Şimdi Ara

C sınıfı HB en iyi araba sizce hangisidir ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
30
Cevap
0
Favori
11.790
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Öf birde ciddiye alıp şu işsize mesaj yazıyorsunuz.
  • sarkihalindekal kullanıcısına yanıt
    https://youtu.be/sq5ueJaZ50I Aradaki fark bu kadar-cık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ******** Volvo v40 *******

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordplanett

    https://youtu.be/sq5ueJaZ50I Aradaki fark bu kadar-cık.

    Sportback 77 ile sınıfta kalırken sedan 74 ile sınıfta kalıyor. 77 başarı değil. 80 ile zıpkın gibi o testi geçen C segmenti araçlar var...

    Ama adil olayım.

    Sportback modelinde Hankook Ventus S1 Evo2 225 40 18 92Y takılıyken

    Sedan modelinde Pirelli PZero AO 235 35 19 91Y takılı

    Pzero kuru zeminde bir tık daha başarılı bir lastik ve büyük jant boyutu ve daha geniş sırt ile sedandaki lastik daha başarılı bir lastik. Ama sedandaki büyük jant ve geniş taban lastik A3'ün yol tutuşunu kötü etkilemiş de olabilir. Bazen fazla geniş taban yere olan basıncı azaltıp yol tutuşu kötü etkileyebiliyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarkihalindekal -- 25 Kasım 2017; 21:11:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bu segmentte en iyi araba lancia delta bence.
  • sarkihalindekal kullanıcısına yanıt
    Arabayı traktör niyetine kullanacaksan 88 le de geçilebilir. Şehiriçi sessiz konforlu ve yumuşak bir salınımı yoksa ne anladım ben o yol tutuştan. Tüm öğeler bir araya gelince premium araçların eline su dökemez zıpkınlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordplanett

    Arabayı traktör niyetine kullanacaksan 88 le de geçilebilir. Şehiriçi sessiz konforlu ve yumuşak bir salınımı yoksa ne anladım ben o yol tutuştan. Tüm öğeler bir araya gelince premium araçların eline su dökemez zıpkınlar.

    O sessizlik ve konfor olası bir aksilik durumunda işe yaramıyor. Konfor ve yol tutuş dengesi konusunda kişinin tercihleri önemli. Ama yol tutuş hiçbir zaman sessizlik ve konfora ödün verilecek bir unsur değil... Yol tutuş dediğin şey yeri geldiğinde ölmen ile yaşaman arasındaki bir çizgi. Ayrıca A3'e A8 muamelesi yapılmaz. Bugün aynı segmentteki araçlar aşağı yukarı aynılar...

    Alt ve orta segment premiumların iyi yönlerini tartışırız ve diğerlerine göre iyi yanları vardır. Ama en mükemmel bunlardır demek bilinçli tükecinin söyleyeceği bir söz değil. Premiumda mükemmele yakınlık aranıyorsa E ve F segmentine çıkılmalı. Toyota, honda, Opel, Chevrolet gibi markaların E ve F segmentinde Mercedes, BMW ve Audi'ye rakip olma şansı zor. Bunun da nedenlerini yeri gelirse tartışırız...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarkihalindekal -- 25 Kasım 2017; 21:25:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • A3 ve golf rezil kabul edilemez geyik testlerinde.

    B sınıfı fiesta, 208 bile ok gibi dönüyor gram sapmadan.

    C sınıfında sıralamam
    1-308
    2-golf
    3-i30

    *golf; gerek dsg gerek tdi hantallığı,her nanenin opsiyon olması hava yastıkları bile,asla tercih edemeyeceğim model. ***



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0B46CB32A -- 26 Kasım 2017; 1:07:48 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • sarkihalindekal kullanıcısına yanıt
    Euro Ncap gibi genel güvenlik ilkeleriyle test yapan bir kurumdan 5 yıldız alan iki araçtan daha yüksek skorlu olanı tercih etmek mantıksız değil belki ama sonuçta her ikisi de 5 yıldız alabilmiş. Ülkemizin gerçekleri söz konusu olduğunda güvenlik, yakıt ekonomisi ve ikinci el değerine yenik düşüyor. Konu sahibi genel olarak değerlendirme istemiş bu doğrultuda güvenlik, ikinci el değeri, karoseri, iç mekan, salınım, yakıt ekonomisi, tasarım, performans, bakım masrafları ve sorunsuzluk gibi kriterlerde başarılı olan ve önemlisi de bunu sürdürebilenler içinde Audi her zaman yer alacaktır. Ceed, leon, megane, i30 gibi modeller daha önce çok başarılı olup satış liderliğine oynamış fakat sürdürememişlerdir. Bu sebepten de sık sık makyajın ötesinde köklü tasarım değişikliğine gitmişlerdir. Golf bu tabuları yıkmış çok başarılı bir araçtır. Fakat prestij bakımından asla Premium lezzetinde olmayacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Size göre güvenliğin tanımı bir yere vurmak ve bunun sonucunda alınan hasar miktarı mıdır? Benim güvenlik talebim mümkünse bir yere vurmadan durabilmek, takla atmadan kötü senaryoyu atlatmaktır.



    Bakın bir tüketici asla bir markaya kefil olmaz.



    ''Konu sahibi genel olarak değerlendirme istemiş bu doğrultuda güvenlik, ikinci el değeri, karoseri, iç mekan, salınım, yakıt ekonomisi, tasarım, performans, bakım masrafları ve sorunsuzluk gibi kriterlerde başarılı olan ve önemlisi de bunu sürdürebilenler içinde Audi her zaman yer alacaktır.'' demişsiniz. Bu denli bilgiye nasıl sahip oldunuz? Audi bile kendine bütün bu kriterler konusunda bu kadar bu kadar güvenmiyordur emin olun. Bu başarıya sahip olduğunu ve bu başarıyı devam ettireceğini söylemek ne kadar doğru. Devam ettirebileceğinin garantisi nedir?



    Bazı markadaki modellerinde marka algısının kaymağını yediği gerçeği var. Ama bilinçli tüketiciye sahip ülkelerde bu modellere olan rağbet azalır.



    Benim tavsiyem biraz daha geri çekilip, tabloyu daha kapsamlı görebileceğiniz mesafeden tabloya bakmanızdır. Bu marka mükemmeldir deyip gözü kapalı bir modele güven duymamak bir tükeciye zarar getirmez aksine yarar getirir.



    Ayrıca size göre en iyi başkasına göre iyi olamayabilir. Tasarım görecelidir mesela.



    C segmentinde premiumu bana F segmenti araç kadar lüks, mükemmele yakın sanıyorsunuz gibi geldi. Ortak platform mevzusu ile F segment ile C segment aracın vidası bile farklı üretiliyor olabilir. Heleki Vag gurubu gibi büyük bir grubun aracı kendi bulunduğu segment kalitesinde parçalardan biraraya gelir. Eskiden belki orta segment mercedes ve bmw'lerin üst segmentteki arabalarıyla ortak parça kullanımı söz konusu diyebilirdik ama bu pek kalmadı günümüzde. Ortak parçadan kasıt koltuklarda aynı deri kullanılması, abs-esp gibi ekipmanların donanım ve yazılımının aynı olması gibi ama artık bunların aynı kalitede olmadığını düşünüyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarkihalindekal -- 26 Kasım 2017; 0:53:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.