Canlı Yayın
Samsung Galaxy S25 ailesi tanıtılıyor! - Galaxy Unpacked 2025 Türkçe Canlı Yayın
Şimdi Ara

ÇAĞ OTOGAZ TSI MONTAJ % 40 NET YAKIT TASARRUFU (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
2.037
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gugukkuşu

    gdi motorlar için durum nedir ? hyundai x35 için test sonuçları nedir ? detaylı bilgi verebilir misiniz ? fiyat konusuna da açıklı getirir misiniz ?

    GDİ sistem otogaz dönüşüm sistemleri 80.000 km testlerini tamamlayarak %35 yakıt tasarrufu sağlamıştır.

    2800 - 3400 arasında değişiyor...detaylı bilgi için biza ulaşabilirsiniz..

    çağ otogaz
    0 533 025 39 01
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elliyedi

    quote:

    Orijinalden alıntı: çağ otogaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: elliyedi

    quote:

    Orijinalden alıntı: çağ otogaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Direkt enjeksiyon sistemlerde net bir tasarruf oranı vermek bence yanlış.

    Kullanılan trafik şartları ve kullanan kişinin sıklıkla hangi devirlerde kullandığına göre tasarruf oranı büyük değişiklikler gösterebilir.

    Mesela size kritik bir soru.

    Ben arabamı devamlı olarak 5000 devir üzerinde kullanan birisiyim. Bana ne kadar tasarruf edeceğim ile ilgili bilgi verebilir misiniz?

    Bir de sizin testinizde araç 100 kilometrede kaç litre benzin tüketti ve nasıl bir kullanım stili izlendi?

    Utku bey size kitaptan okuma yada kulakdan dolma bir şeyle yorum yapmıyorum...
    Aracı birbuçuk aydır bizzat kendim test ediyorum...

    Evet kullanıcıya göre ve trafik şartlarına göre oran değişir.ama unutmayın ki aynı oran BENZİN yakıtınızda da değişiyor..

    Bugün Aracınız şehir içi benzinde 35 kuruş yakıyorsa...dur kalklarda ve kullanıcıya göe bu oran ortalama 40 kuruşa kadar çıkabiliyor...benzin yakıtınız da ister istemez artıyor...

    Bizim iddamız aracınız benzine oranla NET olarak % 40 yakıt tasarrufu sağlayacaktır..Sağlamazsa para iade garantisi veriyoruz.

    Kritik sorunuzun cevabı aynıdır..%40 yakıt tasarrufu sağlayacaksınız..

    ÖRNEK : ARACINIZ ortalama benzinde 40 kuruş yakıyor... 5000 devir kullandığınızda aracınız yine 40 kuruş yakmaz..bu oran 45 - 50 kuruş arasında değişir..Lpg oranı da aynı seviyede değişir.Ama sizin tasarruf oranınız % 40 tır..

    araç benzin depomuzu fulledik...15 gün boyunca önce şehir içi trafiğinde test ettik..sonrada uzun yolda test ettik. araç şehir içi trafiğinde 35,36 kuruş yakıyor...uzun yolda 26,27 kuruş arasında 100 km hızla...

    araç lpg yakıtı şehir içi 20,21 kuruş uzun yolda 14,15 kuruş yakıyor...100 km sabit hızla...
    1 depo lpg yakıtında araç 1,5 - 2 litre benzin harcıyor..

    NOT: lpg yakıtını hsaplarken kaç litre benzin yaktığınıda hesaplıyoruz..sonuç % 40 tasarruf


    testler ve ölçümler yerinde olmuş. Herkesin heyecanla beklediği şey buydu, ama millet 2 yıldır oyalandığı için biz yapıyoruz diyene inandırabilmeniz biraz zaman alacaktır:) biraz montajdan sonra sıra numarası dağıtmaya başlarsınız:)

    bu sistemin fiyatı nedir?

    elliyedi merhaba,

    R115 belgeli türkiyede sadece PRİNS - LANDİRENZO -EMER var...

    2013 yıldından itibaren türkiyede R115 belgesi olmayan hiçbir marka satış yapamaz hale gelecek...

    Bunların yanında şuan Türkiye' de % 40 şehir içi tasarruf yapan tek marka EMER...

    FSI - TSI - TFSI - GDI Direct Injection MOTORLU ARAÇLARA UYUM SAĞLAYAN TEK MARKA EMER....

    PARA İADE GARANTİSİ VERİYORUZ..

    SAYGILARIMLA

    benim de 2012 model jetta tsi aracım var. bende lpg sistemi düşünüyorum ancak kışa doğru taktıracağım büyük ihtimalle. bi kaç sorum olacak;

    - sizin sisteminizin fiyatı nedir?
    - aracım 8000km'de 10.000km öncesi yapılan hdi sigorta kapsamı nedir, sigorta ücreti nedir?

    2600 - 3300 tl 10 taksit fiyat aralığında değişiyor

    3 yıl 100000 km motor garantisi veriyoruz...sigorta ücreti montajın içinde




  • Motor garantisi için belirlenen 10.000 KM çok yetersiz bence.
    En az 30.000 KM filan belirlenmeli, sadece sıfır alınmış kullanılmamış araçlarımı hedefliyorsunuz nedir?
  • Dün sanki mevcut tanklarla direkt enjeksiyon araçlara dönüşümü desteklemediğinizi okumuştum ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra

    Dün sanki mevcut tanklarla direkt enjeksiyon araçlara dönüşümü desteklemediğinizi okumuştum ?

    Montaj resimlerine bakarsanız enjektörleri görebilirsiniz.
    saygılarımla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    Motor garantisi için belirlenen 10.000 KM çok yetersiz bence.
    En az 30.000 KM filan belirlenmeli, sadece sıfır alınmış kullanılmamış araçlarımı hedefliyorsunuz nedir?

    Sigorta şirketleri bu konuda çok hassas davranıyorlar..o yüzden 10000 km sınırı koyuyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çağ otogaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra

    Dün sanki mevcut tanklarla direkt enjeksiyon araçlara dönüşümü desteklemediğinizi okumuştum ?

    Montaj resimlerine bakarsanız enjektörleri görebilirsiniz.
    saygılarımla

    Enjektörlerle alakayı anlayamadım

    quote:

    YANMA ODALARINA İSTER İSTEMEZ ÇELİK TOZU ULAŞACAK Ve YANMA ODALARININ YÜZEYİNİ ÇİZECEKTİR...

    ÇELİK TOZLARI YANMA ODASINDA ERİMEYECEĞİNE GÖRE TURBOLU ARAÇLARDA (TURBONUN İÇİNE KAÇMA RİSKİ GÖZ ÖNÜNE BULUNDURULARAK TURBOYA ZARAR VEREBİLİR.EKSOZ KATALİTİK KONVERTÖRÜNE ZARAR VEREBİLİR),BU SEBEPTEN ÖTÜRÜ TURBO BASINÇLARINDA DEĞİŞİKLİK GÖSTERECEĞİ İÇİN TURBO MEKANİZMASINDAKİ BASINÇ SENSÖRLERİ DEĞİŞİK DEĞERLER GÖNDEREBİLİR.(ECU YA FARKLI DEĞERLER GÖNDEREBİLİR.)

    SONUÇ İTİBARİYLE TÜM BU DEĞİŞİKLİKLER MOTORUN ALT YAPISINI ETKİLEYEBİLİR.

    Şimdi,sizin yaptığınız montajda,kullandığınız enjektörlerde çelik tozu motora kaçmıyor,fakat direkt enjeksiyonlu kitlerde kaçıyor öyle mi ?
    Cidden hiçbirşey anlamadım




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.