Şimdi Ara

**Chery Club** (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
124
Cevap
1
Favori
15.194
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • Cherynin rusya sitesinde VCA testleri ile ilgili ayrıntılı bilgi buldum ordaki tabloda sondan önceki güvenliği normal olan arabaların değerleri sonuncu da tiggonun değerleri gerçekten de başarılı




  • başarılı olmasına hiç şaşırmadım..
    ama keşke 64km hızla yapmış olsalardı bu testi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ergungur

    başarılı olmasına hiç şaşırmadım..
    ama keşke 64km hızla yapmış olsalardı bu testi...



    Yalnış anlamadıysam yandan 50,önden 56 km/h yazıyor tüm markalar bu testlerden geçmek zorunda bu bir baraj ve tiggo başarıyla geçmiş ben de hiç şaşırmadım

    64km/h ile 56 km/h arasında çok fark olacağını sanmıyorum...

    Saygılar...
  • Bu arada dün gece 11 gibi eve dönüyordum bizim orda çok dik bir yokuş var görenin dudağı uçukluyor
    neyse çıkıyorum yokuşu sonlarına doğru buz tutmuş araba patinaj çekti sonra devri düştü patinaj çekmeye devam etti ama arabanın hızı hiç düşmedi ve yokuşu çıktım sanırım özel bir sistem var tiggoda...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meteavcı -- 6 Şubat 2010; 20:21:09 >
  • Selamlar herkese,

    Kendime şöyle güzel bir yer arıyordum ki burayı meteavcı kardeş gösterdi de rahatladım. İnternette araçlarımız hakkında okadar çok atıp tutan varki söyleyecek söz, yazacak kelime bulamıyorum. Chery TÜRKİYE'mde 2008 itibariyle satılmaya başlandı. Halbuki dışarda 65 ülkeye satılan bir marka. Herkes aptal bir biz akıllıyız. Onlar kör görmüyor bir tek biz görüyoruz. Ukraynadan, almanyasına italyadaki fabrikasından mısıra kadar geniş çoğrafyaya açılmış bu marka. Bizlerde her şeyin en iyisini bilen, yıllarca lüks araçlardan inmemiş bir millet olarak en doğrusunu biz biliriz ya..... söyledikçe, anlattıkça sıkılıyorum artık, şeytan diyorki çağır habercileri, gözleri önünde son sürat gazla ve bindir duvara. İşte size milli NCAP. İşin şakası bir yana, bugüne kadar gerek internetten gerekse servise gittiğimde kazalı bir çok CHERY gördüm. Araç sahipleri ölmemişti. Hatta şimdiye kadar hiç bir Chery hızını alamayıp virajdan savrularak başka bir aracın üzerine kapaklanmadı... (Bunu hayal gücü yüksek bir arkadaşımız markayı karalamak için yazmıştı, ilerde linki bulur tekrar paylaşırım)

    Neyse kafanızı ağrıtmayayım,

    ANKARA' dan Don Quijote,

    CHERY TIGGO 1.6 Lusso




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zilog

    Selamlar herkese,

    Kendime şöyle güzel bir yer arıyordum ki burayı meteavcı kardeş gösterdi de rahatladım. İnternette araçlarımız hakkında okadar çok atıp tutan varki söyleyecek söz, yazacak kelime bulamıyorum. Chery TÜRKİYE'mde 2008 itibariyle satılmaya başlandı. Halbuki dışarda 65 ülkeye satılan bir marka. Herkes aptal bir biz akıllıyız. Onlar kör görmüyor bir tek biz görüyoruz. Ukraynadan, almanyasına italyadaki fabrikasından mısıra kadar geniş çoğrafyaya açılmış bu marka. Bizlerde her şeyin en iyisini bilen, yıllarca lüks araçlardan inmemiş bir millet olarak en doğrusunu biz biliriz ya..... söyledikçe, anlattıkça sıkılıyorum artık, şeytan diyorki çağır habercileri, gözleri önünde son sürat gazla ve bindir duvara. İşte size milli NCAP. İşin şakası bir yana, bugüne kadar gerek internetten gerekse servise gittiğimde kazalı bir çok CHERY gördüm. Araç sahipleri ölmemişti. Hatta şimdiye kadar hiç bir Chery hızını alamayıp virajdan savrularak başka bir aracın üzerine kapaklanmadı... (Bunu hayal gücü yüksek bir arkadaşımız markayı karalamak için yazmıştı, ilerde linki bulur tekrar paylaşırım)

    Neyse kafanızı ağrıtmayayım,

    ANKARA' dan Don Quijote,

    CHERY TIGGO 1.6 Lusso



    Hoşgeldin dostum sana sonuna kadar katılıyorum burda bilgi alışverişi yapmaya çalışıyoruz deneyimlerini bizden esirgemezsen sevinirim

    Ben de Herterde gördüm gri tiggo 110 km/h ile bariyere vurup takla atmıştı gerçekten çok,çok iyiydi durumu içerde hiç bir daralma yoktu direkler sağlamdı ve içindeki herkes sağlam çıkmış resimlerini çekmiştim bulabilirsem koyarım...

    Bu arada hocam senin tiggo 2008 di değil mi???

    Saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meteavcı -- 7 Şubat 2010; 15:29:30 >




  • Ben 26 eylülde aldım ancak model olarak 2009 geçiyor. Herterde orhan abimiz var tanırsın belki. O söylemişti, 2009 için ilk gelen partiden vermiş arabayı.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zilog

    Ben 26 eylülde aldım ancak model olarak 2009 geçiyor. Herterde orhan abimiz var tanırsın belki. O söylemişti, 2009 için ilk gelen partiden vermiş arabayı.....



    Evet tanıyorum ama ben arabayı Derya hanım aracılığı ile aldım 2008 model içi gri olanı da çok hoş bindim ona ama 2009 larla iç mekanda aksesuar farkları var...
  • Dün akşam okuduğumda gözlerime inanamadım arkadaşlar, TIGGO'lara supercharger gelmiş ve fiyatı 43000'den başlıyor. Aylardır dışardan mitsubishi uyumlu charger getirtmeye çalışıyordum bende. Tahminen motorlar italyadan modifiyeli DR5 kapsamında ama aklımdaki soru İtalyadaki fabrikadan direkt gelen sevkiyat olup olmadığı. Eğer öyleyse adamların body üzerindeki modifiyeleri çok güzeldi, aynen TÜRKİYE'm de satılacak.... Performans diyenlere işte supercharger. Mercedes yıllarca compressor diye superchargerların üzerinde oynadı, şimdi sıra CHERY'de. İnşallah yazılım sorunuyla gelmemişlerdir....

    Daha fazla bilgisi olan varmıdır ? ( http://www.chery.com.tr/fiyatlistesi.php )




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zilog

    Dün akşam okuduğumda gözlerime inanamadım arkadaşlar, TIGGO'lara supercharger gelmiş ve fiyatı 43000'den başlıyor. Aylardır dışardan mitsubishi uyumlu charger getirtmeye çalışıyordum bende. Tahminen motorlar italyadan modifiyeli DR5 kapsamında ama aklımdaki soru İtalyadaki fabrikadan direkt gelen sevkiyat olup olmadığı. Eğer öyleyse adamların body üzerindeki modifiyeleri çok güzeldi, aynen TÜRKİYE'm de satılacak.... Performans diyenlere işte supercharger. Mercedes yıllarca compressor diye superchargerların üzerinde oynadı, şimdi sıra CHERY'de. İnşallah yazılım sorunuyla gelmemişlerdir....

    Daha fazla bilgisi olan varmıdır ? ( http://www.chery.com.tr/fiyatlistesi.php )



    Evet dostum iyi haber ben teknik özelliklerini buldum 1.6 150 bg 210 nm tork ve lussosu(full) 43 milyar

    Bu arada dr5 de chery diye biliyorum bana bilgi verir misin???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meteavcı -- 8 Şubat 2010; 11:41:30 >




  • Evet bende DR5'in CHERY olduğunu biliyorum. chinacarforums linkinde okumuştum. GONOW ismi geçiyordu ama sonunda CHERY nin fabrikası olduğu anlaşıldı. Anladığım kadarıyla İtalyan bir girişimci CHERY'den knowhow alıp kendi isminin baş harfleriyle kurduğu fabrikada son montaj yapıyor. Tamamı Çinden gelen ekipmanlar DR fabrikasından piyasaya srülüyor. En son BURSA'dan bir ALIA kullanıcısı arkadaş tahminen bu fabrikadan getirtilmiş Euro4 yazılımını Bursa servisinde aracına uygulatmıştı. Sonuç olarak durum nedir bilmiyorum ama memnun kaldığından hiç şüphem yok....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zilog

    Evet bende DR5'in CHERY olduğunu biliyorum. chinacarforums linkinde okumuştum. GONOW ismi geçiyordu ama sonunda CHERY nin fabrikası olduğu anlaşıldı. Anladığım kadarıyla İtalyan bir girişimci CHERY'den knowhow alıp kendi isminin baş harfleriyle kurduğu fabrikada son montaj yapıyor. Tamamı Çinden gelen ekipmanlar DR fabrikasından piyasaya srülüyor. En son BURSA'dan bir ALIA kullanıcısı arkadaş tahminen bu fabrikadan getirtilmiş Euro4 yazılımını Bursa servisinde aracına uygulatmıştı. Sonuç olarak durum nedir bilmiyorum ama memnun kaldığından hiç şüphem yok....



    Dr5 =tiggo diyebiliriz zaten ikisininde body kit hariç herşeyi aynı yani chery gönderiyor parçaları ikisi de chery, cruze'un daweoo ve chevrolet olarak satılması gibi birşey o zaman anladım sağol dostum

    http://www.drmotor.it/ sitesine baktım sadece tiggo değil kimo ve cherynin diğer küçük bir modeli daha var...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meteavcı -- 8 Şubat 2010; 13:56:00 >




  • Beni aradılar chery alia ve tiggolara performans güncellemesi yapıyolarmış.Zilog hocam Ankarada tek siz varsınız haberleşip buluşalım herterde hem yazılım attırırız hem de muhabbet ederiz :):)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meteavcı -- 10 Şubat 2010; 11:34:38 >
  • meteavcısı kardeş merhabalr bende tiggoya karşı özel bir sevgim var ama biliyorsunuzki araç yeni bir araç hafta sonu karabağlar izmir şubesinde yakından görme şansını yakaladım ve içine binip sadece motorunu çalıştırdım.araba gayet başarılı ama sana sormak istiyorum arabanın bariz bi şekilde şurası çok kötü burasını şöyle yapsalardı deiğin bişi barmı?yoksa ufak tefek illaki kusurlar olacaktır bunları bize yazarmısın?şimdiden teşekkür ediyor kazasız belasız sürüşler diliyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tayfun_aslan

    meteavcısı kardeş merhabalr bende tiggoya karşı özel bir sevgim var ama biliyorsunuzki araç yeni bir araç hafta sonu karabağlar izmir şubesinde yakından görme şansını yakaladım ve içine binip sadece motorunu çalıştırdım.araba gayet başarılı ama sana sormak istiyorum arabanın bariz bi şekilde şurası çok kötü burasını şöyle yapsalardı deiğin bişi barmı?yoksa ufak tefek illaki kusurlar olacaktır bunları bize yazarmısın?şimdiden teşekkür ediyor kazasız belasız sürüşler diliyorum...



    Merhaba dostum öyle çok kötü denilecek bir yeri yok benim beğenmediğim yönleri koltukların destekleri hoşuma gitmedi, içeride sert plastik kullanılmış yumuşak plastik olabilirdi onun dışında gözüme batan bir şeyi yok zaten fiyatı siz konusu olduğunda insan farketmiyo bile ki tiggodan çok daha pahalı jeeplerin de sert plastikli olanları var ya da sadece ön göğsü yumuşak plastik yapıyolar...

    Onun dışında sormak istediğiniz bişey varsa sorabilirsiniz...

    Saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meteavcı -- 17 Şubat 2010; 21:45:20 >




  • Gördüğüm kadarıyla konu oldukça karışmış bir durumda, buradaki arkadaşlar bir ürüne para verip satın almışlar. Doğal olarak ürünlerini savunmaya ve olduğundan çok daha iyi göstermeye çalışıyorlar bu sebeple çeşitli iddialar ortaya atmışlar (iddiayı ortaya atan arkadaşlar sanırım ortada yok), ancak ortada teknik veriler var, testler var. Bunlar incelendiğinde Chery'nin güvenlik, performans, kalite vb. noktalarda ne kadar çok eksiği olduğunu rahatlıkla görebiliriz. Chery sahibi arkadaşları objektif yorumlar yapmaya davet ediyorum. Lütfen biraz gerçekçi olalım, doğruları konuşalım, bir iddiamız var ise bunu ispatlayalım.




  • Konu öyle bir noktaya gelmiş ki içerik tamamen 0-100 videosuna kaymış durumda. Sizi çok iyi anlıyorum ve sizden ricam kendinizi bir Chery sahibi olarak bu başlıktan faydalanmak isteyen bir üye yerine koymanız.

    Hele eski üyeler olarak sorumluluğumuz daha da artıyor; Yalan yanlış bilgilerden dolayı insanların yanılmamasını istediğiniz için bu kadar üstünde durduğunuz biliyorum fakat öbür taraftan bakınca da Dh'deki Markalar ana başlığı altıda bulunan Chery Kulübü'nün kullanılmaz hale geldiği görünüyor, iki taraftan da düşünelim olur mu?


    Edit:

    @Little F.K

    Mesajı şimdi gördüm, haklı olduğunuzu düşünüyor olabilirsiniz yukarıda yazdığım düşüncelerim konu hakkında bakidir, ancak uyarı veya ceza almamanız açısından ben olmayan kanaat hakkımı kullanarak mesajınızı sildim. Yani uyarı vermem gerekirdi ama dediğim gibi sizleri de anladığım için ben iyi niyet gösteriyorum ve mümkünse sizlerden de bekliyorum.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • Konumuz Chery ;

    Şu andan itibaren problemli tüm mesajları siliyorum. Konu karman çorman olmuş. Kilitlenmesin diyorsunuz problem yaratacak mesaj yazmayınız.

    Aynı şekilde devam ederse konuyu kilitleyeceğim, konu sahibine tekrar yeniden açmasını rica edeceğim.

    Konumuza dönelim lütfen.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • Nihayet gereksiz bir polemik sonaerdi.
  • Beyler bugün ŞAŞMAZ'da aracımın katalitik konvertörünü iptal ettirdim. Nedendir bilinmez TIGGO'larda 2 katalitik var ve ikincisinde sensor yok. sistemde arızada vermeyecek, boşuna duruyor diye gittim 10 dk'da aldılar. Sonuç ; tatminkar.... Motorun rahatladığını hissediyorsunuz. ALIA'lar için bu işlem biraz sorunluymuş çünki onların 2. katalizöründe de oksijen sensörü varmış. Benim aracım 2009 tiggo. 2000 d/dk nın altında motor yüksek vitesde nazlıydı illaki vitesi düşürmek gerekirdi şimdi biraz daha rahatladı ve devirlenme isteği daha da arttı. 3-5 bin km sonra yakıttaki sarfiyatıda ortaya çıkar kanımca...
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.