Şimdi Ara

C-SUV Tarafını seç oyunu kullan.(İşler kızıştı.) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
101
Cevap
1
Favori
4.005
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki

C-SUV Tarafını seç oyunu kullan.(İşler kızıştı.)


(En Son Oy Tarihi: 4.12.2024)
Giriş
Mesaj
  • Bu Tiguan'ın malzeme kalitesi düşük diye komik şeyler yazan olmuş. Klasik bir konu herkes pejo demiş iş almaya gelse pejonun yanından geçmez.
    Yeni Tiguan Dış büyüklük olarak Pejo ile aynı büyüklükte olmasına rağmen arka diz mesafesi yarısı kadar. Ön diz mesafesi yarısı kadar. Bagajı da neredeyse yarısı kadar.(Araçlar incelenip yapılan yorumlar) Pejo bu araçla sütçü gövdesi kavramını oluşturmuş durumda hayırlı olsun. C SUV diye alıp bi biniyorsunuz aracın içine B Suv kadar araba. Dışarıdan o heybetli duran aracın içi daracık. Ayrıca Active donanım alırsanız bir pejo klasiği olarak tampon tasarımı değişiyor aracı 2008'den ayırmak pek mümkün olmuyor. Yakında fiyatı CRV'yi de geçerse hiç şaşırmayın. Tiguan ve CRV iç hacim, bagaj hacmi, arka-ön diz mesafesi olarak pejonun içinden geçer. Yalıtım olarak Tiguan'ın yanına bile yaklaşamaz. Bu araca Tiguan parası QQ parası CRV parası verip alanları iki üç yıl sonra arabam neden çok değer kaybetti neden satılmıyor konularını okuruz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YER_UCAGI_34

    Bu Tiguan'ın malzeme kalitesi düşük diye komik şeyler yazan olmuş. Klasik bir konu herkes pejo demiş iş almaya gelse pejonun yanından geçmez.
    Yeni Tiguan Dış büyüklük olarak Pejo ile aynı büyüklükte olmasına rağmen arka diz mesafesi yarısı kadar. Ön diz mesafesi yarısı kadar. Bagajı da neredeyse yarısı kadar.(Araçlar incelenip yapılan yorumlar) Pejo bu araçla sütçü gövdesi kavramını oluşturmuş durumda hayırlı olsun. C SUV diye alıp bi biniyorsunuz aracın içine B Suv kadar araba. Dışarıdan o heybetli duran aracın içi daracık. Ayrıca Active donanım alırsanız bir pejo klasiği olarak tampon tasarımı değişiyor aracı 2008'den ayırmak pek mümkün olmuyor. Yakında fiyatı CRV'yi de geçerse hiç şaşırmayın. Tiguan ve CRV iç hacim, bagaj hacmi, arka-ön diz mesafesi olarak pejonun içinden geçer. Yalıtım olarak Tiguan'ın yanına bile yaklaşamaz. Bu araca Tiguan parası QQ parası CRV parası verip alanları iki üç yıl sonra arabam neden çok değer kaybetti neden satılmıyor konularını okuruz.

    hocam herkes aracın şekline şemaline vurulmuş, gözler kör olmuş, olmayan şeyleri görüp olan şeyler görülmüyor,aşk bitince ayaklar yere basmaya başlar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Evoque niye yok listede?
  • Kullandim test ettim tabi ki 3008 diyorum ama almaya sira gelince alir miyim kararsizim 308 gti varken

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Normalde SUV hiç sevmem, tarzım da değildir ama param olsa 3008 düşünebilirdim.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • 3008 birinci gelmis model bazinda satislarda ilk sirada nissan veya dacia cikarsa alayiniz topsunuz lan



    Sahsi gorusum:

    C-SUV Tarafını seç oyunu kullan.(İşler kızıştı.)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: royal_flush_


    quote:

    Orijinalden alıntı: YER_UCAGI_34

    Bu Tiguan'ın malzeme kalitesi düşük diye komik şeyler yazan olmuş. Klasik bir konu herkes pejo demiş iş almaya gelse pejonun yanından geçmez.
    Yeni Tiguan Dış büyüklük olarak Pejo ile aynı büyüklükte olmasına rağmen arka diz mesafesi yarısı kadar. Ön diz mesafesi yarısı kadar. Bagajı da neredeyse yarısı kadar.(Araçlar incelenip yapılan yorumlar) Pejo bu araçla sütçü gövdesi kavramını oluşturmuş durumda hayırlı olsun. C SUV diye alıp bi biniyorsunuz aracın içine B Suv kadar araba. Dışarıdan o heybetli duran aracın içi daracık. Ayrıca Active donanım alırsanız bir pejo klasiği olarak tampon tasarımı değişiyor aracı 2008'den ayırmak pek mümkün olmuyor. Yakında fiyatı CRV'yi de geçerse hiç şaşırmayın. Tiguan ve CRV iç hacim, bagaj hacmi, arka-ön diz mesafesi olarak pejonun içinden geçer. Yalıtım olarak Tiguan'ın yanına bile yaklaşamaz. Bu araca Tiguan parası QQ parası CRV parası verip alanları iki üç yıl sonra arabam neden çok değer kaybetti neden satılmıyor konularını okuruz.

    hocam herkes aracın şekline şemaline vurulmuş, gözler kör olmuş, olmayan şeyleri görüp olan şeyler görülmüyor,aşk bitince ayaklar yere basmaya başlar

    "Yalıtım olarak Tiguan'ın yanına yaklaşamaz." ?!?!?!?!

    İki tane Honda CRV sahibi adam, bu arabayı test edip "CRV'den iyi." dedi. Sen gelmişsin hiç binmediğin arabaları kıyaslıyorsun. Zaten Yalıtım olarak Tiguan iyi yazdıktan sonra cevap vermemek lazımdı. Onuda geçtim tampon tasarımının değişmesi tamamen farlarla alakalı bir şey. Ayrıca bir fara bakarak arabayı ayıramıyorsanız ciddi anlamda gözlem yeteneklerinizde sorun var, Arabanın ne yan profilden nede başka bir tarafından 2008 ile alakası yok. Yani Tiguan ile Golf'un iç tasarımını ayırabilmekten çok daha kolay. Ayrıca arabada şaft tüneli yok, hafif orta konsol çıkıntısı var arkaya ve diz mesafesi 2 metre biri kullanmadıktan ve arkaya 2 metre boyunda biri oturmadıktan sonra kimseyi rahatsız etmez. Bu kadar boş konuşmayı nasıl başarıyorsunuz hayret ediyorum açıkçası, gidin arabaları önce bir inceleyin, test edin ondan sonra saçmalayın. Boş marka fanatikliğine gerek yok. Bu forumun en büyük VW hayranlarından adam bile çıkıp "Tiguan bunun yanında hikaye." dedi, daha ne diyelim ki ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    quote:

    Orijinalden alıntı: royal_flush_


    quote:

    Orijinalden alıntı: YER_UCAGI_34

    Bu Tiguan'ın malzeme kalitesi düşük diye komik şeyler yazan olmuş. Klasik bir konu herkes pejo demiş iş almaya gelse pejonun yanından geçmez.
    Yeni Tiguan Dış büyüklük olarak Pejo ile aynı büyüklükte olmasına rağmen arka diz mesafesi yarısı kadar. Ön diz mesafesi yarısı kadar. Bagajı da neredeyse yarısı kadar.(Araçlar incelenip yapılan yorumlar) Pejo bu araçla sütçü gövdesi kavramını oluşturmuş durumda hayırlı olsun. C SUV diye alıp bi biniyorsunuz aracın içine B Suv kadar araba. Dışarıdan o heybetli duran aracın içi daracık. Ayrıca Active donanım alırsanız bir pejo klasiği olarak tampon tasarımı değişiyor aracı 2008'den ayırmak pek mümkün olmuyor. Yakında fiyatı CRV'yi de geçerse hiç şaşırmayın. Tiguan ve CRV iç hacim, bagaj hacmi, arka-ön diz mesafesi olarak pejonun içinden geçer. Yalıtım olarak Tiguan'ın yanına bile yaklaşamaz. Bu araca Tiguan parası QQ parası CRV parası verip alanları iki üç yıl sonra arabam neden çok değer kaybetti neden satılmıyor konularını okuruz.

    hocam herkes aracın şekline şemaline vurulmuş, gözler kör olmuş, olmayan şeyleri görüp olan şeyler görülmüyor,aşk bitince ayaklar yere basmaya başlar

    "Yalıtım olarak Tiguan'ın yanına yaklaşamaz." ?!?!?!?!

    İki tane Honda CRV sahibi adam, bu arabayı test edip "CRV'den iyi." dedi. Sen gelmişsin hiç binmediğin arabaları kıyaslıyorsun. Zaten Yalıtım olarak Tiguan iyi yazdıktan sonra cevap vermemek lazımdı. Onuda geçtim tampon tasarımının değişmesi tamamen farlarla alakalı bir şey. Ayrıca bir fara bakarak arabayı ayıramıyorsanız ciddi anlamda gözlem yeteneklerinizde sorun var, Arabanın ne yan profilden nede başka bir tarafından 2008 ile alakası yok. Yani Tiguan ile Golf'un iç tasarımını ayırabilmekten çok daha kolay. Ayrıca arabada şaft tüneli yok, hafif orta konsol çıkıntısı var arkaya ve diz mesafesi 2 metre biri kullanmadıktan ve arkaya 2 metre boyunda biri oturmadıktan sonra kimseyi rahatsız etmez. Bu kadar boş konuşmayı nasıl başarıyorsunuz hayret ediyorum açıkçası, gidin arabaları önce bir inceleyin, test edin ondan sonra saçmalayın. Boş marka fanatikliğine gerek yok. Bu forumun en büyük VW hayranlarından adam bile çıkıp "Tiguan bunun yanında hikaye." dedi, daha ne diyelim ki ?

    Hocam cihanairin konusundaki Fotoğraf paylaşarak yazdığım Yeni 3008 incelememi okumamışsınız galiba. Yeni Tiguan'a binmiş olsanız yalıtım için böyle konuşmazsınız.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sportage

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet yine heyecan veren aracıyla bir PSA ürünü ile karşı karşıyayız. Bu forum ne C4'ler ds3_4_5'ler Rcz'ler 308'ler gördü. Hepsi övüldü, daha ötesi olmaz denildi, şimdi ferit şahenk düşünsün denildi. Ama sonuçta babalarınız gitti passat aldı. Babanız passat alınca "pejo dandik abi, çok elektronik var arabada" dediniz. Ferit yine gülen taraf oldu.

    11 yıl C4 kullandım. Hiç sorun yaşamadım. En çok sorunu bu forumda yaşadım. Arabaya binmemiş adamlar arabamın sorunlarını benden daha çok biliyordu. Anladım ki bu ülkede psa ya binmek marstan gelip ümraniyeye yerleşmek demek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gorod kullanıcısına yanıt
    hocam o iki kişiden biri bonzailiydi hatırlatırım
  • Bir 2014 1.6 dci xtronic QQ platinum premium pack sahibi olarak oyumu hiçbir SUV a vermiyorum. SUV pişmanlıktır. Alacaksan illa yüksek araç al kardeşim Q7 X5 Hummer tepe tepe bin. Gerisi züğürdün çene oyunu. Her konuda ara segmentlerden haz etmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Niyeyse bu arabalar bana hiç samimi gelmiyor, çakma suv gibi ne bileyim... yüksek arabaya binmeyi insanlar seviyor ancak ben bi türlü haz edemedim şu arabalardan...

    Jip dediğin Land Cruiser gibi falan olur ne bileyim, yüksek araba alacak olsam 0 km tiguan&3008 alacağıma gider 2004 model Toyota Land Cruiser alırım... belki biraz abartıyorum da benim düşüncem bu...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrKemal17

    Evoque niye yok listede?

    Hocam o başka bir dünya bunlarla kıyas edilemez fiyat farkı bariz burada normal derece markalardaki araçları koydum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Paprika55


    quote:

    Orijinalden alıntı: MrKemal17

    Evoque niye yok listede?

    Hocam o başka bir dünya bunlarla kıyas edilemez fiyat farkı bariz burada normal derece markalardaki araçları koydum.

    Tamam onu fiyattan dolayı koymadın ama 1.6 motor BMW X3'ün fiyatı CR-V'ye yakın. Onu listeye dahil edebilirdin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: haunt54

    Dünyada bu listedeki tüm araçlardan fazla satan, Toyota Rav 4 der geçerim C-SUV Tarafını seç oyunu kullan.(İşler kızıştı.)


    Kullansanız bence rav4 demezsiniz. Geçenlerde 2016 premium modelini kullandım ama benim beklentilerimi pek karşılamadı. Rav4 ve crv dünya geneli çok tutuluyor ama eksik yanları çok.

    Hocam bunların ABD versiyonları biraz farklı oluyor,belki ondan size öyle gelmiştir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlancpaiN

    Niyeyse bu arabalar bana hiç samimi gelmiyor, çakma suv gibi ne bileyim... yüksek arabaya binmeyi insanlar seviyor ancak ben bi türlü haz edemedim şu arabalardan...

    Jip dediğin Land Cruiser gibi falan olur ne bileyim, yüksek araba alacak olsam 0 km tiguan&3008 alacağıma gider 2004 model Toyota Land Cruiser alırım... belki biraz abartıyorum da benim düşüncem bu...

    Dediğin çok doğru, listedeki araçların çoğu sürekli 4x4 e sahip değil,
  • 3 aylık satışlar eklendi.
  • Mitsubishi ASX?
  • 1.6 dizel otomatik olmamasına rağmen Tiguan'ın satışları çok çok iyi, demekki nissan gibi peugeot gibi bir dizel otomatik kombinasyonu olsa satışları patlarmış



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tyrant1907 -- 11 Nisan 2017; 11:28:23 >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.