Şimdi Ara

Citroen C2 1.4 HDI (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
30
Cevap
0
Favori
11.498
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • hayırlı olsun arkadaşım
  • izmirde hangı bayiiden aldın???

    kavuklar mı teknikeller mi
  • Kavuklardan aldım.
  • Arkadaşlar merhaba, alalı 14 ay fln oldu, 25000 km yol yaptım şimdiye kadar.

    Uzun süredir bu foruma yazmamıştım, bu süre zarfında arabada ufak bir motor problemi çıkmıştı. Elektronik motor hesaplayıcısında imiş, motor 2000 devire ulaştığında turbonun tam şarjı ile öne doğru atılması gerekirken nedense gaz kesiyordu bazen, parça fransadan geldi, garantiden değişti, sorun kalmadı.

    Arabanın yakıt tüketimi daha da düştü, bunda tabi benim de dizel arabaya alışmamın etkisi var tabi, benzinli gibi 3000-4000 değilde max torku aldığımız 2000-2500 devirlerde aracı kullanmak çok daha performansı ve ekonomik oluyor.

    Genel kullanımda çok ekonomik gittiğimi söyleyemem uzun yolda 100-120 km arasında kullanıyorum. 90'ın altına trafiğin müsaade etmediği haller hariç pek inmiyorum. Depo 41 lt, 900 km civarında gidiyorum genelde. İlk aldığım günlerde test etmek için ekonomik bir sürüşle Samsun'dan İzmir Güzelbahçe'ye gelmiştim 1 depo eurodizel ile (41 lt). Sanırım 1100 km yada 1150 fln.

    Aracın bence tek eksiği kapılardan çok tıkırtı sesi geliyor. Vidalı olsa ya da nasıl sökeceğimi bulsam kendim söküp yalıtım malzemeleri ile dolduracağım kapının içini, şimdilik internetten araştırıyorum. Bu konuda daha önceden c2 veya c3 de aynısıdır sanırım söken veya yöntemini bilen arkadaş varsa tarif edebilirse çok sevinirim.

    Motor sesi ise inanılmaz az, genelde arabaya binenler dizel olduğunu öğrenince şaşırıyorlar, benzinli gibi geliyor motor sesi, yüksek devirlerde bile motor sesi yalıtımı çok iyi.




  • Bu arada aklıma gelmişken şunu da yazayım 15000 km bakımını nisan yada mayıs 2006 da yaptırdım, İzmir Kavuklar Citroen'de, dizellerin bakımı pahalı olur, c2 ortalıkta hiç yok bu daha da pahalı olur diye düşünüyordum, kafamdan geçen rakam 400 ytl civarı idi, bakımı 177 ytl tuttu :)

    Dizel arabanın bakımı pahalı olur diyorlar genelde o yüzden belirteyim dedim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: i_demirci

    Arabanın yakıt tüketimi daha da düştü, bunda tabi benim de dizel arabaya alışmamın etkisi var tabi, benzinli gibi 3000-4000 değilde max torku aldığımız 2000-2500 devirlerde aracı kullanmak çok daha performansı ve ekonomik oluyor.




    alışman ile değilde, yeni arabaların hepsi rodaj sürelerinde fazla yakıyor...
    zaten ilk mesajında 6 litre /100km demişsin
  • merhaba,

    forumda bir arkadas c3 un kapisini nasil sokup izalasyon yaptigini anlatmisti ama bi arastirmak lazim. resim mesim falan da vardi sanirim baya isine yarar.
  • hayırlı olsun kardeşim.. C2 yakın bir arkadaşımda var kullandım gayet rahat bir araba hoşuma gitti benim .. ama onun arabada 2.5 mılyarlık tesisat var o kucuk arabada oyle bir vuruyorki off içinde 5 dk duramassın :) araç güzel çelik jant varmı ?
  • DEVİRİNİ TUTTURDUN MU ASFALTI YERSİN O ARABAYLA.KÜÇÜK YA BİRAZ İİ KAÇAR AZ YAKAR..C 3 DEN ÇOK ÇOK GÜZEL..BENDE ONA BAKTIM AMA 206 ALDIM.AYNI MOTOR WAR.ALETİN MOTORU BAYA İİ BENCE..70 BG DİYİM GEÇMEYİN.TORKUNDAN KURTARIO RAMPALARDA.SORCANINZ BİŞE OLURSA BURADAYAIZ
  • Safakm;
    Forumları taradım, dediğin yazıyı buldum, c3 ün kapı izolasyonunu sormuş, arkadaş ta c2 nin kapı izolasyonunun resimlerini koymuş ama bana nasıl sökeceğim lazım. Bu yeni nesil arabalarda malum hiç vida yok, sökmeye çalışırken de tırnakları kırmak istemiyorum. Sökebilsem iç tarafın izolasyonunu halledebilirim. İnternette saatlerce aradım ama nasıl sökebileceğimi gösteren bir şema vb bulamadım, sanırım önümüzdeki hafta tanıdık bir oto müzik sistemi satan eleman var, ona gidip söktüreceğim. Sonra eve gelip kendim devam edeceğim. Bozuk yollarda kapılardan gelen tıkırtıları da kesebilirsem çok konforlu bi araba olucak :)

    Ben ayrıca ses sistemi taktırmadım arabaya, üzerindeki ses sistemi yeterli geliyor, 6 speaker var üzerinde, bass lar da fena diil, genel olarak çok net ses alabiliyorum, bass + loud on yaptığımda bile bassların arasında yüksek frekanslı sesler kaybolmuyor.

    Anshered;
    Çelik jant yok bende maalesef, damarıma bastın şimdi. Arabayı alırken daha galeride iken farkını verip VTR jantlarını alayım dedim, üzerindekileri biz almayız dediler. Yapsalardı 1.5 milyar fln fark neyse verip alacaktım. Üzerinde michelin lastikler geliyo, 4 tane lastik boşat duracak evde, 4 jant + 4 lastik daha alıcam fln, pahalı geldi almadık. Şimdi 25000 deyim, seneye 45-50000 km de lastikler ömrünü doldurunca jant + lastik yapıcaz artık.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.