Şimdi Ara

' CONNECT KULLANANLAR ( ESKİ YENİ FARKETMEZ ) !!! ' BUYRUN (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
306
Cevap
0
Favori
124.810
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 175/75/14 lastiği connect e taksan bırak virajı olduğun yerde devrilirsin 195 mm lastiği doblo ya taksaydın boşa connect almamış olurdun arabamı geçen ay aldım 205/55/15 de lastik taktım yol tutuşum da süper oldu artık ne diyeceksiniz çok merak ediyorum

    daha inanmayan varsa gelsin şimdi test drive yapalım isteyen cornetto sunu da getirsin
  • doblo nun yol tutuşuna kötü diyenler 175/70/14 lük lastikle yapılan slalom testini seyredebilir. aynı testi 195 mm lik lastikle yapıldığını düşündüğünüzde yol tutuşuna laf etmezsiniz sanırım artık

    http://www.youtube.com/watch?v=iADR3mzrnR4
  • Arabayı kac devırde kullanmalıyım ?? kac km de kaca atmalıyım mesela ? 2000-2500 dıyolar ama ozaman 2. vıtese 20 km/s 3. vitese 40 km/s 4. vitese 60km/s gecıyoruz bu rakamlar bana cook az gelıyo haksız mıyım ??? anlayamadım bu konuyu


    cok aptal degılım ama sanki cok basıt sorularmı soruyorum kusura bakmayın kızların futboldan bahsettıklerı gıbı bahsetmıyorum bu konulardan umarım :))
  • normalide o zaten her 20 km/s bi vites değiştirmek gerekiyo yakıttan tasaruf etmiş olursun
  • connect e çok yakıyo deniliyo ama bu değer çok aslında çok değil kangoya göre biraz fazla çünkü 90bg ve turbo dizel çekiş olarak kangodan çokçok üstün kango yolda emanet duruyomuş gibi ama connect yola oturuyo performansı konforu yakıtıyla tek geçerimm
  • al birini vur ötekine kangoo yla connect
  • connectle dobloyu karşılaştırıpta komik duruma düşmeyin lütfen (özellikle yol tutuş konusunda )
  • evet kesinlikle katılıyorum TANGO1 e connect doblo nun yol tutuş konusunda yanına yaklaşamaz
  • Sen öyle san arkadaşım. Connect sınıfının en iyi yol tutan ticari araçıdır.
  • Ben o kadar zamandır buralardayım,hafif ticari araçlar konusunda anket açıp yorumları inceledim,o kadar zamandır formdaki bu tür konuları takip ediyorum, sonuç olarak yol tutuşu connecte daha iyi olduğu sonucu çıkıyor , iki aracıda kullananlar connectin yol tutuşunun daha iyi olduğu görüşündeler. Eğer yazılanları okursanız bunu sizde görürsünüz. Doblonun connecte göre güzel yönleri var, ikisininde birbirlerine göre artı ve eksileri var , ancak yol tutuşu açısından kesinlikle connect öne çıkar.

    Kimse doblonun yol tutuşuna kötü demiyor, ancak iki aracıda kullananlarca kabul edilen connectin yol tutuşu çok daha iyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi set -- 20 Ekim 2006; 11:44:48 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: impress

    doblo nun yol tutuşuna kötü diyenler 175/70/14 lük lastikle yapılan slalom testini seyredebilir. aynı testi 195 mm lik lastikle yapıldığını düşündüğünüzde yol tutuşuna laf etmezsiniz sanırım artık

    http://www.youtube.com/watch?v=iADR3mzrnR4





    Burada doblonun yol tutuşu gösterilmemişki, adamın birisi doblo ile basmış, kaldıki yolun durumuda belli değil, eğimlimi, düzmü belli değil...



    Burada büyük bir yanlış yapıyorsun. Yol tutuşu demek hızlı gitmek değilidir. Ona bakarsan ben eskiden doğan slx le 180-190 basıyordum, ne yani şimdi doğan çokmu güzel yol tutuyor. Bu yanlışına dikkat etmelisin.



    Çok önemli bir konu daha var, bu tip ticari araçlarla hız yapılmaz, çok tehlikelidir, Allah korusun dobloyla bu hızla giderken herhangi bi beklemediğin terslik, (yola bişey çıkar, ani viraj gelir...vs) sonuç felaket olur, kesinlikle binek araçtaki kadar rahat toparlayamassın, takla atarsın. Ticari araçlar hız yapmak için tasarlanmamışlardır.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: set


    quote:

    Orjinalden alıntı: impress

    doblo nun yol tutuşuna kötü diyenler 175/70/14 lük lastikle yapılan slalom testini seyredebilir. aynı testi 195 mm lik lastikle yapıldığını düşündüğünüzde yol tutuşuna laf etmezsiniz sanırım artık

    http://www.youtube.com/watch?v=iADR3mzrnR4





    Burada doblonun yol tutuşu gösterilmemişki, adamın birisi doblo ile basmış, kaldıki yolun durumuda belli değil, eğimlimi, düzmü belli değil...



    Burada büyük bir yanlış yapıyorsun. Yol tutuşu demek hızlı gitmek değilidir. Ona bakarsan ben eskiden doğan slx le 180-190 basıyordum, ne yani şimdi doğan çokmu güzel yol tutuyor. Bu yanlışına dikkat etmelisin.



    Çok önemli bir konu daha var, bu tip ticari araçlarla hız yapılmaz, çok tehlikelidir, Allah korusun dobloyla bu hızla giderken herhangi bi beklemediğin terslik, (yola bişey çıkar, ani viraj gelir...vs) sonuç felaket olur, kesinlikle binek araçtaki kadar rahat toparlayamassın, takla atarsın. Ticari araçlar hız yapmak için tasarlanmamışlardır.




    ben orada doblo için hızlı gidiyor demedim ki. yanlış yapan sizsiniz slalom testi bir aracın yol tutuşunu gösterir ve sabit bir hızda yapılır. 190 ile giderken ne kadar yol tuttuğunu değil

    siz burada connect ile doblo nun yol tutuşunu kıyaslarken lastik faktörünü unutuyorsunuz. doblo da 175/75/14 C sınıfı bridgestone duravis olmasına karşın, connect de 195/65/15 binek sınıfı hankook k406 var.

    bu durumda tabii ki connect e yol tutuşu iyi diyebilirsiniz ancak doblo sadece 185/65/15 ile connect den kat kat daha iyi yol tutuşludur. benim aracımda 205/55/15 toyo proxes 4 lastik var ve çoğu binek aracın girmeye korktuğu virajlara gönül rahatlığı ile giriyorum.

    buradan şu çıkar ki lastik ebatlarını eşitlediğimizde connect in yol tutuşunun o kadar abartılacak birşey olmadığı çıkıyor. aksine doblo nun tabanını 1 cm genişlettiğimizde bile bir focus a binmiş gibi yol tutuşu değişiyor aracın. önceki aracım da doblo ydu şimdiki aracım da doblo, sanayi de çalışıyorum binmediğim test etmediğim araba kalmadı şu istanbulda birşey diyor isek biliyoruz da konuşuyoruz kulaktan dolma laf ile işim olmaz


    ayrıca bu araçlar set in dediği gibi hız için üretilmemişlerdir. hız felakettir hele ki bu sınıfın araçlarının orjinali ile tehlikeli hareket yapmak ölümle birebirdir.

    yolun bomboş olduğu durumlar hariç




  • valla kardeşim o kadar çok şey yazılıp çiziliyor ki caddy connect doblo arasında bir tercih olayı tamamen zevk işi. gideceksin deneyeceksin sonra da hangisini beğeniyorsan alacaksınnnn
  • Vermiş olduğun videoda doblo hız yapıyor, videoda sadece göstergedeki ibre gösteriliyor o kadar. Nasıl oluyorda bu video yol tutuşunun iyi olduğunu kanıtlıyor anlayamadım. peki hala bir başka araçtada bu yapılabilir. Bu yol tutuşunun iyi olduğunu kanıtlamazki... Yanlışlık işte burada...

    Sen diyosunki doblo ile oynama yaparım yol tutuşu daha iyi olur. O zaman connectdede oynama yaparsak onunkide daha fazla iyileşir. Neden aynı şeyi connect içinde düşünmüyosun. Bu pek tarafsızca yaklaşım olmuyor ama...

    Burada aracın orjinalini bozmadan yol tutuşu tartışılmalı. Yoksa aracın orjinaliyle oynama yaparak elbette tüm araçların yol tutuşu değiştirilebilir. Önemli olan zorlama yapmadan orjinal haliyle yol tutuşunu kıyaslamak.

    Connectin lastik ebatlarının büyüklüğünden öte connect dobloya göre daha ağır bir araç, ayrıca dobloya göre daha geniş bir araç. Zaten aracın arkasından bakınca bunu görebiliyoruz. Doblo connecte göre daha yüksek ,ama connect daha alçak. Tüm bunlar connectin yol tutuşuna artı puan kazandırıyor. Ancak elbetteki doblo hafifliğinden dolayı daha atik bir araçtır.Doblo connecte oranla çok daha az yakar ve bakım parça masrafları daha ucuzdur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi set -- 20 Ekim 2006; 18:45:22 >




  • SET arkadaşım sana katılıyorum bu kadar açıklanabilirdi. tebrik ediyorum seni konu kapanmıştır demi

    konu ortada
  • yanlış videoya bakıyor olmalısınız videonun adı Fiat Doblo - handles like a dream....

    gösterge felan yok sadece slalom testi var.

    standart halde iken zaten yol tutuşu ortada videoda. lastik tabanını 195 mm yaptığımızda connect e rahat rahat fark atar. neyse herşey ortada daha fazla kasmaya gerek yok benim diyeceklerim bu kadar tecrübelerimi sizlere aktardım daha diyeceğim yok

    eren9090 adlı arkadaşım kaç sefer connect in direksiyonuna oturdun merak ettim valla. direksiyona geçip durduğun yerde gaza basıp ığğğğn ığğğn yapıp direksiyon çevirmeyle bu işler olmuyor. 6-7 yaşımızda yapardık biz onları

    önce bir ehliyetini al iki tur at ondan sonra tecrübelerini yazarsın




  • quote:

    Orjinalden alıntı: impress

    yanlış videoya bakıyor olmalısınız videonun adı Fiat Doblo - handles like a dream....

    gösterge felan yok sadece slalom testi var.

    standart halde iken zaten yol tutuşu ortada videoda. lastik tabanını 195 mm yaptığımızda connect e rahat rahat fark atar. neyse herşey ortada daha fazla kasmaya gerek yok benim diyeceklerim bu kadar tecrübelerimi sizlere aktardım daha diyeceğim yok

    eren9090 adlı arkadaşım kaç sefer connect in direksiyonuna oturdun merak ettim valla. direksiyona geçip durduğun yerde gaza basıp ığğğğn ığğğn yapıp direksiyon çevirmeyle bu işler olmuyor. 6-7 yaşımızda yapardık biz onları

    önce bir ehliyetini al iki tur at ondan sonra tecrübelerini yazarsın



    impress ben kendimi bildim bileli arabamın koltugundayım. ayrıca senin yapmadıgın hızı yapmışımdır.

    Bu arada insanları tanımadanda yorum yapma önyargılı olma



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eren9090 -- 21 Ekim 2006; 22:09:19 >




  • al işte adamın dediğine bak ben senden hızlı gitmişimdir bu adam doblo alın dese inanmam ben şimdi[:D gelde yorumlarına göre hareket et sidik yarıştırıyoruz burda
    tamam ben gidiyorum burdan kendi çöplüğümde takıcam artık

    ford cornet 90 hp




  • quote:

    Orjinalden alıntı: impress

    al işte adamın dediğine bak ben senden hızlı gitmişimdir bu adam doblo alın dese inanmam ben şimdi[:D gelde yorumlarına göre hareket et sidik yarıştırıyoruz burda
    tamam ben gidiyorum burdan kendi çöplüğümde takıcam artık

    ford cornet 90 hp



    GÜLE GÜLE




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.