Şimdi Ara

Çeşitli meseleler hakkında (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
1.807
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mülkiyetin kalkması için elimizde iki anahtar var

    Sağ duyunun korunması ve niyet karakterli etkileşimlerin azalması

    Yani türev limite yaklaşmalı
  • Söyleyebileceğimiz tek yalan yaşamamız gerektiğidir
  • Artsürem ve eşsürem sınırlamalarını nerede ayarlayacağız

    Bir beynin iki davranışı iki ayrı beyin mi demek sonra birisini normatif güçle mi temellendirmemiz gerekiyor illa ki

    Aksi taktirde beyinle bedenin farkı sadece farkındalıkla sınırlandırılacaktır

    Bu farklar kategorik olup olgusal etkiler hesaba katılmamıştır çünkü olay çakıl taşı saymaya dönsün istemem
  • İdeoloji nedir ? Eğer ki sen nesnesinin kendisini değilde tasarımının insan karışımına battıktan sonra çıkan yan tasarımını esas almaktır.Türevi çok fazladır.Bilinçaltına doğru çekilip kaybolursun.Kötü olur yani



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zodion -- 8 Temmuz 2019; 0:16:25 >
  • Söz dizimi(sentaks) denen şeyin tasavvuftaki boşluk kavramıyla ilişkili olduğu benim için güzel bir paradigma geçişi oldu.Ben eğer yazdıklarımın ana anlatmak istediğim öğesini yazarsam ama bunu yüklemi tamamlamadan yaparsam hem her şeyi anlatmış hem de anlatmamış olurdum.Çünkü sadece imlenenlerle bile üzerindeki etkiye(imprint) etki(impact) edebilirim.Böylelikle ağırlığını imleyene veren postyapısalcıların zor durumda kaldığı anlaşıldı.Derrida saussure üzerinden imleyeni transdantal yapmakla oluş nosyonunu ön plana alan adam.Gerçi anlamdaki pay payda dengesini değiştirdiğimden yapısalcı saussureun gidiş yolu yanlış yere varıyor olabilir.Olgusal aleme(domain) binaen birim üzerinden yapılan çözümleme sadece kağıda geçirilmiş ya da öznenin kavradığı anlamı çıkarır ortak düzlemde varsayılan anlamı değil.Renklerin sonsuzca keyfiliğini kavramış ama saptayamamış işte.Belki de bu nedenden ötürü çalışmasının tamamlanmadığını düşünmüş ve yazmak istememiş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zodion -- 8 Temmuz 2019; 0:54:57 >




  • Objektivite ve hesaplayıcı düşüncenin nezdinde(causality) eskinin kavramlarının şimdinin vektörleri haline gelmesi çünkü aristoyu doğaya uygulayan hegel böyle buyurdu)) olanla yaşanan bir tutulur.Fakat öylece olan şeyleri duymazlıktan gelmek kategorilere karşı çıkmak anlamına gelmezken yaşanan şeyler söz konusu olduğunda işler değişir.Çünkü türev maruz kalma konseptiyle iç içedir

    Dipnot

    Öylece olan şeyler sende yaşamayı bırakmış şeylerdir bir nevi o şeye karşı uyuşursun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zodion -- 11 Temmuz 2019; 0:10:43 >
  • Birincil kategoriler uğruna ikinci kategorilerde ya da arazlarda kart tutma yöntemi izlenebilir.Varyantları arttırmak ve deneyimleme suretiyle veri girdisi yapmak için birebir

    Metodolojik tutarsızlıkta farklı alanlar kullanımı kontrastı sağlayacaktır böylelikle hatırlamayı kolaylaştıracaktır

    Burada birleştirilen şey ön yargıyla ön yargısızlık halidir

    Kaynaştırma elzem çünkü keyfiyetin bütün sahayı büküp ağırlık merkezini değiştirmesinden meydana gelen cebrin ve olası hataları önüne geçmemiz lazım

    Konu nesnemizin mutlak(certainty) sonuç dahilindeliğinden çıkarı çıkmaması onu ileri sarabileceğimiz anlamına geliyor

    Yani moral ve fenomolojik babında olumlamana rağmen akıl yürütmenin durgunluk safasında olumsuzlama yaparsın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zodion -- 10 Temmuz 2019; 23:36:41 >
  • mülkiyet bakımından bana ait olanın yine bana ait olmasının görüntüsü kendimi evlat olarak tanımlamamdır. ben denen nesne baba olarak görülecek ve evlat olarak tanımlanacak kendisi yek diğer kendisine mirasçı kalacaktır.

    bırakıtımın mevcudu mülkle alakalı olmalı.

    ................

    mülküm bir dağ olsa idi ve ona ilah tecelli etse ve parçalanacağını bilsem ilmim de onun kapısında bekçi olmak zorunda kalırdı dersi de benin evlat olan haline göndermesi ders tedrisi olmalı.

    ................

    bana ait olanı ilmimle korurum dediğim an ise yaklaşımlar devreye girer.

    ................

    kişisel bırakıt yönünden evlat = ilmim denmesi ise sorunun bir kısmı olarak manidardır. ben bana mirasçı olarak bıraktığım beni ilim olarak tanımlarım. bu ilim benim bana mirasçı olanın koruması gereken değeri çoklamakta ve sana tecelli edecek şey yüzünden paramparça olan bir dağ olsan toz duman kalktığında senden geride kalanın salt mirasçım olarak tanımı benim yaşamsallığımın bırakıtıdır.

    düşün ki ben toprağa girdim ve paramparça oldum ve sen yani evlat denen ben ahi dünyevi hayatında bunu yaşayacaksın.

    bir nevi tecelli edenin tecelli ettiğini paramparça etmesi halinde geride kalan ben denecek olan evladın bunu dünyevi simülesi adına kazandığı ilim dahi aynı tecelliyattan gelme ise yakınlaşmalar varlığın özüne doğrudur deriz.

    .....................

    beni var eden topraktı ve parçalayan da . sevmek ve nefreti yaşatan acı bir lezzet. sevginin cinselliğini ifade ettiğim eşim dahi hayvanatın simülesi şeklinde beni dünyaya getirdi ve evlat olan ben baba olan bana mirasçı oldu.

    şiddet kökenini topraktan almıştı ve şiddet beni halkediyordu.

    .......................

    bir şeyi, severken aynı anda nefret etmek denen şeyin nefretini üstüne çeken ben evlat olan bene ilim denen şeyi bırakmakla mükellef hissetmiş olmalı.

    ........................

    100 yıl yaşadım ve kadın para mal mülk her şeyi bünyemde hissettim. sonra öldüğümde sen yani evlat olarak anılan ben kaldı. şimdi sen şunu bil 2. bir 100 yıllık hayatta zaten olmayan kadın ekmek su para mal mülk denen şeylerden birini eksiltsen ne kaybedersin.

    bu parçalanış bir şeyi tedris ettirmiş.

    mülkü bırakan baba olan ben ben olan evlata 2. bir hayatın tanınmışı iken ilki kendisine ders veriyor. sudan aştan kadından kes. dinsel retorik oruç tut. veya hızlı yürü sana tanınmış olduğunu bilmen gerekli olan 5. 100 yıllık hayatı yaşıyorsun bir zen rahibi ol. bunlardan tamamen yaşamak ölçüsünde kendini uzlet ettir.

    ................................

    ölümün paramparça ettiği bir beden ilahi gücün tecelli ettiği dağ gibi. ve bu dağ bir şekilde tozundan toprağından yeniden halkolmak üzere dağılıp giderken bırakıt olarak benim diyebileceği şeyin sadece zerresi cüzü nevinde olduğunu görüyor.
    ,




  • fikir bakımından ortaya konan şeye bakış atalım.
    hz.nuh aleyhisselam 1000 yıl yaşadı ondan 50 yıl eksiltti.

    ben 2. 100 yıllık yaşamımda öğrendiğim şey eksiltmek üzere olandı. bana ait olmayacağını bildiğim bir yerde ilmimle ne şekilde ayakta kalabilirdim. aslında yemeden içmeden kesilmeli kadın denen nesneden uzak kalmalıydım.

    ölümü ve acziyeti çoğaltıyordum bana ait olan ben hen ben gibi davranıyor ancak eksiltmeyi bilmiyordu.

    ..........................

    nefsin ilah karşısındaki bu çıkışında insan= nefis edik ve aynı şeyi söylüyoruz diyen iki şeyi aynı şey sanık.

    nefis biz değildi. onun bulunuş gayesi farklı olanı. evet şeytanlar vardı melekler vardı hatta cinler periler ancak aynı şeyi söylediğimizden midir nedir nefis zaten beni.

    ..........................

    nefis denen arguman bakımından ben de aynı şeyi söylüyorum diyen başka bir şeyi görmek baba denene benin evlat denen ben haline uyuyor gibiydi.

    kelimenin tek anlamı ile uyuyordu zira kendimi halk etmek için bir de kadına ihtiyaç duymuştum ki tam o sırada nefis bir şey söyledi. yazıklar olsun ki bana kendimi tek başıma halk de edemiyorum.

    nefis = insan zanneden ise bu söze anlam vermek şöyle dursun düşünme bile düşünmeden zevklerin peşine düştü ölümü unuttu. gerçekten de milyarlarca insan delirmiş olabilir yani.

    tek doğru benim diyen nefis insandan farklı olarak düşünebilen bir şeydi.

    o 3. 100 yıllık hayatında neden feragat ettirileceğini hesap etmeye çalışıyordu.

    .............................

    ilaha karşı çıktığı söylenmişti ancak anlaşıldığı kadarı ile bir melek vardı ve meleğe benzemeye başlayacaktı. yeme içme kadın ve mülkiyet bakımından nefs herkese verilmiş bir hediye gibi iken baba olan beni, evlat olan ben sorgulamalıydı çünkü aynı şeyi söylüyordu.




  • Açılıp kendini tüketen pacman insanın gerçek durumudur

    Bir buyrukla sabitlenmiş fantaziler insanın düşünüş durumudur

    Çökelmiş düşünceler orasını burasını sallayan şuursuz adam(flailed) durumudur

    Yorulmak ise hakikattır

    Geriye bakıldığında anlaşılır ki insanın ufuk çizgisidir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zodion -- 11 Temmuz 2019; 3:6:4 >
  • Zodion Z kullanıcısına yanıt
    "Yorulmak hakikattır."

    Ne güzel söyledin be... Şu an yordun beni...
  • Biçim tarifin yerine geçmez

    Arazi beğenilerin epistemelojik konumumuzu etkilememesi bizim için en iyisi olur

    Köken neden olarak değil eş neden olarak

    Çünkü arzca araz olan bizce cevherdir

    Bunun pratik doğrulamasına somut inanç diyebiliriz

    Ve tüm günah buradan çıkar

    Her söylenen söz aslında düzlem atlamasıdır inkardır
  • feminizm isayı pazarlayamayan kilisenin meryem üzerinden kadınları kışkırtma çabasının sonucudur. her haltın ardına eklenen feminizm pekte matah bir kavram değildir. amaçlarının hakkı olanı almak, feminizmin kadının erkekle eşit sayılması amacı güttüğünü söyleseler de işin aslı bu değildir. işin aslı aile kavramının içine edip toplumsal düzeni batırıp toplumlara kitlesel olarak yön vermek, bir çeşit asalaklaştırıp algı yönetimi yapmaktır.
  • Bütün sorun ve cehalet felsefenin insana verili olmamasından ileri gelir

    Keşke ulaşmak için çaba sarfetmemiz gerekmeseydi

    Etin hükümranlığı sürüyor
  • Düz çizgi yoktur her tarafa doğru uzanan ağaçlar vardır

    Öncül sadece bir savın ihtiyacı olan gereksinimi sağlayan şey değil kendisinin görünürde tersini diğer bir deyişle öteki ve ayrık savın bileşenlerinin eşdeğeridir de

    Ama bu sabiti(ayrımlaşma gerekisinimini) ortadan kaldırır

    Mutlak anlamı bırak konulmuş zaman indirgenimlerine(eşsürem) bile sığmayan dikotomi

    Eğer gidiş sınırı mümkün olan tekil belirlenimlerin alanına ayarlıysa bu bizim gecikmeli varlıklar olduğumuz anlamına gelir

    Çünkü olgusal alan yok sayılmaların alanı değilken tavır doğuran hiperolgusal alan öyledir

    Etki ve ilerietkinin farkları bu meseleyi anlaşılır kılıyor

    İlerietki doğa güçlerinin manipülasyonu;bir tarihe gömme projesidir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zodion -- 16 Temmuz 2019; 16:19:10 >
  • Yapıp etmelerdeki erişilebilirlik payını erişilemezliklere uzatmak çok tehlikelidir
  • Kapitalizm tasarımların olguların önüne geçirmesi adına gidip gelmelerde radikal değişik yapılmasıyla karaktarize olur
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.