Bende tel noyu değiştirdim kod göndermiyor Yarına kadar olmazsa üyelikten vaz geçicem
Hiç onay kodu istemememe rağmen 3 hakkımın dolduğunu söylüyor... 1 gün beklesem düzelir mi ki? Daha önce de hiç yazmamıştım.
5 Eylülde mesaj geldi o günden beri hiç bir şey sıfırlanmadı. 3 kez yanlış girdiniz ve cep telefonu değiştirme hakkınız doldu mesajı çıkıyor sürekli.
Pek çok kişi sıkıntısını dile getirmiş forumda. Probleme kişi bazlı yaklaşıyor sorun çıkan kişinin bilgilerini sıfırlıyorsunuz. Bunun daha genel bir çözümü yokmu ?
aynı sorun bendede var 2 gundur yenı kodda gonderılmıyor olanıda kabul etmiyor..
farklı bi üyelik, farklı bir numara ile denediğimdede sonuç yine aynı..
Toplamda 3 kez yanlış girdiniz.
ben de de aynı problem var
up
Aynı sorun bende de var nasıl düzelteceğiz bunu
Bende de aynı sorun var günlerdir uğraşıyorum olmuyor maalesef
aynı sorun bendede var suan mevcut numaramı girecem onu bile kabul etmiyor
admin yardım
gerekli adrese mail de attım ama hala ilgilenen olmadı...
aktitasyon kodu geldiğinde belirli bir sürede hemeen girilmesi gerekiyor, bilgisayarın basında olmadıgımız zaman ne olacak?
quote:
Orijinalden alıntı: westblue
aktitasyon kodu geldiğinde belirli bir sürede hemeen girilmesi gerekiyor, bilgisayarın basında olmadıgımız zaman ne olacak?
bana kod geldiği gibi girdim sonuç : Toplamda 3 kez yanlış girdiniz.
Sorun olduğu belli, düzeltmek için bir çalışma var mı?
ben de kod geldiği gibi girdim ama 3 kez yanlış girdiniz dedi. yeniden şifre göndere tıkladığımdada cep tel değiştirme hakkınız doldu diye hata verdi.
Lütfen yardımcı olun.
Aynı sorun bende de var evet..
aynı sorun bendede var daha kod gelmeden 3 sefer yanlış girdiniz dedi
bende de var aynı sorun. 3 kez yanlış girildi diyor öyle bişey yapmadım