Eşimin aracına sorun yaşamamak adına Keihin enjektörlü VSI2 sistem lpg taktırdım ama sorun yaşıyorum. Lpg 23000'de takıldı şuan araç 26000km'de Sıkıntım şu araç dip gazda 3000-4000 devir arasında tutukluk ve kesilmeler yaşatıyor ve lpg'den benzine geçerken aracı silkeliyor. Montajı yaptıktan sonra ayar yaparken baya sıkıntı yaşadılar dip gazda kesilme sorununu ilk o zaman gördüm söyledim ama biraz geçiştirdiler.
Başka bir prins lpg servisinde 2000 km sonra yaptırdım benzine geçerken silkeleme için tank basıncı düşük denildi ve 1800den 2200'e yükseltildi lpg geçişleri daha istikrarlı gibi oldu.
Diğer kesilme ve silkeleme sorunu için yol ayarına çıktık yol ayarı 125'den 140'a çıkarılınca araç düzeldi tamam dediler bende ayrıldım ama 200 km sonra araç emisyon değerlerini kontrol ettirin diye arıza ışığı yaktı.
Araç 3 silindir 90 bg turbolu turuncu keihin enjektör takılı araca bildiğim kadarıyla turbo regülatör takılmadı standart regülatör takıldı.
Regülatör değerlerine ayar esnasında bilgisayardan baktığımda 2700- 2800 gibi bir değerde ayarlı regülatör bana yüksek gibi geldi ama pek anlamadığım için bilgili arkadaşların yardımına ihtiyacım var. Bu değer normalmidir? Çünkü ilk taktıklarında 1400'e çek gibi konuşmalar yapmışlardı ama o değerde araç yürümedi bile.
Bulunduğum ilde prins bayisi yok ve montaj yaptırdığım yer git gel 300km her sorunda gidemiyorum o yüzden yardıma ihtiyacım var.
Sorunun kaynağı ayar mıdır yoksa regülatörün küçük gelmesi gibi montajla ilişkili bir durum var mıdır? Yardımlar için şimdiden teşekkürler.
Merhabalar geçmiş olsun birkez daha bu marka da işçiliğin önemli olduğu ortaya çıkmış oldu hangi bayi de yapıldı acaba belki tanıyor olabilirim diyebilirim
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme