Şimdi Ara

C SINIFI SIFIR OTOMATİK ARAÇ TERCİHİ YARDIMINIZI İSTİYORUM (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
864
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eshotçu

    Biraz beklersen yeni civic bakılabilir

    Hocam biraz dediginiz ocak 2017 den bahsediyorlar.

    Diğer arkadaşlarada teşekkür ederim.

    Hem tip hem yol tutuş hem az yakması ve bagajinin da geniş olma nedeniyle sanırım 2-3 bin fazla verip hakkımı mazda3 den yana kullanacağım.

    2. El değer kaybı olayini dusunmuyorum çünkü otv muhafiyetli alacağım zaten alabilirsem.

    En azından içime siner ve bu kasa yüzü pek eskiyecek gibi bi görüntüsü yok mazda3 un.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 6 ay daha para biriktirin diesel astra alin
  • Hocam Auris al hem motor sorunsuz hem vites sorunsuz .

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mazda 3 güzel seçim olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi commandx -- 10 Kasım 2015; 15:28:42 >
  • Ben şuan alacak olsam açık net mazda3 alırdım. Zaten eski kasa mazda3 kullanıcısı biriyim hani önerip almayanlardan da değilim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onur801


    quote:

    Orijinalden alıntı: eshotçu

    Biraz beklersen yeni civic bakılabilir

    Hocam biraz dediginiz ocak 2017 den bahsediyorlar.

    Diğer arkadaşlarada teşekkür ederim.

    Hem tip hem yol tutuş hem az yakması ve bagajinin da geniş olma nedeniyle sanırım 2-3 bin fazla verip hakkımı mazda3 den yana kullanacağım.

    2. El değer kaybı olayini dusunmuyorum çünkü otv muhafiyetli alacağım zaten alabilirsem.

    En azından içime siner ve bu kasa yüzü pek eskiyecek gibi bi görüntüsü yok mazda3 un.

    Mazda 3 iyi seçim benim aracı vereyim sana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Golf

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yanlış anlamayın da akşam taksicilik mi yapacaksınız, arabada o kadar kriterden en önceliğiniz elektrokrom ayna mı yani???

    Neyse konuya gelirsek önce bütçe ve önceliklerinizi yazarsanız daha mantıklı olur. İkinci el alacaksanız haliyle vw grubunda dsg risk faktörü var. Garantisi bitmiş araçta dsg bozulursa sıkıntı yaşayabilirsiniz. Bunun dışındaki şanzımanları değerlendirdiğimizde dct, edc, eat6, activeselect, cvt gibi şanzımanlar var. Sadece şanzımanla da bitmez o paraya kimi dizel olur, kimi turbo benzinli, kimi artmosferik. Şu tarihte artık atmosferik benzinli araç almamak lazım diye düşünüyorum. Dolayısıyla toyota, honda, mazda gibi seçeneklerden uzak durmanızı tavsiye ederim.

    -Megane hem kalite, hem tip olarak bekleneni vermez ve yakında yenisi geliyor.
    -1.2t eat6 308 alabilirsiniz, gerçekten başarılı bir araç, ikinci el alırsanız kaybınız az olur. Eğer 1.6thp lerini alırsanız performans olarka çok memnun olacağınız gibi alkantaralı, koltuk ısıtmalı aracınız da olmuş olur.(allure ise)
    -Ford cephesinde o fiyata anca 1.6 atmosfeirk focus olduğundan düşünmeyin.
    -Opelde astra j, hem güçlü motoru, hem active select şanzımanıyla size iyi kombo verir. Bunu değerlendirin.
    -Vw cephesinde 0km olarak 1.2tsi comfortline alabilirsiniz, ki elektrokrom ayna opsiyonu oldukça ucuz ekletirsiniz, liste fiyatı 74 ama şu sıra kampanya var %6 veya üzeri indirim alabilirsiniz.
    -Hyundai cephesinde düşük km dizel elite denk getirirseniz, dizelin kuvvetli çekişi ile dctnin pürüzsüz akışı çok iyi uyum sağlıyor. Elite donanım zaten abartı dolu bir araç. Tek sıkınt aracın bir dizel için pek ekonomik olmaması. Yani 1.2tsi golf sakin şehirde 6,5 benzin yakabiliyorken, bu araç dizel ama 7nin altı mümkün değil mazot olarak. Hal böyle olunca insan bir dizel olarak aracın ekonomikliği sorguluyor. Genede bir bütün olarak çok dolu araç.
    -Sedan düşünürseniz 0 octavia 1.2tsi en üst donanımı pazarlıkla 74 civarlarına çekebilirsiniz belki koca bagajı ve ferah içiyle rahat bir araba olur.

    Şimdi ben japonları ve fordu eledim diye bazı arkadaşlar kızacaktır ama daha 1700-200 devirde aldığınız 200nm torklu arabanın sürşüyle, 150nm torkunu 5500 devirde anca verebilen arabanın sürüş karakteri çok farklı oluyor. Atmosferiğin iyi çekmesi için düzenli 3000 devir ve üzerinde tutumanız, iyi hızlanma için sürekli yüksek devirde kullanmanız lazım ki bu da size tüketim olarak döner ayrıca sürekli devrli araç sürmek konforu baltalar. Turbo motorlarda yaptığınız gibi 2. viteste hız keserlerden, çukurlardan geçmeye kalkarsanız araç boğulur, 1'e düşmek ister vs, yokuşta biraz yavaşlamak zorunda kalınca çekmez, hemen alt vites ister, dolayısıyla amele gibi sürekli vitesle oynamanız gerekir. Çünkü günümüzün atmosferik motorları ufak güçleri yetmiyor. Eskiden herkes 1.8-2 sürerdi o kadar sıkıntı olmazdı. Tüm bunlardan dolayı şehir içinde küçük hacim turboların muazzam avantajı var dizelvari rahat çekişlerinden ötürü. O sebeple 70-75bin arabaya bağlayacaksanız mutlaka turbolu modern motorlu bir araç almanızı sağlık veririm.




  • Piyasada guvenilir dizel otm bulmak gercekten zor. Dsg korku filmi gibi. Diger markalar da farkli degil. Toyota mmt sanzimandan vazgecti makyajli auriste. Hic getirmiyor. Hyundai-kia dct ne olacagi belirsiz daha yeni. Vs vs.
    benzinliler ise de çok yakiyor.

    Yeni arabaya lpg de iciniz elvermiyor muhtemelen. Elverse bile piyasada lpg uyumlu pek araba kalmadi. Auris veya elantra kaldi geriye sanirim sadece.

    Yeni motorlara uyumlu lpg sistemleri 8 lira civari. Ara çözümler 4 lira fakat adı üstnde ara çözüm.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.