Şimdi Ara

Cevap: *** GENERAL MOBILE DISCOVERY - SIK SORULAN SORULAR - TEKNİK REHBER - KULLANICI KULUBÜ ***

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.489
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bende kronik şarj sorunu yüzünden telefonu servise gönderdim.
    6 gün sonunda işleme aldılar.İnternet üzerinden baktığımda garanti harici yazıyor,büyük ihtimalle ücret isteyecekler.
    Nasıl bir yol izlemeliyim sizce,garanti kapsamında yaptırmak için?

    Edit : Dediğim gibi üçret istediler.110 TL.
    Ellerinde 4gb anakart zımbırtısı yokmuş,telefon 16 gb olacakmış,60 TL onun için istediler 50 TL de şarj soketi için.
    Sizce 60 Tl verip 16 gb a yükselteyimmi?



  • gulhana G kullanıcısına yanıt
    Ben 16GB'sini kullanıyorum, nişanlımda 4GB var. Ek depolama alanını kullanmayacaksan bile (ki ikimiz de ek SD kart kullanıyoruz), program yüklediği partisyondaki artış telefonu inanılmaz rahatlatıyor. Ben kesinlikle değer diyorum.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.