CESCESOR Bireysel ve Kurumsal Müşterilerine, Kaliteyi Denemeleri için Ücretsiz Numune Mürekkep ve Fotoğraf Stüdyoları için Özel Fotoğraf Kağıdı Kampanyasını Başlattı.
Tek Dolumluk Deneme Numuneleri ve Fotoğraf Kağıtları Kampanyasından Yararlanmak İçin İletişime Geçiniz.
CESCESOR.COM, müşterilerine aşağıdaki maddelerle belirtilen ve kaliteyi belirleyen ana hususlarda garanti vermektedir:
Mürekkepten kaynaklı olarak yazıcı püskürtme kafasında tıkanıklık yaratmaması, püskürtme kafalarının ömrünü kısaltmaması... Fotoğraf baskılarında profesyonel kullanıcıların dahi memnun kalacağı renk yanıtı uygunluğu... (Kartuşa özel mürekkep kullanıldığı sürece)
Cescesor son kullanıcıya; kullandığı mürekkebin kartuşu için özel olarak üretildiğini, uzun süreli beklemelerde tıkanma problemi yaratmayacağını ve fotoğraf basımı için en uygun renk tonunu vereceğini garanti eder. Mürekkebin enjekte edildiği kartuşta ya da yazıcıda giderilemeyecek herhangi bir problem mevcut değilse ilk günkü kaliteyi ve güvenilirliği devam ettirmek kesinlikle mümkündür. Olması gereken kalitede parlak-stabil fotoğraf çıktısı verir. Sıradan mürekkeplere kıyasla solmaya karşı daha dirençlidir.
Mürekkeplerimizin tümü ISO 9001:2000 kalite ve ISO 14001 çevre uyum sertifikalarına sahiptir.
25.12.2010 tarihinden beri 150 ml lik mürekkeplerinizi ve kolay dolum kartuşlarınızı kullanıyorum.
brother mfc255cw yazıcım var ve hiç fişten çekilmedi.
birkaç gün önce siyah kartuş kafayı tıkadı, sarı ise yüzde on kadar tıkanık.
tecrübelerinize dayanarak acaba problem nereden kaynaklanmış olabilir?
selamlar.
Yazıcınızın ne kadar zamandır kullanılmadığını belirtmemişsiniz. Tabii uzun zamandır kullanılmamışsa, problem kartuş kaynaklı olabilir. Fişte kalması bu durumda önemli değildir. Size Önerebileceğimiz, kartuşların alt kısmında yuvarlak Valf bulunmaktadır. O Valftan iğnesiz şırınga ile 2 ml kadar mürekkep çekip, tekrar deneyiniz. Çözüme ulaşmaz ise sitemizden canlı destek ile irtibat kurabilirsiniz.
quote:
Orijinalden alıntı: Cescesor-bt
Yazıcınızın ne kadar zamandır kullanılmadığını belirtmemişsiniz. Tabii uzun zamandır kullanılmamışsa, problem kartuş kaynaklı olabilir. Fişte kalması bu durumda önemli değildir. Size Önerebileceğimiz, kartuşların alt kısmında yuvarlak Valf bulunmaktadır. O Valftan iğnesiz şırınga ile 2 ml kadar mürekkep çekip, tekrar deneyiniz. Çözüme ulaşmaz ise sitemizden canlı destek ile irtibat kurabilirsiniz.
Öğrenciyim kredi kartım yok ancak elden nakit ödeyebilirim kolay dolum kartuşu sipariş edebilirmiyim ?
quote:
Orijinalden alıntı: Cescesor-bt
Yazıcınızın ne kadar zamandır kullanılmadığını belirtmemişsiniz. Tabii uzun zamandır kullanılmamışsa, problem kartuş kaynaklı olabilir. Fişte kalması bu durumda önemli değildir. Size Önerebileceğimiz, kartuşların alt kısmında yuvarlak Valf bulunmaktadır. O Valftan iğnesiz şırınga ile 2 ml kadar mürekkep çekip, tekrar deneyiniz. Çözüme ulaşmaz ise sitemizden canlı destek ile irtibat kurabilirsiniz.
yazıcının orijinal kartuşları bittikten sonra sizin setinizi kullandım.
fişte kalması önemli çünkü aralıklarla kafa temizliği yapar yani yazıcı uzun zaman kullanılmamış olmaz. üstelik haftada enaz bir çıktı alındı.
o valftan şırıngayla sıcak su enjekte edip içerdeki tüm mürekkebi boşalttıktan sonra kartuşa da sıcak su doldurup bolca yazdıma yapıp arada kafa temizliği de yaptırıp tıkanıklığı açmaya çalışıyorum.
aynı işlemi asetonla da yapmayı düşünüyorum fakat oradaki plastik aksama zarar vermesinden korkuyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: Metins1992
quote:
Orijinalden alıntı: Cescesor-bt
Yazıcınızın ne kadar zamandır kullanılmadığını belirtmemişsiniz. Tabii uzun zamandır kullanılmamışsa, problem kartuş kaynaklı olabilir. Fişte kalması bu durumda önemli değildir. Size Önerebileceğimiz, kartuşların alt kısmında yuvarlak Valf bulunmaktadır. O Valftan iğnesiz şırınga ile 2 ml kadar mürekkep çekip, tekrar deneyiniz. Çözüme ulaşmaz ise sitemizden canlı destek ile irtibat kurabilirsiniz.
Öğrenciyim kredi kartım yok ancak elden nakit ödeyebilirim kolay dolum kartuşu sipariş edebilirmiyim ?
Yazıcınızın ne kadar zamandır kullanılmadığını belirtmemişsiniz. Tabii uzun zamandır kullanılmamışsa, problem kartuş kaynaklı olabilir. Fişte kalması bu durumda önemli değildir. Size Önerebileceğimiz, kartuşların alt kısmında yuvarlak Valf bulunmaktadır. O Valftan iğnesiz şırınga ile 2 ml kadar mürekkep çekip, tekrar deneyiniz. Çözüme ulaşmaz ise sitemizden canlı destek ile irtibat kurabilirsiniz.
yazıcının orijinal kartuşları bittikten sonra sizin setinizi kullandım.
fişte kalması önemli çünkü aralıklarla kafa temizliği yapar yani yazıcı uzun zaman kullanılmamış olmaz. üstelik haftada enaz bir çıktı alındı.
o valftan şırıngayla sıcak su enjekte edip içerdeki tüm mürekkebi boşalttıktan sonra kartuşa da sıcak su doldurup bolca yazdıma yapıp arada kafa temizliği de yaptırıp tıkanıklığı açmaya çalışıyorum.
aynı işlemi asetonla da yapmayı düşünüyorum fakat oradaki plastik aksama zarar vermesinden korkuyorum.
Yaptığınız işlem doğrudur, fakat Aseton kullanılmasını önermiyoruz. Sıcak su yerine de, yoğunluğu asetondan daha az olan Alkol veya kolonya tarzı maddeler kullanırsanız daha iyi sonuçlar alabilirsiniz.
sayın cescesor
orijinal mürekkebi dışında sadece sizin mürekkebinizi kullandığım için yazıcımın ürününüz sebebiyle arızalandığına inanıyorum.
sizin de bu konuda sorumluluk duyduğunuzu düşünerek şunu sormak istiyorum.
maduriyetimi gidermek için bana ne şekilde yardımcı olabilirsiniz?
aşağıdaki linkten ayrıntıları daha iyi görebilirsiniz.
2 gündür süzünle mailleşiyorum bana örnek kagıt ve örnek kartuşlar gönderileceği söylendi ama bugün oldu hala gönderildi falan denmedi...
sadece bir mailden çıktıların fotograflarık gönderildi
bu duruma bi anlam veremedim ?
quote:
Orijinalden alıntı: korcerrah
2 gündür süzünle mailleşiyorum bana örnek kagıt ve örnek kartuşlar gönderileceği söylendi ama bugün oldu hala gönderildi falan denmedi...
sadece bir mailden çıktıların fotograflarık gönderildi
bu duruma bi anlam veremedim ?
Kargo ve numune gönderimleri ile özenle ilgileniyoruz. Başvuru ve taleplerin yoğunluğu sebebi ile kargolarda gecikmeler yaşanabilir. Elimizde olmayan bu durum için biz özür dileriz. Pazar Hariç hergün Canlı destek hattımız 09:00 - 19:00 Saatleri arasında açıktır. Ayrıca Önemli talepleriniz veya sorunlarınız için destek.cescesor.com adresinden talep formu açabilirsiniz.
Sizin ürünleriniz ile yaşanan bir sorun için bu yöntemleri kullanabilirsiniz. Ayrıca buradan da pm atabilirsiniz.
quote:
Orijinalden alıntı: fliptor
sayın cescesor
orijinal mürekkebi dışında sadece sizin mürekkebinizi kullandığım için yazıcımın ürününüz sebebiyle arızalandığına inanıyorum.
sizin de bu konuda sorumluluk duyduğunuzu düşünerek şunu sormak istiyorum.
maduriyetimi gidermek için bana ne şekilde yardımcı olabilirsiniz?
aşağıdaki linkten ayrıntıları daha iyi görebilirsiniz.
Sorununuz ile ilgili cevabımızhttp://forum.donanimhaber.com/m_52374970/tm.htm adresindedir. Cescesor, müşterilerinin yaşadığı tüm sorunlara karşı sorumluluk duymaktadır. Size yardımcı olmak için detaylar da cevaptadır.
Teşekkürler.
Bugün şırınga içindeki numuneler elime ulaştı... Öncelikle kargo duyarlılıgınız için teşekkür ederim... Ama Beni yanılttınız bir kaç konuda onları yazıyım
1-Bana türkiyenin heryerine kargo ücreti 4-5 TL olur dendi ama ben 8.20 Tl ödedim...
2-Fotograf kagıdı numunesini belirtmeme ragmen bana yollamadınız.. Ama bana gelen mailde yollanıcagı söylenmişti
3-Bana gelen şırıngalar orjinal kartuşlarda nasıl kullanılacak onuda açıklamadınız... Benim için anlamsız oldu herşey.... Boşuna 8.20 tl gitti cepten :)
ilginiz için sagolun ama güvensizlik oluşturnuzu bende... BOLŞANS....
quote:
Orijinalden alıntı: korcerrah
Bugün şırınga içindeki numuneler elime ulaştı... Öncelikle kargo duyarlılıgınız için teşekkür ederim... Ama Beni yanılttınız bir kaç konuda onları yazıyım
1-Bana türkiyenin heryerine kargo ücreti 4-5 TL olur dendi ama ben 8.20 Tl ödedim...
2-Fotograf kagıdı numunesini belirtmeme ragmen bana yollamadınız.. Ama bana gelen mailde yollanıcagı söylenmişti
3-Bana gelen şırıngalar orjinal kartuşlarda nasıl kullanılacak onuda açıklamadınız... Benim için anlamsız oldu herşey.... Boşuna 8.20 tl gitti cepten :)
ilginiz için sagolun ama güvensizlik oluşturnuzu bende... BOLŞANS....
Sadece Kargo konusunda değil, ekip olarak bir çok konuda duyarlı ve titiz davranmaya özen gösteriyoruz. Gönderim fiyatından dolayı yaşadığınız problem, bizim elimizde olmayan bir konu olmasına rağmen, Cescesor olarak Kargo firması yerine yine biz özür dileriz. Kargo firmalarının tekil olarak yaptığı gönderimlerde uyguladığı fiyatlar anlaşma dışında verilmiş olabilir. Biz sadece ortalama bir fiyat vermeye çalıştık size.
Fotoğraf kağıdı numunesi gönderilmemesinin de yine küçük bir hatadan kaynaklandığını sanıyorum. Size fotoğraf kağıtlarını tekrar kargolayabiliriz dilerseniz. Tabii bu kez ücretsiz olarak gönderim yaparız. Fotoğraf kağıdı için, ödemesi bizim tarafımızdan olmak kaydıyla gönderim talep ederseniz, lütfen pm veya mail atınız.
Diğer önemli bir konu ise, Size gönderdiğimiz Cescesor mürekkeplerinden sağlıklı bir sonuç almanız için, kolay dolum kartuşu kullanmanız gerekiyor. orjinal kartuşlarınız bitse dahi, içlerindeki süngerlerde kalan mürekkepler olduğu için, gönderdiğimiz mürekkepleri birbirine karıştırmak iyi bir sonuç vermeyecektir. Tabii ki Sizin orjinal kartuşlarınızın Dolum yapılmasıda gerçekten zordur. İleriye dönük düşünürsek Orjinal kartuşlarınızı doldurmak veya sürekli muadilleri ile değiştirmek masraflı ve zahmetli olacaktır. Tavsiyemiz Modelinize uygun kolay dolum kartuşları alıp, zahmetlerden kurtulmanızdır.
Bilinçli yapılması mümkün olmayan bu aksaklıklar için sizden tekrar özür dileriz. Yaşadığınız tüm problemlerde de Cescesor Ekibi olarak her zaman yardımcı olmak için buradayız.
Anlayışınız için Teşekkürler.
arkadaşlar sizlere tavsiyem dolum kartuş kullanmayınız. Sıfır aldığım HP5525 yazıcım için donanımhaberdeki yorumları da dikkate alarak (cescesorla ilgili şikayet olmamasını) web sayfalarından dolan kartuş ve mürekkep siparişi verdim. Yazıcım 2-3 aylık. İlk defa bitiyor kartuşları. Cescesordan gelen dolum kartuşlarını doldurdum ve taktım ancak yazıcı kartuşları tanımadı (ekranında kartuş takılı değil mesajı gösterdi). Cescesoru aradım, yazıcı modelini sordular, o modelde sorun var dediler (oysa web sayfalarında uyumlu yazıcılar ve kartuşlar listesinde var), keşke arasaydınız önce dediler (arama zorunluluğum varmış gibi) ama bu konuda ısrar etmediler yardım etme ve hatalarını düzeltme gayretine girdiler. Yazıcınızı getirin, bu yazıcılarda dolan kartuş kullanılmıyor, bizim hatamız web sayfamızda belirtmeliydik dediler, onun için sizin orijinal kartuşlarınızı da getirin dolduralım, size orijinal kartuşlarınızı dolduran kit verelim dediler. Yazıcınıza bakımını yapalım çalıştıralım verelim dediler. Kadıköydeki merkezlerine götürdüm. O gün aradılar ve bana yazıcımda bir sorun olup olmadığını sordular, yeni yazıcı olduğunu sorun olmadığını söyledim, mavi rengi yazmıyor biraz daha deneyelim dediler. Sonra akşam aradılar ve bana yazıcımın arızalı olduğunu aldığım ürünlerin parasını iade edeceklerini ve yazıcımı alabileceğimi söylediler. Yöntem olarakta yetkili servise göndermemi ve arızanın giderilmesini söylediler, peki dedim, kargo ile gönderin gönderdiler. Sonra eve geldiğinde onların doldurduğu orijinal kartuşlarımı taktım ve ekranda aynen şu ibare çıktı, "kartuşlarınız bitmiş veya sahte kartuş kullanıyorsunuz" :) Yani ben bu yazıcıyı bu kartuşlarla servise gödnereceğim, onlarda arıza giderecek:) Oysa telefonda sorduğumda bu dolum işleminin servis tarafından anlaşılmasının mümkün olmadığını ifade etmişlerdi. Uzun lafın kısası cescesor iyi firma olabilir bilemem, ama bu tür işler her zaman risklidir, bence orjinalden şaşmayın yoksa makinanız elinizde kalabilir, muhatap bulamazsınız. Naçizane paylaşmak istedim.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme