Şimdi Ara

C4'e LPG taktıranlar (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
78
Cevap
0
Favori
39.794
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Lpg dönüşümlü farklı markalarda araçlar kullandım . burada dikkat edilmesi gereken husus 30-40.000 km gibi ortaya çıkan conta yakma ve bağlı olarak yağ eksiltme ve ucunda rektefiye gibi motoru ciddi etkileyen durumlardır. bir tofaş arabasında bu hesap basit. 15000 km de motoru komple çöpe atsanız bile benzin-lpg farkından amorti ediyor ama citroenın malum parça fiyatları çok farklı. deforme olan parçaların analizi doğru sonuca götürecektir bizi.
    c4fanclub ile ilgili ileri geri konuşan arkadaşlara tavsiyem sarfettiklere kelimelere lütfen biraz daha dikkat etmeleri . Aynı siteye üyeliğin kabulu beklendiğinden uzun zaman alabilmektedir. bu oradaki adminlerin beceriksizliği ile uzaktan yakından alakalı olmayıp , her yeni gelen üyelik talebi konusunda uzunca araştırma yapılmasıdır. kişinin netteki backgroundu ayrıntılı olarak incelenip yeterli kişilik/bilgi seviyesine sahip olması durumunda üyeliği aktif olabilmektedir . Saygı sevgi ve hoşgörü sınırlarını tahrip edecek ithamlar neticesinde biryere varılamayacaktır.
    saygılar




  • quote:

    Orjinalden alıntı: daceroo

    Lpg dönüşümlü farklı markalarda araçlar kullandım . burada dikkat edilmesi gereken husus 30-40.000 km gibi ortaya çıkan conta yakma ve bağlı olarak yağ eksiltme ve ucunda rektefiye gibi motoru ciddi etkileyen durumlardır. bir tofaş arabasında bu hesap basit. 15000 km de motoru komple çöpe atsanız bile benzin-lpg farkından amorti ediyor ama citroenın malum parça fiyatları çok farklı. deforme olan parçaların analizi doğru sonuca götürecektir bizi.
    c4fanclub ile ilgili ileri geri konuşan arkadaşlara tavsiyem sarfettiklere kelimelere lütfen biraz daha dikkat etmeleri . Aynı siteye üyeliğin kabulu beklendiğinden uzun zaman alabilmektedir. bu oradaki adminlerin beceriksizliği ile uzaktan yakından alakalı olmayıp , her yeni gelen üyelik talebi konusunda uzunca araştırma yapılmasıdır. kişinin netteki backgroundu ayrıntılı olarak incelenip yeterli kişilik/bilgi seviyesine sahip olması durumunda üyeliği aktif olabilmektedir . Saygı sevgi ve hoşgörü sınırlarını tahrip edecek ithamlar neticesinde biryere varılamayacaktır.
    saygılar



    LPG li araç kullananları ne gibi sıkıntılar bekliyor ya da ne gibi sıkıntılarla karşılaşılmakta
    bunlara biraz deginebilirmisiniz
    sahsen ben ilk kez lpg li arac kullanıyorum ve c4'te nelerle karsılasabilecegimi pek bilmiyorum
    bu konuda bi sıkıntı çıkmadan önlemini alayım diye montajı yapan ustanın yanına arada ugradıgımda soruyorum
    yapmam gereken bisey varmı, hic cagırmıyon sen beni ama bi daha ne zaman geleyim dedigimde
    bana hep sunu soyluyor
    bi sıkıntı varmı
    yoksa gerek yok
    bende soruyorum ne gibi sıkıntı olacakki
    işte çalışması yakıt tuketimi falan vb bahsediyor
    gecekten de cok sukur o tarz bi sıkıntı yasamadım ama ugramayınca da icim rahat etmiyor

    bu arada c4fancluba uyeligim hic tanıdıgım olmamasına ragmen gayet hızlı bi sekilde oldu
    elbet bi sıkıntı yasamıslarki boyle bir uyeligi, tercih etmisler
    herkese saygı duymak lazım




  • "antipollution faulty" hatası gostermesi
    benzine gecince sönüyor lpg ye gecince tekrar yanıyor
    bir senedir bu sekilde kullanıyorum
    lpg takan usta bi sıkıntı olusturmaz desede
    su arıza lambasına takmaya basladım
    ne yapmalı acaba
  • selam.. ocak ayında citroen c4 marka aracıma tartarini marka sıralı lpg taktırmak istedim ve okcan otoya gittim. aracım yaklaşık 4veya 5 gün serviste kaldı ve okcan oto citroen c4 marka aracıma lpg takmayı beceremedi beceremediği gibide şu anda ortalarda dolaşan aracımın resimlerini göğüslerini kabarta kabarta dolaştırıyorlar aklı olan c4 üne okcanda tartarini taktırmaz sürekli motor stop ediyor ve motorunuza zarar veriyor bu arada lpg takmaya çalışmak için motoru defalarca deldile ve yapıştırıcı ile kapattılar son derece kalitesiz bir işcilik yani benim adım serkan süren numaram 0554 740 04 88 citroen c4 sahipleri tartarini okcan otoya gitmeden arasınlar benim canım sıkıldı sizin sıkılmasın saygılar....
  • Serkan bey tavsiyeniz için teşekkürler! Peki aracınız şu anda ne durumda, hala lpg takılı vaziyette mi? yoksa söktürdünüz mü?
  • C4 1.6 SX PK
    Arkadaşlar öncelikle montaj çok önemli, Teleflex ya da Prins ten şaşmayın derim. Benim aracımda Teleflex var; üşendiğimden Ankara ya gitmedim, Kayseri Telefex servisi Çiğdem Otogaz da enjektör sıralamalarını bile yanlış yapmışlar paramla rezil oldum, Ankara da montajı baştan yaptılar. Şimdi çok memnunum.

    1. Yakıt tasarrufu kesinlikle yarı yarıya, öyle %40 falan değil. Bir litre gaz ile 12 km. civarında gidiyorum şehiriçi.

    2. Arıza lambası iki sebeple yanmakta; birincisi enjektörlerde belirli bir km sonrasında LPG nin oktanının fazla olmasından dolayı varolan kurumların dökülebilmesi, ikincisi ise yanlış montaj ya da yazılımır. Bir kere düzgün montaj yapıldı mı daha yanmaz.

    3. Sıralı sistemde direkt olarak manifolda giriş yapıldığı için dışarıda erken patlama olmuyor dolayısı ile parçaların ömrünü kısaltma, güç ve yakıt kaybı da olmuyor, hatta Teleflex sisteminde manifold ile enjektör arasında hortum bile yok doğrudan benzin enjektörünün yanına takılıyor.

    Atiker deki enjektörler "cerenoid valve" gerçek enjektör değil; Prins dünyadaki en iyi enjektörlerden birini kullanıyor(Khein marka), Teleflex de ondan geri kalmaz ve de üstelik Fransa ve İngiltere de fabrika garantisi ile sıfır C4 lere montajı yapılıyor. BRC ve Tartatini sınıfının iyilerinden ve de Türkiye de bayi ve servis ağı olarak BRC bayağı aktif, 2A Mühendislik(BRC) müşterisine çok değer veriyor. BRC nin manifold delmeden yapılan LPG montajı uygulaması(pipo yöntemi) henüz kendini tüketiciler arasında ispatlamış bir yöntem değil tavsiye etmiyorum.

    Son olarak siz siz olun C4 e LPG montajı yaptığına kesin emin olmadan bayinin aracınıza dokunmasına izin vermeyin benim aracımın sileceklerini sökerken camını çatlattılar. Montajkı yanlış yaptılar, yazılımı yanlış yüklediler vs....(Kayseri Teleflex Çiğdem Otogaz)

    Atiker 1000 TL
    Tartarini-BRC 1650 TL
    Romano Zavolli Lovato vs... 1500-1600 TL
    Teleflex (Ankara da süper montaj + km aparatı = 2000 TL peşinde de galiba % 10 vardı, Ayrıca C4 te çok deneyimliler. ) Kayseri de 2250 TL
    Prins (Ankara da 2100 TL peşinde de galiba % 10 vardı)
    Not: c4fanclup üyesiyim, samimiyetle söylüyorum arkadaşlarım her konuda inanılmaz paylaşımcıdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi poseidon77 -- 29 Mart 2010; 4:53:05 >




  • 12km=2,5 tl?

    o zaman teleflex kit ile 20-21 kr/km gibi bir tüketim değeri var aracın. gayet iyi bir rakam
    keşke atiker, brc gibi daha uygun fiyatlı lpg kiti taktıran kullanıcılar da; sizin gibi böyle net değerler verse

    quote:

    Orijinalden alıntı: poseidon77

    C4 1.6 SX PK
    Arkadaşlar öncelikle montaj çok önemli, Teleflex ya da Prins ten şaşmayın derim. Benim aracımda Teleflex var; üşendiğimden Ankara ya gitmedim, Kayseri Telefex servisi Çiğdem Otogaz da enjektör sıralamalarını bile yanlış yapmışlar paramla rezil oldum, Ankara da montajı baştan yaptılar. Şimdi çok memnunum.

    1. Yakıt tasarrufu kesinlikle yarı yarıya, öyle %40 falan değil. Bir litre gaz ile 12 km. civarında gidiyorum şehiriçi.

    2. Arıza lambası iki sebeple yanmakta; birincisi enjektörlerde belirli bir km sonrasında LPG nin oktanının fazla olmasından dolayı varolan kurumların dökülebilmesi, ikincisi ise yanlış montaj ya da yazılımır. Bir kere düzgün montaj yapıldı mı daha yanmaz.

    3. Sıralı sistemde direkt olarak manifolda giriş yapıldığı için dışarıda erken patlama olmuyor dolayısı ile parçaların ömrünü kısaltma, güç ve yakıt kaybı da olmuyor, hatta Teleflex sisteminde manifold ile enjektör arasında hortum bile yok doğrudan benzin enjektörünün yanına takılıyor.

    Atiker deki enjektörler "cerenoid valve" gerçek enjektör değil; Prins dünyadaki en iyi enjektörlerden birini kullanıyor(Khein marka), Teleflex de ondan geri kalmaz ve de üstelik Fransa ve İngiltere de fabrika garantisi ile sıfır C4 lere montajı yapılıyor. BRC ve Tartatini sınıfının iyilerinden ve de Türkiye de bayi ve servis ağı olarak BRC bayağı aktif, 2A Mühendislik(BRC) müşterisine çok değer veriyor. BRC nin manifold delmeden yapılan LPG montajı uygulaması(pipo yöntemi) henüz kendini tüketiciler arasında ispatlamış bir yöntem değil tavsiye etmiyorum.

    Son olarak siz siz olun C4 e LPG montajı yaptığına kesin emin olmadan bayinin aracınıza dokunmasına izin vermeyin benim aracımın sileceklerini sökerken camını çatlattılar. Montajkı yanlış yaptılar, yazılımı yanlış yüklediler vs....(Kayseri Teleflex Çiğdem Otogaz)

    Atiker 1000 TL
    Tartarini-BRC 1650 TL
    Romano Zavolli Lovato vs... 1500-1600 TL
    Teleflex (Ankara da süper montaj + km aparatı = 2000 TL peşinde de galiba % 10 vardı, Ayrıca C4 te çok deneyimliler. ) Kayseri de 2250 TL
    Prins (Ankara da 2100 TL peşinde de galiba % 10 vardı)
    Not: c4fanclup üyesiyim, samimiyetle söylüyorum arkadaşlarım her konuda inanılmaz paylaşımcıdır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Atmosphere -- 20 Haziran 2011; 16:28:40 >




  • Hocam maalesef işin rengi değişti, şöyle ki:
    1. Bir kaç arkadaşa da sordum onlarda da değerler aynı; şehiriçi sert kullanım ile 280 Kr/Km, Şehirdışı ortalama 120-130 Km/saat hız ile 190-200 Kr/Km
    2. Yakıt tasarrufu % 40 lara geriledi; 1 Litre gaz ile kabaca 8-9 Km ancak gider oldu.
    3. Ayrıca aracı sıkıştırdığımda benzine geçiyor Adana da Mersin de bu civarda anlayan adam yok; şöyle ki servisi bol olmayan kiti asla taktırmayın. Ankara ya gittim, yine bir ton masraf sorun halen devam etmekte sorunu bulamıyorlar, ben arayınca size döneceğiz diyorlar ama dönmüyorlar. Bilgin olsun kardeş, git BRC taktır, en azından usta bulursun.


    Atiker 900 TL
    Tartarini-BRC 1450 TL
    Romano Zavolli Lovato vs... 1450 TL
    Teleflex =
  • üzüldüm. kötü tecrübe olmuş

    quote:

    Orijinalden alıntı: poseidon77

    Hocam maalesef işin rengi değişti, şöyle ki:
    1. Bir kaç arkadaşa da sordum onlarda da değerler aynı; şehiriçi sert kullanım ile 280 Kr/Km, Şehirdışı ortalama 120-130 Km/saat hız ile 190-200 Kr/Km
    2. Yakıt tasarrufu % 40 lara geriledi; 1 Litre gaz ile kabaca 8-9 Km ancak gider oldu.
    3. Ayrıca aracı sıkıştırdığımda benzine geçiyor Adana da Mersin de bu civarda anlayan adam yok; şöyle ki servisi bol olmayan kiti asla taktırmayın. Ankara ya gittim, yine bir ton masraf sorun halen devam etmekte sorunu bulamıyorlar, ben arayınca size döneceğiz diyorlar ama dönmüyorlar. Bilgin olsun kardeş, git BRC taktır, en azından usta bulursun.


    Atiker 900 TL
    Tartarini-BRC 1450 TL
    Romano Zavolli Lovato vs... 1450 TL
    Teleflex =




  • Arkadaşlar aracıma kısı bir süre önce zavoli sıralı lpg uygulaması yapıldı yakıt tuketımı benzınde yaklasık 600 kuruştu su anda yarı yarıya yakın ındı.fakat arac ilk benzınde calısırken aracta hıcbır anormallık yok.Fakat gaza geçince aracın sag tarafından dızel araba gibi sesler gelıyor.Bu normal bı olaymı yoksa uygulamadan kaynaklanan bı sorunmu var tecrubelı arkadaslar bılgılerını paylaşırsa cok memnun olurum
  • Arkadaşlar ben fiyatı uygun diye 2009 model 1.4 motor C4 almak üzereyim. LPG taktırmayı düşünüyorum. 1.4 de performans cok düşer mi? kullanan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
    1.4 motor 65 beygır megan kullnamıştım onun performanı cok düşüyordu acaba c4 de nasıl olur?
  • Düşmez hocam.
  • km'de 30 kuruş çok. focus bile 28 yakıyor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: mosyo48

    Arkadaşlar aracıma kısı bir süre önce zavoli sıralı lpg uygulaması yapıldı yakıt tuketımı benzınde yaklasık 600 kuruştu su anda yarı yarıya yakın ındı.fakat arac ilk benzınde calısırken aracta hıcbır anormallık yok.Fakat gaza geçince aracın sag tarafından dızel araba gibi sesler gelıyor.Bu normal bı olaymı yoksa uygulamadan kaynaklanan bı sorunmu var tecrubelı arkadaslar bılgılerını paylaşırsa cok memnun olurum
  • Arkadaşlar Merhaba,

    Yaklaşık 45 gün önce bir 2006 model 1.4 sx c4 aldım ve benzin tüketimi fazla olduğu için lpg'ye yöneldim. LPG taktırmadan önce uzun bir süre araştırma yaptım, malum c4'ler lpg konusunda biraz hassas araçlar. nihayetinde brc kit taktırdım. yaklaşık olarak 1600 km yol yaptım;

    Karşılaştığım sorunlar şunlar;
    - İlk taktırdığımda performans düştü, araba ışıklarda stop etmeye başladı, kafa atıyordu,
    LPGciye ayar yaptırdım şimdi kafa atma haricindeki diğer problemler çözüldü. Kafa atmayıda motor sıcakken yapıyor.

    Tüketim değerleri ise farklı farklı yerlerden lpg aldığım için değişiyor. En yüksek ve en az tüketim değerleri şöyle;

    Tamamen ş.içi LPG 2.32 TL kmde 24 kuruş yaktı
    Kısmi azamisi ş.arası bir kısmı da ş.içi LPG 2.06 TL km'de 18 kuruş yaktı.

    Ben LPG taktırmadan önce doyurucu bir bilgiye ulaşamadım, umarım yazdıklarım LPG taktırmak isteyen arkadaşlara faydalı olur.




  • Kesinlikle çok faydalı oldu. Teşekkürler
  • Normal değil, kesinlikle iyi bir ustaya göster hocam.
  • Yeterince araştırmamışsın kardeş, ben LPG uygulamasını yaptırmadan önce LPG hakkında neredeyse herşeyi, ve hatta LPG firmalarının kaç paraya LPG uygulamasını yaptığını ve hatta ne kadar indirim yaptığını bilr öğrenmiştim.
    Hayırlı olsun bu arada, sen bir daha göster şunu ustaya; şayet motora ait bir parçayı suçlayıp parça almanı isterlerse alma başka bir yere git.
  • arkadaşlar bende de 2006 c4 1.4 sx var aracı aldığımda üzerinde FEMA marka lpg vardı (yerli sistem) başlarda sorunsuzdu fakat şimdi ışıklarda falan durduğum zaman motor öönce biraz kafa sallıyor sonra gaz vermezsem stop ediyor aarıza lambası da yanmaya başladı. motorcuya göötürdüm sıkıntıyı çözemedi. lpg ciye götürdüm sistem c4 e uygun değil dedi ve 1000 tl verirsem lovato marka sistem takacağını(lpg tankını değiştirmeden) ve sorunun çözüleceğini söyledi . bu konuda bilgisi olan varsa acil yardım bekliyorum
  • Genelde bu konuda çözüm budur, başka çaren yok ya satacaksın ya da bunu yapacaksın hocam.
  • hocam lovato'mu(1000tl) brc'mi(1350tl) zavolli'mi(1300tl) hangisi uyar bu c4'e kesin tecrübesi olan varsa lütfen yazsın
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.