Şimdi Ara

buzdolabım cizildi NE YAPMALIYIM (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
33
Cevap
0
Favori
59.356
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Hayret ettim insanda akıl, izan olur
    Açıkca ben bozdum beleşe yaptırdim diyor bu hangi ahlaki davranışa girer,bence hiçbirine anlayacak kapasite yok nisan yağmuru gibi gelir bu yazılanlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    quote:

    Orijinalden alıntı: efemre5059

    quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    quote:

    Orijinalden alıntı: efemre5059

    sonuç olarak değişti burda sana servisleri savunacak değilim çamaşır makinesini ücretsiz herşeyini değiştirtmiş adamım ben kimseye yalan borcum yok herkes inanmak istediğine inanır istisna yada değil servisten memnunum bocsh siemens çalışanısanız bilelim

    Yahu sen kimle konuşuyorsun?
    Ben hangi yorumumda ''değiştiğine inanmıyorum'' dedim?
    Hangi yorumumda siemens ve bosch'u savundum?
    Saçma fikirler verip milletin aklını bulandırmayın
    Servisi çağırıp ''ben kapağı çizdim,git garantiden değiştir'' dersen çalışanlardan makul cevabı alır oturursun.
    Akıl var mantık var senin sakarlığının sorumlusu neden firma olsun?
    Sen servisinden memnunsun diye bütün arçelik servisleri aynı anlayışta olacak değil.
    Geçen sene 3 aylık arçelik marka sebilin musluğu bozulduğunda kullanıcı hatasını bahane ederek değiştirmediler,garantiye sokana kadar 1 hafta uğraştım.
    Bosch,arçelik,lg,vestel hepsinin servisi aynı al birini vur ötekine.

    nasıl algılarsan lafımı heryere çekebilirsin o senin bileceğin iş en azından şansını deneyebilir olamazmı? genellikle benim mesajlarımı çevirenler bosch siemens çalışanı olmaktadır o yüzden sordum evet 2 defa kapı değişti kimseye birşey inandırmak zorunda değilim başka biri çıkıp başka birşey söyleyecek bunuda biliyorum sakarlığımın sorumlusu bırak yetkililer karar versin başkaları değil

    Yetkililer zaten karar vermiş,dolabının garanti belgesinin şartlarını okursan görürsün yetkililerin kararlarını.

    gayet iyi biliyorum o garanti şartlarını merak etme sorun çıkarmadan değiştirdiler çünkü kullanıcı hatasına vurmadık anlayabilirsen tabi kendi hatamı değiştirmek istediğim ürünü kendimi ortaya koyuyayım o arkadaşta öyle yapsın çok geçmeden değiştirirler zaten uyanık olursan herşeyi başarabilirsin çamaşır makinesinde kendimden kaynaklı sorunu fabrikasyon hatası olarak göstertip ücretsiz yaptırdım kazan hariç bizim milletimiz birşeyden haberler gözlerini açarlarsda herşeyi başarabilirler şirket politakaları hikaye




  • quote:

    Orijinalden alıntı: efemre5059

    quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    quote:

    Orijinalden alıntı: efemre5059

    quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    quote:

    Orijinalden alıntı: efemre5059

    sonuç olarak değişti burda sana servisleri savunacak değilim çamaşır makinesini ücretsiz herşeyini değiştirtmiş adamım ben kimseye yalan borcum yok herkes inanmak istediğine inanır istisna yada değil servisten memnunum bocsh siemens çalışanısanız bilelim

    Yahu sen kimle konuşuyorsun?
    Ben hangi yorumumda ''değiştiğine inanmıyorum'' dedim?
    Hangi yorumumda siemens ve bosch'u savundum?
    Saçma fikirler verip milletin aklını bulandırmayın
    Servisi çağırıp ''ben kapağı çizdim,git garantiden değiştir'' dersen çalışanlardan makul cevabı alır oturursun.
    Akıl var mantık var senin sakarlığının sorumlusu neden firma olsun?
    Sen servisinden memnunsun diye bütün arçelik servisleri aynı anlayışta olacak değil.
    Geçen sene 3 aylık arçelik marka sebilin musluğu bozulduğunda kullanıcı hatasını bahane ederek değiştirmediler,garantiye sokana kadar 1 hafta uğraştım.
    Bosch,arçelik,lg,vestel hepsinin servisi aynı al birini vur ötekine.

    nasıl algılarsan lafımı heryere çekebilirsin o senin bileceğin iş en azından şansını deneyebilir olamazmı? genellikle benim mesajlarımı çevirenler bosch siemens çalışanı olmaktadır o yüzden sordum evet 2 defa kapı değişti kimseye birşey inandırmak zorunda değilim başka biri çıkıp başka birşey söyleyecek bunuda biliyorum sakarlığımın sorumlusu bırak yetkililer karar versin başkaları değil

    Yetkililer zaten karar vermiş,dolabının garanti belgesinin şartlarını okursan görürsün yetkililerin kararlarını.

    gayet iyi biliyorum o garanti şartlarını merak etme sorun çıkarmadan değiştirdiler çünkü kullanıcı hatasına vurmadık anlayabilirsen tabi kendi hatamı değiştirmek istediğim ürünü kendimi ortaya koyuyayım o arkadaşta öyle yapsın çok geçmeden değiştirirler zaten uyanık olursan herşeyi başarabilirsin çamaşır makinesinde kendimden kaynaklı sorunu fabrikasyon hatası olarak göstertip ücretsiz yaptırdım kazan hariç bizim milletimiz birşeyden haberler gözlerini açarlarsda herşeyi başarabilirler şirket politakaları hikaye

    Sen yapabilirsin ama herkes sahtekarlık yapamaz.
    Zaten milletçe kafamız başka bir şeye çalışmıyor anca birbirimizi kazıklayalım.




  • Mesajlar kayıt altına alindi .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    quote:

    Orijinalden alıntı: efemre5059

    quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    quote:

    Orijinalden alıntı: efemre5059

    quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    quote:

    Orijinalden alıntı: efemre5059

    sonuç olarak değişti burda sana servisleri savunacak değilim çamaşır makinesini ücretsiz herşeyini değiştirtmiş adamım ben kimseye yalan borcum yok herkes inanmak istediğine inanır istisna yada değil servisten memnunum bocsh siemens çalışanısanız bilelim

    Yahu sen kimle konuşuyorsun?
    Ben hangi yorumumda ''değiştiğine inanmıyorum'' dedim?
    Hangi yorumumda siemens ve bosch'u savundum?
    Saçma fikirler verip milletin aklını bulandırmayın
    Servisi çağırıp ''ben kapağı çizdim,git garantiden değiştir'' dersen çalışanlardan makul cevabı alır oturursun.
    Akıl var mantık var senin sakarlığının sorumlusu neden firma olsun?
    Sen servisinden memnunsun diye bütün arçelik servisleri aynı anlayışta olacak değil.
    Geçen sene 3 aylık arçelik marka sebilin musluğu bozulduğunda kullanıcı hatasını bahane ederek değiştirmediler,garantiye sokana kadar 1 hafta uğraştım.
    Bosch,arçelik,lg,vestel hepsinin servisi aynı al birini vur ötekine.

    nasıl algılarsan lafımı heryere çekebilirsin o senin bileceğin iş en azından şansını deneyebilir olamazmı? genellikle benim mesajlarımı çevirenler bosch siemens çalışanı olmaktadır o yüzden sordum evet 2 defa kapı değişti kimseye birşey inandırmak zorunda değilim başka biri çıkıp başka birşey söyleyecek bunuda biliyorum sakarlığımın sorumlusu bırak yetkililer karar versin başkaları değil

    Yetkililer zaten karar vermiş,dolabının garanti belgesinin şartlarını okursan görürsün yetkililerin kararlarını.

    gayet iyi biliyorum o garanti şartlarını merak etme sorun çıkarmadan değiştirdiler çünkü kullanıcı hatasına vurmadık anlayabilirsen tabi kendi hatamı değiştirmek istediğim ürünü kendimi ortaya koyuyayım o arkadaşta öyle yapsın çok geçmeden değiştirirler zaten uyanık olursan herşeyi başarabilirsin çamaşır makinesinde kendimden kaynaklı sorunu fabrikasyon hatası olarak göstertip ücretsiz yaptırdım kazan hariç bizim milletimiz birşeyden haberler gözlerini açarlarsda herşeyi başarabilirler şirket politakaları hikaye

    Sen yapabilirsin ama herkes sahtekarlık yapamaz.
    Zaten milletçe kafamız başka bir şeye çalışmıyor anca birbirimizi kazıklayalım.

    Helal kardeşim yarın kayıt altına aldığım mesajlari arçelige soracağım, bakalım ne diyecekler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • benim dolabın simli kaplama kapakları ve sapları boya atma sorunundan garantı kapsamında 2 kere degıstı.model vestelrına 465 hg
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .Antika.


    quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    quote:

    Orijinalden alıntı: efemre5059

    quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    quote:

    Orijinalden alıntı: efemre5059

    quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    quote:

    Orijinalden alıntı: efemre5059

    sonuç olarak değişti burda sana servisleri savunacak değilim çamaşır makinesini ücretsiz herşeyini değiştirtmiş adamım ben kimseye yalan borcum yok herkes inanmak istediğine inanır istisna yada değil servisten memnunum bocsh siemens çalışanısanız bilelim

    Yahu sen kimle konuşuyorsun?
    Ben hangi yorumumda ''değiştiğine inanmıyorum'' dedim?
    Hangi yorumumda siemens ve bosch'u savundum?
    Saçma fikirler verip milletin aklını bulandırmayın
    Servisi çağırıp ''ben kapağı çizdim,git garantiden değiştir'' dersen çalışanlardan makul cevabı alır oturursun.
    Akıl var mantık var senin sakarlığının sorumlusu neden firma olsun?
    Sen servisinden memnunsun diye bütün arçelik servisleri aynı anlayışta olacak değil.
    Geçen sene 3 aylık arçelik marka sebilin musluğu bozulduğunda kullanıcı hatasını bahane ederek değiştirmediler,garantiye sokana kadar 1 hafta uğraştım.
    Bosch,arçelik,lg,vestel hepsinin servisi aynı al birini vur ötekine.

    nasıl algılarsan lafımı heryere çekebilirsin o senin bileceğin iş en azından şansını deneyebilir olamazmı? genellikle benim mesajlarımı çevirenler bosch siemens çalışanı olmaktadır o yüzden sordum evet 2 defa kapı değişti kimseye birşey inandırmak zorunda değilim başka biri çıkıp başka birşey söyleyecek bunuda biliyorum sakarlığımın sorumlusu bırak yetkililer karar versin başkaları değil

    Yetkililer zaten karar vermiş,dolabının garanti belgesinin şartlarını okursan görürsün yetkililerin kararlarını.

    gayet iyi biliyorum o garanti şartlarını merak etme sorun çıkarmadan değiştirdiler çünkü kullanıcı hatasına vurmadık anlayabilirsen tabi kendi hatamı değiştirmek istediğim ürünü kendimi ortaya koyuyayım o arkadaşta öyle yapsın çok geçmeden değiştirirler zaten uyanık olursan herşeyi başarabilirsin çamaşır makinesinde kendimden kaynaklı sorunu fabrikasyon hatası olarak göstertip ücretsiz yaptırdım kazan hariç bizim milletimiz birşeyden haberler gözlerini açarlarsda herşeyi başarabilirler şirket politakaları hikaye

    Sen yapabilirsin ama herkes sahtekarlık yapamaz.
    Zaten milletçe kafamız başka bir şeye çalışmıyor anca birbirimizi kazıklayalım.

    Helal kardeşim yarın kayıt altına aldığım mesajlari arçelige soracağım, bakalım ne diyecekler.

    istediğine sor hatta git arçeliğin genel merkezine git ukala şey seni adamlar kaliteli mal yapmıyorsa benim sorunum değil git yetkililerle görüş ben burdayım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lazpanyol

    benim dolabın simli kaplama kapakları ve sapları boya atma sorunundan garantı kapsamında 2 kere degıstı.model vestelrına 465 hg

    gelde anlat hocam şunlara ne çektiğimi sen biliyorsun zaten bu arada söylemeyi unuttum öyle şap diye herşey olmuyor zamanla her parçayı zamanla değiştirdim anlayabilirseniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lazpanyol

    benim dolabın simli kaplama kapakları ve sapları boya atma sorunundan garantı kapsamında 2 kere degıstı.model vestelrına 465 hg

    Fabrikasyon hatalı parça tabiki değişmeli,ama kullanıcı eline anahtarı alıp dolabın kapağını çizerse bu parça garantiden değişmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    quote:

    Orijinalden alıntı: lazpanyol

    benim dolabın simli kaplama kapakları ve sapları boya atma sorunundan garantı kapsamında 2 kere degıstı.model vestelrına 465 hg

    Fabrikasyon hatalı parça tabiki değişmeli,ama kullanıcı eline anahtarı alıp dolabın kapağını çizerse bu parça garantiden değişmez.


    o başka birşey sen çiz şimdi 5 cm genişliğinde dolabı kimse ilgilenmez bile ama ufak tefek şeylerde değişim yapıyorlar bana gelenler fabrika hatalıydı o cilanın atmasıda fabrika hatalı ben üzerine düşmeseydim kapak gri olcaktı o simleri geliyordu silince ve buda garanti kapsamına giriyor zaten şimdi 5 sene geçti hiç bir sorun yok demekki sağlam mal üretmek önemliymiş defolu üretirsen başın çok ağrır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: efemre5059

    quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    quote:

    Orijinalden alıntı: lazpanyol

    benim dolabın simli kaplama kapakları ve sapları boya atma sorunundan garantı kapsamında 2 kere degıstı.model vestelrına 465 hg

    Fabrikasyon hatalı parça tabiki değişmeli,ama kullanıcı eline anahtarı alıp dolabın kapağını çizerse bu parça garantiden değişmez.


    o başka birşey sen çiz şimdi 5 cm genişliğinde dolabı kimse ilgilenmez bile ama ufak tefek şeylerde değişim yapıyorlar bana gelenler fabrika hatalıydı o cilanın atmasıda fabrika hatalı ben üzerine düşmeseydim kapak gri olcaktı o simleri geliyordu silince ve buda garanti kapsamına giriyor zaten şimdi 5 sene geçti hiç bir sorun yok demekki sağlam mal üretmek önemliymiş defolu üretirsen başın çok ağrır

    Bizim bahsettiğimiz defolu mallar değil,kullanıcı kaynaklı hasarlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    quote:

    Orijinalden alıntı: efemre5059

    quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    quote:

    Orijinalden alıntı: lazpanyol

    benim dolabın simli kaplama kapakları ve sapları boya atma sorunundan garantı kapsamında 2 kere degıstı.model vestelrına 465 hg

    Fabrikasyon hatalı parça tabiki değişmeli,ama kullanıcı eline anahtarı alıp dolabın kapağını çizerse bu parça garantiden değişmez.


    o başka birşey sen çiz şimdi 5 cm genişliğinde dolabı kimse ilgilenmez bile ama ufak tefek şeylerde değişim yapıyorlar bana gelenler fabrika hatalıydı o cilanın atmasıda fabrika hatalı ben üzerine düşmeseydim kapak gri olcaktı o simleri geliyordu silince ve buda garanti kapsamına giriyor zaten şimdi 5 sene geçti hiç bir sorun yok demekki sağlam mal üretmek önemliymiş defolu üretirsen başın çok ağrır

    Bizim bahsettiğimiz defolu mallar değil,kullanıcı kaynaklı hasarlar.

    adamın dolabı çizilmiş yani büyütülcek kadar büyük hasar değil bende diyorumki değiştirilir ama marka güven vermiyor o ayrı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: efemre5059

    quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    quote:

    Orijinalden alıntı: efemre5059

    quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    quote:

    Orijinalden alıntı: lazpanyol

    benim dolabın simli kaplama kapakları ve sapları boya atma sorunundan garantı kapsamında 2 kere degıstı.model vestelrına 465 hg

    Fabrikasyon hatalı parça tabiki değişmeli,ama kullanıcı eline anahtarı alıp dolabın kapağını çizerse bu parça garantiden değişmez.


    o başka birşey sen çiz şimdi 5 cm genişliğinde dolabı kimse ilgilenmez bile ama ufak tefek şeylerde değişim yapıyorlar bana gelenler fabrika hatalıydı o cilanın atmasıda fabrika hatalı ben üzerine düşmeseydim kapak gri olcaktı o simleri geliyordu silince ve buda garanti kapsamına giriyor zaten şimdi 5 sene geçti hiç bir sorun yok demekki sağlam mal üretmek önemliymiş defolu üretirsen başın çok ağrır

    Bizim bahsettiğimiz defolu mallar değil,kullanıcı kaynaklı hasarlar.

    adamın dolabı çizilmiş yani büyütülcek kadar büyük hasar değil bende diyorumki değiştirilir ama marka güven vermiyor o ayrı

    Hasar büyük,küçük ne farkeder sonuçta kapak komple değişiyor.
    Neyse arkadaş servisi çağırsın,''ben kapağı çizdim değiştirin'' desin,bakalım neler oluyor.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.