Şimdi Ara

''Citröen C5 vs Renault Latitude'' karşılaştırma .. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
11.354
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Objektif paylaşım.

    Önemli olan önyargılardan uzak paylaşım.

    Burada da bu örneği gördüm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yek_ka

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Hydractive 3+'lü bir C5 rakiplerinin çoğunu öper.

    Şehir içinde Latitudeden 20 cm daha kısa olmasına ragmen kullanırken dahada zorluk çektiren bir araçta o süspansiyon olsa ne yazar

    Öyle değil o...

    http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=Vn7G8KiYV-4




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KODEM

    Öyle değil o...

    http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=Vn7G8KiYV-4



    Gösterdiğiniz video ie nasıl bir şehir baglantısı kurmuşsunuz anlamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yek_ka

    quote:

    Orijinalden alıntı: KODEM

    Öyle değil o...

    http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=Vn7G8KiYV-4



    Gösterdiğiniz video ie nasıl bir şehir baglantısı kurmuşsunuz anlamadım.

    Bende anlayamamanızı anlayamadım

    virajda daha iyi yol tutuşu için otomobil üreticilerinin süspansiyondan yaptıkları fedakarlık,
    bizdeki şehiriçi yolları (çukuru,tümseği,hız kesi) hayal edilemeyerek (veya Türkiye satış adetleri nedeniyle göz ardı edilerek) dizayn edildiğinden
    böbrek taşı döktürüyor

    Bana göre öncelik konfor,sonra makulün altına düşmeyecek performans...

    Bağlantı buydu, amaç sizi eleştirmek değil, birde bu pencereyi göstermekti.




  • Öncelikle passat falan denmiş latitude superbin passatın eline su dökemez.
    Bu araçlar başka bir diyarda bu sınıfta onu belirtelim.
    Yalnız latitude un fiyatları uygun,donanım kalemleri iyi ve gayet konforlu ve geniş.
    Yine c5 asfalt gemisi tarzı bir alet.
    Ben olsam hydractive havalı süspansiyonlu c5 tercih ederim.
    arkadaşta belirtmiş c5in koltukları bile arabayı aldırır adama.
    Ayrıca c5in konsolu vs insana kendini özel hissettiriyor.
    Sabit göbekli citroen kullandım pek problem yaşamadım alıştıktan sonra kumdandalar problem çıkarmaz.
    iki araca da modülle beraber 20 30 hp şart,bu motorlar kaldırmıyor yerlerinden.
  • Çok iyi kıyaslama olmuş gerçekten,iyi anlatmışsınız.
  • Mesajım bulunsun, ilk fırsatta inceliyeceğim. Emeği geçenlere teşekkür ederim.

    Saygılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KODEM

    Bende anlayamamanızı anlayamadım

    virajda daha iyi yol tutuşu için otomobil üreticilerinin süspansiyondan yaptıkları fedakarlık,
    bizdeki şehiriçi yolları (çukuru,tümseği,hız kesi) hayal edilemeyerek (veya Türkiye satış adetleri nedeniyle göz ardı edilerek) dizayn edildiğinden
    böbrek taşı döktürüyor

    Bana göre öncelik konfor,sonra makulün altına düşmeyecek performans...

    Bağlantı buydu, amaç sizi eleştirmek değil, birde bu pencereyi göstermekti.

    Afedersinde Latitude'de tek manevrada döndüğüm yerde C5 ile geri + ileri yaparak giriyorsam bana rahatlıktan bahsetme. C5 in Latituden daha ince olmasına ragmen o devasa kapıları yüzünden araç kamyonmuş hissi veriyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Öncelikle passat falan denmiş latitude superbin passatın eline su dökemez.


    tabi tabi kesinlikle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yek_ka

    quote:

    Orijinalden alıntı: KODEM

    Bende anlayamamanızı anlayamadım

    virajda daha iyi yol tutuşu için otomobil üreticilerinin süspansiyondan yaptıkları fedakarlık,
    bizdeki şehiriçi yolları (çukuru,tümseği,hız kesi) hayal edilemeyerek (veya Türkiye satış adetleri nedeniyle göz ardı edilerek) dizayn edildiğinden
    böbrek taşı döktürüyor

    Bana göre öncelik konfor,sonra makulün altına düşmeyecek performans...

    Bağlantı buydu, amaç sizi eleştirmek değil, birde bu pencereyi göstermekti.

    Afedersinde Latitude'de tek manevrada döndüğüm yerde C5 ile geri + ileri yaparak giriyorsam bana rahatlıktan bahsetme. C5 in Latituden daha ince olmasına ragmen o devasa kapıları yüzünden araç kamyonmuş hissi veriyor..

    aracın turunun çok iyi olmasıyla amortisörlerinin/süspansiyonunun çok iyi olması farklı kavramlar

    kimisi aracının çok seri ivmelenmesinden,
    kimisi yola çok iyi yapışsında(yol tutuşu) veya lastik çok ince olsunda(19-20 inch gerekirse minicik taşı bile hissettirsin önemli değil),
    kimisi (siz gibi) neredeyse olduğu yerde daire çizmesinden,
    kimisi de (benim gibi) yoldaki engebe tümsek ve bozuklukları hissettirmesin yol/lastik sesini olabildiğince kabine az alsında varsın diğer özellikleri daha az olsun der.

    Tercih meselesi. Herkesin beklentisi "rahatlıktan anladığı" farklı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KODEM -- 14 Ağustos 2012; 1:45:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Öncelikle passat falan denmiş latitude superbin passatın eline su dökemez.
    Bu araçlar başka bir diyarda bu sınıfta onu belirtelim.
    Yalnız latitude un fiyatları uygun,donanım kalemleri iyi ve gayet konforlu ve geniş.
    Yine c5 asfalt gemisi tarzı bir alet.
    Ben olsam hydractive havalı süspansiyonlu c5 tercih ederim.
    arkadaşta belirtmiş c5in koltukları bile arabayı aldırır adama.
    Ayrıca c5in konsolu vs insana kendini özel hissettiriyor.
    Sabit göbekli citroen kullandım pek problem yaşamadım alıştıktan sonra kumdandalar problem çıkarmaz.
    iki araca da modülle beraber 20 30 hp şart,bu motorlar kaldırmıyor yerlerinden.


    bana kimse passat'ı övmesin superb bilmiyorum ama passat'tan kötüyse oda vahim durumdadır
    şirket aracı olarak kullandığım passat daha ilk günden bozuk yollarda sağından solundan gelen senfonik sesler! nedeniyle benden eksiyi yedi
    zaten 1.6 tdi motor 2'ye takınca gitsem mi kalsam mı diye düşünüyor.
    sonuçta passat'ın bir c5 bir mondeo bir latituden çok da farkı yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baybars_


    sizin tecrübenizi bilemem,faakt benim tecrübe ettiğim kadarıyla passat sınıfının en iyilerinden biri.
    Nesillerdir çok tercih edilmesinin sebebi de bu zaten.
  • Güzel karşılaştırma olmuş. Kullanicisi varsa makyajli, makyajsiz farklarini yazabilir mi? Ben makyajli C5 kullandım. Gayet de beğendim. Ama sizin test ettiğiniz araç makyajsiz oluyor sanırım.

    *Hort demeyin, güzel konu..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.