2 HAFTA BOYUNCA C4'ÜMÜ ÇALIŞTIRMADIM VE BUGÜN AKÜMÜN TAMAMEN BİTMİŞ OLDUĞUNU GÖRDÜM.(AKÜ HALA GARANTİ KAPSAMINDA AYRICA FAR,TEYP YADA İÇ AYDINLATMALARIN AÇIK KALMASI DURUMU MEVCUT DEĞİL.) SERVİSİ SOĞUKLARDAN DOLAYI OLACAĞI SÖYLENDİ.
ASIL PROBLEM AKÜ TAKVİYESİ İLE ARABANIN ÇALIŞMASINDAN SONRA BAGAJIN KİLİTLİ KALMASI VE KAPI KUMANDASININ DA ARTIK ARABAYA KUMANDA ETMİYOR OLMASI.
C4 BAGAJ KİLİDİ SORUNU ADLI KONUDAKİ TAVSİYELERİ İNCELEDİM, DENEDİM FAKAT BAGAJI İÇERİDEN BİR TÜRLÜ AÇAMADIM
BU KONU HAKKINDA BİLGİSİ OLAN VARSA BENİMLE PAYLAŞIRSA ÇOK SEVİNİRİM.
ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.
citroen de olur böyle şeyler,sanırım herşeyi elektronik yapmaya çalışıyorlar ama beceremiyorlar.
ne de olsa créative technology :)
Arkadasım maleseff citroenlerde renolarda bırde pejolarda bazı problemler kendılıgınden doluyoor dıyelım cunküü her ne kadar bızım elımızde olmasada yol bılgısayarları bazı fabrıkasyon parcaları arızalı demıyelımde cok hassasda dıyebılırız aslında benım aracım otoparkta yaklasık yedı gındır yatıyoordu gecenlerde ıkı hafta boyunca dıyebılırız araba navıgasyondaki saatıne kadar sıfırlamış kendini bırde yol bılgısayarı ıcındekı mazotla kac km. yol gıdebılecegını gosteren ekranda kalibrasyon hatası oldugunu ogrendım buda voltaj düşüklüğünden maleseefkı yaparmış naapalım almışiz bır kere bazı ufak tefek şeylerede katlanacağız şu korellerin gözünü seweyım wallahı ben
Kullandığımız araçlar teknolojik ve takdir edersiniz ki tr yol şartları çok kötü. Kim ne derse desin kar yağdı istanbul'un yolları berbat durumda şu anda. 2 hafta önce geçtiğim yol şu anda çukur içinde ve hangisinden kaçacağını şaşırıyor insan. Benim c3 ilk citroen aracım. Sanırım bir çok şeyi elektronik yapıyor citroen. Biraz da bunun vermiş olduğu hassasiyetlik var .
ARKADAŞLAR PROBLEMLERİMİN HEPSİ ÇÖZÜLDÜ;
BUNLARIN HEPSİ BİRER TECRÜBE OLDU.
1. AKÜ TAMAMEN BOŞALIRSA KUMANDANIN ÇALIŞMAMASI TÜM ARABALARDA GAYET NORMAL BİR DURUMMUŞ. KUMANDA İLE ARABANIN FREKANS AYARI GİDİYORMUŞ. BUNU GİDERMEK İÇİN ARABANIN KONTAĞINI ÇEVİREREK ANAHTAR ÜZERİNDEKİ KİLİTLEME YAHUT KİLİT AÇMA TUŞUNA BİR KAÇ SANİYE BASILI TUTUN SONRA KONTAĞI KAPATIP TEKRAR ANAHTARI ÇIKARIN. KUMANDA ARTIK ÇALIŞACAKTIR.
2. AKÜNÜN BİTİP ARABANIN TAKVİYEYLE ÇALIŞMASINA RAĞMEN BAGAJIMIN AÇILMAMASI BİRBİRİNDEN TAMAMEN ALAKASIZ BİR OLAYMIŞ. BAGAJ, ARKA KOLTUK KATLANIP İÇERİDEN GEÇİLEREK KİLİT MEKANİZMASINDAKİ DELİĞE İNCE TORNAVİDA SOKULARAK ÇEVİRİLDİ VE AÇILDI. SONRASINDA ANLAŞILDI Kİ; BAGAJIN AÇILMAMA SEBEBİ BAGAJIN AÇILMA YERİNİN SOL ÜST TARAFINDAKİ HORTUM TARZI BORUNUN İÇİNDEKİ KABLOLARDAN BİRİNİN KOPMUŞ OLMASIYMIŞ. KABLOYA LEHİM YAPILDI KORUMASI KAPATILDI VE BAGAJ ARTIK ÇALIŞMAYA BAŞLADI.
UMARIM BU TECRÜBELER SİZE DE DERS OLUR. SİZ SİZ OLUN UZUN SÜRE ARABANIZI ÇALIŞTIRMAMAZLIK ETMEYİN. ŞEHİR DIŞINA GİDECESENİZ ARABANIZI BIRAKIP, EN AZINDAN ANAHTARINI BİR ARKADAŞINIZA VERİN ARADA BİR ÇALIŞTIRSIN.
İYİ AKŞAMLAR
2 hafta çalışmadı diye akünün bitmesi pek mantıklı değil. Bence ya akünüzde bir sıkıntı var ya da aküyü boşaltacak bir kaçak var. Citroen'in yeni modellerinde farı, radyoyu vs açık bile bıraksanız araç 1 saat sonra filan otomatik kapatıyor.
Bagajdaki kablo ezilmesi ile akünün boşalması sebep-sonuç ilişkisi olmuş.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme