Şimdi Ara

Çağrı Merkezi Numaraları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
416
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Çağrı merkezi, gelen ve giden müşteri telefon görüşmelerini alan bir ofistir. Her aramayı yöneten ve açık müşteri destek bildirim ve işlemlerini takip eden telefon temsilcileri tarafından işletilirler. Ekiplerini organize tutmak için bu ofisler, sorulan soruların çevaplarını vermek ve tüm dünyadaki müşterilerle etkileşim kurmak için çağrı merkezi yazılımını kullanır. Müşteri hizmetlerinde çağrı merkezleri proaktif veya reaktif olabilir. Bu, servis teklifleri ile müşterilere ulaşabilecekleri veya geleneksel destek olarak hareket edebilecekleri ve gelen çağrılara yanıt verebileceği anlamına gelir. Birçok şirket artık müşterilerle daha güçlü ilişkiler oluşturmak ve satmak için zamanında fırsatlardan yararlanarak için proaktif müşteri hizmetleri sunmaktadır.


    http://www.cagrimerkezinumara.com/



  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.