10 günden fazla oldu turknete başvuru yapalı bugün bu mesaj geldi
Merhaba Turan Bey. Telefon basvurunuzu yaptigimizda ''ANKASTRE YOK VEYA ARIZALI'' seklinde hata almaktayiz. Konu hakkinda dilerseniz Turk Telekom ile gorusebilir ya da bir elektrikciden yardim alabilirsiniz. Online islem merkezinden bize bilgi verdiginizde telefon basvurunuzu tekrar yapacagiz. Iyi gunler diliyorum. B001
Ankastremi kontrol etim ankastrede sıkıntı yok güvenliğe sordum gelen giden olmamış. binanın çoğuda internet kulanıyor .
Başvurumu yaptığımda bu mesaj gekmişti
Merhaba Turan bey. Su anda telefon basvurunuz yapildi ve yasal sure olan 4 is gunu devam etmektedir. Tamamlandiktan sonra internet basvurunuzda yapilacak ve 48 saat yasal suresi mevcuttur. Bu surecte de belgelerinizin bize ulasmasini bekliyoruz ve daha sonra kontroller yapilarak size islemler tamamlanarak kurulum bilgisi verilecektir. Iyi gunler. B001
Sonrasında telefon başvurunuz tamamlandı internet başvurunuzu yaptık dedi türknet.
Sonuç olarak telefon başvurum tamamlanmadığı halde türknet bana tamamlandı dedi.
Türk telekom binaya gelmeden oturduğu yerden ankastre yok veya arızalı dedi.
Ankastremin resimleri:
Allah sabır versin bugün Türknetten milenicoma geçmek için kayıt oluşturdum geçişimi anlatıcam konu açıp milenicom sayfasında süreç bitince.
bigcrysis93B
kullanıcısına yanıt
Sağolun hocam
turan2121
kullanıcısına yanıt
Sıfırdan geçiş sağlamak zorunda kaldım maalesef yoksa hizmetin 8mbit olur dediler bende yan arsayı belirterek geçiş sağladım ev 2 arsa üzerine kuruluydu bakalım ne olacak.
bigcrysis93B
kullanıcısına yanıt
Bu aralar fazla sıkıntı yaşanıyor aşırı yoğunluk varmış turk telekom kaynaklı problem yaşanıyor genelde
turan2121
kullanıcısına yanıt
Ama Türktelekoma geçsek hiç sıkıntı olmuyor değil mi?Bunlar tamamen insanlarla alay ediyorlar.
bigcrysis93B
kullanıcısına yanıt
Kendi müşterilerine öncelik tanıyıp başka firma müşterilerini perişan ediyorlar
turan2121
kullanıcısına yanıt
Aynen öyle birde sıkıntılı port yani uzak bölge portuna takıyorlar evinin yanındaki sağ dolabına değil.
Merhaba, telefon başvurunuzu yaptığımızda yerleşik operatör tarafından ankastre yok veya arızalı şeklinde hata alıyoruz. Bu konuda türk telekom ile görüşebilir ya da elektrikçi yardımı alabilirsiniz.
Türknet size başvurunuz tamamlandı demiş ki onaylandı dememiş ? Başvurunuz tamamlandı yani Türk Telekoma bildirdik diyor. Türk Telekomda veritabanında sizin ankastrenizin olmadığını görüp cevaplamıştır direk. Bölgedeki TT müdürlüğüne gidip görüşün en iyi çözüm o olacaktır sizin için.
Miga
kullanıcısına yanıt
Hocam tt müdürünü aradık aynı gün ekip gönderdi sağolsun ekip tüm bağlantıları yaptım sadecs türknet ordan onayı verecek internete bağlanacksın dedi dls ışığı falanda yanmaya başladı türkneti defalarca aradım kayıt oluşturdum bugün arayıp 35 yerine 16 mb hız başvurusu yapabileceklerini söylediler 48 saat süresi varmış bekleyecez olmadı iptal edecem
turan2121
kullanıcısına yanıt
Bağlantınız VDSL mi ADSL olarak mı görünüyor ?
Miga
kullanıcısına yanıt
Şuan vdsl olarak gözüküyor
turan2121
kullanıcısına yanıt
Merhaba, port seçimini yaparak yerleşik operatöre onaylanması için yönlendirdik. Kısa süre içerisinde aktivasyon işlemleriniz tamamlanacaktır.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme