Şimdi Ara

Civic HB Tam Otomatik'te neden 'Direksiyondan Vites Değiştirme Kulakçıkları' yok? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
5.953
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drener

    KONUYA YANIT, CEVAP VERİYORUM DİREKSİYONDAN VİTES DEĞİŞTİRME KULAKÇIKLARI F1 DİREKSİYONDA VAR!!!

    e bunu burada herkes biliyor ki...
    sorulan başka bir soru... daha dikkatli okumanı rica edeceğim...
  • arkadaşlar ocak sonu itibariyle ben de honda civic type-s almayı düşünüyorum bana bu konuda yardımcı olabilir misiniz?eksileri artıları nelerdir.35 i verip 2.el almaya değer mi?yakıtı nsldır?vites kutusu sıkıntılı deniliyor bu konuda ne diyorsunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hamzaffo

    arkadaşlar ocak sonu itibariyle ben de honda civic type-s almayı düşünüyorum bana bu konuda yardımcı olabilir misiniz?eksileri artıları nelerdir.35 i verip 2.el almaya değer mi?yakıtı nsldır?vites kutusu sıkıntılı deniliyor bu konuda ne diyorsunuz?

    İmzamdaki konuyu okuyunuz lütfen. Sorduklarınızın bütün cevaplarını bulabilirsiniz orada..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    HB alma süspansiyonu çok sert, tahta gibi, viteside yaramaz
    vergi dejavantajı var, hemde eğzosu aldatmaca,gösteriş olsun diye öyle yapmışlar

    Aracı kullandın mı acaba? Süspansiyon sert ama çoğu genç kullanıcı yol tutuş artsın diye SPOR YAY taktırır aracına bu aracı alanın taktırmasına gerek yok ve spor yaylı diğer araçlar ne kadar konforlu ise buda en az onlar kadar konforludur...

    Vites konusuna gelirsek kaç kez triptonic araç kullndı ki bu yorumları yapanlar vitesine sorunlu deniliyor ben aracımı 2011 aralıkta aldım 2008 1.8 İ-shift ve vitesi kesinlikle sorunlu değil yazılım güncellemeleri yapılmış vitesin ve ÖNCEKİ 2 aracımda yarı otomatik şanzımandı (fiat ve toyota şanzımanları) onlarla kıyaslayınca bir fark yok hatta vites geçişleri daha kararlı yerli yerinde bunun...

    Egzos kısmına gelirsek çakma falan değil Benim gördüğüm SON SUSTURUCU dan itibaren 2ye ayrılıyor...

    Vergi dezavantajına gelirsek; Dikiz aynandan milleti seyretmenin bir bedeli vardır bu aracı alan bunu kabullenir yoksa gidip 1.4 ünü alırsın az vergi ödersin ama millet seni dikiz aynasından seyreder sende anca geçenlere bakarsın :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DHHarezmi

    quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    HB alma süspansiyonu çok sert, tahta gibi, viteside yaramaz
    vergi dejavantajı var, hemde eğzosu aldatmaca,gösteriş olsun diye öyle yapmışlar

    Aracı kullandın mı acaba? Süspansiyon sert ama çoğu genç kullanıcı yol tutuş artsın diye SPOR YAY taktırır aracına bu aracı alanın taktırmasına gerek yok ve spor yaylı diğer araçlar ne kadar konforlu ise buda en az onlar kadar konforludur...

    Vites konusuna gelirsek kaç kez triptonic araç kullndı ki bu yorumları yapanlar vitesine sorunlu deniliyor ben aracımı 2011 aralıkta aldım 2008 1.8 İ-shift ve vitesi kesinlikle sorunlu değil yazılım güncellemeleri yapılmış vitesin ve ÖNCEKİ 2 aracımda yarı otomatik şanzımandı (fiat ve toyota şanzımanları) onlarla kıyaslayınca bir fark yok hatta vites geçişleri daha kararlı yerli yerinde bunun...

    Egzos kısmına gelirsek çakma falan değil Benim gördüğüm SON SUSTURUCU dan itibaren 2ye ayrılıyor...

    Vergi dezavantajına gelirsek; Dikiz aynandan milleti seyretmenin bir bedeli vardır bu aracı alan bunu kabullenir yoksa gidip 1.4 ünü alırsın az vergi ödersin ama millet seni dikiz aynasından seyreder sende anca geçenlere bakarsın :)

    Civicdaşım, arkadaş o mesajı tam 2 yıl önce yazmış (03 Şubat 2010), o günden bu güne alan almış satan satmış zaten..
    Tabi ki yorumların yeni alacaklara ışık tutacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nrglife

    quote:

    Orijinalden alıntı: DHHarezmi

    quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    HB alma süspansiyonu çok sert, tahta gibi, viteside yaramaz
    vergi dejavantajı var, hemde eğzosu aldatmaca,gösteriş olsun diye öyle yapmışlar

    Aracı kullandın mı acaba? Süspansiyon sert ama çoğu genç kullanıcı yol tutuş artsın diye SPOR YAY taktırır aracına bu aracı alanın taktırmasına gerek yok ve spor yaylı diğer araçlar ne kadar konforlu ise buda en az onlar kadar konforludur...

    Vites konusuna gelirsek kaç kez triptonic araç kullndı ki bu yorumları yapanlar vitesine sorunlu deniliyor ben aracımı 2011 aralıkta aldım 2008 1.8 İ-shift ve vitesi kesinlikle sorunlu değil yazılım güncellemeleri yapılmış vitesin ve ÖNCEKİ 2 aracımda yarı otomatik şanzımandı (fiat ve toyota şanzımanları) onlarla kıyaslayınca bir fark yok hatta vites geçişleri daha kararlı yerli yerinde bunun...

    Egzos kısmına gelirsek çakma falan değil Benim gördüğüm SON SUSTURUCU dan itibaren 2ye ayrılıyor...

    Vergi dezavantajına gelirsek; Dikiz aynandan milleti seyretmenin bir bedeli vardır bu aracı alan bunu kabullenir yoksa gidip 1.4 ünü alırsın az vergi ödersin ama millet seni dikiz aynasından seyreder sende anca geçenlere bakarsın :)

    Civicdaşım, arkadaş o mesajı tam 2 yıl önce yazmış (03 Şubat 2010), o günden bu güne alan almış satan satmış zaten..
    Tabi ki yorumların yeni alacaklara ışık tutacaktır.

    Tarihlere dikkat etmemiştim yazdığın için teşekkürler. Böyle bir aracı kötüleyen mesajlar gördükçe canım sıkılıyor dayanamıyorum




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.