Şimdi Ara

Citroen C4 2005-2011 (303. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.211
Cevap
33
Favori
1.049.638
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 301302303304305
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bende 110luk var. bende sana 110luk tavsiye ederim. güçlü motor olduğu için kasayı daha rahat götürüyor onun için daha az yakıyor. İstanbul az trafik 5.8lt çok trafik 6.2lt dizel tüketir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende dün itibariyle c4 sx i 1.4 alarak bu aileye katıldım. Aracım 2005 model ve brc lpg var üzerinde. Dün yolda gelirken araç yokuş yukarı cıkışlarda yavaslarsam baya bayılıyor. Arkadan gelenler baya selektör yakıyor. Araçta yağ kaçağı var hafta içi aldığım yer tamirini yaptıracak. Ancak aklıma takılan en büyük sorun bu yokuşta yığılma ve geç hızlanması yağ kaçağı ile alakalı bir durummu yoksa motorun 1.4 olması ve 2005 model olmasından mı kaynaklıdır? Aracımı benzinde kullandım. Lpg daha performanslı geldi bana. 117 bin kilometrede araç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • atillaoguz kullanıcısına yanıt
    bende de performans düşüklüğü olmuştu. sebebi turbo hortumu yerinden çıkmış. iyice sıktılar kelepçesini düzelmişti. ama benim araç dizel.

    senin araçta da bi hortum kaçağı olabilir. her ne kadar 1.4 olsa da yokuşta o derece yığılma yapması normal değildir bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kısmet nasip olursa benim 6 yıldır kullandığım dül dül ile yakında vedalaşacağım. ikizlerim olduğu için aracı büyütmem gerekiyor.
    2008 model aracımı 2010 yılında 54 Bin km de iken almıştım. Şu an 116 binde , çok sükür bir şey çıkarmadan inşallah satıp yeni muhtemel 7 koltuklu bir araç alma niyetindeyim. ama piyasa lar acaip, malum siteye bakıyorum fiyatlar geberik, Araç almaya kalkınca kol gibi çıkan fiyatlar nedense araç satacağımız zaman dipte oluyor.
    Aracımı değerinde satmak için muhtemelen ikinci aracımı alıp bunu uzun vadeli değerinde satılması için beklerim, eğer maddi olarak zora gireceksem takas yolunu tercih ederim.

    Fransız araçlarındaki ön yargıdan dolayı alırken alma malma demişleri ama çok şükür bir sıkıntı çıkartmadı, rutin bakımlarını ve ağır bakımlarını yaptım.
    Araçta tek şikayetçi olduğum nokta sert amortisörler ve aldığımda da problemi olan ve yağ buharı üfleyen doozer denilen zımbırtı.




  • benzer bir alışverişimiz olmuş ben sadece 1 yıl daha sonra 1 yıl daha eski modelini aldım. 2011 yılında 2007 model satın aldım halen kullanıyorum. ama ben 149.000de aldım şuan 240.000deyim. 2 kez baskı balata (1750x2) bir kez turbo revizyonu (550tl) bir kez şanzıman tamiri (1500tl) bir kez triger değişimi (750tl) ve unuttuğum birçok irili ufaklı bakım masrafları yaptım. alırken düşük kilometreli araç almanın şart olmadığını düşünmüştüm. yanılmışım. tamam motor bitmedi ama kilometre yükseldikçe ağır bakımlar fazlalaşıyormuş.



    bizim araçların değeri çok düşük gerçekten. gerçi alırken de en ucuz dizel otomatik c sınıfı araç olduğu için alabilmiştim. yoksa b sınıfı alacaktım. fiyatlardaki düşüklük halen devam ediyor. neyse ki sizin aracın kilometresi düşük olduğu için emsallerinden daha fazla para edeceği aşikar. şuan araba satmak için verimli bir dönem. önümüzde 2 adet bayram ve kocaman bir yaz tatili var. bunun için satışlar yükselişte olacaktır. nedense dar veya orta gelirli ailelerde yazın araba alıp binip kışın satmak gibi bir adet var. bu da piyasayı oldukça etkiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dizel otomatik araç düşünüyorum ve bütçeme en yakın 2006-2008 arası C4ler var. Şikayetçi olanı çok bu modellerin kararsız kaldım.
    2006 model 150.000de 1.6 sx otomatik lpgli var. 2007 186.000de boyasız 1.6hdi Yarı otomatik dizel var.
    Hangisini tavsiye edersiniz? Yada ikisinden de uzak dur mu dersiniz fikirlerinizi alabilir miyim:) yarı otomatikle otomatik arasında belirgin fark varmı çok sorun çıkartıyor mu bu tiptronik vitesler?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cakesa -- 29 Haziran 2017; 5:21:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracım 2007 model Citroen C4 1.6 HDI 110hp MCP şanzıman



    N11.com dan kargo dahil 66,90-TL'ye aracım için önerilen Total Ineo Ecs 5w30 Tam Sentetik 4Lt Fuel Economy motor yağı aldım.

    N11 bu alışverişi tamamlayınca bana 50tl alışverişlerde geçerli 5tl kupon verdi.

    Bu kuponu kullanarak aslında 66tl olan yağ-hava-karbonlu polen filtresini - hepsi orijinal citroen ürünü- N11.com üzerinden arotomarket mağazasından kargo dahil 61-TL'ye aldım.



    Yani 15.000km bakımında gerekli olan parçalar tamamlandı. Mazot filtresi 45.000km'de bir değişeceği için ve bir sonraki bakımda değişeceği için satın almadım.

    Yağ ve filtreler 128tl'ye mal oldu. Sanayide de işçilik olarak 50tl vereceğimi varsaysam 178tl'ye 15.000 bakımını orjinal yağ ve filtreler ile halletmiş olacağım.

    Herkese tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • favoriteteam kullanıcısına yanıt
    Güzel ve faydalı bir paylaşım olmuş,
    orjinal parçaları alarak tamirciye gitmek bence de en doğrusu..
    bir çok tamirci yan sanayi parçalar takarken fiyatı da yüksek tutuyor..

    Sizin siparişlerinize bakınca sadece polen filtresi kafama takıldı,
    sayfasında bizim 110'luklarda bulunan otomatik klimanın polen filtresini ayrı göstermiş..

    Acaba siz aldığınız polen filtresini sorunsuz kullanabildiniz mi?




  • ergungur E kullanıcısına yanıt
    evet polen filtresinde hata yaptığımı kargo gelince anladım. hatta mesajım da hatalı olmuş oldu çünkü gelen polen filtrem yan sanayi geldi yan sanayi sipariş etmişim yanlışlıkla. ucuz fiyatlı olanı bulduğumu sandım ama ucuz olmasının sebebi yan sanayi olmasıymış. normalde karbonlu otomatik klima için polen filtresi alacaktım o da 38tl idi kargo hariç fiyatı. ben 27,50'ye kargo dahil ürün almışım doğal olarak yan sanayi oldu. neyse o kadar da mühim değil benim asıl önem verdiğim filtreler yağ hava mazot filtresi doğrudan motor ile ilişkili olan filtreler. filtreleri henüz taktırmadım bakım kilometrem (15.000) henüz gelmedi ama taktırırken de sorun olacağını sanmam çünkü ar otomarket whatsapp dan bana ulaşıp araç şasi no istedi ve filtreleri ona uyumlu olarak gönderdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba,

    2008 Model C4 1.6 Benzin + LPG'li 107binde bir araç buldum. Araçta sadece 2 parça boya var. Fiyat olarak 33.500 istiyorlar. Daha önce ailede kimse C4'e binmediği için fikrim yok. Birkaç sorum olacak, C4 donanım kullanıcıları cevaplarsa çok sevinirim;

    1- Aracı bayan kullanacak ve tam otomatik alıyorum. Şanzuman ve motor uyumunda sorun var mı? Vuruntu vs.
    2- Araçta BRC marka tüp takılıymış. Tüplü C4'lerde sorun çıkıyor mu?
    3- Araç SX paket. Bu paketde SX PK paketine göre çok fark var mıdır? PK paketinde bluetooth sadece telefon görüşmesi için mi yoksa müzik vs dinleyebiliyor muyuz?

    Şimdiden çok teşekkür ederim yardımlarınızı bekliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayalci07

    Arkadaşlar merhaba,

    2008 Model C4 1.6 Benzin + LPG'li 107binde bir araç buldum. Araçta sadece 2 parça boya var. Fiyat olarak 33.500 istiyorlar. Daha önce ailede kimse C4'e binmediği için fikrim yok. Birkaç sorum olacak, C4 donanım kullanıcıları cevaplarsa çok sevinirim;

    1- Aracı bayan kullanacak ve tam otomatik alıyorum. Şanzuman ve motor uyumunda sorun var mı? Vuruntu vs.
    2- Araçta BRC marka tüp takılıymış. Tüplü C4'lerde sorun çıkıyor mu?
    3- Araç SX paket. Bu paketde SX PK paketine göre çok fark var mıdır? PK paketinde bluetooth sadece telefon görüşmesi için mi yoksa müzik vs dinleyebiliyor muyuz?

    Şimdiden çok teşekkür ederim yardımlarınızı bekliyorum.

    2008 Model C4 1.6 Benzin + LPG'li 107binde 2 parça boya Fiyat 33.500 çok pahalı sakın almayın. bu paraya dizel bile bulursun. sırf değişeni yok diye bu kadar çok para vermek mantıksız. çizik ten ötürü boyası olsun ufak tefek kazalarından değişeni olsun önemli değil.



    1- tam otomatik sanziman var. vuruntu yok çok yakar az kaçar. verimsiz.

    2- brc güzel kit ama genelde c4 benzinli motoru lpg ile çok sağlıklı değildir. Citroën denildi mi hdi motor akla gelir. benzinli motorlar tavsiyem değildir

    3- benim aracim da dizel ve sx. hız sabitleme ve sinirlama var. çift yönlü digital klima var. 4 cam otomatik var. 110hp ve esp var. 4 airbag var.

    sx pk olanlarda far sensörü yağmur sensörü kendiliğinden kararan iç dikiz aynasi Bluetooth telefon görüşme. mp3 çalar sanırım Bluetooth ile müzik dinlenmiyor. sonuc olarak sx yeterli donanım sunuyor ama benzinli almayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: favoriteteam


    quote:

    Orijinalden alıntı: hayalci07

    Arkadaşlar merhaba,

    2008 Model C4 1.6 Benzin + LPG'li 107binde bir araç buldum. Araçta sadece 2 parça boya var. Fiyat olarak 33.500 istiyorlar. Daha önce ailede kimse C4'e binmediği için fikrim yok. Birkaç sorum olacak, C4 donanım kullanıcıları cevaplarsa çok sevinirim;

    1- Aracı bayan kullanacak ve tam otomatik alıyorum. Şanzuman ve motor uyumunda sorun var mı? Vuruntu vs.
    2- Araçta BRC marka tüp takılıymış. Tüplü C4'lerde sorun çıkıyor mu?
    3- Araç SX paket. Bu paketde SX PK paketine göre çok fark var mıdır? PK paketinde bluetooth sadece telefon görüşmesi için mi yoksa müzik vs dinleyebiliyor muyuz?

    Şimdiden çok teşekkür ederim yardımlarınızı bekliyorum.

    2008 Model C4 1.6 Benzin + LPG'li 107binde 2 parça boya Fiyat 33.500 çok pahalı sakın almayın. bu paraya dizel bile bulursun. sırf değişeni yok diye bu kadar çok para vermek mantıksız. çizik ten ötürü boyası olsun ufak tefek kazalarından değişeni olsun önemli değil.



    1- tam otomatik sanziman var. vuruntu yok çok yakar az kaçar. verimsiz.

    2- brc güzel kit ama genelde c4 benzinli motoru lpg ile çok sağlıklı değildir. Citroën denildi mi hdi motor akla gelir. benzinli motorlar tavsiyem değildir

    3- benim aracim da dizel ve sx. hız sabitleme ve sinirlama var. çift yönlü digital klima var. 4 cam otomatik var. 110hp ve esp var. 4 airbag var.

    sx pk olanlarda far sensörü yağmur sensörü kendiliğinden kararan iç dikiz aynasi Bluetooth telefon görüşme. mp3 çalar sanırım Bluetooth ile müzik dinlenmiyor. sonuc olarak sx yeterli donanım sunuyor ama benzinli almayın.

    Öncelikle ayrıntılı cevabınız için çok teşekkür ederim.

    Araca 34.500 istiyorlardı. En son 33.500'e bırakırım dedi sahibi. 107bin kmde şöför kapısı ve yolcu kapısı boyalı 2 parça boya dediğim. Sahibindene baktığımda bu kmde düşük araç bulamıyorum. Sizce bu araçların ederi nedir?

    Öte yandan, sonradan öğrendim ki Citroen C4'lerde (bu kasa için) yarı otomatik oluyormuş vites. Tam otomatik yokmuş. Yarı otomatikte vuruntu az da olsa yapar dediler doğru mu? Bayan kullanacağı için çok farkedeceğini düşünmüyorum.

    Benzinli motor konusuna gelirsek aslında haklısınız citroen hdi motorlarıyla ün yaptı. Ancak şehir içi günlük 15km kullanılacak bir araç olduğu için dizele girmek istemiyorum. Çünkü dizeller çok yorgun bu fiyatlara alamıyoruz.

    Benzinli 110Hp motorun kronik bir sıkıntısı olduğu içinmi önermiyorsunuz?

    Son olarak SX paket diyor fakat park sensörü yokmuş sahibi kendi taktırmış. Acaba araç sx paket değil mi? Sensör harici çünkü.

    Tekrar teşekkür ederim bilgileriniz için.




  • merhaba bende c4 alma arefesindeyim . aracın konfor ve kullanımına aşinayım . fakat uzun kullanımlarım olmadı . yakıt tüketimi konusu kafama çok takılıyor .
    citroenin kendi forumları olsun başka forumlar olsun verilen değerler çok istikrarsız.
    elbette fabrika verilerini birebir tutturamayız ve elbette herkesin kullanımına göre tüketim değişir. ancak c4 de verilen değerler kafa karıştırıcı.

    kimi sıkışık trafik 5,3 diyor. kimi aylardır herşeyi denedim 6,6 dan aşağı düşmedi diyor.(mevsim ve hız ortalamalarını dikkate alarak veriyorum bu örneği biri yazın yakmıştır biri kışın demeyin ) yani makas çok açık

    daha önce clio sporttourer kullandım arka koltuk yok denecek gibi dar. ben 4,7-5 lt şehir içinde yakıyodum başka kullananlar 5,4 lt yakıyodu misal. fazla fark yoktu.alacak için bir fikir oluyordu.

    ancak c4 de biri 5,3 yazıyo öteki 7 litre resim atıyor.yani sağlıklı fikir alamıyoruz

    aralarında elbette segment farkı var. yakıt farkı olması doğal.
    ancak şuan kullanıcılar olarak kullanması çok zevkli yada şöyle konforlu böyle konforlu yerine sizden yakıt ile veya parça fiyatları sıkıntılarınız veya menuniyetleriniz nelerdir bunları bilmek isterim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayalci07


    quote:

    Orijinalden alıntı: favoriteteam


    quote:

    Orijinalden alıntı: hayalci07

    Arkadaşlar merhaba,

    2008 Model C4 1.6 Benzin + LPG'li 107binde bir araç buldum. Araçta sadece 2 parça boya var. Fiyat olarak 33.500 istiyorlar. Daha önce ailede kimse C4'e binmediği için fikrim yok. Birkaç sorum olacak, C4 donanım kullanıcıları cevaplarsa çok sevinirim;

    1- Aracı bayan kullanacak ve tam otomatik alıyorum. Şanzuman ve motor uyumunda sorun var mı? Vuruntu vs.
    2- Araçta BRC marka tüp takılıymış. Tüplü C4'lerde sorun çıkıyor mu?
    3- Araç SX paket. Bu paketde SX PK paketine göre çok fark var mıdır? PK paketinde bluetooth sadece telefon görüşmesi için mi yoksa müzik vs dinleyebiliyor muyuz?

    Şimdiden çok teşekkür ederim yardımlarınızı bekliyorum.

    2008 Model C4 1.6 Benzin + LPG'li 107binde 2 parça boya Fiyat 33.500 çok pahalı sakın almayın. bu paraya dizel bile bulursun. sırf değişeni yok diye bu kadar çok para vermek mantıksız. çizik ten ötürü boyası olsun ufak tefek kazalarından değişeni olsun önemli değil.



    1- tam otomatik sanziman var. vuruntu yok çok yakar az kaçar. verimsiz.

    2- brc güzel kit ama genelde c4 benzinli motoru lpg ile çok sağlıklı değildir. Citroën denildi mi hdi motor akla gelir. benzinli motorlar tavsiyem değildir

    3- benim aracim da dizel ve sx. hız sabitleme ve sinirlama var. çift yönlü digital klima var. 4 cam otomatik var. 110hp ve esp var. 4 airbag var.

    sx pk olanlarda far sensörü yağmur sensörü kendiliğinden kararan iç dikiz aynasi Bluetooth telefon görüşme. mp3 çalar sanırım Bluetooth ile müzik dinlenmiyor. sonuc olarak sx yeterli donanım sunuyor ama benzinli almayın.

    Öncelikle ayrıntılı cevabınız için çok teşekkür ederim.

    Araca 34.500 istiyorlardı. En son 33.500'e bırakırım dedi sahibi. 107bin kmde şöför kapısı ve yolcu kapısı boyalı 2 parça boya dediğim. Sahibindene baktığımda bu kmde düşük araç bulamıyorum. Sizce bu araçların ederi nedir?

    Öte yandan, sonradan öğrendim ki Citroen C4'lerde (bu kasa için) yarı otomatik oluyormuş vites. Tam otomatik yokmuş. Yarı otomatikte vuruntu az da olsa yapar dediler doğru mu? Bayan kullanacağı için çok farkedeceğini düşünmüyorum.

    Benzinli motor konusuna gelirsek aslında haklısınız citroen hdi motorlarıyla ün yaptı. Ancak şehir içi günlük 15km kullanılacak bir araç olduğu için dizele girmek istemiyorum. Çünkü dizeller çok yorgun bu fiyatlara alamıyoruz.

    Benzinli 110Hp motorun kronik bir sıkıntısı olduğu içinmi önermiyorsunuz?

    Son olarak SX paket diyor fakat park sensörü yokmuş sahibi kendi taktırmış. Acaba araç sx paket değil mi? Sensör harici çünkü.

    Tekrar teşekkür ederim bilgileriniz için.


    bu araçlar değil de tüm araçlar bu dönemlerde çok zamlandi. aslında araba almak için hiç doğru bi zamanda değiliz çünkü yaz ve nayram önceleri arabalar çok zamlaniyor. kisin özellikle ocak Şubat aylarında fiyatlar dip yapıyor. acelesi yoksa o zamana almak doğru tercih olacaktır. alacağınız bu araca birkaç ay önce 30 31 yapardı maksimum şimdi fiyatlar patlama yaptı.



    yarı otomatik ise sarsintili vites geçişleri olacaktır ve eğer hill holder denilen yokuş kalkış desteği yok ise yokuşta geri kaydırma da yapar. şehir içi kullanımda 75.000km ile 100.000km arasında baskı balata Volant değişimi ister bu da 2000tl ye yakın tutar. yarı otomatik az yaktırır tam otomatik gibi aracın gücünü torpulemez.



    benzinli Citroën Peugeot araçları pek tutulmuyor herkes hdi motora yöneliyor. az kilometre yapılacaksa neden lpg li araç alınıyor. ister istemez yağ eksiltme su eksiltme subap yakma gibi kronik lpg sorunları ile bayan suruculerin baş etmesi zor olacaktır.



    benzinli motorda kronik bir sorun yok fakat tutulamadigi icin almanızı onermedim. kulaktan dolma lpg ile sorun yaşayacakları bilgisi piyasada söylenti olarak dolaşmakta.



    benim aracim da sx paket ve bende arka park sensörünu kendim taktirdim sx pk larda standart arka park sensörü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asabi_troll

    merhaba bende c4 alma arefesindeyim . aracın konfor ve kullanımına aşinayım . fakat uzun kullanımlarım olmadı . yakıt tüketimi konusu kafama çok takılıyor .
    citroenin kendi forumları olsun başka forumlar olsun verilen değerler çok istikrarsız.
    elbette fabrika verilerini birebir tutturamayız ve elbette herkesin kullanımına göre tüketim değişir. ancak c4 de verilen değerler kafa karıştırıcı.

    kimi sıkışık trafik 5,3 diyor. kimi aylardır herşeyi denedim 6,6 dan aşağı düşmedi diyor.(mevsim ve hız ortalamalarını dikkate alarak veriyorum bu örneği biri yazın yakmıştır biri kışın demeyin ) yani makas çok açık

    daha önce clio sporttourer kullandım arka koltuk yok denecek gibi dar. ben 4,7-5 lt şehir içinde yakıyodum başka kullananlar 5,4 lt yakıyodu misal. fazla fark yoktu.alacak için bir fikir oluyordu.

    ancak c4 de biri 5,3 yazıyo öteki 7 litre resim atıyor.yani sağlıklı fikir alamıyoruz

    aralarında elbette segment farkı var. yakıt farkı olması doğal.
    ancak şuan kullanıcılar olarak kullanması çok zevkli yada şöyle konforlu böyle konforlu yerine sizden yakıt ile veya parça fiyatları sıkıntılarınız veya menuniyetleriniz nelerdir bunları bilmek isterim.




    konforuna asinayim demişsiniz ama c4 pek de konforlu bi araç değildir. kronik arka suspansiyondan ses gelme ve bi o kadar sert süspansiyondan ötürü konforsuz olduğu kadar da iyi yol tutuşu olan bi araçtır.



    kullanıma göre tabiki tüketim değişir kimisi yokuş yerlerde sürer ortalaması ondan yüksektir yani sadece yazkis veya ortalama hız ile tüketim kıyaslamak mümkün değildir. benim aracim 1.6 hdi 110hp mvp sanziman ortalama hız 40km ve çok da trafik de kalmadan sürüyorum. 5.3 yakıyor. çok trafikte kullanınca 5.8 yakıyor. çok trafik ve kara kış ve kış lastiği ile maksimum 6.2 gördüm.



    arka koltuk c4te de çok dardir. 1.5 dci Renault motoru da çok cimridir bizim c4 euro5 motor olmadığı için clio sportstourer gibi cimri olamıyor ama yinede donemininen cimri araclarindan. yakıt konusunda clio dci daha az yakacaktir c4 ten. dediğiniz gibi biri b segmenti ondan hafiflik vs az yakması da doğal



    kullanması zevkli çünkü b sınıfı arackar gibi konforsuz yol sesi alan yol tutmayan. büyük araclarin ruzgarindan savrulan bi araç değil c4. b sınıfı araçlara göre oturaklı ve ikinci eli zayıf olduğu için fiyatı d b sınıfı araçlar ile yakın hatta aynı. o açıdan almak mantıklı olsa da uzun vadede değer kayıpları. diğer tutulan araçlar gibi değerinin fazla yukselmemesi de bir eksiği. parça fiyatları yeni çıkan çoğu araca gore cazip. eski araçlara göre kia Hyundai gibi ucuz olması da vag grubuna opele göre daha ucuz parca fiyatları var. ustası da İstanbul'da yaygın ikitelli de pax oto Zeytinburnu da lion oto var. Anadolu yakasında da elbet iyi servesleri vardır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asabi_troll

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    şimdi ortada bi yanlış anlaşılma var. bu başlık c4 1 başlığı siz c4 2 sormussunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi favoriteteam -- 16 Temmuz 2017; 19:32:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Favorite arkadaşımın bilgileriyle ben de 2. aile aracı olarak Citroen C4 SX PK Benzin + LPG li versiyonunu aldım. 33 Bin TL'ye tek parça lokal boyalı araç aldım. Maalesef fiyatların düşeceği yok ve piyasadaki çoğu c4'e baktım ya trameri 5-6bin TL, ya da tavan hariç heryeri boyalı araçları lokal boyalı diye satmaya çalışıyorlar.

    Araç ilk izlenim olarak 500km yol yaptım gayet konforlu geldi yaşına göre. Ancak otomatik vitesine henüz alışamadım. Öte yandan vites 2den 1 e düşerken mesela ışıklara yaklaşırken gazı bırakıyorum vites düşürme yaparken çok hafif bi ıslık sesi geliyor şanzımandan. Birde örneğin çok dik bi rampaya araç 4kişiyken girdik, 2.viteste kaldı ve gaza basmama rağmen devir yükseltme veya vites küçültme yapmadı. Varmı bir formülü bu durumların ?
  • hayalci07 H kullanıcısına yanıt
    sanzimandan ıslık sesi gelmesini ilk defa duydum genelde bu ıslık sesi turbodan gelir. ona asinayim da. sanzimandan ses gelmesi komple bir anormallik. ayrıca 4 kişi çok dik yokuş çıkarken devir yükselmiyor ve vites atmiyorsa benim aracim da f1 vites kollariyla vites dusuruyorum veya vites kolunu sağa çekip manuele alıp dusuruyorum. sizin benzinli araçta bunlar yok mu. yarı otomatik ise vardir. tam otomatik ise yoktur sanırım.

    bende bi kere fren pedalı altindaki kablo temassızlık yapıyor diye araç kendini koruma moduna benzer bi duruma aldı. o zaman vites değişmiyor devir yukselmiyordu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi favoriteteam -- 26 Temmuz 2017; 12:55:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim 2008 model emektar , yeni araç bulamadığım için hala bende. benim yükümü çekiyor. piyasa allak bullak ya, herkes kafasına göre fiyat yazmış

    Neyse , dün sağ Z rotu değiştirmek için özel servise gittim. Z rot değişimi derken bana başka masraflar da çıkardı bizim düldül.
    Sağ üst motor kulağı , alt motor kulağı , şanzıman kulağı yopranmış, boşa düşmek üzere imiş.
    Sağ alt motor takozu, şanzıman kulağı, şanzıman yağı, şanzıman keçesi, sağ aks keçesi değişti. Maliyet 450 tl işçilik dahil.
    satacak olsak ta bu masrafları yapmak lazım, önemli parçalar. Sattığım kişinin arkamdan ah etmesini istemem.

    aracın kmsi düşük, iç temizliği ve motor çok iyi. satmakta sıkıntı yaşayacağımız sanmam ki geçen haftalarda bir müşteri çıktı, ama ben yeni araç bulamadığım için satamadım. hayırlısı artık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kotumuren -- 16 Ağustos 2017; 8:19:39 >
  • kotumuren kullanıcısına yanıt
    güzel fiyat bence. nerde yaptırdınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 301302303304305
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.