Şimdi Ara

Compact SUV Tercih (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
1
Favori
1.374
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Herkesin yorumlarına teşekkürler,
    Outback yukarda sayılanların hepsinin üstünde bir araç ama servis ağı & satış durumu olarak haklısınız,
    Fiyat performans olarak tucson olabilir gidip deniyeceğim bu hafta içi,
    Volvo 2. Eli içinde bu hafta bir inceleme yapacağım,

    Başka öneriniz varmıdır ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golf'un yakiti size bazen cok geliyorsa, tuscon'un ki surekli cok gelecektir. Birde subarunun iyi taraflarini kullandikca gorursunuz, dolayisiyla farkli alternatiflere bakip kafanizi karistirmayiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sensodrive -- 4 Ekim 2015; 19:03:54 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • al bi gla 180 dizel.paran da cebinde kalsın mercedes kalitesini de hisset.Amg paket falan alırsan dediklerimi unut.donanımlı araç alman gerek :)
  • Subaru varken gerisi hikaye.
    Bence çok kurcalamayın.
    Hayırlı olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sensodrive

    Golf'un yakiti size bazen cok geliyorsa, tuscon'un ki surekli cok gelecektir. Birde subarunun iyi taraflarini kullandikca gorursunuz, dolayisiyla farkli alternatiflere bakip kafanizi karistirmayiniz.

    Subaru ile Tucson arasinda ki fiyat farki nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spad

    Herkesin yorumlarına teşekkürler,
    Outback yukarda sayılanların hepsinin üstünde bir araç ama servis ağı & satış durumu olarak haklısınız,
    Fiyat performans olarak tucson olabilir gidip deniyeceğim bu hafta içi,
    Volvo 2. Eli içinde bu hafta bir inceleme yapacağım,

    Başka öneriniz varmıdır ?

    Hocam, outback i sifir mi dusunuyorsunuz? Tucson ile arasinda 80 bin lira fark var yanlis gormuyorsam. Yine de siz bilirsiniz.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alti yuksek arac alacagina git sanayiye boydan boya alta koruma yaptir istedigin gibi gir tumseklere 500 tl ye halledersin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • spad S kullanıcısına yanıt
    Hocam öncelikle hangi aracı alacak olursanız olun Allah kaza bela vermesin, tekerinize taş değmesin.

    Ben, nacizane, hemen 2 yılda bir araç değiştiren, araç alırken ve satarken fazla duygusal davranmayan birisiyim. Uzun yıllardır da Subaru markasından araçlar kullanıyorum(Legacy2004, Legacy Sw 2006, Legacy 2010, Legacy 2012 ve Forester XT). Önce neden değiştirdiğimi söyleyeyim; maddi imkanımın el verdiği ikinci el düşük modellerle giriş yaptım, ardından başka yatırımlar için sattım ve içimde kaldığından yeniden Subaru aldım. Niye bunu yazıyorum, forumdaki herhangi biri "memnun olsan değiştirmezsin" demeden cevap vereyim diye

    Şu anda da 2. araç için araştırma yapıyorum ve Levorg radarımda:)

    Neyse öncelikle yaz günü kullanımında (yazlık yolu dediğiniz için) çok sert bir arazide işiniz yoksa Hyundai Tuscon-Honda CRV gibi araçlardaki elektronik kontrollü 4*4 sistemleri yeterli olabilir. Ancak özellikle Tuscon testlerinde hafif zorlamada DCT şansımanın "aşırı ısı" problemi yarattığı söyleniyor. Bu nedenle dikkate almanızda fayda var tercihinizi yaparken. Tabi bu araçların yüksek olması nedeniyle yol tutuş ve stabilize problemlerini de dikkate alın mutlaka.

    Yukarıda her arkadaşımız kendi zevklerine göre tavsiyelerde bulunmuşlar. Ancak özellikle BMW X1 ve X3'ün arkadan itişli ve benzinli olduğunu, yakıt anlamında Subaru Benzinliler kadar yaktığını belirtmek isterim.

    Volvo XC 60 her zaman için benimde beğendiğim, güvenlik anlamında Subaru ile kıyaslanabilecek bir araç. Hemen yeri gelmişken belirteyim, IIHS testleri hemen kimse tarafından bilinmezken ben takip ederdim, Subaru ve hemen ardından Volvo yıllardır en yüksek puanları almaktadırlar. Diğer markalar (Mercedes-Vw vs) ancak 2015-2016 modellerde puanlarını yukarılara taşıdılar. Volvo'nun temel problemi 4*2 sistemli bir araç olması. (tabi 2.4 modelini almazsanız:) Ancak devrilme endişesi için Honda ve Hyundai'den daha başarılı sonuçlar vereceğini tahmin ediyorum. Lakin 2016 yılında kuvvetle muhtemel kasa değişikliğine gidecek Volvo bunu da dikkate alınız. Tabi aracın sıfırının 200 K'dan başladığı ama hiç bir bayide bu fiyatlı araç olmadığını da dikkate almalısınız:)

    Gelelim Outback'e...tarz olarak ve araç sınıfı olarak bambaşka bir yerde. Bana göre tam karşılığı Volvo Xc70 (4*2 versiyonu liste fiyatı 237 K). Belki biraz zorlanırsa Audi A6 Allroad (bununda 2.0 modeli olsa 100.000 € civarına geliyor ) Görüldüğü gibi rakiplerinden neredeyse ufak bir araç fiyatı kadar daha ucuz. Özellikle Eyesight isimli güvenlik yardımcısı, Volvo araçların sistemlerinden daha başarılı çalışıyor. Güvenlik, sorunsuzluk ve uzun ömürlülük konusunda sizi asla üzmez. (Tabi ki kul yapısı her araç gibi bunlarda arıza verebilir) Geriye premium araç algısı kalıyor. Evet alman ve İşveç/çin kırması karşısında geride kaldığı bana kalırsa tek nokta da bu oluyor.4*4 sistemi ve boxer motor nedeniyle ağırlık merkezinin yere yakınlığını biraz araştırmanızı da tavsiye ederim.

    Hangi ilde olduğunuzu bilemiyorum, ancak Subaru/Bayraktar bu yıl içerisinde servis-bayi ağını geliştirmeye başladı. Diyarbakır-Ordu-Uşak-Gaziantep illerinde bayi ve servis açtı. Bildiğim kadarıyla 2016-2017 yılları içinde yeni lokasyonlarda açılacak. Mutlaka bir yere yakınsınızdır. Hukuken Satıcı, satın alan kişinin bulunduğu lokasyonda servisi yoksa yol masraflarını karşılamak zorundadır.
    Subaru, kullanıcılarını mutlu eden, bu sefer subaru almayacağım deseniz de kendinizi yeni bir subaru koltuğunda bulduğunuz araçtır. Yanlış biliyor olabilirim ama dünyada en yüksek marka bağlılığı olan markalardan birisi Subaru. (Volvo'nun da aynı şekilde olduğunu söyleyeyim)

    Hemen gelecek yorumlara cevap vereyim; Subaru ya da Bayraktardan maaş almıyorum:) Onun için olumsuz yönlerini de söylemek lazım: Örneğin Outback: kararan dikiz aynası yok en basitinden şaka gibi. Ön-arka park sensörleri yok. İç mekanda kullanılan sert plastikler kafa yorucu. Maalesef Bayraktar'ın yeterli desteği yok. Ancak bana göre 2. eli yok yakıştırması doğru değil.

    Subaru için İkinci eli yok diyenlere ufak bir rakamsal kıyaslama: X3 örneğini ele alın lütfen aracın şu anki liste fiyatı 200 K ve ikinci elde 158 K'ya satılıyor %20 değer kaybı var. XC 60 Advance 215 K liste fiyatı 177 K piyasası %19 değer kaybı. Outback Limited 192K liste fiyatı piyasası 162K. %16 değer kaybı. Rakamlar 3 aşağı 5 yukarı böyle çıkacaktır. Bu segmentte ve bu paralarda hangi arabayi alırsanız alın en az %15 değer kaybı yaşayacağız.

    Eğer amacınız bu bütçe ile 2. el olsun ama ne olursa olsun ise VW Touareg 2010-2011, Audi Q7 2008-2010, Infiniti FX 30 2010-2012, Range Rover 2008-2011 gibi opsiyonlar girer. O zaman da en az 4-5 yaşında üst sınıf bir araca binersiniz ama açacağı sorunları da göğüslemek zorunda kalırsınız. (Kaldı ki özellikle 4*4 sistemleri açısından Land Rover araçlar dışında Subaru AWD'nin daha başarılı olduğunu da eklemek isterim.

    Biraz uzun oldu galiba:)

    Sonuç olarak sizin yerinizde ben olsam bu bütçe ile tercihlerimi yazmak isterim:
    1) Tahmin edileceği üzere Subaru Outback
    2) Volvo XC 60 (yahut bulunabilirse temiz XC70)
    3) Subaru Forester
    4) BMW X3
    4) Honda Crv
    5) Hyundai Tuscon
    Tekrar tercihinizin hayırlı olmasını dilerim.




  • lawyer22 L kullanıcısına yanıt
    Güzel yazınız için teşekkür ederim, benimde araştırmalarım sizinkine paralel, bir alman değil evet ama
    Eyesight özelliği benim için outback'i biçilmiş kaftan yapıyor, çünkü şuanki aracımda da kullanıyorum,
    Ama türkiyenin şuanki durumunda araç değiştirme işini iptal ettim, hepimiz için hayırlı olsun.
  • Tussonu bi inceleyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • outback güzel ama oraya çıksam önce xc60'a bakardım, forester da var
  • ford kugaya da bakın derim, 182 bg tork konvert. şanzıman, oldukça iyi bir 4x4 sistem mevcut,asfaltta ve arazide üzmez. malzeme kalitesi sınıfının üzerinde diyebilirim. f/p açısından değerlendirmeye değer
  • Mazda CX5'ten kimse bahsetmemiş hayret :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.