Evet internet bağlantısını kesip USB bağlantı yapınca çalışıyo ama bilgisayardan uzakta kullanmam gerekiyo. Kablosuz bağlantı için çözüm bekleniyor < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Canon yazıcılarda internete bağlı iken yazıcı açılmama sorunu (2. sayfa)



-
-
Burda kablosuz bağlantı çözümünü anlatmış ben denemedim
https://community.usa.canon.com/t5/Desktop-Inkjet-Printers/EASY-FIX-if-your-printer-won-t-turn-on/td-p/374305
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bilgi için teşekkürler, linktekini uygulayınca kablosuz çalıştı.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Canon resmi bir açıklama yapmadı daha neden oldu nasıl çözülecek sorun bilgi verilmedi
Yukarıdaki verdiğim linkteki geçici çözümler
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bilgisayar Teknisyeni -- 3 Haziran 2022; 10:58:25 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Canon Türkiye'den dönüş yapılan varmi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Şaka gibi tüm dünyada yazıcıları imha ettiler bi nevi ve hala düzeltmediler anlamak imkansız
-
Aynen yazıcı fiyatlarida yüksek amaç yeni yazıcımı aldırmak istiyorlar yada hacker saldırısımı oldu acaba
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bende yazıcı bozuldu sandım acilmayinca nerden bileyim kablosuz bağlantıda sıkıntı çıkardıklarını söküp satacaktim iyiki arastirmisimda parcalamamisim yazıcıyı 😁quote:
Orijinalden alıntı: neurotrŞaka gibi tüm dünyada yazıcıları imha ettiler bi nevi ve hala düzeltmediler anlamak imkansız
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Güncelleme :
Canon Türkiyeden Gelen Cevap
" Merhaba,
Konu ile ilgili çalışma devam etmektedir, yazılım ve teknik ekip çözüm bulduklarında sizinle paylaşıyor olacağız.
Bilginize.
İyi günler."
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
evet ben de birkaç gündür wifi ile sorun yaşıyorum, CANON EURASİA TEKNİK DESTEK HATTI ile görüştüm 0850 255 22 66 numaralı hattan, bu günlerde çok sayıda kişinin bu sorun yüzünden aradığını söylüyorlar. Japonya'ya mail göndermişler sorunun çözümü ile ilgileniyoruz diyormuşlar sanırım. Şuan için tek çözüm wifi ile bağlantıyı kesip usb ile kullanmak canon E484 yazıcımı
-
Aynen banada devamlı aynı mail atıyorlar sorun üzerinde teknik ekip çalışıyor diye
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Firmware kaynaklı imiş sorun varmış ne zaman cozulecegi belli değilmiş
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
o linkte yapılan işlemi türkçe olarak açıklayabilir misin bana da, ingilizcem zayıf çeviride de anlam kayboluyor. Cihazım Canon E484 benim de.
-
sorun çok basit aslın da neden bukadar abatılıyor anlamadım yazıcı dan biraz anlayann biri bu sorunu 3 dk çözer
sorunu devam eden varsa halen arayın çözelim 505 237 2010
-
Basitse burdan yazın herkes faydalansın tüm dünyada sıkıntı var canon teknisyenleri çözememişquote:
Orijinalden alıntı: kartusbankasisorun çok basit aslın da neden bukadar abatılıyor anlamadım yazıcı dan biraz anlayann biri bu sorunu 3 dk çözer
sorunu devam eden varsa halen arayın çözelim 505 237 2010
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bilgisayar Teknisyeni -- 4 Haziran 2022; 15:10:32 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
canonnun servisi 40 fırın ekmek yemesi lazım öyle paraca deyiştimeye benzemiyor bu işler 20 yıldır bu sektördeyim yazıcı lara özel ekipmanan için yazlım yazmaya ya kadar götür düm işi onun için bu tarz sorun lar benim için 3 4 dk iş sorun sunucu bağlantısında ve baya uzun sürecek gibi onun için yazıcın sunuzu bağlatısını deyiştir sorun çözülsin wifiden kulana bilirsin
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kartusbankasi -- 4 Haziran 2022; 15:56:33 > -
Yukarıda yazdım ya zaten dns ayarı değiştirince düzeliyor yazıcı arayüzünden diye
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar herkes sizin gibi sektör içinde değil sıradan kullanıcıyız biz. Dns ayarı dediğiniz nasıl yapılıyor basitçe anlatsanız adım adım olmaz mı- CANON E484
-
quote:
Orijinalden alıntı: selocannokArkadaşlar herkes sizin gibi sektör içinde değil sıradan kullanıcıyız biz. Dns ayarı dediğiniz nasıl yapılıyor basitçe anlatsanız adım adım olmaz mı- CANON E484
community.usa.canon.com
EASY FIX if your printer won't turn onhttps://community.usa.canon.com/t5/Desktop-Inkjet-Printers/EASY-FIX-if-your-printer-won-t-turn-on/td-p/374305?utm_campaign=DonanimHaber&utm_medium=referral&utm_source=DonanimHaber
SOLUTION: After a 1:57 hold time with Canon customer service.... I have the solution! (and that was 2 hours, not 2 minutes) If this is happening to you it is very easily fixed. [Removed per forum guidelines] Although I wish I could make up for my 2 + hours of time. The tech told me that when they walked into the office Tuesday morning, "the stuff had hit the fan" because this has affected many models and they don't know what caused it. Here is what you need to do to fix it:
Completely unplug your router and then turn on your printer (it won't stay on if your router is because of a linking problem with the router, that we are going to fix.) So this is the step-by-step for the MG6620 and probably those models with similar menus, but whatever model you have just try to get to your DNS Server Setup. That is where the setting is that needs manually changed. So for the MG6620:
On the menu swipe to Setup, then find Web Service Setup then DNS Server Setup. Select Manual. Press each set of numbers and change them all to 000 except the last set. That needs to be 001. So your DNS will look like this: 000.000.000.001 Click OK, then click No.
That's it. You should be good to print.
You are welcome! Too bad someone at Canon doesn't just post this somewhere. Would've save a lot of people a lot of headaches, I'm sure.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bilgisayar Teknisyeni -- 4 Haziran 2022; 17:57:34 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Google çeviri ile çevrildi
ÇÖZÜM: Canon müşteri hizmetleri ile 1:57 bekleme süresinden sonra... Çözüm bende! (ve bu 2 dakika değil, 2 saatti) Eğer bu size oluyorsa, çok kolay bir şekilde düzeltilir. [Forum yönergelerine göre kaldırıldı] Her ne kadar 2 + saatlik zamanımı telafi edebilsem de. Teknisyen, Salı sabahı ofise girdiklerinde, "malzemenin fana çarptığını" çünkü bunun birçok modeli etkilediğini ve buna neyin sebep olduğunu bilmediklerini söyledi. Bunu düzeltmek için yapmanız gerekenler:
Yönlendiricinizin fişini tamamen çekin ve ardından yazıcınızı açın (yönlendiriciniz, yönlendiriciyle ilgili bir bağlantı sorunu nedeniyle açık kalıyorsa, bu sorunu çözeceğiz.) Bu, MG6620 için adım adım adımdır. ve muhtemelen benzer menülere sahip modeller, ancak hangi modele sahip olursanız olun, DNS Sunucusu Kurulumunuza ulaşmaya çalışın. Bu, ayarın manuel olarak değiştirilmesi gereken yerdir. Yani MG6620 için:
Menüde Kurulum'a kaydırın, ardından Web Hizmeti Kurulumu'nu ve ardından DNS Sunucusu Kurulumu'nu bulun. Manuel'i seçin. Her sayı grubuna basın ve son sayı hariç hepsini 000 olarak değiştirin. Bunun 001 olması gerekiyor. Yani DNS'niz şöyle görünecek: 000.000.000.001 Tamam'ı ve ardından Hayır'ı tıklayın.
Bu kadar. Basmak için iyi olmalısın.
Rica ederim! Canon'dan birinin bunu öylece bir yere göndermemesi çok kötü. Eminim birçok insanı bir sürü baş ağrısından kurtarırdı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bilgisayar Teknisyeni -- 4 Haziran 2022; 19:48:50 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X