Şimdi Ara

Citroen C4 mü yoksa hyundai İ20 mi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
2
Favori
4.827
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tutakgokhan T kullanıcısına yanıt
    çok fazla sorun yapacağınızı düşünmüyorum ama yinede test edin. (bir DSG veya ZF8 performansı beklemeyin ama ) sonuçta Tek kavrama robotize şanzuman
    Yakıt olarak İstanbulda ortalama 25 km hız ile 5.8-6.0 litre arası yakıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    quote:

    Orijinalden alıntı: anyhill

    c4 sorunlu bir araç, ancak tek artısı az yakması. yakıt önemliyse C4, değilse i20 .

    11 yıldır kullanıyorum. Sorun morun yok. Hele yeni kasada kesinlikle yok.

    yakın çevremdeki c4 sahibi insanlar sorunlardan bıkmıştı (4-5 tane tanıdığımda var) , iyi diyeni duymadım. onların şikayetlerine binaen kafamda bu izlenim oluştu. uzak duruyorum bu araçtan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: weba


    quote:

    Orijinalden alıntı: anyhill

    c4 sorunlu bir araç, ancak tek artısı az yakması. yakıt önemliyse C4, değilse i20 .

    4 yıl boyunca kullandım. Çok memnundum fakat otomatik vites ve geniş araç ihtiyacından istemeyerek sattım.ki gene citroen aldım.
    Aynı yorumu yapan tek kişi olmadığımı da görüyorum. Yeni kasa c4 f/p olarak en iyi arabadır ve olan ufak tefek ve her markada olabilecek sorunları da servisler halletmektedir. İnsanları yanlış yönlendirmeyin lütfen.

    birkaç kişi memnun diye Citröen iyi araç olmaz, gerek çevremdeki kullanıcıların yorumları, gerekse avrupa ve dünyadaki müşteri memnuniyetleri, istatistikler, test verileri ışığında iyi bir araç olmadığı açık. az yaksın, ayağımız yerden kesilsin diyenler için ideal. Esasen Citröen in bütün araçları bu şekilde.




  • Sınıf farkı var, C4 ile i30 kiyaslanir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Citroen c4 ne kadar parasının otomobiliyse, vw de golf te parasının o kadar otomobilidir.
    Ben 4 yıldır kullanıyorum.''Memnunum'' ! weba arkadaşımız satmış, basmış parayı mpv olanını almış.
    Çünkü biz fransız otomobili alanlar parayı ağaçtan topluyoruz.yakın bir arkadaşımın eşinde eski kasası vardı memnun değildi sattı. fakat kocasında c2 vtr var.
    eşşek kullanır gibi kullanıyor. kendisi memnun ne kadar ilginç değilmi ! keza biri c4 diğeri i20 ''Armut ile elma'' kıyası olmuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stompanato -- 2 Ocak 2016; 21:16:03 >
  • bence ileriye dönük fiyat kaygınız yoksa c4 pug ve cıtroen grubuna karşı sürekli karalama var hem forumda hem dışarıda yorumlara göre araç almayın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tutakgokhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: weba


    quote:

    Orijinalden alıntı: anyhill

    c4 sorunlu bir araç, ancak tek artısı az yakması. yakıt önemliyse C4, değilse i20 .

    4 yıl boyunca kullandım. Çok memnundum fakat otomatik vites ve geniş araç ihtiyacından istemeyerek sattım.ki gene citroen aldım.
    Aynı yorumu yapan tek kişi olmadığımı da görüyorum. Yeni kasa c4 f/p olarak en iyi arabadır ve olan ufak tefek ve her markada olabilecek sorunları da servisler halletmektedir. İnsanları yanlış yönlendirmeyin lütfen.

    2012 modellerinde aracın beyniyle alakalı sıkıntı yaşasınız mı ? Bir kaç kişiden böyle bir yazı geldi de?

    Hiç duymadım böyle birşey.Sadece 2012 model c4 lerde sigorta kutusu arızası olabiliyordu.Servis sorgusuz sualsiz değiştiriyordu.2012 sonrası modellerde de olmadı bir daha.

    Açık açık yazayım buraya da, bu aracı hiç kullanmayıp oradan buradan duyduğu şeylerden aracı kötüleyenlerde öğrensin.

    Yeni kasa C4 lerin 2011 modellerinde ön kaputtun ucunda boya kalkması oldu.Çok az miktarda araç bundan etkilendi.
    Yeni kasa C4 lerin 2012 modellerinde sigorta kutusu arızası ve Tabla fişeği sorunu oldu.2012 sonrasında tekrar yaşanmadı.
    Bu 3 konu aracın üretim hatasıydı.Ve servisler hepsini güçlendirilmiş parçalarla sorgusuz sualsiz halletti.Bir sonraki üretim bantlarında hepsi düzeltildi.


    Bunlar dışındaki arızalar vs vs diğer şeyler her araçta başa gelebilecek şeylerdir.

    4 yıl 83000km boyunca ve neredeyse her gün kullandığım bir aracın herşeyini objektif olarak paylaşıyorum.Daha ne yapabilirim bilemiyorum :)

    Aracın 2 kusuru var benim gözümde.
    1. arka süspansiyonların hızlı girildiğinde tümseklerde ve çukurlarda ses yapması.
    2. Direksiyonun biraz büyük olması ve sertliği.
    Bu 2 konu dışında hiçbir konuda beni üzmedi C4.

    Son olarakta Citroen ve Peugeot araçların en büyük handikapı olan tek kavramalı robotize şanzımanda artık tarih oldu.Yeni araçların tamamında EAT6 denilen ve esasen Japon Aisin firmasına ait olan ve PSA grubu ile birlikte geliştirilmiş tam otomatik tork konvertorlu bir şanzıman kullanılıyor.AISIN Getraq ve Zf ten sonraki en iyi şanzıman üreticisidir.

    Bu sistem hem konfordan hem performanstan ödün vermeden ve yakıt tüketimini de ciddi miktarda arttırmadan kullanıcısını memnun etmeyi biliyor..

    Ve en önemlisi bozulma riski çok çok az.DSG ve türevi çift kavramalı saatli bombaların yada kullanımı zevksiz CVT sistemlerin yanında gerçek bir nimet.
    Şu an piyasa da benim gözümde motor-şanzıman olarak rakipsiz bir duruma geldi PSA grubu.
    Tekrar Citroen tercih etmemdeki en büyük sebepte budur.


    Alacak arkadaşlara da referans olsun yazdıklarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi weba -- 3 Ocak 2016; 0:45:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: anyhill

    quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    quote:

    Orijinalden alıntı: anyhill

    c4 sorunlu bir araç, ancak tek artısı az yakması. yakıt önemliyse C4, değilse i20 .

    11 yıldır kullanıyorum. Sorun morun yok. Hele yeni kasada kesinlikle yok.

    yakın çevremdeki c4 sahibi insanlar sorunlardan bıkmıştı (4-5 tane tanıdığımda var) , iyi diyeni duymadım. onların şikayetlerine binaen kafamda bu izlenim oluştu. uzak duruyorum bu araçtan.

    Tamam.

    Siz eşten dosttan duyduğunuzu yazın. Ben yaşadığım gerçeği yazdım.
    Ayrıca nasıl bir çevreniz var ki 4-5 tanıdığınızın hepsinde C4 var. C4 Fun club gibi ortamınız var.




  • "Ben hiç kullanmadım ama bir tanıdıkta vardı, dıdısının dıdısı şöyle dediydi" takımı da gelmiş

    Yav he he, kesin öyledir

    Müthiş sorunlu, sanayiden çıkamıyor, dökülüyor denilen 307'yi 307.000 km kullandım, Türkiye'de gitmediğim yer, vurmadığım yol kalmadı, hala da ailede kullanılıyor araç. Yolda kalmayı falan bırakın, tek kontakta çalışmamışlığı yok. Detaylı fotoğraflar ile destekli konusu da var, merak eden "300bin km 307" şeklinde aratıp okusun.

    İstatistiklerden dem vuran arkadaşlar da Whatcar'ın İngiltere servis kayıtlarına göre tuttuğu arıza istatistiği çalışmasını bir incelesin madem. C4 ile birebir aynı altyapıyı kullanan eski kasa 308, uzakdoğulu modeller arasında ilk 10'a girebilen tek avrupalı model idi

    Daha koltuğuna oturmadığınız araçlar hakkında "amcamın dayısının kuzeninde vardı şöyle dediydi" diye atıp tutmak kolay.

    i30 - C4 dense eyvallah i30 tercih edilir de, dizel C4'ün yanında benzinli i20'nin yüzüne bakılmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 4 Ocak 2016; 11:34:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    quote:

    Orijinalden alıntı: anyhill

    quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    quote:

    Orijinalden alıntı: anyhill

    c4 sorunlu bir araç, ancak tek artısı az yakması. yakıt önemliyse C4, değilse i20 .

    11 yıldır kullanıyorum. Sorun morun yok. Hele yeni kasada kesinlikle yok.

    yakın çevremdeki c4 sahibi insanlar sorunlardan bıkmıştı (4-5 tane tanıdığımda var) , iyi diyeni duymadım. onların şikayetlerine binaen kafamda bu izlenim oluştu. uzak duruyorum bu araçtan.

    Tamam.

    Siz eşten dosttan duyduğunuzu yazın. Ben yaşadığım gerçeği yazdım.
    Ayrıca nasıl bir çevreniz var ki 4-5 tanıdığınızın hepsinde C4 var. C4 Fun club gibi ortamınız var.

    500 personeli olan bir hudut kapısında 5 sene çalıştım, görev süresi de 3 sene idi, bu 5 sene zarfında 1000 personel geldi gitti, böylesi uzak ve zorlu şartlarda çalışılan ve yaşanılan bir ortamda insan daha samimi oluyor, zaten sınır kapısı olduğu için giren çıkan araçları da yakından arama yaparken inceliyoruz. sahipleriyle yeri geliyor sohbet ediyoruz. Ben de ilgili olduğum için gördüğüm her aracı inceler, sahipleri ile derin bir sohbet ederim. Aracı iliklerine kadar araştırırım. yakın mesai arkadaşlarımın 4-5 tanesinde C4 vardı. 4 tanesi dizel, 1 tanesi otomaik benzinli idi. Ayrıca huduttan geçenlere de muhakkak sorarım aracınız nasil vb diye ( ortam denkl gelirse). gümrüğe takılan kaçak araçları vb. satış işlemlerini de yaptım 1 sene, bu 1 sene içerisinde de birçok C4 sattık, bir araç satyışından önce her detayını kaportasını , motorunu inceler, ona göre fiyatlandırma yaparız. Bu esnada birçok markanın araçlarını kıyaslama imkanı buluruz. tüm bu gözlemlerim sonucunda oluşan kanaat bu yönde. Ben her aracı severim, Tata bile almak sürmek isterim, ancak gözlemlere, verilere, tecrübelere sygım var. Citröen araçları kalite ve dayanıklılık olarak en diplerde . birçok sorunu olan, narin yapılı bir araç. sadece Citröen değil, Dacia, Renault, Peugeot, Fiat, Ford gibi markalar da bu kalitesiz kategorisinde. TAbi ki bir şekilde araç üretebiliyrolar, teknolojisine saygı duymamak elde değil, benim sadece demeye çalıştığım şey: Diğer markalara göre daha geride. Diğer araçlara ulaşma ve erişebilme şansım varsa hiç düşünmeden onları alırım.




  • ayrıca sahip olduğum 3 araç (brodvey-megane-marea) sayesinde ayda 3 kere de sanayiye giderdim, her gitmeye ustalardan bir takım bilgiler , deneyimmler edinirim. Peugeot 307 denilen arabayı zaten duyan usta aman diyor alma, en az 15 usta böyle dedi . Bu ustaları takmayan arkadaş gitti 307 aldı, 1 hafta dayanamadı. adam sıfır almıştır, manyak derecede bakım hastasıdır. Onun aracı sorun çıkartmaz belki, ancak herkes bu şekilde araç kullanmıyor. Aracı hamal gibi kullananlar var. İşte kaliteli marka bu noktada ortaya çıkıyor, hamal gibi kullanılsa da dayanan, her şarta göre hazırlanmış araçlar bu şekilde ortaya çıkıyor. Misal; CVitröen Berlingo al ve hor kullan , 2 snede dağıtırsın, sattığın adama kabus olur o araç Ama Ford Connect daha dayanıklı, ha Citröen daha çok donanım vb koymuş vb. ama sanayiye gidip ömrümü çürüyeceğine ötekini alırım. Sizin verdiğini z örnekler uç örnekler, adam arabasını deli gibi gözetip kolluyor, ttup burada Citröen müthiş diyor. satın alınmak istenen araç kaçıncı sahibinden ? nasıl kullanıldı? geçmişi bilinmiyorsa Citröen risktir benim gözümde. Benim amcamda vardı dizeli, kaç sefer işe gittik, uzun yol yaptık, sattığında bayram yaptı.




  • 2005-2008 model C4 lerin ikinci elinin çok zayıf olduğunu ve tutulmadığını biliyorum, ama yeni model C4 ler de öyle mi bilemem. Buna rağmen Hyundai son dönemlerde çitayı yükseltti. İ20 bayağı tutuluyor. Yine de kararı verecek sizsiniz. Kullanın görün içinize sineni alın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Parol. -- 4 Ocak 2016; 9:57:12 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende de 6 ay kullandığım Marea vardı, çok sempatik ve bağımlılık yapan bir araç. Ama sorunlu, birçok problemi var. Banabirisi sorsa Marea alayım mı diye, o kronik sorunları yoksa al , ama mümkünse bulaşma derim. Objektif olabilmek lazım. Ha o saydığım kronik sorun şu an yoksa da muhakkak ileride ortaya çıkar. Hala yolda bir Marea görsem kardeşimi görmüş gibi heyecanlanıyorum ama araba sorunlu malesef , bu gerçek sabit.
  • 2008 yılından beri c4 1.6 hdi 110 hp manuel kullanıyorum standart bakımları dışında bir kez cam silecekleri değişti... cidden çok sorunlu bir arabam var...
  • bende sıfır araç ve cam tavan takıntısı var o nedenle gittim 1,25 i20 aldım.eğer bu takıntım olmasa ve aynı durumda olsam kesinlikle dizel ve c sınıfı olması nedeni ile c4 alırdım.ama ben hem sıfır olması hemde cam tavanlı olması sebebi i20 tercih ettim ve mutluyum.şimdide taktım lpgyi vuruyorum kırbacı.
  • i20 otomatik tercih edilmemeli, çok yakıyor. Manuel ise gözünüz kapalı alabilirsiniz.
    Tabi araçların biri c biri b sınıfı o ayrı konu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris

    2008 yılından beri c4 1.6 hdi 110 hp manuel kullanıyorum standart bakımları dışında bir kez cam silecekleri değişti... cidden çok sorunlu bir arabam var...

    Benim araba 2008 model 2009 çıkışlı 110 bg 186 binde.ben öleyim madem her araç gibi bakımsız kalırsa problem çıkartır araba.hayvan gibi basıyorlar Turboya dikkat etmiyorlar sonra hdi motor turbo patlattı vs vs.eski lpgli astrama 2 ayda bir 2 litre yağ eklerken dizel c4 186 binde gram yağ eksiltmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rozetmen


    quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris

    2008 yılından beri c4 1.6 hdi 110 hp manuel kullanıyorum standart bakımları dışında bir kez cam silecekleri değişti... cidden çok sorunlu bir arabam var...

    Benim araba 2008 model 2009 çıkışlı 110 bg 186 binde.ben öleyim madem her araç gibi bakımsız kalırsa problem çıkartır araba.hayvan gibi basıyorlar Turboya dikkat etmiyorlar sonra hdi motor turbo patlattı vs vs.eski lpgli astrama 2 ayda bir 2 litre yağ eklerken dizel c4 186 binde gram yağ eksiltmiyor.

    ben ilk seneler yağ cubuğunu çekip bakıyordum, alışkanlık ya... artık onuda yapmıyorum. şimdiye kadar yağ eksiltme hiç olmadı. ne turbo ne enjektörler ne kayışlar kısaca arabaya gram masraf etmedim. çok büyük salaklık ettim c4 alarak bir fransız alarak ve bir dizel alarak bu yüzden kimseye c4 tavsiye etmiyorum




  • Selamlar, arkadaş benimde aklıma takılan soruyu sormuş aslında.

    2013 1.6 e-HDI confor plus otomatiğin fiyatı 48B-52B arası değişiyor.

    2016 i20 1.4 dizelin fiyatı ise 55B-58B arası.

    Bir yandan bakınca sıfır arabaya binmek var ve led ekranı ile birlikte.

    Bir yandanda aynı paraya 3 yıllık arabaya binmek var.

    Tüm donanımlar hemen hemen aynı ikisinde de. Hatta i20 ekran artısı var. Ama C4' de motor daha güçlü. En büyük artısı bu sanırım.

    Benim de 1 ay kadar C4 kullanmışlığım var. Özellikle 3. vites geçişinde sallama sorunu mevcuttu ama onun dışında araba çok güzeldi.

    Sanırım C4 olacak. Veya tavsiye edebileceğiniz başka araç var mı bu özellikte ve fiyatta. Çünkü araştırmalarıma göre tüm yollar C4' e çıkıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • c4 tip olarak güzel bir araç ama kendi ülkesinde bile sürünüyor satışları. 308 3. sıradayken c4 18. sırada fransa satışlarında. fransız araçları çabuk dökülür. sanırım c4'de bu konuda en kötüsü ki böyle az satıyor.

    fransız aracına fransız kalacaksın.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.