Şimdi Ara

Çizgi Elektronik ve Çizgi Rma teknik servisinin yaptığı büyük kıyak. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
4.819
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gonuldagi

    240 TL ye anakart alıp 400 tl yapmak üstünede 40 tl ye DGTX 560 almak iyi kıyak

    Fatura sahibi ben olmadığım için bana teslim yapmıyacaklarından korktum önce. kartı aldım ve hızlı adımlarla uzaklaştım
  • gtx560 saçma olmuş bence ama neyse keyfini bozmayak hayırlı olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Black Wall Street

    gtx560 saçma olmuş bence ama neyse keyfini bozmayak hayırlı olsun

    Neden kardeş. Anakartım vardı ekran kartım yoktu. Eksende asus marka 400tlye daha iyi ekran kartı vardıda benmi almadım ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: istanbuLDuman

    quote:

    Orijinalden alıntı: Black Wall Street

    gtx560 saçma olmuş bence ama neyse keyfini bozmayak hayırlı olsun

    Neden kardeş. Anakartım vardı ekran kartım yoktu. Eksende asus marka 400tlye daha iyi ekran kartı vardıda benmi almadım ?

    ha ben ekran kartın olduğu halde aldın sandım hocam.yoksa aceleye getirmeyip üstüne katıp 6 serisi alırsın diye düşünmüştüm




  • Asusu bu yüzden tercih ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Black Wall Street

    quote:

    Orijinalden alıntı: istanbuLDuman

    quote:

    Orijinalden alıntı: Black Wall Street

    gtx560 saçma olmuş bence ama neyse keyfini bozmayak hayırlı olsun

    Neden kardeş. Anakartım vardı ekran kartım yoktu. Eksende asus marka 400tlye daha iyi ekran kartı vardıda benmi almadım ?

    ha ben ekran kartın olduğu halde aldın sandım hocam.yoksa aceleye getirmeyip üstüne katıp 6 serisi alırsın diye düşünmüştüm

    cebimde 40TL para vardı. 4TL. de borçlandım. Ay sonu tabi maaşta almamıştım daha




  • tezimi çürüttünüz şimdi, bende sadece bana kıyak yaptılar sanmıştım; geçen sene komple bir kasa topladım kendime, sıfır asus anakart aldım, anakartın köşesine seri numarasını barkot olarak yapıştırmışlar, bende dikkat etmedim, kopartıp attım direk, kasayı kurdum vidalarını sıktım ve çalıştırmak için düğmesine bastım ve bilgisayar açılır açılmaz kapandı. anakartın altında eski braket unutmuşum. Buda anakartın altındaki lehimleri kısa devre yaptırmış 3-5 tane kondansatör yanmış. kondansatörlerin patladığı gözle görülüyordu. nese hemen satın aldığım firmaya götürdüm, seri numarasının yazılı olduğu kağıtı attığım için ürünü almadı.

    Bende çizgi elektroniğe faturasıyla birlikte götürdüm seri numarasız ürünü durumu anlattım, sekreter gibi bi kız vardı ne yapacağını bilemedi, şef gibi birisini çağırdı, durumu anlaşıyla karşıladı, bilgisayardan seri numarası barkotu çıkardı, anakartıma yapıştırdı
    -"bak şimdi seri numarası var", dedi, ve tamire aldılar.

    ürünü 3 gün sonra teslim almaya gittiğimde garanti kapsamında olduğunu söyleyip benden para talep etmediler.

    o günden sonra, ne olursa olsun asus'un her ürününü eşime dostuma tavsiye ediyorum. Adamlar islami şartların bile üstünde çalışıyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: foreverkan

    tezimi çürüttünüz şimdi, bende sadece bana kıyak yaptılar sanmıştım; geçen sene komple bir kasa topladım kendime, sıfır asus anakart aldım, anakartın köşesine seri numarasını barkot olarak yapıştırmışlar, bende dikkat etmedim, kopartıp attım direk, kasayı kurdum vidalarını sıktım ve çalıştırmak için düğmesine bastım ve bilgisayar açılır açılmaz kapandı. anakartın altında eski braket unutmuşum. Buda anakartın altındaki lehimleri kısa devre yaptırmış 3-5 tane kondansatör yanmış. kondansatörlerin patladığı gözle görülüyordu. nese hemen satın aldığım firmaya götürdüm, seri numarasının yazılı olduğu kağıtı attığım için ürünü almadı.

    Bende çizgi elektroniğe faturasıyla birlikte götürdüm seri numarasız ürünü durumu anlattım, sekreter gibi bi kız vardı ne yapacağını bilemedi, şef gibi birisini çağırdı, durumu anlaşıyla karşıladı, bilgisayardan seri numarası barkotu çıkardı, anakartıma yapıştırdı
    -"bak şimdi seri numarası var", dedi, ve tamire aldılar.

    ürünü 3 gün sonra teslim almaya gittiğimde garanti kapsamında olduğunu söyleyip benden para talep etmediler.

    o günden sonra, ne olursa olsun asus'un her ürününü eşime dostuma tavsiye ediyorum. Adamlar islami şartların bile üstünde çalışıyorlar.

    soylediklerinizin altina aynen imzami atarim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bence müşteri memnuniyeti denilen şey, prosedürlerin ve olması gereken yöntemlerin müşteriyi mağdur edeceği zamanlarda, müşteriyi mağdur etmemektir.

    Yani anakartım bozuldu, garanti kapsamında değiştirilecek. Olması gereken birşey zaten bu, buna müşteri memnuniyeti diyemeyiz. Bu yapılması gereken, o firmanın görevi zaten.

    Ama yaptığım bir hata sonucu, anakartı bozdum, ama firma beni mağdur etmemek için tamir etmeye çalıştı, ve tamir olmayınca bana ürün iadesi hakkı tanıdı. İşte asıl müşteri memnuniyeti bu demek.

    Tabi biz kullanıcılar da, bu iyi niyeti bir şekilde suistimal etmenin yolunu buluyoruz. Aslında bir şekilde kısır döngü. Umarım herkes kendi üzerine düşen görevi yapar ne diyelim...

    Sosyal mesaj vermeden duramadım




  • Arkadaşlar çizgi iyidir.
    Arena da çok iyi ben 50₺'ye aldığım ikinci el anakartı bozdum birdaha açılmadı. servise yolladım para iadesi çıktı faturam olmadığı için para alamadım 60₺ fark verdim Gigabyte 990XA-UD3 aldım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kolek21

    çizgi elektronik iyidir


    ekran kartım 8800gtx di 1000tl ye almıştım, garanti 2yıl sanıyordum ama çizgi +1yılda kendisi bakıyormuş. 3yılın bitmesinede 30gün var. Yandı ama neden yandığını bilmiyorum, kullanıcı hatası değil büyük ihtimal oveclocktan anlamam çünkü. Yolladım bana fatura bedelinden dönemim ekran kartı yolladilar gtx275di heralde, çok şaşırmıştım 3yıl sonra sistemi yenilememe gerek yoktu ve bu kartta 3yıl garantiliydi kargo ücretine kadar ödediler.

    Vayy be 7yıl olmuş ilk sistemi topladıgım ve hala crysis, cod mw3 vs high ta anti alising 4x te oyniyabiliyorum. Tabi ekran kartı yenilendikten sonra ben 2gb ram ve işlemciyi satıp 100tl daha koyup işlemci almıştım, 200tl ye sistemi geliştirmiş oldum

    ama aslında 1000tl lik 8800gtx in karşılığı acaba o dönem gtx275 miydi. çünkü ben hemen hemen aynı sebeple 8800gtx son günlerinde gitmişti. biraz uğraştım ama aldığım para iadesi ile o dönem gtx285 amp! ve kalan paraya az birşey ekleyerek e8400 almıştım. ama yine de sizin memnun olmanız önemli tabii kazık yemişsiniz diyemeyiz.




  • alkışlar Çizgi için
  • Gerçekten kaliteli bir firma benimde sıkıntım olmuştu bir ürünle ilgili 1/1 değişim yapmışlardı
  • 1 yıllık anakartı bios update yaparken uçurdum :) Çizgiyi aradım ve ne yaptığmı anlattım . Getir yaparız dediler , tabiki yapamadılar . Full para iadesi aldım . Çizgi iyidir .
  • arkadaşım sen yanlışlıkla yapmışsın ben anakartın üstüne çıktım çöpe atıp yenisini almayı planladım arkadaş bi gönderelim çizgi iyiymiş dedi yolladık müşteri memnuniyeti sebebiyle kargo parası dahi vermeden çizgi ye anakartı yaptılar 1 hafta sonra geri yolladılar kanım dondu böyle bir hizmet türkiyede zor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lestet -- 11 Mart 2013; 3:37:50 >
  • Şimdi konuyu uplamış olacagım ama kendi hatam yüzünden kartım garanti dışı kaldı galiba annem kasayı dusurmus eve geldigimde pc acılmıyordu ekran gelmiyordu ekran kartını cıkarttım tekrar taktım gelmedi sonra ekran kartının baya bi tozlandıgını gördüm açıp temizleyim dedim ancak açınca garanti dışı kaldıgını bilmiyordum güzelce temizledim ancak tekrar takarken vidalardan tekini kırdım ve sogutmayı oturtamadım galiba ekran kartı 95 dereceyi gördü kendi kendine kapanmayınca yanar diye kendim kapattım çizgiyi arayıp durumu anlatsam kabul ederlermi ki acaba ücretli olarak servisde yapsalar yinede razıyım ders oldu en azından
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UmtqnR

    Şimdi konuyu uplamış olacagım ama kendi hatam yüzünden kartım garanti dışı kaldı galiba annem kasayı dusurmus eve geldigimde pc acılmıyordu ekran gelmiyordu ekran kartını cıkarttım tekrar taktım gelmedi sonra ekran kartının baya bi tozlandıgını gördüm açıp temizleyim dedim ancak açınca garanti dışı kaldıgını bilmiyordum güzelce temizledim ancak tekrar takarken vidalardan tekini kırdım ve sogutmayı oturtamadım galiba ekran kartı 95 dereceyi gördü kendi kendine kapanmayınca yanar diye kendim kapattım çizgiyi arayıp durumu anlatsam kabul ederlermi ki acaba ücretli olarak servisde yapsalar yinede razıyım ders oldu en azından

    Arama dostum direk çizginin sitesinde arıza formu oluşturup derdini anlat. Ücreti karşılaya bileceğinide anlat. Zaten siteden takip ediyorsun. Servise çağıldı yazısını görünce aras kargo ile karşı ödemeli gönder. Tamirden sonra duruma göre iade aındı yada onarıldı yazısı çıkar.
    Dediğim gibi arıza kaydı oluşturup sorununu yaz. Gereğini yapacaklardır.




  • istanbuLDuman kullanıcısına yanıt
    Kartın seri no su ile arıza kaydı oluşturdum aynen burda yazdıklarım gibi durumu anlattım ancak ücreti karşılayacagımı yazmadım duruma göre ücretli servis cıkarsa karsılayabilecegimi iletecegim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UmtqnR

    Kartın seri no su ile arıza kaydı oluşturdum aynen burda yazdıklarım gibi durumu anlattım ancak ücreti karşılayacagımı yazmadım duruma göre ücretli servis cıkarsa karsılayabilecegimi iletecegim.

    Zaten ücret çıkarsa arıyolar sizi. Ödemeyi yaptıktan sonrada gönderiyorlar. Kargoyuda karşılıyorlar
  • istanbuLDuman kullanıcısına yanıt
    Yardımın için teşekkürler hocam sence ne çıkar vidayı saymassak pek büyük bir sorun yok gibi sadece sogutma blogunu oturtamadım galiba bu yüzden ısı problemi oldu birde vida kırıldı işte
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.