Şimdi Ara

:::Chery Güvenlik Hakkında::: (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
123
Cevap
0
Favori
32.449
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar fotoğraf üzerinden kaza değerlendirmesi, kaporta ile de sağlamlık ilişkisi kurmak mümkün değildir. Acrux bu konularda haklı, ki zaten diğer chery kullanıcıları gibi abartı yorumlar yaptığını hiç görmedim kendisine saygım var.

    lakin..

    Aracın elimizde bulunan tek crash test videosu, bir rus dergisi için gerçekleştirilmiş ve araca 16 puan üzerinden 2.8 gibi bir değer vermişler. Bunun sebebi olarak da şu yukarıdaki kazada da gözüme çarpan pedalların son açı ve konumunu özellikle çokça eleştirmişler sanırım aracın güvenlik zaafiyeti bu. Testin sonunda bir diğer eleştirdikleri nokta da kapıların açılmaması olmuş.

    Bu şartlar altında tabiki aracın güvenliği ile ilgili çok olumlu şeyler yazmak pek mümkün görünmüyor, zira gerekli arge desteği olmadığı için olası bir testte sadece önden değil özellikle de yandan çarpışmalarda, çocuk güvenliği ve yaya güvenliği konularında büyük bir farkla sınıfta kalacağına dair fikrim halen sabit.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edilhan -- 13 Mart 2010; 22:40:37 >




  • Euro N-Cap testlerine de çok güvenmeyin bence. 60 km/s hızla test yapılıp da 5 yıldız almış Mercedes, Opel vb. araçları aynı teste sokunda 120 km/s ile çarpıştırın bakalım, ne ortada Mercedes in yıldızı kalır ne de premium. Çarpacağınız bir köpek bile o çok güvendiğiniz yıldızları sapır sapır döker, kamyonları, beton direkleri aklınıza bile getirmenize gerek yok. Bunu herkes adı gibi biliyor ama nedense görmemezlikten geliyor. Allah kimseye göstermesin ama kimse kolay kolay 60 km/s ile kaza yapmaz. Forumları araştırın bakalım, neler var neler, ortadan ikiye bölünen Audi ler, 11 hava yastığının hiçbiri açılmamış ama haşat olmuş Golf ler vb. Arabanın 0-100 ü çok kötüymüş muhabbetleri var, BMW vb. ile karşılaştırmayın, her firma 4000 cc araç yapıp 400 hp koymasını bilir, ya da turbo, biturbo, supercharger koyup beygirler almasını bilir. Sonuçta ne kadar ekmek o kadar köfte.
  • Konuyu açan üyenin getirilen tüm bir kısmı da garip olan eleştirilere, yakıştırmalara bu kadar sabır ve olgunlukla cevaplar vermeye çalışmasını tekrar takdir ediyorum. Daha önce şu mesajı yazmıştım;

    "@acrux

    Bu faydalı derleme için teşekkürler.

    Tiggo aracın fiyatına göre gayet makul, binilebilecek bir araç. Forumda insanların yaptıkları bir kısım yorumlara da bu kadar kafanı takma bence. Bankamatikten para çekerken elektrik çarpması sonucu ölünebilen, üst geçitlerini kamyon damperlerinin çarpıp yıkabildiği, tırlar, beton mikserleri ile bineklerin daracık sokaklarda kanka olduğu memlekette, bindiğimiz araba 3 yıldız alsa ne olur beş yıldız alsa ne olur.

    En iyi araba, başkaları değil bilakis kendin parasını hakettiğine inanıyorsan, içinde kendini rahat hissediyorsan bindiğin arabadır. 70-80 lerde aman Japon parçasını arabama takmam lardan bugün Japon sa gözü kapalı evet lere nasıl geldiysek Çin malı parça, eşya ve otomobiller için de aynı duruma geleceğimize şüphe yok."

    Gelelim konunun yeni boyutuna;

    Bu kaza fotoğraflarına bakarak yine Tiggo'nun ne hale geldiğiyle yorumlar yapılmasını haksız buluyorum. Böylesine ciddi bir kazada kazaya karışan araçların bir kısım kaporta ve mekanik aksamlarının dağılmasında nasıl bir acayiplik olabilir? Ben fotoğraflarda ilk önce araçların yaşam kabinlerine baktım.

    Buradaki resimden Tiggo'nun kabininin deforme olmadığını anladım. Burada kazaya karışan bir Volvo ya da Alman arabası olsa farlar, çamurluk, kaput, radyatör vs ip gibi yerinde mi kalacaktı? Onlarda da aracın dış aksamının bir kaza sırasında kolayca deforme olması ve yaşam alanına bu deformenin aktarılmaması mantığı güdülmemiş midir? Zaten amaç da yaşam alanının mümkün olan en az derecede etkilenmesi ise Tiggo'nun buradaki başarısızlığı nedir?

    İlk çıktığında Tiggo'yu da kullandım, Terios'u da. Satın almak için değil ama otomobil merakımdan her aracı ilk çıktıklarında test etmeye çalışıyorum. Yalıtım ve motor gürültüsü Toyota destekli Terios'da çok daha alt seviyede idi. Frenler her iki araçta da yetersiz hissettirmedi. Her iki araç da fiyatlarına göre tercih edilebilir araçlar gelmişlerdi bana.

    Söylemek istediğim, birçok aracı test ettin, kullandın, cebine baktın, ölçtün biçtin Tiggo'da karar kıldın. Satın aldıktan sonra da yağmur, kar, sıcak, soğuk içinde yol aldın. Halen içinde mutlu mesut yol alıyorsan, aracını beğeniyorsan başka hiçbir yorumun önemi yok.

    Ben de 1996 model 3.000 motorlu Infiniti i30 araç kullanıyorum. Etrafımdan tek kişi iyi yaparsın ya da yapmışsın demedi. Ama satın almadan önce artılarını eksilerini bildiğim aracımı tereddütsüz gittim satın aldım. Zevkle kullanıyorum, başımıza büyük bir olay gelmezse de en az 10 yıl daha zevkle binerim.

    Başkaları başının etini yediği için değil de başka sebeplerden dolayı aracından soğuyup değiştirene kadar kazasız yolculuklar dilerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kandoR21

    Konuyu açan üyenin getirilen tüm bir kısmı da garip olan eleştirilere, yakıştırmalara bu kadar sabır ve olgunlukla cevaplar vermeye çalışmasını tekrar takdir ediyorum. Daha önce şu mesajı yazmıştım;

    "@acrux

    Bu faydalı derleme için teşekkürler.

    Tiggo aracın fiyatına göre gayet makul, binilebilecek bir araç. Forumda insanların yaptıkları bir kısım yorumlara da bu kadar kafanı takma bence. Bankamatikten para çekerken elektrik çarpması sonucu ölünebilen, üst geçitlerini kamyon damperlerinin çarpıp yıkabildiği, tırlar, beton mikserleri ile bineklerin daracık sokaklarda kanka olduğu memlekette, bindiğimiz araba 3 yıldız alsa ne olur beş yıldız alsa ne olur.

    En iyi araba, başkaları değil bilakis kendin parasını hakettiğine inanıyorsan, içinde kendini rahat hissediyorsan bindiğin arabadır. 70-80 lerde aman Japon parçasını arabama takmam lardan bugün Japon sa gözü kapalı evet lere nasıl geldiysek Çin malı parça, eşya ve otomobiller için de aynı duruma geleceğimize şüphe yok."

    Gelelim konunun yeni boyutuna;

    Bu kaza fotoğraflarına bakarak yine Tiggo'nun ne hale geldiğiyle yorumlar yapılmasını haksız buluyorum. Böylesine ciddi bir kazada kazaya karışan araçların bir kısım kaporta ve mekanik aksamlarının dağılmasında nasıl bir acayiplik olabilir? Ben fotoğraflarda ilk önce araçların yaşam kabinlerine baktım.

    Buradaki resimden Tiggo'nun kabininin deforme olmadığını anladım. Burada kazaya karışan bir Volvo ya da Alman arabası olsa farlar, çamurluk, kaput, radyatör vs ip gibi yerinde mi kalacaktı? Onlarda da aracın dış aksamının bir kaza sırasında kolayca deforme olması ve yaşam alanına bu deformenin aktarılmaması mantığı güdülmemiş midir? Zaten amaç da yaşam alanının mümkün olan en az derecede etkilenmesi ise Tiggo'nun buradaki başarısızlığı nedir?

    İlk çıktığında Tiggo'yu da kullandım, Terios'u da. Satın almak için değil ama otomobil merakımdan her aracı ilk çıktıklarında test etmeye çalışıyorum. Yalıtım ve motor gürültüsü Toyota destekli Terios'da çok daha alt seviyede idi. Frenler her iki araçta da yetersiz hissettirmedi. Her iki araç da fiyatlarına göre tercih edilebilir araçlar gelmişlerdi bana.

    Söylemek istediğim, birçok aracı test ettin, kullandın, cebine baktın, ölçtün biçtin Tiggo'da karar kıldın. Satın aldıktan sonra da yağmur, kar, sıcak, soğuk içinde yol aldın. Halen içinde mutlu mesut yol alıyorsan, aracını beğeniyorsan başka hiçbir yorumun önemi yok.

    Ben de 1996 model 3.000 motorlu Infiniti i30 araç kullanıyorum. Etrafımdan tek kişi iyi yaparsın ya da yapmışsın demedi. Ama satın almadan önce artılarını eksilerini bildiğim aracımı tereddütsüz gittim satın aldım. Zevkle kullanıyorum, başımıza büyük bir olay gelmezse de en az 10 yıl daha zevkle binerim.

    Başkaları başının etini yediği için değil de başka sebeplerden dolayı aracından soğuyup değiştirene kadar kazasız yolculuklar dilerim.





    Hocam olayda mantıksal bazı hataların var, güvenlik kriterlerinin en önemlisi tabiki kaza sırasında güvenlik kafesinin deforme olmamasıdır. Ama herşey bundan ibaret de değildir, o testin yapıldığı siteyi gidip okursan pedalların açısının ciddi sakatlıklara yol açabileceğinden bahsediyor, ayrıca güvenlik kafesinin stabilitesinden direk sorumlu olan kapılar da 60 km ile yapılan bir çarpışma sonucu ancak alet yardımı ile açılıyorsa ciddi sorunlar var demektir. Demekki gövde deformasyonu sağlıklı bir şekilde gerçekleşmiyor ve şiddet aktarımı yanlış yönlenerek gerilimi kapılara gereğinden fazla aktarıyor. Bunların da haricinde aracın kamçı etkisini ne kadar bertaraf ettiği, yandan çarpışmalarda kafayı ne kadar koruyabildiği ve çocuk güvenliği konusunda ne sunduğu gayet önemlidir. Sonuç olarak eğer bu kadar kötü bir değer alınmışsa aracın görsel olarak durumuna takılmayın, manken üzerindeki basınç ölçerlerin ölümcül sakatlanmalar tespit etmediğini bilemezsiniz.

    Huyunu suyunu bildiğiniz, sevdiğiniz aracı almanız asla mantıksızlık değildir. Benim de kullandığım araç 3 yıldıza sahip fakat konu yeni bir araç olunca tabiki beklentilerin yüksek tutulmasında bir yarar var.




  • Chery bu şekilde kendini kurtaramaz.Kafamızda ortalıkta dolanan çin malları ile kıyaslamadan edemiyoruz.Bu bir gerçek malesef,Çinliler kendini ispatlamalı.
  • çok faydalı bir çalışma olmuş tebrik ediyorum....
  • size sunu soyleyeblirim ben 4 yildan beri Cin de yasiyorum Cin mali otomobile Cinliler binmiyor (parasi olan) adamlar BMW - Mercedes (en Az Opel) i tercih ediyorlar lifang derseniz kopya ve kalitesiz C-NCAP a sakin guvenmeyin ben nasil islediklerini gayet iyi biliyorum rusvet ile yapamayacaginiz birsey yok Cin de sonucta Ne lifang motors un araci ne Geely ne de Chery i tavsiye ederim bi ara kullandim fren mesafesi cok uzun otoyola ne geely ne chery nede lifang motors un araclari cikabiliyor guangzhouda yasak ben qq almistim malum parasizlik ( gerci hala parasizim ama cin markasi araba alacagima bisiklete binerim) sanirim cin de araclar daha kalitesiz (sanmaktan ote eminim diyebilrim) export urunler az daha iyi eger iyi olmasina karsin hakikaten boyle sorunlar devam ediyorsa bir daha dusunun derim fiyatlari Turkiye de o kadar da iyi degil burada bir chery ortalama 4500 dolar QQ serisi ve gorunumu gayet hos!!!
  • Hayatımda almıyacagım 5 araba markası 1-chery 2-gazelle-3-tata -4- lada 5 tofaşşşşşş
    şahine vericegim 9 milar gider toyota corolla alırım eski kasa



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jbl_gto -- 23 Temmuz 2010; 0:00:09 >
  • Önyargıları kırmak bir atom çekirdeğini parçalarına ayırmaktan daha zordur der Albert Einstein..@acrux,gerçekten bu konular hakkında kafasında soru işaretleri olan insanlar için gayet güzel ve bilgilendirici paylaşımlarda bulunarak güzel birşey yaptınız,güzel bir olaya imza attınız..ayrıca anlattıklarınızı gayet objektif bir perspektife dayandırmışsınız..+ ve - leriyle..Ama boşverin..Bırakın zamana...Zaman sizi haklı çıkartacaktır..

    Son olarak;
    sözüm olumsuz eleştiri yapanlara değil,bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olanlaradır.
    Adamlara bak..EuroNcap diyorlar
    Acaba Türkiyede araç sahiplerinin %kaçı çarpışma testlerine göre araç satın alıyor,sığırlık parayla değil zannederdim ama bakıyorum tam avrupalı olmuşuz :)

    Bol Yıldızlı günler..




  • 2004 Mitsubishi Lancer NHTSA testlerinden 4 yıldız almış bu test amarikanın uyguladağı bir test gerçekten 4 yıldız da kötü bir sonuç değil ayrıca arakdaşlar belki cehry be gelly beş veya 10 yıl sonra dünyanın en iyi otomobil firması olacak hiç belli olmaz AMA 2004 MİTSUBİSHİ LANCER C-NCAP TESTLERİNE GİRSEYDİ KESİN 5 YILDIZ ALIRDI
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acrux

    Öncelikle 2 not düşmek istiyorum.
    1)Lütfen forumda chery ile ilgili yorum yapacaklar bu yazımı bir okusun. Yine düşüncelerine saygım sonsuz fakat bazı arkadaşlar gerçekten zıvanadan çıkmış gördüğüm kadarıyla. Chery kullanıcısı olsun olmasın çok cahilce yorumlar yapılıyor forumda.
    2)Rica ediyorum bari bu konuda bir tatsızlık olmasın. Lütfen yorumlarımıza dikkat edelim. Ben her sorunuzu cevaplamaya hazırım. Yeter ki bu konu sağlam kalsın.


    Merhabalar;

    Forumdaki bazı konularda Chery markasına karşı inanılmaz bir önyargı olduğunu gördüm. Hoş sonraları biraz inceledikten sonra sebebini de anladım. Çin malı önyargısı maalesef hemen hemen hepimizde var. Ben dahil. Fakat Çin'de her kalitede ürün var. Buna ben de başta inanmamıştım fakat bunu anlamam zor olmadı. Bu sebeple şimdi Chery firmasının en çok eleştrilen yönüne değineceğim: Güvenlik

    Bu konu hakkında hatırı sayılır araştırmalar yaptım. Birçok bilgiler ve uluslararası basında çıkan birçok haberi inceledim. Elbette amacım Chery firmasını göklere çıkarmak değil fakat hakettiği yerde de değil. Bu sebeple güvenlik konusuna değinmem gerekli diye düşünerek böyle bir yazı yazmaya karar verdim.

    Öncelikle şunu belirtmem gerekir ki "Ateş olmayan yerden duman çıkmaz." Ne olursa olsun bu kadar eleştiri durup dururken ortaya çıkmadı. Chery firması 1997 yılında kuruldu ve 1999 yılından beri otomobil üretiyor. Yani bu sektörde çok genç bir firma. Tabi bu acemilik biraz pahalıya patlayacak onlar için.

    Yanılmıyorsam Chery'ye ait ilk hasar testi Chery QQ modelinde uygulandı. Chery QQ modelinin EuroNCAP koşullarında girdiği bir hasar testinden kötü bir sonuç çıkarması firmayı kötü bir duruma soktu. Fakat firma çok geçmeden testin yapımında bazı yanlışlıklar olduğunu bildirdi ve gerçek sonuçları basın ile paylaştı. Yeni sonuçlar tatmin edici idi fakat araçta iyileştirme mi söz konusu idi yoksa gerçekten böyle bir testte bir hata mı olmuştu hala kesin birşey söz konusu değil. Benim düşüncem ise kötü sonucun örtbas edilmeye çalışılması.

    Fakat kısa bir süre sonra, 8 yıl önce üretimine başlanan Chery Cowin'in(nam-ı diğer Amulet) Rusya'da bir magazin dergisi tarafından hasar testine sokulması ile işler iyice karıştı. 64 km/h hızda ve tamamen euroncap koşullarına göre hazırlanan testin sonucu tam bir fiyasko idi. Rus otomobil dergisi sonucu yayınlarken Chery firmasına çok ağır eleştiriler de yapıyordu. Firmanın güvenliğe gerektiği özeni göstermediğini belirtiyor ve aracın üretiminin durdurulmasını istiyordu.

    O güne kadar yapılan hasar testleri içinde en kötü sonucu alan Chery Amulet(bu her chery konusunda videosu konan kola kutusu gibi büzülen araç), Chery firmasını çok zor durumda bırakmıştı. Bazı çinli firmaların ürettiği "çakma" modellerin hasar testlerinde aldıkları sonuç sebebi ile zaten Chery'ye ve Çin üretimi otomobillere karşı olan önyargı daha da ön plana çıkıyordu. O günlerde herkesin gözünde Chery firması bitmişti. Ayrıca devletin ithal edilen araçlara uyguladığı güvenlik prosedürleri de sorgulanıyordu. Dergi araçların ithal edilmesinde maliyetin yanında güvenliğin 2.planda tutulmasından şikayetçiydi.

    Fakat Chery firması aracının böyle bir kötü sonuç almasını kabullenmedi. Yapılan hasar testinin taraflı olduğunu iddia etti. Firmanın her geçen gün artan pazar payını düşürmek için böyle bir işin tezgahlandığı düşünüldü. Her ne kadar testte Chery firmasından da bir temsilci bulunsa da bu temsilci orada sadece gözlemci olarak bulunabildi.

    Dergi ise testin tamamen bağımsız olduğunu ve hiçbir üretici ile ilişkisinin olmadığını dile getirdi. Sonraları Chery firmasının imajını düzeltmek amacı ile tekrar test yapma girişimleri oldu fakat test gerçekleşmedi. Gerçekleştiyse bile basına duyurulmadı.

    Chery'nin imajı çok düşmüştü. Forum ve video paylaşım sitelerinde araçlarla ilgili yapılan yorumlar hiç iç açıcı değildi. Firma birşeyler yapması gerektiğinin farkındaydı ve dünyanın ileri gelen otomobil devlerinden mühendisler kiraladı. Birçok yatırım yaptı güvenlik konusunda. Aynı dergi bu sefer Chery Tiggo modelini test ediyordu. Fakat herkesin beklediğinin aksine araç şaşırtıcı bir biçimde yeterli bir sonuç aldı. Elbette güvenlik çok yüksek değildi fakat o kısa süre içerisindeki bu büyük gelişme insanların kafasını karıştırdı.

    Acaba Chery firmasının iddiaları doğru muydu.Yoksa firma gerçekten bu kadar büyük bir gelişim göstermeyi başarabildi mi. 2. şık daha mantıklı duruyor çünkü çok geçmeden EuroNCAP'in yaptığı işi çinde yapan kuruluş C-NCAP'ta yeni modellerini tek tek güvenlik testine soktu. Hele firmanın son hasar testine giren modeli Niche(A3) çarpışma testlerinden 5 yıldız* alarak firmanın ilk tam not alan aracı oldu.(Chery'nin yeni bir modeli daha 4 yıldız almış şimdi fark ettim) Ülkemizde satılan Alia'nın 3 yıldızı* var. Şimdi soracaksınız sonuçlar iyi mi. A3 gerçekten çok iyi fakat ülkemize daha gelmedi. Alia ise çok iyi değil fakat aşşağılanacak, teneke denecek kadar da kötü değil. 2006 model olan bu aracı aynı yıllarda üretilmiş ve aynı fiyat kategorisindeki araçlarla kıyaslarsak bu sonucun gayet normal olduğunu görebiliriz.

    EuroNCAP Sonuçları

    2006-Chevrolet Aveo 1*
    2006-Chevrolet Kalos 3*
    2008-Dacia Sandero 3*
    2005-Dacia Logan 3*
    2004-Fiat Doblo 3*
    2006-Kia Cerato 3*



    *Not:C-NCAP sonuçları. EuroNCAP'tan farklı olarak, araç 56 km/h hızla %40 deforma metal bariyer'e çarptırılır. Fakat bazı yerlerde çinli araçlar kayırılıyor denmiş. Ben size birkaç aracın test sonucunu yazayım ona göre kendinizin yorumlaması daha iyi olur kanımca.

    Chevrolet Cruze (5 yıldız)
    Chery Niche(A3)(5 yıldız)
    Lifan 520(Çinli başka bir marka)(2 yıldız)
    Chery Alia(3 yıldız)
    Volkswagen Jetta(5 yıldız)
    Hyundai Accent Era (3 yıldız)



    Sonuç ortada. Chery'nin son modeli Chevrolet Cruze ile aynı dereceyi yapmış(ki Cruze yanlış bilmiyorsam EuroNCAP'ta hasar testlerinde en yüksek puanlardan birini aldı)


    Tiggo Crash Test(bu C-NCAP değil EuroNCAP metodunda yapılmış yani 64km/h hızla. Ayrıca derginin yaptığı testin ta kendisi):http://www.youtube.com/watch?v=VphcXHzAhiY

    Yazımın bir nebze olsun size faydası dokunduysa ne mutlu bana. Chery firmasının üzerindeki imaji silmek değil tabiki amacım fakat yanlış düşünenleri bilgilendirmem gerekli diye düşündüm. Başka sorularınız olursa da cevaplamaya hazırım. Lütfen bari bu konu değişik yerlere kaymasın. Çünkü forumda bazıları tiggo 0-100'e 10snde çıkıyor falan yazmış komik oluyor hem de kendinizi rezil ediyorsunuz. 119hp'lik 1500kg bir aracın zaten o hıza o kadar sürede çıkması mümkün değil. Fabrika verisi zaten 18sn olarak verilmiş. Ayrıca belirtmek isterim ki benim firma ile herhangi bir bağlantım yok. Bizim bir Tiggo'muz var 1.5 yıldır kullanıyoruz 50.000km'de bu güne kadar 1 kez orta susturucuda problem oldu. Sadece aracın sesinde problem vardı(teknik olarak varmıdır bilmiyorum ama).O da bizim aracı rodajda fazla zorlamamız ile ilgili olabilir. Her neyse garantiden değişti ve şu anda hiçbir problemi yok.

    Bu uzun yazıma zaman ayırıp okuyan herkese çok teşekkür ediyorum.

    İyi Forumlar..

    2004 Mitsubishi Lancer NHTSA testlerinden 4 yıldız almış bu test amarikanın uyguladağı bir test gerçekten 4 yıldız da kötü bir sonuç değil ayrıca arakdaşlar belki cehry be gelly beş veya 10 yıl sonra dünyanın en iyi otomobil firması olacak hiç belli olmaz AMA 2004 MİTSUBİSHİ LANCER C-NCAP TESTLERİNE GİRSEYDİ KESİN 5 YILDIZ ALIRDI




  • CHERY nin gelecekte öncü otomotiv devleri arasına gireceğine ben kesin gözüyle bakmaktayım. Ama yazıldığı gibi 10 yıl sonra şu olur, 20 yıl sonra bu olur demek günümüz teknolojisinden haberdar olamamış atıl zihinlerin tahminleri olabilir.

    Bugün bilgiye ulaşmak ışık hızıyla oluyorsa, dünyanın çevresi fiberoptik ağlarla örülüyorsa, kaldıki tüm üretim tesisleri Çin'e kaymaya başlamış, teknolojik araştırmalar orada yapılırken daha gerçekçi olmamız gerektiğini düşünüyorum. Bu adamların önünü ancak büyük bir kriz kesebilir yoksa bir kaç yıla kalmaz adamlar tüm dünyayı kendi markalarıyla kasıp kavuracaklar gibi görünüyor....
  • chery amulet çarpışma testi. herkesin tercihlerine saygı duyarım, ama bu videodaki araç 2003 - 2005 yılına ait sanırım. gidip şahinle, doğanla, vs, vs kaza yapsan bu kadar kötü sonuç ortaya çıkmazdı. araba neredeyse ortadan ikiye bölünecekti. tamam belki bu arabasından sonra kendini geliştirmiş olabilir ama ben almayayım kalsın. alanında tercihlerine saygım vardır herzaman onu da belirteyim

    [DHTUBE=http://www.youtube.com/watch?v=f7rrk3ZjN-I&feature=player_embedded#!]
  • Chery amulet Türkiyede yada Çin dışında başka bir yerde satılıyormu bilmem ama 2005 den bu yana çok şeylerin değişmiş olduğuna inanmasanızda olur......
  • kardeşlerim euro ncap chery amulaet piyasadan kaldırılmasını yöneltmişti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ketin

    size sunu soyleyeblirim ben 4 yildan beri Cin de yasiyorum Cin mali otomobile Cinliler binmiyor (parasi olan) adamlar BMW - Mercedes (en Az Opel) i tercih ediyorlar lifang derseniz kopya ve kalitesiz C-NCAP a sakin guvenmeyin ben nasil islediklerini gayet iyi biliyorum rusvet ile yapamayacaginiz birsey yok Cin de sonucta Ne lifang motors un araci ne Geely ne de Chery i tavsiye ederim bi ara kullandim fren mesafesi cok uzun otoyola ne geely ne chery nede lifang motors un araclari cikabiliyor guangzhouda yasak ben qq almistim malum parasizlik ( gerci hala parasizim ama cin markasi araba alacagima bisiklete binerim) sanirim cin de araclar daha kalitesiz (sanmaktan ote eminim diyebilrim) export urunler az daha iyi eger iyi olmasina karsin hakikaten boyle sorunlar devam ediyorsa bir daha dusunun derim fiyatlari Turkiye de o kadar da iyi degil burada bir chery ortalama 4500 dolar QQ serisi ve gorunumu gayet hos!!!

    kardeş bende çin arabaaları sevmiyorum çünkü arabalar sağlam değil bu mesajı 1 yıl 4 ay önce yapmışşın 2011 kayıtlarına göre chery QQ serisi en çok satan araba olmuş galiba




  • kağıt gibi araba resmen
  • güven vermiyorlar ne yaparlarsa yapsınlar , çünki ülkemizde adi bir mal diyince akla çin malı geliyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zilog

    Chery amulet Türkiyede yada Çin dışında başka bir yerde satılıyormu bilmem ama 2005 den bu yana çok şeylerin değişmiş olduğuna inanmasanızda olur......

    xhery amulet türkiyede satılmıyorki yada türkiyeye geldimi eyvah yandık
  • amulet = oralet
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.