Şimdi Ara

Connect neden bu kadar fazla satıyor? (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
1.251
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Şu connecte konforlu diyorsunuz ya....................
    çukurlardan geçerken arkada oturan adamın kıçı yere değmiyor....................
    arkaya üç kişi oturduğunda yandan omzuna doğru gelen kapı çıkıntıları da cabası...............
    makaslı bir arabada konfor ne kadar olabilirki..........
  • quote:

    Orjinalden alıntı: caparso2002

    Şu connecte konforlu diyorsunuz ya....................
    çukurlardan geçerken arkada oturan adamın kıçı yere değmiyor....................
    arkaya üç kişi oturduğunda yandan omzuna doğru gelen kapı çıkıntıları da cabası...............
    makaslı bir arabada konfor ne kadar olabilirki..........




    Tüm ticari araçlar bu şekilde... Neticede ticari araç alıyosun ve bir ticari araç binek araç kadar rahat ve konforlu olamaz zaten... Bu şekilde eleştiriler bence çok yanlış. Bir ticari araçtan beklentilerin bellidir zaten,daha fazlasını beklemek yanlış olur. Adı üstünde,makaslı ticari araç. Amaç yük taşımak. Eğer konfor istersen,rahatlık istersen o zaman binek oto alırsın... Bak yanlış anlamışısın herhalde sen, araçlar arasında en konforlusu demiyorlar,ticari araçlar içerisinde en konforlu araçlardan birisi diyorlar. Benim gibi yük taşımak maksatlı kullanım için bence gayet konforlu bi araç... ADI ÜSTÜNDE MAKASLI TİCARİ ARAÇ.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi set -- 17 Nisan 2006; 12:49:31 >




  • İyi arabada ondan, doblo ile hafif ticari arac sektorunun en iileri .
  • Doblonun performansı hafif oluşundan kaynaklanıyor. Elbette motoru iyi ama hafif olması önemli bi avantaj. Ama güvenlik için hafif olması tehlikeli olabiliyor. Ağır araç daha güvenli oluyor.Yola daha güzel oturuyor,virajlara daha güzel girebiliyor. Doblonun bir avantajıda parçasının ve servisinin diğerlerine göre daha ucuz olması.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi set -- 17 Nisan 2006; 12:54:46 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: set

    quote:

    Orjinalden alıntı: caparso2002

    Şu connecte konforlu diyorsunuz ya....................
    çukurlardan geçerken arkada oturan adamın kıçı yere değmiyor....................
    arkaya üç kişi oturduğunda yandan omzuna doğru gelen kapı çıkıntıları da cabası...............
    makaslı bir arabada konfor ne kadar olabilirki..........




    Tüm ticari araçlar bu şekilde... Neticede ticari araç alıyosun ve bir ticari araç binek araç kadar rahat ve konforlu olamaz zaten... Bu şekilde eleştiriler bence çok yanlış. Bir ticari araçtan beklentilerin bellidir zaten,daha fazlasını beklemek yanlış olur. Adı üstünde,makaslı ticari araç. Amaç yük taşımak. Eğer konfor istersen,rahatlık istersen o zaman binek oto alırsın... Bak yanlış anlamışısın herhalde sen, araçlar arasında en konforlusu demiyorlar,ticari araçlar içerisinde en konforlu araçlardan birisi diyorlar. Benim gibi yük taşımak maksatlı kullanım için bence gayet konforlu bi araç... ADI ÜSTÜNDE MAKASLI TİCARİ ARAÇ.

    BEN MARKA KÖTÜLEMEK AMACIYLA SÖYLEMEDİM.ZATEN ALAN, SİZİNDE DEDİĞİNİZ GİBİ TİC.AMAÇLI ALIYOR.BEN YANLIŞ ANLAMIŞ OLABİLİRİM.AMA DÖRT TEKER BAĞIMSIZ SÜSPANSİYONLU OLANLARLA KIYASLADIMI KESİNLİKLE KONFORLU DEĞİL.HA İÇİ EN GENİŞ OLAN DERSENİZ,SAĞLAMLIK DERSENİZ ORASINA BİR ŞEY DİYEMEM.EĞER MAKASLI OLMASA KESİNLİKLE ALACAĞIM (TİCARİ AMAÇLI KULLANMAYACAĞIM İÇİN) CONNECT OLURDU.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: caparso2002


    quote:

    Orjinalden alıntı: set

    quote:

    Orjinalden alıntı: caparso2002

    Şu connecte konforlu diyorsunuz ya....................
    çukurlardan geçerken arkada oturan adamın kıçı yere değmiyor....................
    arkaya üç kişi oturduğunda yandan omzuna doğru gelen kapı çıkıntıları da cabası...............
    makaslı bir arabada konfor ne kadar olabilirki..........




    Tüm ticari araçlar bu şekilde... Neticede ticari araç alıyosun ve bir ticari araç binek araç kadar rahat ve konforlu olamaz zaten... Bu şekilde eleştiriler bence çok yanlış. Bir ticari araçtan beklentilerin bellidir zaten,daha fazlasını beklemek yanlış olur. Adı üstünde,makaslı ticari araç. Amaç yük taşımak. Eğer konfor istersen,rahatlık istersen o zaman binek oto alırsın... Bak yanlış anlamışısın herhalde sen, araçlar arasında en konforlusu demiyorlar,ticari araçlar içerisinde en konforlu araçlardan birisi diyorlar. Benim gibi yük taşımak maksatlı kullanım için bence gayet konforlu bi araç... ADI ÜSTÜNDE MAKASLI TİCARİ ARAÇ.

    BEN MARKA KÖTÜLEMEK AMACIYLA SÖYLEMEDİM.ZATEN ALAN, SİZİNDE DEDİĞİNİZ GİBİ TİC.AMAÇLI ALIYOR.BEN YANLIŞ ANLAMIŞ OLABİLİRİM.AMA DÖRT TEKER BAĞIMSIZ SÜSPANSİYONLU OLANLARLA KIYASLADIMI KESİNLİKLE KONFORLU DEĞİL.HA İÇİ EN GENİŞ OLAN DERSENİZ,SAĞLAMLIK DERSENİZ ORASINA BİR ŞEY DİYEMEM.EĞER MAKASLI OLMASA KESİNLİKLE ALACAĞIM (TİCARİ AMAÇLI KULLANMAYACAĞIM İÇİN) CONNECT OLURDU.



    Anlıyorum. Dediğin gibi keşke makas olmasa ama bu zorunlu. Çünkü yük için makas gerekli. Acaba makas yerine farklı bi sistem konulabilirmi? Çünkü makas çok rahatsız edici... Ama yüke karşı çok sağlam...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: set


    quote:

    Orjinalden alıntı: caparso2002


    quote:

    Orjinalden alıntı: set

    quote:

    Orjinalden alıntı: caparso2002

    Şu connecte konforlu diyorsunuz ya....................
    çukurlardan geçerken arkada oturan adamın kıçı yere değmiyor....................
    arkaya üç kişi oturduğunda yandan omzuna doğru gelen kapı çıkıntıları da cabası...............
    makaslı bir arabada konfor ne kadar olabilirki..........




    Tüm ticari araçlar bu şekilde... Neticede ticari araç alıyosun ve bir ticari araç binek araç kadar rahat ve konforlu olamaz zaten... Bu şekilde eleştiriler bence çok yanlış. Bir ticari araçtan beklentilerin bellidir zaten,daha fazlasını beklemek yanlış olur. Adı üstünde,makaslı ticari araç. Amaç yük taşımak. Eğer konfor istersen,rahatlık istersen o zaman binek oto alırsın... Bak yanlış anlamışısın herhalde sen, araçlar arasında en konforlusu demiyorlar,ticari araçlar içerisinde en konforlu araçlardan birisi diyorlar. Benim gibi yük taşımak maksatlı kullanım için bence gayet konforlu bi araç... ADI ÜSTÜNDE MAKASLI TİCARİ ARAÇ.

    BEN MARKA KÖTÜLEMEK AMACIYLA SÖYLEMEDİM.ZATEN ALAN, SİZİNDE DEDİĞİNİZ GİBİ TİC.AMAÇLI ALIYOR.BEN YANLIŞ ANLAMIŞ OLABİLİRİM.AMA DÖRT TEKER BAĞIMSIZ SÜSPANSİYONLU OLANLARLA KIYASLADIMI KESİNLİKLE KONFORLU DEĞİL.HA İÇİ EN GENİŞ OLAN DERSENİZ,SAĞLAMLIK DERSENİZ ORASINA BİR ŞEY DİYEMEM.EĞER MAKASLI OLMASA KESİNLİKLE ALACAĞIM (TİCARİ AMAÇLI KULLANMAYACAĞIM İÇİN) CONNECT OLURDU.



    Anlıyorum. Dediğin gibi keşke makas olmasa ama bu zorunlu. Çünkü yük için makas gerekli. Acaba makas yerine farklı bi sistem konulabilirmi? Çünkü makas çok rahatsız edici... Ama yüke karşı çok sağlam...

    bizim ev sahibi arka koltukları kaldırdı ve gözümüzün önünde connectin içini tıka basa odun doldurdu ve o halde yaklaşık 300kmlik yola gitti.cady si de var ona atmaya cesaret edemedi.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.