Şimdi Ara

BYD ve Eşarj'dan iş birliği: BYD kullanıcılarına %20 indirim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
365
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • BYD ve Eşarj'dan iş birliği: BYD kullanıcılarına %20 indirim
    Eşarj, 2023 yılı sonuna kadar müşterilerine hızlı ve avantajlı şarjlanma fırsatı sunmak için yola çıktığı 1000 istasyona ulaşma hedefine doğru emin adımlarla ilerliyor. Eşarj, müşterilerine sunduğu deneyimi daha da iyileştirmek için Eylül ayında gerçekleştirdiği marka lansmanının ardından Türkiye’deki ilk modelini yollara çıkaran dünyanın lider elektrikli araç üreticisi BYD ile iş birliğine imza atıyor.



    Türkiye’de sadece Eşarj ile yapılan bu iş birliği ile BYD araç sahipleri tüm Eşarj istasyonlarında araçlarını 31 Ocak 2024 tarihine kadar yüzde 20 indirim ile şarj edebilecek.



    BYD’nin İstanbul’da iki, Ankara ve İzmir’de birer adet olmak üzere toplam dört adet bayisinde 70’ten fazla AC ve DC şarj istasyonları ile yer alacak olan Eşarj, 2024 yılında sayıları 20’nin üzerine çıkacak BYD bayilerinde de şarj istasyonu kurulumlarını gerçekleştirecek



    Ayrıca Bkz.Küçük bir otomobil kadar yük taşıyabilen motosiklet: PNY Ponie 2



    “Ülkemizi Eşarj istasyon ağı ile örüyoruz”



    Türkiye’nin ilk ve en fazla hızlı elektrikli araç şarj istasyon ağı ve elektrikli araç şarj istasyonu yatırımlarıyla müşterilerine en iyi ve en hızlı deneyimi yaşattıklarının altını çizen Enerjisa Enerji CEO’su ve Eşarj Yönetim Kurulu Başkanı Murat Pınar,



    “Eşarj olarak Türkiye Elektrikli Araç altyapısının yanı sıra herkes için daha iyi bir gelecek sağlayacak adımların öncüsü olmak ve bu ekosistem içerisinde oyun kurucu şirketler arasında yer alma hedefiyle çalışıyoruz. Bunun neticesi olarak dünya lideri bir marka olan BYD’nin Türkiye’de sadece Eşarj’ı tercih ederek iş birliği yapmasını yaptığımız yatırımların bir karşılığı olarak görüyorum.



    Türkiye’de bir ilke imza atarak kurduğumuz, sayısı her geçen gün artan hızlı şarj istasyonlarımız ile gücümüze güç katıyor ve müşterilerimizin elektrikli araç deneyimlerine katkı sunuyoruz. Gün geçtikçe istasyon ağımızı genişleterek 2023 sonuna kadar 81 ilde toplam 1000 istasyon kurma hedefiyle çalışmalarımıza devam ediyoruz” şeklinde konuştu.











  • haber değil reklam, 3 ay boyunca %20 indirim yapmış en pahalı şarj firması, sanki bağ bağışlamış

  • İyi reklam alındı sanırım. Sürekli bu araca ilişkin haber yapıyorsunuz. Önce aracı uygun fiyata satsalardı kendi kendilerine reklam yapmış olurlardı zaten.

  • eCoLL kullanıcısına yanıt

    Her platformda Çin malları ile mücadele ediyoruz .


    Servis var mı ? YOK


    2. eli var mı ? YOK


    Yedek parçası var mı ? YOK


    Müşteri hizmetleri var mı ? YOK


    Çin markası mı ? EVET.


    Çin markasını kapımın önüne koymam.


    Anlamayanlar için tekrar söylüyorum, Çin malı değil, Çin markasını evime almam.

  • eCoLL kullanıcısına yanıt
    Daha uyguna nasıl satsın %54 gümrük vergisi ile? Aracı Avrupa'da %10 gümrük vergisi ve %20 KDV ile 41.400 Euro'ya satıyorlar. Kümülatif %32'yi bulan bu vergi çıktığı zaman aracın Avrupa'ya giriş fiyatı 31.360 Euro oluyor. Hadi deyin 30.000. Türkiye'de %54 gümrük, %10 ÖTV, %20 KDV ile kümülatif %103 vergi var araçta. 60.900 Euro ediyor ama adamlar 52.000 Euro'ya satışa sunmuşlar. Daha ne kadar uyguna satsınlar? Çin fiyatına bakmayın. Çin fiyatı ile batıda satılan elektrikli araç yok. İçten yanmalıda da sadece Chery bize özel Çin fiyatının üzerine vergiler + %10 ile satışa sundu, Avrupa'da bariz daha pahalıya sundu Omoda 5 gibi araçları. Belki bir umut ülkemizde Chery elektriklide de Çin fiyatının üzerine vergilerle satışa sunar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bloodin -- 10 Kasım 2023; 17:06:40 >
  • Bloodin kullanıcısına yanıt

    Yine de satamayacaklar.


    Geldikleri gibi gidecekler.


    Çin markası olup da tutulan bir araba olamaz.


    2. elde sıkışıp satanlar olursa fiyatı çok çok düşer.


    Çin markalarına karşı gümrük vergilerinin düşük olduğunu, daha yükseltilmesi gerektiğini düşünüyorum.

  • 31 Ocak 2024. Ayyy ne kadar da çokmuş. Hemen şimdi elektrikli araba alıp köküne kadar kazığı yerseniz, 2 ay 20 gün accaaaa yip kâr edersiniz.

    Veya onun yerine Peugeot 408 Hybrid alırsanız hem saatlerce şarj dolmasını beklemezsiniz hem de 100 km de 1.2 litre yani km de 41.4 kuruş yakarsınız.
    Yani 1000 km de 207 lira yakıyor. Yanlış yazmadım. 1.000 (Bin) km de 207 lira. Ben gidip elektrikli araba almam. İyiiiiice gelişene kadar...






  • Napıcaz şimdi?! %20 indirim oluyor diye Türk malı araba TOGG dururken gidip çin malı araba mı alıcaz. Hadi ordan!


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bloodin kullanıcısına yanıt

    Devlet vatandaşını nasıl öpüyor bir çok kişinin haberi yok. Sonra da o pahalı şu pahalı diye cahilce serzenişte bulunuyorlar firmalara. Okumak araştırmak kanında yok bu milletin.

  • Milli arabanın nasıl satıldığını ve servis hizmetinin nasıl olduğunu bir düşünün. Arabayı görmeden sıraya girdik. Çinliler milliden ilerde

  • OverClocK1ng kullanıcısına yanıt
    yakıt indirim süresi konusundaki eleştiriye birşey diyemeyeceğim. Ancak 408 hibrit için söylüyorum; bu aracın TR fiyatı en az 2,1 milyon olacaktır.. aynı aracın tam elektrikli fiyatı en fazla 1,6 milyon. arada yaklaşık 500 bin (YARIM MİLYON) fiyat farkı olacaktır. elektrikli araçlar şuan için vergi sebebiyle TR de alım açısından avantajlı. en pahalı elektrik fiyatı ile dolumda dahi hibritlerden maliyeti daha az. İYİCE GELİŞEN KADAR beklersen de olur ancak bu sefer senin alacağın elektrikli araç fiyatı 1,6 iken 2 milyon olacaktır. Bu devlet hbrit araçtan yüzde 80 vergi alırken elektrikli araçlar gelişince halen yüzde 10 ötv alacağını mı zannediyoruz. İster hyrbid olsun ister elektrikili araç olsun, tasarruf yapacağım derken önce hangi maliyetle alıyorsun o önemli. 300 bin lira fazla verip her yıl 30-40 bin benzinden kar elde etmek mantıklı değil. Bence yapılması gerekli olan Hybrid araçlarda ötv oranın düşürülmesi, en azından dizel ya da benzinli araçlara göre yüzde 10-20 daha az ötv alınmalı





  • mystiery_ kullanıcısına yanıt
    1-araç değil indirimli olan elektrik. 2. çin malı elektrikli araç togg dan yüzde 20 değil en az yüzde 50 ucuz. (yüzde 50 gümrük vergisine rağmen toggdan ucuz satılıyor) 3. Çin malı elektrikli aracı almak istersen piyasada, elinin altında çünkü yılda milyonlarca üretiliyor. togg almak istersen bile yok günde 20-30 tane üretiliyormuş. 4-Maalesef TÜRK halkının yüzde 99 unun ne togg ne çin malı araç alacak ekonomik imkanı yok.

  • buzdagibalik B kullanıcısına yanıt

    Valla haklısın. Ben onu yazdıktan sonra Skywell , 10 dakika şarj ile 490 km menzil sağlayan aracını tanıttı. Artık elektrik akar gider yani.

    Zaten millet 450 km gitse en az yarım saat dinlenme, yemek molası verir. O sırada da araba hayvan gibi dolar. Artık elektrikli araçların önü açıldı.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.