Şimdi Ara

C3 mü, Clio 4 mü, B max mi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
3.822
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faith_388

    quote:

    Orijinalden alıntı: kebiikec

    bugün ford bayiine gittim bmax dizelin başlangıç fiyatına 45000 dediler. araç dıştan güzel ama içerdeki malzeme kalitesi çok kötü. galiba dediğiniz doğru. bu fiyatları ne bmax, ne de clio 4 hak ediyor! c3 de de aynı problem var iç malzeme kalitesi çok kötü. onun dizel başlangıç fiyatına da 37000 dediler. ben 0 araç alıp en az 7-8 yıl kullanmak istiyorum. biraz daha bekleyip para biriktirsem iyi olacak galiba. en azından güzel bir c sınıfı araç alırım.

    bu arada c3'e bakarken c4'e de göz gezdirdim ve fiyatını sordum, 45000 dedi. biraz pazarlıkla da comfort modelini bu fiyata alırım herhalde. dış ve iç tasarımı, malzeme kalitesinin b sınıfına göre yüksek oluşu ve tabii ki de genişlik bakımından bahsettiğim arabaların önünde. galiba c4 benim için uzun vadede en mantıklı seçim olacak.

    evet b segmenti araçların genelinin malzeme kalitesi böyle....C4,Bravo,Megane bu fiyat aralıgında bunlara bakın derim...Bravo'da benzinli fiyatına dizel kampanyası var mesela...

    bravoyu pek beğenmedim. aracın kredili fiyatı neredeyse 45000. bravo biraz basık bir araba, bu da benim pek hoşuma gitmedi. galiba spor kullanım sevenlere daha çok hitap ediyor. megane extreme için de 44500 lira fiyat aldım. fakat o da donanım bakımından çok zayıftı. c4 92 beygir dizel comfortu 45000'e verirlerse alacağım galiba. i30'da güzel bir seçenek gibi ama test sürüşü yapanların yorumları pek hoşuma gitmedi, bir de indirimli liste fiyatı 50000 gözüküyor aracın. benim bütçem taş çatlasın 45000 olur.

    bu arada başlığı b segmentinden araçlarla açtım, 24 saat geçmeden c segmentine çıktım. otomobil firmalarının fiyat stratejileri sağ olsun diyelim!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cono01

    clio 4 tabikide
    bence toros gibi tutacak

  • quote:

    Orijinalden alıntı: kebiikec

    quote:

    Orijinalden alıntı: faith_388

    quote:

    Orijinalden alıntı: kebiikec

    bugün ford bayiine gittim bmax dizelin başlangıç fiyatına 45000 dediler. araç dıştan güzel ama içerdeki malzeme kalitesi çok kötü. galiba dediğiniz doğru. bu fiyatları ne bmax, ne de clio 4 hak ediyor! c3 de de aynı problem var iç malzeme kalitesi çok kötü. onun dizel başlangıç fiyatına da 37000 dediler. ben 0 araç alıp en az 7-8 yıl kullanmak istiyorum. biraz daha bekleyip para biriktirsem iyi olacak galiba. en azından güzel bir c sınıfı araç alırım.

    bu arada c3'e bakarken c4'e de göz gezdirdim ve fiyatını sordum, 45000 dedi. biraz pazarlıkla da comfort modelini bu fiyata alırım herhalde. dış ve iç tasarımı, malzeme kalitesinin b sınıfına göre yüksek oluşu ve tabii ki de genişlik bakımından bahsettiğim arabaların önünde. galiba c4 benim için uzun vadede en mantıklı seçim olacak.

    evet b segmenti araçların genelinin malzeme kalitesi böyle....C4,Bravo,Megane bu fiyat aralıgında bunlara bakın derim...Bravo'da benzinli fiyatına dizel kampanyası var mesela...

    bravoyu pek beğenmedim. aracın kredili fiyatı neredeyse 45000. bravo biraz basık bir araba, bu da benim pek hoşuma gitmedi. galiba spor kullanım sevenlere daha çok hitap ediyor. megane extreme için de 44500 lira fiyat aldım. fakat o da donanım bakımından çok zayıftı. c4 92 beygir dizel comfortu 45000'e verirlerse alacağım galiba. i30'da güzel bir seçenek gibi ama test sürüşü yapanların yorumları pek hoşuma gitmedi, bir de indirimli liste fiyatı 50000 gözüküyor aracın. benim bütçem taş çatlasın 45000 olur.

    bu arada başlığı b segmentinden araçlarla açtım, 24 saat geçmeden c segmentine çıktım. otomobil firmalarının fiyat stratejileri sağ olsun diyelim!

    haklısın fiyatlar gerçekten uçmuş...Fiyat yüksek bari kalitesini yükseltin...Bu 3 arabada iyi arabalar en beğendiginiz hangisi ise onu almak daha iyi...Megane Extreme'de donanımda çok eksik yok gibi...Mesela megane'da ESP,park sensörü,çelik jant artıları var...C4'te Hill holder,ASR,multimedia sistemi var...C4 iç mekan kalitesi daha iyi bence... http://arabalar.gen.tr bu siteden donanımlarını karşılaştırdım bakabilirsiniz...Yararlı bir site...




  • Anladığım kadarıyla sakin bir aile babasınız ve aileniz için güzel bir aile arabası arıyorsunuz eğer mutlaka sıfır olacak diye bir takıntınız yoksa size b-max'in abisi c-max i önermek istiyorum bütçeniz karşılığında çok temiz 2010 hatta 2011 model, titanium hatta titanium-x donanımlı dizel bir araç bulabilirsiniz inanınki geniş,ferah,donanımlı ve güvenli bir aile aracı kullanmanın zevkini sonuna kadar çıkartırsınız dizel olmasıda cabası ayrıca ailenizin gelecek yıllarda genişleme ihtimalinide düşünürseniz gelecek üyeleriniz için gayet yeterli iç ve bagaj hacmiyle sizi üzmeyecektir asla. Sakin kullandığınızıda söylemiştiniz böylece aracın büyüklüğüne rağmen yakıtının çok iyi olmasıda önce cebinizi dolayısıylada sizi sevindirecektir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yuci

    seçim yapmana yardımcı olması için

     C3 mü, Clio 4 mü, B max mi


    c3 ün yaya güvenliği emsallerine göre neden bu kadar zayıf acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iznik16]
    c3 ün yaya güvenliği emsallerine göre neden bu kadar zayıf acaba

    Pedestrian

    Good protection was provided to pedestrians' legs by the bumper and maximum points were scored. However, the
    front edge of the bonnet scored no points. The protection offered by the bonnet to a pedestrian's head was marginal
    or poor in those areas likely to be struck by a child and predominantly poor in those areas where an adult's head
    might strike.

    http://www.euroncap.com/files/364_datasheet.pdf

     C3 mü, Clio 4 mü, B max mi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faith_388

    quote:

    Orijinalden alıntı: kebiikec

    quote:

    Orijinalden alıntı: faith_388

    quote:

    Orijinalden alıntı: kebiikec

    bugün ford bayiine gittim bmax dizelin başlangıç fiyatına 45000 dediler. araç dıştan güzel ama içerdeki malzeme kalitesi çok kötü. galiba dediğiniz doğru. bu fiyatları ne bmax, ne de clio 4 hak ediyor! c3 de de aynı problem var iç malzeme kalitesi çok kötü. onun dizel başlangıç fiyatına da 37000 dediler. ben 0 araç alıp en az 7-8 yıl kullanmak istiyorum. biraz daha bekleyip para biriktirsem iyi olacak galiba. en azından güzel bir c sınıfı araç alırım.

    bu arada c3'e bakarken c4'e de göz gezdirdim ve fiyatını sordum, 45000 dedi. biraz pazarlıkla da comfort modelini bu fiyata alırım herhalde. dış ve iç tasarımı, malzeme kalitesinin b sınıfına göre yüksek oluşu ve tabii ki de genişlik bakımından bahsettiğim arabaların önünde. galiba c4 benim için uzun vadede en mantıklı seçim olacak.

    evet b segmenti araçların genelinin malzeme kalitesi böyle....C4,Bravo,Megane bu fiyat aralıgında bunlara bakın derim...Bravo'da benzinli fiyatına dizel kampanyası var mesela...

    bravoyu pek beğenmedim. aracın kredili fiyatı neredeyse 45000. bravo biraz basık bir araba, bu da benim pek hoşuma gitmedi. galiba spor kullanım sevenlere daha çok hitap ediyor. megane extreme için de 44500 lira fiyat aldım. fakat o da donanım bakımından çok zayıftı. c4 92 beygir dizel comfortu 45000'e verirlerse alacağım galiba. i30'da güzel bir seçenek gibi ama test sürüşü yapanların yorumları pek hoşuma gitmedi, bir de indirimli liste fiyatı 50000 gözüküyor aracın. benim bütçem taş çatlasın 45000 olur.

    bu arada başlığı b segmentinden araçlarla açtım, 24 saat geçmeden c segmentine çıktım. otomobil firmalarının fiyat stratejileri sağ olsun diyelim!

    haklısın fiyatlar gerçekten uçmuş...Fiyat yüksek bari kalitesini yükseltin...Bu 3 arabada iyi arabalar en beğendiginiz hangisi ise onu almak daha iyi...Megane Extreme'de donanımda çok eksik yok gibi...Mesela megane'da ESP,park sensörü,çelik jant artıları var...C4'te Hill holder,ASR,multimedia sistemi var...C4 iç mekan kalitesi daha iyi bence... http://arabalar.gen.tr bu siteden donanımlarını karşılaştırdım bakabilirsiniz...Yararlı bir site...

    bugün i30'a ve c4' baktım. i30 için en son 48000 olur dediler. c4 comfort için 44000 dediler. arada 4000 liralık fark var ama i30'un da donanımı ona göre. fakat her şeye rağmen içten de, dıştan da c4 ben arabayım diyor. c4'ün kendine has çizgileri bence onu diğer c sınıfı araçlardan ayırıyor. forumda okuduğum kadarıyla da yeni c4 sahipleri araçlarından gayet memnun. malzeme kalitesi megane'dan da, i30'dan da daha iyi. olsun varsın arka park sensörleri, esp'si, asr'si, hill holder'ı, çelik jantları olmasın. araç çarpmalarda sınıfının en başarılı sonuçlarını elde etmiş. esp-asr de zaten daha çok sportif kullanan arkadaşları ilgilendiriyor. benim gibi ayda yılda bir 100 kilometreyi geçenler için olmazsa olmaz değil. neyse ya bu ay, ya da aralıkta inşallah c4 sahibi olacağım. sizlerden renk tavsiyesi bekliyorum. beyaz bütçeye zarar vermiyor ama sanki metalik renk de daha mı güzel duruyor ne?




  • işimdiden hayırlı olsun... Bronz kahve C4 çok güzel gürünüyor beğenenlerde çok... Ya da Beyaz üzerinede parlak tavan yapıldımı çok güzel...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faith_388

    işimdiden hayırlı olsun... Bronz kahve C4 çok güzel gürünüyor beğenenlerde çok... Ya da Beyaz üzerinede parlak tavan yapıldımı çok güzel...

    teşekkür ederim. ben de bronz kahveyi, gümüş griyi ve uzay griyi çok beğendim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yuci

    quote:

    Orijinalden alıntı: iznik16]
    c3 ün yaya güvenliği emsallerine göre neden bu kadar zayıf acaba

    Pedestrian

    Good protection was provided to pedestrians' legs by the bumper and maximum points were scored. However, the
    front edge of the bonnet scored no points. The protection offered by the bonnet to a pedestrian's head was marginal
    or poor in those areas likely to be struck by a child and predominantly poor in those areas where an adult's head
    might strike.

    http://www.euroncap.com/files/364_datasheet.pdf

     C3 mü, Clio 4 mü, B max mi


    Yeni C3 sahibi olarak C3'lerin ön kısmı özellikle kaput kısmı diğer araclara göre sağlam oldugu doğru, o yüzden düşük puan alınmış. Yüksek puan alan araclar genelikle darbe emmek amacıyla ön tamponu elle bastırılarak birkaç santim içeriye göçebilecek şeklindedir.

    Konuya gelirsek, bende Clio 4 diyorum. C3'de olmayan birkaç işe yarar özellikler mevcutmuş. Hız sabitleyici, tavan tutamacı, renkli ekran v.s..




  • reno cliyo
  • Bmaxla Clio4 arası gider gelir sonra gider C sınıfı alırdım kesin...
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.