Şimdi Ara

Chevrolet Epica (RESİMLER GELDİ) :d (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
428
Cevap
2
Favori
70.992
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • gecenlerde beyaz makyajlı kasa epica gördüm,ışıklarda önümdeydı ana caddeye cıkarken ,beyazfırına dogru ısıklardan çiftehavuzlara giderken,araba cok satılmadıgı için belki bu araba ıkınızden birinindir
    araba şık ama ben dıreksıyonun biraz büyük buluyorum
  • ,,,,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi radik -- 10 Temmuz 2011; 22:33:05 >
  • ben istanbuldayım,dmk k baskasıymıs
    opel gedızlerde epica ya bınmsıtım,genıslık 10 numara,ama dıreksıyon-honda cıvıcın ufak dıreksıyonundan- herhalde büyük geldı bana,hele captıvanın ki tekerlek boyutundaydı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: watkseburt

    ben istanbuldayım,dmk k baskasıymıs
    opel gedızlerde epica ya bınmsıtım,genıslık 10 numara,ama dıreksıyon-honda cıvıcın ufak dıreksıyonundan- herhalde büyük geldı bana,hele captıvanın ki tekerlek boyutundaydı
    direksiyon boyutu captivayla aynı

    araç çok rahat özellikle o fiyata çok güclü bir motora sahip oluyorsunuz pedala asıldınnmı bmw dinlemez




  • sevgili troy bir depo ile kac km yapıyorsun..harcama su an ıcın bana fazla geldı..umarım zamanla fabrıka verılerıne ınecektır, ama su an ıcın durum korkunc..bir depo yaklasık 500 km de bıttı :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: radik
    sevgili troy bir depo ile kac km yapıyorsun..harcama su an ıcın bana fazla geldı..umarım zamanla fabrıka verılerıne ınecektır, ama su an ıcın durum korkunc..bir depo yaklasık 500 km de bıttı :(

    egehue normal o arac sifir oldugu icib yapiyor ikj 5 6 depo cok yakar aracin oarcakri yeni oldugu icin surtunme fazla haliyle cok yakiyor bize ilk alirken servisten skylemislerdi ilk 5 6 depo normalden fazla yakr diye ama su an duzeldi gaza ani abanmayip ilerde kirmizi isigi gorunce ayagini gazdan cekip uzun duz yolda hiz sabitleme kullanirsan gazi koklar ben yarim depoyla ayni gun icinde eskisehirden ankaraya gidip geldim kaldiki ankaradada dolastim(sehir ici trafigi unutma dur kalk :) ) birde geri geldim yoldada 120 den asagi gitmedim kisaca azalicak yaktigin yakit
  • Epicanın aynaları otomatik kararıyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sparkling

    Epicanın aynaları otomatik kararıyor mu?
    ayarlanıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: troy


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sparkling

    Epicanın aynaları otomatik kararıyor mu?
    ayarlanıyor


    Farlarına sinirlenip arkana geçip gözlerin mamçaklaşana kadar uzun yaksalarda bi işe yaramıyor yani.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sparkling


    quote:

    Orijinalden alıntı: troy


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sparkling

    Epicanın aynaları otomatik kararıyor mu?
    ayarlanıyor


    Farlarına sinirlenip arkana geçip gözlerin mamçaklaşana kadar uzun yaksalarda bi işe yaramıyor yani.
    ya ben onu otomatik ayarlanıyor mu okumuşum evet hem ayarlanıyor hem kararıyor




  • merhabalar.1 yıldır sahibim bu araca.3000 kmde aldım şuan 50000 kmde:) o kadar çok zorlamama rağmen hiç bir sorun çıkarmadı.fiyatına göre çok mantıklı bir araç.yol tutuşu,vitesi,hızlanması harika.captivada kullandım ama bunun kadar zevk vermedi tabiki kilosu yüzünden.merak ettiklerinizi rahatlıkla cewaplayabilirim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bozgenc07

    merhabalar.1 yıldır sahibim bu araca.3000 kmde aldım şuan 50000 kmde:) o kadar çok zorlamama rağmen hiç bir sorun çıkarmadı.fiyatına göre çok mantıklı bir araç.yol tutuşu,vitesi,hızlanması harika.captivada kullandım ama bunun kadar zevk vermedi tabiki kilosu yüzünden.merak ettiklerinizi rahatlıkla cewaplayabilirim..
    chip tunnig uygulamayı düşünüor musunuz birde sizin araçta 150 beygir dizel olanlardan diymi?
  • evet araç 150 ps dizel ama makyajsız kasa olandan.chip tuninge gelince; evet çok araştırdım bende ama ne yazıkki epicaya taktıran duymadım. bi arkadaşım captivaya taktırmıştı.sonuç olarak aracın performansı epicayla aynı oldu.dinamometre 190 bg gösteriyordu.ben şuan kararsızım.çünkü aracı satabilirim.ama siz uzun vadeli kullanıcaksanız bence hiç düşünmeden taktırın.zaten şuan performansı gayet yerinde üstüne birde chip taktırırsanız tadından yenmez diye düşünüyorum:))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bozgenc07
    evet araç 150 ps dizel ama makyajsız kasa olandan.chip tuninge gelince; evet çok araştırdım bende ama ne yazıkki epicaya taktıran duymadım. bi arkadaşım captivaya taktırmıştı.sonuç olarak aracın performansı epicayla aynı oldu.dinamometre 190 bg gösteriyordu.ben şuan kararsızım.çünkü aracı satabilirim.ama siz uzun vadeli kullanıcaksanız bence hiç düşünmeden taktırın.zaten şuan performansı gayet yerinde üstüne birde chip taktırırsanız tadından yenmez diye düşünüyorum:))

    aynen performans super ama garabti gidicek diye simdi yaptirmiyorum zaten 3 sene goz acik kapyincaya kadar gecer ondan sonra yaptirmayi planliyorum peki tork olarak be cikti captivada bir bilginiz var mi?


    Saygilar
  • Epicayı şans eseri duydum.
    Otomatik dizel bir araç alacağım.

    hyundai i30 veya golf/jetta düşünüyordum.
    Sonra 55000 TL'ye epicayı gördüm.

    2 lt motorun yıllık yaklaşık 1800 TL'lik vergisi büyük sıkıntı.
    Fabrika verilerine göre 10,2 lt/100 km şehir içi tüketimi, dizelin benzine göre ucuzluğunu dikkate alırsak, epicayı benzinli otomatik vites araçlardan daha ekonomik yapıyor. Örneğin honda civic, focus, i30, cruse vb . . .
    Yılda yaklaşık 20000 km yapıyorsanız epicanın vergi dez avantajı ortadan kalkıyor.
    NOT: kıyaslammayı klasik otomatik vitesli 1,6 litre benzinlilere göre yapiyorum.

    Ancak 1,6 dizel otomatik ile kıyaslyınca yılda 1200 TL fazladan vergi veriliyor.
    Bu rakamı az bulan da olabilir çok bulan da.
    Ama gidip te 900 TL Motorlu taşıt vergisi taksiti ödemek adama koyar. . .

    Neyse bunlar ayrı bir konu (Ben başka şeyler yazmak için başlamıştım).

    İnternette bayağı bir araştırma yaptım.
    Epica USA'da ve gelişmiş avrupa ülkelerinde şu an satılmıyor.
    Yeni zellanada, avusturalyada holden marka ile satılıyor. (Holden Epica; marka - model) .

    Avrupada gelişmiş ülkelerde 1 sene kadar satılmış gibi anladım.

    Şu an belçika, polonya, yunanistan, portekiz, ispanya vb yerlerde satılıyor.

    Okuduğum kadarı ile şanzıman gelişmiş, iyi bir şanzuman.
    Benzinlide kullanılanın yağı bömür boyu değişmiyormuş. Dizeli bilmiyorum
    Dizledeki şanzıman az biraz farklı (yüksek tork nedeniyle güçlendiirlmiş).
    Yanılmıyorsam benzinli motorda zincir, dizelde kauçuk triger kayışı var.

    Aracın yol tutuşu çok iyi değil diyorlar.
    Belirgin, göze çok çarpan bir eleştiri yazmamışlar.
    Tek isnitna, direksiyon.
    Tam ne demek istemişler anlamadım ama direksiyona çok eleştri yapmışlar.
    Yol tutuş da eleştirilmiş.

    Kullanalardan bu konuda yorum rica ediyorum.
    Direksiyonda bi gariplik mi var?
    Toplamıyor mu? Çok mu sert, ya da çok mu yumulşak, ya da çok turlu da ondan dolayı dönemk için çok mu çevirmek gerekiyor...

    Ayrıca:
    Ses düzeyi nasıl. Rüzgar sesi, lastik sesi, motor sesi nasıl?
    Islak zeminde frenlemeyi beğenmemişler.

    Bir de almanca bir test videosu izledim.
    Adam direksiyonu sert sağ sol yaptı araba spin attı. Almanca anlamadığım için bir yorum yapamadım.
    Acaba esp yi mi kapattı ne etti anlamadım.
    http://www.youtube.com/watch?v=DA__gwq2OnU
    Videoda 3:48 - 4.05 dakikalar arasında.

    (youtube'de epica vs hyundai diye aratınca çıkıyor)

    Çarpışma testlerinden 4 yıldız almış (euroncap değilde acap mi ne şimdi hatılamıyorum. Videolarını izledim.)

    Çok uzun yazdım. Daha sonra tekrar toparlayacağım.

    Epica sahiplerinden arabaları hakkında yorum yazmalarını rica ediyorum.
    Özellikle:
    Islak zeminde frenleme,
    Direksiyon/yönlenme durumu hakkında yorum.
    Rüzgar, lastik ve motor sesi hakkında yorum,
    Yüksek süratte yakıt tüketimi bilgisi,
    Kliması nasıl, yorum,
    Müzik sistemi ses kalitesi nasıl.
    Bakım aralıkları nedir?
    Bakım maliyeti nası?

    Şimdiden cevap yazanlara teşekkür ederim. . .

    NOT: chip tuning yaptırırsanız, artan tork değeri transmisyonda ve diğer güç aktarma organlarında sorunlara neden olacaktır. . .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi racai -- 19 Ekim 2010; 21:06:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: racai

    Epicayı şans eseri duydum.
    Otomatik dizel bir araç alacağım.

    hyundai i30 veya golf/jetta düşünüyordum.
    Sonra 55000 TL'ye epicayı gördüm.

    2 lt motorun yıllık yaklaşık 1800 TL'lik vergisi büyük sıkıntı.
    Fabrika verilerine göre 10,2 lt/100 km şehir içi tüketimi, dizelin benzine göre ucuzluğunu dikkate alırsak, epicayı benzinli otomatik vites araçlardan daha ekonomik yapıyor. Örneğin honda civic, focus, i30, cruse vb . . .
    Yılda yaklaşık 20000 km yapıyorsanız epicanın vergi dez avantajı ortadan kalkıyor.
    NOT: kıyaslammayı klasik otomatik vitesli 1,6 litre benzinlilere göre yapiyorum.

    Ancak 1,6 dizel otomatik ile kıyaslyınca yılda 1200 TL fazladan vergi veriliyor.
    Bu rakamı az bulan da olabilir çok bulan da.
    Ama gidip te 900 TL Motorlu taşıt vergisi taksiti ödemek adama koyar. . .

    Neyse bunlar ayrı bir konu (Ben başka şeyler yazmak için başlamıştım).

    İnternette bayağı bir araştırma yaptım.
    Epica USA'da ve gelişmiş avrupa ülkelerinde şu an satılmıyor.
    Yeni zellanada, avusturalyada holden marka ile satılıyor. (Holden Epica; marka - model) .

    Avrupada gelişmiş ülkelerde 1 sene kadar satılmış gibi anladım.

    Şu an belçika, polonya, yunanistan, portekiz, ispanya vb yerlerde satılıyor.

    Okuduğum kadarı ile şanzıman gelişmiş, iyi bir şanzuman.
    Benzinlide kullanılanın yağı bömür boyu değişmiyormuş. Dizeli bilmiyorum
    Dizledeki şanzıman az biraz farklı (yüksek tork nedeniyle güçlendiirlmiş).
    Yanılmıyorsam benzinli motorda zincir, dizelde kauçuk triger kayışı var.

    Aracın yol tutuşu çok iyi değil diyorlar.
    Belirgin, göze çok çarpan bir eleştiri yazmamışlar.
    Tek isnitna, direksiyon.
    Tam ne demek istemişler anlamadım ama direksiyona çok eleştri yapmışlar.
    Yol tutuş da eleştirilmiş.

    Kullanalardan bu konuda yorum rica ediyorum.
    Direksiyonda bi gariplik mi var?
    Toplamıyor mu? Çok mu sert, ya da çok mu yumulşak, ya da çok turlu da ondan dolayı dönemk için çok mu çevirmek gerekiyor...

    Ayrıca:
    Ses düzeyi nasıl. Rüzgar sesi, lastik sesi, motor sesi nasıl?
    Islak zeminde frenlemeyi beğenmemişler.

    Bir de almanca bir test videosu izledim.
    Adam direksiyonu sert sağ sol yaptı araba spin attı. Almanca anlamadığım için bir yorum yapamadım.
    Acaba esp yi mi kapattı ne etti anlamadım.
    http://www.youtube.com/watch?v=DA__gwq2OnU
    Videoda 3:48 - 4.05 dakikalar arasında.

    (youtube'de epica vs hyundai diye aratınca çıkıyor)

    Çarpışma testlerinden 4 yıldız almış (euroncap değilde acap mi ne şimdi hatılamıyorum. Videolarını izledim.)

    Çok uzun yazdım. Daha sonra tekrar toparlayacağım.

    Epica sahiplerinden arabaları hakkında yorum yazmalarını rica ediyorum.
    Özellikle:
    Islak zeminde frenleme,
    Direksiyon/yönlenme durumu hakkında yorum.
    Rüzgar, lastik ve motor sesi hakkında yorum,
    Yüksek süratte yakıt tüketimi bilgisi,
    Kliması nasıl, yorum,
    Müzik sistemi ses kalitesi nasıl.
    Bakım aralıkları nedir?
    Bakım maliyeti nası?

    Şimdiden cevap yazanlara teşekkür ederim. . .

    NOT: chip tuning yaptırırsanız, artan tork değeri transmisyonda ve diğer güç aktarma organlarında sorunlara neden olacaktır. . .


    pm de attıgım cevap dışında burda direksiyondan bahsetmişiniz direksiyon çok sadece simidi biraz büyük diyorlar ama bana normal geliyor bir sıkıntı yok dönüşlerde özellikle sanki çevirmiyormuşuzsunuz gibi ama düşük hızlarda kavşaktan falan döneken ayıca o videoda araçın modeli eski belki üzerinde gerekli sistem falan yoktur yoldan çıkmamaısı için bilemiyorum öyle virajlarda savrulca gibide olmuyor araç artı olarak ses sitemi bana yeterli düzeyde öyle sonuna kadar açıp mileti rahatsız eden tiplerden değilim hea ama açarsanızda iyi ses veriyor 8 hopalör var bass ve tizz ayarlarıyla oynayıncada daha iyi performans alınıyor şimdilik bu kadar sorunuz olursa cevaplarım gene




  • Cevap için teşekkürler. . .

    Bulduğum bazı şeyleri aşağıda aktarıyorum:

    Şanzuman 6T45 kodu ile anılyor (http://www.zercustoms.com/news/Chevrolet-Epica-6-speed-automatic-transmission.html).



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi racai -- 20 Ekim 2010; 16:35:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: racai

    Cevap için teşekkürler. . .

    Bulduğum bazı şeyleri aşağıda aktarıyorum:

    Şanzuman 6T45 kodu ile anılyor (http://www.zercustoms.com/news/Chevrolet-Epica-6-speed-automatic-transmission.html).
    valla çok teknik bilgim yok ama vites geçtiği hisettmiyorsunuz bile çok seri araçın hızlanması kesilmiyor
  • epica sahiplerinden arabaları hakkında yorum yazmalarını rica ediyorum.
    Özellikle:
    Islak zeminde frenleme,
    Direksiyon/yönlenme durumu hakkında yorum.
    Rüzgar, lastik ve motor sesi hakkında yorum,
    Yüksek süratte yakıt tüketimi bilgisi,
    Kliması nasıl, yorum,
    Müzik sistemi ses kalitesi nasıl.
    Bakım aralıkları nedir?
    Bakım maliyeti nası?

    Şimdiden cevap yazanlara teşekkür ederim. . .

    recai bey epica sahibi olarak öncelikle sorularınıza cevap vereyim;

    ben ıslak zeminde anormal bi durum hissetmedim

    direksiyon biraz hissiz yani bi spor araba kadar ani tepkiler vermiyo ama bence kötü bi durum değil


    motor sesi ilk çalıştığında alıyo daha sonra motor ısınınca geçiyo.biraz rüzgar sesi alıyo ama öyle aman aman değil.lastik sesine gelince oda çok az var

    şehir içinde en üst limitlerde kullandım.hep dip gazla gittim makaslara felan girdim en yüksek 11 lt gördüm ort.

    klimaya lafım yok gayet verimli

    müzik sistemide kaliteli 6lı mp3 çalar hoparlorler de kaliteli daha ne olsun

    bakım aralıkları her 15binde

    maliyetse her bakımda değişiyoo ort 350-400 civarı


    benim fikrimi alıcak olursanbu paraya bence çok uygun.evet vergisi yüksek ama o motordan aldığın haz parayla tarif edilemez.
    senin yerinde olsam. ne i30 nede jettta düşünürdüm.ben hepsini kullandım.zaten işim bu ama hiç biri bunun kadar zevk vermedi. karar sizin




  • bu arada aracı alırken bize her an kampanyanın bıtebılecegını soyleyen satıs elemanlarına inat chevrolet bugunden ıtıbaren ınternet sıtesınde eskı satıs fıyatlarını tamamen kaldırıp eskıden kampanya denen ındırımlı fıyatları sımdı gercek satıs fıyatı olarak sunmuş..sankı bıraz goygoya gelmiş gibi hissediyor insan..buradan kınıyorum chevrolet yöneticilerini...
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.