriterlerde çok cazip bir seçenek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chucky35

    quote:

    Orijinalden alıntı: CThirty

    120 hp dizel Fiat Bravo, mutlaka inceleyin derim.

    iç,dış tasarımını oldukça beğeniyorum 120 bg 300 tork da insanı heycanlandırıyor fakat opel'in verdiği kaliteyi verebilir mi? şüpheliyim..

    Bravo'yu Punto'yla karıştırmayın. Bildiğimiz Fiat' a göre oldukça kalitelidir. İncelemeden ön yargılı davranmayın derim.




  • Araştırıp inceleyeceğim teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ykaraca

    quote:

    Orijinalden alıntı: chucky35

    quote:

    Orijinalden alıntı: CThirty

    120 hp dizel Fiat Bravo, mutlaka inceleyin derim.

    iç,dış tasarımını oldukça beğeniyorum 120 bg 300 tork da insanı heycanlandırıyor fakat opel'in verdiği kaliteyi verebilir mi? şüpheliyim..

    Bravo'yu Punto'yla karıştırmayın. Bildiğimiz Fiat' a göre oldukça kalitelidir. İncelemeden ön yargılı davranmayın derim.

    GP de sınıfı için fazlasıyla kaliteli ve dolu bir araç..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dentex Dentex

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ykaraca

    quote:

    Orijinalden alıntı: chucky35

    quote:

    Orijinalden alıntı: CThirty

    120 hp dizel Fiat Bravo, mutlaka inceleyin derim.

    iç,dış tasarımını oldukça beğeniyorum 120 bg 300 tork da insanı heycanlandırıyor fakat opel'in verdiği kaliteyi verebilir mi? şüpheliyim..

    Bravo'yu Punto'yla karıştırmayın. Bildiğimiz Fiat' a göre oldukça kalitelidir. İncelemeden ön yargılı davranmayın derim.

    GP de sınıfı için fazlasıyla kaliteli ve dolu bir araç..

    Punto'ya laf etmedim yanlış anlaşılmasın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ykaraca

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dentex Dentex

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ykaraca

    quote:

    Orijinalden alıntı: chucky35

    quote:

    Orijinalden alıntı: CThirty

    120 hp dizel Fiat Bravo, mutlaka inceleyin derim.

    iç,dış tasarımını oldukça beğeniyorum 120 bg 300 tork da insanı heycanlandırıyor fakat opel'in verdiği kaliteyi verebilir mi? şüpheliyim..

    Bravo'yu Punto'yla karıştırmayın. Bildiğimiz Fiat' a göre oldukça kalitelidir. İncelemeden ön yargılı davranmayın derim.

    GP de sınıfı için fazlasıyla kaliteli ve dolu bir araç..

    Punto'ya laf etmedim yanlış anlaşılmasın.





  • Bravo kesinlikle çok mantıklı olacaktır. gerek motoru gerek tasarımı başarılı bir araç 120 Hp-300 Nm yazarken bile koltuğa yapıştırıyor
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.