Şimdi Ara

Cevap: Next YE-G 5035 yeni model (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
3
Favori
11.502
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • kemal1414 kullanıcısına yanıt
    gps sinyali kayboluyor cihazda.. bulması bazen 1-2 dakika sürüyor.. dokunmatik biraz bastırmatik çalışıyor ama kalem ile kullanımı oldukça rahat oluyor.. bunun dışında pek sıkıntı yok gibi cihaz çok seri çalışıyor menü geçişleri güzel..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qrio

    gps sinyali kayboluyor cihazda.. bulması bazen 1-2 dakika sürüyor.. dokunmatik biraz bastırmatik çalışıyor ama kalem ile kullanımı oldukça rahat oluyor.. bunun dışında pek sıkıntı yok gibi cihaz çok seri çalışıyor menü geçişleri güzel..

    gps sinyali yolda kullanırken mi gidiyor yoksa kapalı alandan ilk çıkış esnasında mı ?

    eğer yolda giderken oluyorsa o zaman çok kötü bir durum

    birde dokunmatik kısmının iyi olmaması dezavantajı olmuş
  • kemal1414 kullanıcısına yanıt
    köprü altı yerlerden filan geçince gidiyor.. daha girmeden biz kendimiz diyoruz zaten gps gidecek diye köprü altına girince hemen başlıyor "gps sinyali kayboldu" demeye. öyle çok uzun tünel gibi düşünmeyin 2 şeritli bir köprünün altından filan geçince gidiyor gps.. birde aklıma gelmişken, yeniden rota hesaplama süresi memnun edici 2 saniye filan sürüyor hemen yeni rotadan tarif etmeye başlıyor..
  • o kadar kısa sürede sinyal gitmemesi lazım acaba cihazda bir problem olabilir mi , bu ürünü kullanan herkes aynı durumda ise o zaman şikayeti firmaya bildirmek lazım

    bildiğim kadarıyla next en ilgili firmalardan biridir ,bu durumu onlara ilettiniz mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qrio

    köprü altı yerlerden filan geçince gidiyor.. daha girmeden biz kendimiz diyoruz zaten gps gidecek diye köprü altına girince hemen başlıyor "gps sinyali kayboldu" demeye. öyle çok uzun tünel gibi düşünmeyin 2 şeritli bir köprünün altından filan geçince gidiyor gps.. birde aklıma gelmişken, yeniden rota hesaplama süresi memnun edici 2 saniye filan sürüyor hemen yeni rotadan tarif etmeye başlıyor..

    Araçlar menüsünde gps resetle var oradan resetlemeyi deneyin.Bir de bazı araçların ön camı atermik oluyor bu tür cam olan araçlarda bu sorun olabiliyor.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • kusura bakmayın teknik bilgim sıfır, bu cihaz dikkatimi çekiyor ancak bişey sormak istiyorum, uzun yolculukta çocuğu oyalamak adına bu cihazdan flash bellekle film izleme şansımız varmı, flash bellek girişi varmı ve film oynatıyormu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: antireis

    kusura bakmayın teknik bilgim sıfır, bu cihaz dikkatimi çekiyor ancak bişey sormak istiyorum, uzun yolculukta çocuğu oyalamak adına bu cihazdan flash bellekle film izleme şansımız varmı, flash bellek girişi varmı ve film oynatıyormu?

    evet flash bellek girişi var. ben şahsen 8 gb lık kullanıyorum.. mp3, resim, film yüklenip kullanıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pingu81

    quote:

    Orijinalden alıntı: antireis

    kusura bakmayın teknik bilgim sıfır, bu cihaz dikkatimi çekiyor ancak bişey sormak istiyorum, uzun yolculukta çocuğu oyalamak adına bu cihazdan flash bellekle film izleme şansımız varmı, flash bellek girişi varmı ve film oynatıyormu?

    evet flash bellek girişi var. ben şahsen 8 gb lık kullanıyorum.. mp3, resim, film yüklenip kullanıyorum.

    Tesekkurler..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende çok merak ediyorum bu ürünü Next Firması kalbimde sempatisi mevcut fakat ürünü aldıktan sonra pişman olmak istemiyorum... Aracıma Navi taktıracaktım fakat kullanışlı olmadığı için vazgeçtim arayışa girdim...
  • kullanan var mı tavsiye eder misiniz?
  • Ben kullanıyorum, TBS de aldım ve Ankara da gayet iyi sonuç alıyorum..
  • huseyintel H kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlar NEXT YE G 5035 Navigasyon cihazı aldım 1 yıl kullandım şimdi uydu bulamıyor. Güncelleme yaptım yine buamıyor. Reset attım. YOK.
    İletişim telefonu yok zaten
    TİCKET MAİL ATTIM
    Gelen cevaba bakın "Sayın Müşterimiz!

    Karşılaşmış olduğunuz sorunu bize bildirdiğiniz için teşekkür ederiz, hata biletinizi açtık. Bilet kimliğini mektubun konusunda bulabilirsiniz, lütfen bunu silmeyin ve değiştirmeyiniz. Aynı konuyla ilgili dönüş yapmak için lütfen her zaman Yanıt (Reply) işlevini kullanarak yazın, yeni bir hata bileti açmayınız.

    İş danışmanlarımız Orta Avrupa Zaman Diliminin (OAZD UTC+1) mesai saatlerinde size en kısa zamanda yanıt vereceklerdir. Dikkatinizi çekmek isterim ki hata biletleri bize geliş sıralamasına göre cevaplanmaktadır.

    Naviextras.com şimdilik Türkçe, İngilizce, Fransızca, Macarca, Rusça, Almanca, Portekizce ve İspanyolca hizmet sunmaktadır. Eğer mektubunuzu başka dilde yazdıysanız, mesajınızı yukarıdaki dillerden birine çeviriniz. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
    Eğer teknik veya alışveriş ile ilgili bir sorununuz varsa, lütfen bize license klasörünüzün (cihazınızın dahili hafızasında veya ona ait SD kartta bulunmakta) sıkıştırılmış formatını (.zip ve .rar) bize iletiniz.

    Saygılarımızla,"

    Daha bu Avrupa ortaklarına sorulacak ta, cevap gelecekte, belkide.........


    SÖYLEMEK İSTEDİĞİM ŞU


    SERVİS HİZMETİ YOK.


    TEKRAR GÜNCELLEME YAPAYIM DEDİM DAHA 4 GÜN ÖNCE YAPTIGIM İÇİN GÜNCELLEMELER BİLE KAPALI.
    TAVSİYE ETMİYORUM. @huseyintel




  • Aazam kullanıcısına yanıt
    NE YAZIKKİ BOZULDUĞU ZAMAN SERVİS HİZMETİ BULAMAYACAKSIN, ÇOK ÜZGÜNÜM HOCAM.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yalcinalgan

    Arkadaşlar NEXT YE G 5035 Navigasyon cihazı aldım 1 yıl kullandım şimdi uydu bulamıyor. Güncelleme yaptım yine buamıyor. Reset attım. YOK.
    İletişim telefonu yok zaten
    TİCKET MAİL ATTIM
    Gelen cevaba bakın "Sayın Müşterimiz!

    Karşılaşmış olduğunuz sorunu bize bildirdiğiniz için teşekkür ederiz, hata biletinizi açtık. Bilet kimliğini mektubun konusunda bulabilirsiniz, lütfen bunu silmeyin ve değiştirmeyiniz. Aynı konuyla ilgili dönüş yapmak için lütfen her zaman Yanıt (Reply) işlevini kullanarak yazın, yeni bir hata bileti açmayınız.

    İş danışmanlarımız Orta Avrupa Zaman Diliminin (OAZD UTC+1) mesai saatlerinde size en kısa zamanda yanıt vereceklerdir. Dikkatinizi çekmek isterim ki hata biletleri bize geliş sıralamasına göre cevaplanmaktadır.

    Naviextras.com şimdilik Türkçe, İngilizce, Fransızca, Macarca, Rusça, Almanca, Portekizce ve İspanyolca hizmet sunmaktadır. Eğer mektubunuzu başka dilde yazdıysanız, mesajınızı yukarıdaki dillerden birine çeviriniz. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
    Eğer teknik veya alışveriş ile ilgili bir sorununuz varsa, lütfen bize license klasörünüzün (cihazınızın dahili hafızasında veya ona ait SD kartta bulunmakta) sıkıştırılmış formatını (.zip ve .rar) bize iletiniz.

    Saygılarımızla,"

    Daha bu Avrupa ortaklarına sorulacak ta, cevap gelecekte, belkide.........


    SÖYLEMEK İSTEDİĞİM ŞU


    SERVİS HİZMETİ YOK.


    TEKRAR GÜNCELLEME YAPAYIM DEDİM DAHA 4 GÜN ÖNCE YAPTIGIM İÇİN GÜNCELLEMELER BİLE KAPALI.
    TAVSİYE ETMİYORUM. @huseyintel



    Sanırım siz yanlış yere mail attınız cihaz için bu iletişim kanallarından firma ile kontak kurabilirsiniz.

    http://www.nextnavigasyon.com/iletisim.html




  • Beyler bu navigasyonda diğer Avrupa ülkeleri bedava yüklü mu geliyordu yoksa sadece Türkiye mı yüklü oluyordu. Makineye reset attım da, Türkiye dışında hiçbir ülkenin haritası yok. Parayla mı alicaz diğer ülkeleri.
  • merhaba. Next Ye-G 5035 marka cihazım var. navigasyona görüntü gelmiyor. sadece ekranın beyaz bir şekilde ışığı yanıyor. resetleme ve sistem geri yükleme yaptım ancak çalışmadı. bursa'da hangi servise verebilirim ya da hangi adrese kargo ile göndermeliyim? teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi linkin_park20 -- 5 Şubat 2017; 3:0:5 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: linkin_park20

    merhaba. Next Ye-G 5035 marka cihazım var. navigasyona görüntü gelmiyor. sadece ekranın beyaz bir şekilde ışığı yanıyor. resetleme ve sistem geri yükleme yaptım ancak çalışmadı. bursa'da hangi servise verebilirim ya da hangi adrese kargo ile göndermeliyim? teşekkürler.

    Ekranda + işareti var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İmkansız


    quote:

    Orijinalden alıntı: linkin_park20

    merhaba. Next Ye-G 5035 marka cihazım var. navigasyona görüntü gelmiyor. sadece ekranın beyaz bir şekilde ışığı yanıyor. resetleme ve sistem geri yükleme yaptım ancak çalışmadı. bursa'da hangi servise verebilirim ya da hangi adrese kargo ile göndermeliyim? teşekkürler.

    Ekranda + işareti var mı?

    Malesef hiçbir işaret yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şuan en güncel harita nedir cihazlarınızda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pingu81

    Şuan en güncel harita nedir cihazlarınızda.

    Bu arada 2 yıldır kullanıyorum sıkıntı yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.