Şimdi Ara

Casper 7 Tablet 3 Haftada 2 Arıza Verdi Iade Almıyorlar.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.246
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 13.11.2013 tarihinde Real'den (Fulya bayisinden) 249 liraya Casper 13a 7inç tablet aldım. Tabletten memnundum internet üzerinde gezindiğimde ufak oyunları oynadığımda beni üzmedi donma gibi problemde yaşatmadı. Bu açıdan tabletten memnun kaldım. Tableti aldıktan 4 gün sonra gece kilit tuşuna bastım uyku modunda kenera koydum ve ertesi gün tekrar açmak için tuşa bastım açılmadı basılı tuttum yine açılmadı ekran hafif aydınlanıyor ama hiçbir şey gelmedi ekrana tableti aldım direk Real'e gittim iade etmek istediğimi söyledim servise göndereceklerini kullanıcı hatası olup olmadığını kontrol edeceklerini servis onay verirse iade alabileceklerini söylediler ve servise gönderdiler. 8 gün sonra tablet geldi ve iade alamayacaklarını yazılımsal hata olduğunu söylediler. Servis raporunda da Google Play'den virüs programı indirmenizi öneririz yazdığı için virüs programı indirmediğimi düşündüm ve madem iade alınmıyor diyerek aldım cihazı. Cihazı 1 hafta falan kullandıktan sonra yine aynı hatayı verdi ve real'e götürdüm iade etmek istediğimi söyledim ve tekrar aynı şeyleri söyleyip rapora müşteri memnuniyeti için ürünün iadesini istiyoruz diyerek servise gönderdiler tableti. Dün Casper'ın online arızalı ürün takibinden cihazın durumuna bakayım dedim yine güncelleme yapılmıştır test edilmiştir virüs programı indirin yazdığını gördüm. Yani ürünü iade için kabul etmemişler. Bugün Casper'ı aradım görüştüm durumu anlattım ısrarla iadesini istediğimi söyledim ve yazılımsal hata olduğu için iade alamayacaklarını söyledi. Yasalar gereği böyle dedi bende beyfendi ama sorunumu da çözemiyorsunuz dedim bana verdiği cevap cihazınız onarım görmüş oldu. Beyfendi cihazı 3 gün kullanıyorum aynı hatayı veriyor sizce bu hatayı çözmüş olduğunuzu mu gösteriyor dedim kullanıcı hatasıdır belki deyince bende bu sorunu benden başka yaşayanlarda olmuş araştırdım dedim malesef diyebildi. Ne yapabilirim bu ürünü kabul etmeyeceğim dedim yine yasalar gereği iade alamayız dedi bende şimdi siz dandik bir ürün yapmışsınız iade alarak beni memnun edeceğinize yasalarımı uyuyorsunuz dedim cevabı bizim ürünümüz dandik değil oldu peki dedim ve kapattım.
    Ne yapabilirim bu olay için? Tableti 3 hafta önce aldım 10 gün kullanabildim kullanamadığım bir şeyi neden kabul edeyim? Casper ürünü iade almıyor yasalarla da bir şey yapabileceğimi düşünmüyorum. Real'e ısrarcı davranayım diyorum onlarda biz üretici firma değiliz onay gelmedikçe iade alamayız diyorlar...







  • Yok mu yardımcı olabilecek kimse?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.