Şimdi Ara

CBR 250R 2011 İzlenimlerim ( 1 yıl ) -Kullanıcı Yorumları- Hakkında (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
1
Favori
3.764
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LynXMaSTeR

    quote:

    Orijinalden alıntı: MURRAT


    quote:

    Orijinalden alıntı: LynXMaSTeR

    quote:

    Orijinalden alıntı: MURRAT


    quote:

    Orijinalden alıntı: LynXMaSTeR

    hocam lastikler kötü demişsin, ben ilk defa motosiklet alıcam, ehliyeti de daha yeni aldım. üzerindeki lastikleri sence değiştirmeli miyim, değiştirmeliysem ne önerirsin?

    Lastikleri kötü ama güneşli havalarda başınıza iş açacak kadar değil . Ancak ıslak zeminde hiç güvenmemek lazım.

    Eğer imkanınız varsa değiştirseniz daha iyi olur tabi.

    Ben 2 yıl önce bakıyordum lastik ama şimdi unuttum . Cbr250r kullanıcı yazarsanız Google a karşınıza ilk sıralarda baya büyük bir forum sitesi çıkacak yüzden fazla sayfada Cbr kullanıcıları bilgi paylaşmış yada soru sormuş orada baya vardır lastik tavsiyesi .

    hocam dediğin yere baktım da 1000 sayfa olmuş o forum :)
    kışın fiyatlar düşer diyolar, o yüzden kışın almayı düşünüyorum. yağmurda felan sıkıntı olur mu şehiriçinde?

    Doğrudur . Ama Google a Cbr 250r lastik x forum yaZarsanız çıkar . Aramanıza gerek kalmaz . Metzler mi öyle bir şey diyordu biri bana ama ben bilmiyorum lastiği. Kışın düşer tabii ki ama bu sizin bileceğiniz iş. Kışın ne kadr motosiklete binebileceğinizi siz bilebilirsiniz. Yağmur da Sorın olup olmayacağı da size bağlı. Ancak yeni başlayacaksınız kuru zeminde başlasınız daha iyi tabi ki

    demek istediğim, dikkatli de kullansak her halükarda çok mu kayar o şekilde, illa ki düşürür mü yani?

    Ben ne demek istediğinizi anladım ancak motor kullanmaya başlayınca sizde sorduğunuz sorunun her zaman geçeli olmadığını göreceksiniz . Yine de ben size cevap vermeye çalışayım ;

    Ben çok şükür hiç düşmedim Cbr dan . Yani lastiği Kötü de olsa sizi tabii ki bir at gibi üzerinden atmaz . 600 lüklerin herkesi öldürmediği gibi ,


    Ancak kullanırken göreceksiniz ki;

    Ben çok dikkat ederim birşey olmaz işi çok mümkün değil bakın ben önemli olan kendine çarptırmamak düstürüyla motor kullanıyorum ancak ona rağmen dikkatimin dağıldığı oluyor .

    Islak zeminde yapacağınız herhangi yanlış frenaj yada vites küçültme de arka teker kilitlenir . Kuvvetle muhtemelen de kaza yaparsanız . Yeni başlayacaksanız eğer bence motordan beklentileriniz performans konfor tip değil

    " hatanızı affedecek " birşey bulmak olmalı .

    Evet Cbr da buna uygun ama ıslak zeminde lastikleri bu özelliğini baltalıyor .

    Başınıza kesin birşey gelir değil burada mesele

    Siz bu motora sürekli bineceksiniz ve sürekli bir risk içinde olacaksınız milyonda bir biri olsa yaptığınız dikkatsizlik yada hata da bu lastik sizi kurtarmaz .

    Ha başka bir lastik alırsanız kesin düşmezsiniz diye birşey yok ancak daha güvenli olacağı kesin . Ayrıca birde şu var ;

    Lastik fren performansınızı da etkileyecek önünüze çıkacak bir arabada yada hızlı girdiğiniz bir virajda bunlar önemli olacaktır .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MURRAT


    quote:

    Orijinalden alıntı: LynXMaSTeR

    quote:

    Orijinalden alıntı: MURRAT


    quote:

    Orijinalden alıntı: LynXMaSTeR

    quote:

    Orijinalden alıntı: MURRAT


    quote:

    Orijinalden alıntı: LynXMaSTeR

    hocam lastikler kötü demişsin, ben ilk defa motosiklet alıcam, ehliyeti de daha yeni aldım. üzerindeki lastikleri sence değiştirmeli miyim, değiştirmeliysem ne önerirsin?

    Lastikleri kötü ama güneşli havalarda başınıza iş açacak kadar değil . Ancak ıslak zeminde hiç güvenmemek lazım.

    Eğer imkanınız varsa değiştirseniz daha iyi olur tabi.

    Ben 2 yıl önce bakıyordum lastik ama şimdi unuttum . Cbr250r kullanıcı yazarsanız Google a karşınıza ilk sıralarda baya büyük bir forum sitesi çıkacak yüzden fazla sayfada Cbr kullanıcıları bilgi paylaşmış yada soru sormuş orada baya vardır lastik tavsiyesi .

    hocam dediğin yere baktım da 1000 sayfa olmuş o forum :)
    kışın fiyatlar düşer diyolar, o yüzden kışın almayı düşünüyorum. yağmurda felan sıkıntı olur mu şehiriçinde?

    Doğrudur . Ama Google a Cbr 250r lastik x forum yaZarsanız çıkar . Aramanıza gerek kalmaz . Metzler mi öyle bir şey diyordu biri bana ama ben bilmiyorum lastiği. Kışın düşer tabii ki ama bu sizin bileceğiniz iş. Kışın ne kadr motosiklete binebileceğinizi siz bilebilirsiniz. Yağmur da Sorın olup olmayacağı da size bağlı. Ancak yeni başlayacaksınız kuru zeminde başlasınız daha iyi tabi ki

    demek istediğim, dikkatli de kullansak her halükarda çok mu kayar o şekilde, illa ki düşürür mü yani?

    Ben ne demek istediğinizi anladım ancak motor kullanmaya başlayınca sizde sorduğunuz sorunun her zaman geçeli olmadığını göreceksiniz . Yine de ben size cevap vermeye çalışayım ;

    Ben çok şükür hiç düşmedim Cbr dan . Yani lastiği Kötü de olsa sizi tabii ki bir at gibi üzerinden atmaz . 600 lüklerin herkesi öldürmediği gibi ,


    Ancak kullanırken göreceksiniz ki;

    Ben çok dikkat ederim birşey olmaz işi çok mümkün değil bakın ben önemli olan kendine çarptırmamak düstürüyla motor kullanıyorum ancak ona rağmen dikkatimin dağıldığı oluyor .

    Islak zeminde yapacağınız herhangi yanlış frenaj yada vites küçültme de arka teker kilitlenir . Kuvvetle muhtemelen de kaza yaparsanız . Yeni başlayacaksanız eğer bence motordan beklentileriniz performans konfor tip değil

    " hatanızı affedecek " birşey bulmak olmalı .

    Evet Cbr da buna uygun ama ıslak zeminde lastikleri bu özelliğini baltalıyor .

    Başınıza kesin birşey gelir değil burada mesele

    Siz bu motora sürekli bineceksiniz ve sürekli bir risk içinde olacaksınız milyonda bir biri olsa yaptığınız dikkatsizlik yada hata da bu lastik sizi kurtarmaz .

    Ha başka bir lastik alırsanız kesin düşmezsiniz diye birşey yok ancak daha güvenli olacağı kesin . Ayrıca birde şu var ;

    Lastik fren performansınızı da etkileyecek önünüze çıkacak bir arabada yada hızlı girdiğiniz bir virajda bunlar önemli olacaktır .




    Teşekkür ederim hocam. peki onerebileceginiz bi lastik var mi? bi acemiye yeterli olabilecek ucuz bisi :)
    bu arada on ve arka takım olarak mi değiştirmeliyiz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LynXMaSTeR


    quote:

    Orijinalden alıntı: MURRAT


    quote:

    Orijinalden alıntı: LynXMaSTeR

    quote:

    Orijinalden alıntı: MURRAT


    quote:

    Orijinalden alıntı: LynXMaSTeR

    quote:

    Orijinalden alıntı: MURRAT


    quote:

    Orijinalden alıntı: LynXMaSTeR

    hocam lastikler kötü demişsin, ben ilk defa motosiklet alıcam, ehliyeti de daha yeni aldım. üzerindeki lastikleri sence değiştirmeli miyim, değiştirmeliysem ne önerirsin?

    Lastikleri kötü ama güneşli havalarda başınıza iş açacak kadar değil . Ancak ıslak zeminde hiç güvenmemek lazım.

    Eğer imkanınız varsa değiştirseniz daha iyi olur tabi.

    Ben 2 yıl önce bakıyordum lastik ama şimdi unuttum . Cbr250r kullanıcı yazarsanız Google a karşınıza ilk sıralarda baya büyük bir forum sitesi çıkacak yüzden fazla sayfada Cbr kullanıcıları bilgi paylaşmış yada soru sormuş orada baya vardır lastik tavsiyesi .

    hocam dediğin yere baktım da 1000 sayfa olmuş o forum :)
    kışın fiyatlar düşer diyolar, o yüzden kışın almayı düşünüyorum. yağmurda felan sıkıntı olur mu şehiriçinde?

    Doğrudur . Ama Google a Cbr 250r lastik x forum yaZarsanız çıkar . Aramanıza gerek kalmaz . Metzler mi öyle bir şey diyordu biri bana ama ben bilmiyorum lastiği. Kışın düşer tabii ki ama bu sizin bileceğiniz iş. Kışın ne kadr motosiklete binebileceğinizi siz bilebilirsiniz. Yağmur da Sorın olup olmayacağı da size bağlı. Ancak yeni başlayacaksınız kuru zeminde başlasınız daha iyi tabi ki

    demek istediğim, dikkatli de kullansak her halükarda çok mu kayar o şekilde, illa ki düşürür mü yani?

    Ben ne demek istediğinizi anladım ancak motor kullanmaya başlayınca sizde sorduğunuz sorunun her zaman geçeli olmadığını göreceksiniz . Yine de ben size cevap vermeye çalışayım ;

    Ben çok şükür hiç düşmedim Cbr dan . Yani lastiği Kötü de olsa sizi tabii ki bir at gibi üzerinden atmaz . 600 lüklerin herkesi öldürmediği gibi ,


    Ancak kullanırken göreceksiniz ki;

    Ben çok dikkat ederim birşey olmaz işi çok mümkün değil bakın ben önemli olan kendine çarptırmamak düstürüyla motor kullanıyorum ancak ona rağmen dikkatimin dağıldığı oluyor .

    Islak zeminde yapacağınız herhangi yanlış frenaj yada vites küçültme de arka teker kilitlenir . Kuvvetle muhtemelen de kaza yaparsanız . Yeni başlayacaksanız eğer bence motordan beklentileriniz performans konfor tip değil

    " hatanızı affedecek " birşey bulmak olmalı .

    Evet Cbr da buna uygun ama ıslak zeminde lastikleri bu özelliğini baltalıyor .

    Başınıza kesin birşey gelir değil burada mesele

    Siz bu motora sürekli bineceksiniz ve sürekli bir risk içinde olacaksınız milyonda bir biri olsa yaptığınız dikkatsizlik yada hata da bu lastik sizi kurtarmaz .

    Ha başka bir lastik alırsanız kesin düşmezsiniz diye birşey yok ancak daha güvenli olacağı kesin . Ayrıca birde şu var ;

    Lastik fren performansınızı da etkileyecek önünüze çıkacak bir arabada yada hızlı girdiğiniz bir virajda bunlar önemli olacaktır .




    Teşekkür ederim hocam. peki onerebileceginiz bi lastik var mi? bi acemiye yeterli olabilecek ucuz bisi :)
    bu arada on ve arka takım olarak mi değiştirmeliyiz?

    metzler in bir lastiğinden bahsedilmişti bana ama 2 yıl oldu tam hatırlayamadım şimdi. siz ona o forumdan bir bakın üşenmeyip bu önemli bir şey çünkü.

    Kesinlikle takım olarak değiştirin evet. ön lastik başka arka lastik başka olmaz




  • teşekkür ederim hocam. takım olarak 750 lira felana geliyor sanırım, çok değil mi yav. araçlarda bile 4 tekeri 400-500 liraya alabiliyoruz :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LynXMaSTeR

    teşekkür ederim hocam. takım olarak 750 lira felana geliyor sanırım, çok değil mi yav. araçlarda bile 4 tekeri 400-500 liraya alabiliyoruz :)

    öyleyse uygun bence. bu metzler için mi? ve hangi serisi? onada dikkat etmek lazım. markaların serilerinde de çok şey değişiyor çünkü

    pahalı ama şöyle düşünün bunlar hobi için kullanılıyor mesela ybr alsanız yada bir scooter alsanız lastik parası bu kadar tutmaz.

    yada focus la ferrari nin lastik fiyatı aynı değil(ferrari biraz uçuk oldu cbr için ama idare edin :) )
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MURRAT

    quote:

    Orijinalden alıntı: LynXMaSTeR

    teşekkür ederim hocam. takım olarak 750 lira felana geliyor sanırım, çok değil mi yav. araçlarda bile 4 tekeri 400-500 liraya alabiliyoruz :)

    öyleyse uygun bence. bu metzler için mi? ve hangi serisi? onada dikkat etmek lazım. markaların serilerinde de çok şey değişiyor çünkü

    pahalı ama şöyle düşünün bunlar hobi için kullanılıyor mesela ybr alsanız yada bir scooter alsanız lastik parası bu kadar tutmaz.

    yada focus la ferrari nin lastik fiyatı aynı değil(ferrari biraz uçuk oldu cbr için ama idare edin :) )

    hocam almasına alalım da, motosikleti satarken nası yapcaz, ilk lastikleri takıp mı satalım, sonra diğer lastikleri tek başına satabilir miyim ki :)




  • LynXMaSTeR kullanıcısına yanıt
    o motoru satınca muhtemelen daha yüksek cc'li birşey isteyeceksiniz o lastiklerde ona uymayacak. Onun için saklamanın br mantığı yok gibi..


    motoru sıfır alacaksanız eğer belki lastikleri değişmştir ben 2011 den bahsediyorum 3 yıl geçmiş neticede. honda bir iyilik yapmış olabilir.
    yok 2. el alacaksanız da lastiğini değiştirmiş olanları alabilirsiniz.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.