Bildirim
Citroen C5 2016 (2. sayfa)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
O değilde farlar genişlese yine güzel olurmuşta böyle fena değil. -
Benzetmeyi hiç sevmem fakat bu arabanın arkası resmen "cla terk" olmuş. Citroen'den hiç beklemeyeceğim bir davranış. Bu arada bu fotoların bir resmiyeti varmıdır? -
Çok Mükemmel
Citroen'nin Amiral Gemisi -
citroene acıyorum, opel kim oluyorda sıradanlaştırıyorsun kendini. hidrolik süspansiyon bitmişse citroen bitmiş demektir. temsili olarak en az 1 donanım paketinde yine de bulunmalı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Mondeo kadar olmasa da yine hoşuma gitti. Özellikle de arkası daha alımlı gibi.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben de arkasını A7'ye benzettim Araç böyle gelirse baya iddialı olur. -
yeni modeller çok iddalı geliyorlar aynı tepkiyi passattanda bekliyorum -
dışındaki şu heybetin bir nebzesi içine de yansısa da diz,baş mesafesi ferah olsa artık -
bu tarz bir ortak yapım citroenin ruhuna ters. böyle birşey olabileceğine ihtimal vermiyorum. ayrıca suspansiyon sistemini d sınıfında bitirerek citroen kendi ayağına sıkmaz diye düşünüyorum. -
Bu yeni C5 değil...Tasarım henüz sızmadı...2D yada 3D bilemiyorum,hayran çalışması... -
arka kısım: CLA + A7. ama genel olarak güzel duruyor. -
C6 olmak istemiş aam C5,5 olabilmiş sanki ... -
resimler güzel bir çalışma ama birebir gerçeği bu şekilde olmayacak, Hydroactive süspansiyon sisteminden vazgeçeceğini sanmıyorum çünkü bu sistemi muhtemelen opsiyon halinde sunacaklar, şu anki güncel modelde 2.0 HDI ve 1.6 THP motorlarla satılmıştı, Fransa da 2.2 HDI ve 3.0 HDI seçeneğinde de bu süspansiyon sistemin vardı, zaten asıl citroen genlerine sahip c5 bu araçlardır.
-
Bekliyoruz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Süper olmuş Passat almaya gerek yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ön farlar ne öyle,yeni picasso'nun da ön tasarımı çok kötü.Vazgeçin şu tasarımdan. -
quote:
Orijinalden alıntı: plateau
Bu yeni C5 değil...Tasarım henüz sızmadı...2D yada 3D bilemiyorum,hayran çalışması...
bir is gezisi icin gittigimiz adana'da sansimiza kiralik olarak bu aractan ayarlamislar. disaridan bakinca dediginiz gibi cok heybetli gorunen aracin icine gectiginizde 4 yetiskinin rahat rahat seyahat etmesi neredeyse imkansiz. ozellikle on yolcu ve soforun yasam alani cok sinirli, koltugu arkaya cekince de arkadaki arkadasa hic yer kalmiyor. b klasmani araclardaki sorunlari yasayacaksam d sinifi almanin ne sebebi var diye buyuk saskinlik ve hayalkirikligi yasamistim.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Arka cam ve bagaj kapagi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Howlin Wolf
quote:
Orijinalden alıntı: esmerce
quote:
Orijinalden alıntı: Howlin Wolf
quote:
Orijinalden alıntı: esmerce
Ayrıca modele dair haberde okuduğuma göre Citroen in meşhur amortisör sistemi yeni C5 de sunulmayacakmış..
Bunuda yapmicaklardi işte, Citroen'de artık sıradanlaştı
Bir Citroen almak gibi düşüncem yoktu ama bu habere üzüldüm açıkcası; Citroen in Mercedes e dahi lisansla verdiği, otomobil dünyasının nadide teknolojilerinden biriydi, hep de tecrübe etmek istemişimdir.
Bir efsaneye göre bu sistemle 3 teker üzerinde gidilebiliyormuş
Efsane değil ben bizzat tecrübe ettim :))
Hatta öncesinde tekerlek olmayan tarafa yüklendim de esnemesi falan tekerlek yokluğunu hissettirmiyordu. Sürüş açısından da çok çok dikkat etmedikçe herhangi bir fark sezmek mümkün değil.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X