Şimdi Ara

Corolla 1.33 mü aveo sedan mı? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
1
Favori
1.266
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 1.33 motor Toyota almayın ! neden mi ? Aşağıdaki yazıyı lütfen okuyun..

    @@@@ DİKKAT !!! AURIS 1.33 MOTOR ve BURSA AKKOYUNLU BAYİ REZALETİ @@@@



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 14 Aralık 2013; 20:20:03 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: utQ94

    quote:

    Orijinalden alıntı: mutluakbulut

    Sis farı ve katlanan ayna corollada da var. Auriste fazladan olan +5 hava yastığı ve bluetooth.

    Katlanan ayna var da sis farı standart değil sonradan takılabiliyor.Sis farının olmadığını çok net hatırlıyorum.Hatta bugün toyotanın şenlik dediği şeyi merak ettiğimden dumankaya plazaya gittim 1.33 corolla kullanıcısına sordum.

    Benimki makyajlı kasa benimkinde var ama ben ikinci el aldığım için sonradan mi takıldı fabrika cikisili mi bilemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz


    1.33 motor Toyota almayın ! neden mi ? Aşağıdaki yazıyı lütfen okuyun..

    @@@@ DİKKAT !!! AURIS 1.33 MOTOR ve BURSA AKKOYUNLU BAYİ REZALETİ @@@@

    Vatandas 100 beygir arabayi dikmende kullanamiyormus , ben ayni dikmende ki yokuslarda 90 beygir corolla ile girip cikamadigin yokus yok hic kalkamadigi olmadi. Hic kusura bakmayin birisi manuel 100 bg arabayi kaldiramiyorum diyorsa ehliyetini çöpe atsın .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hunter06 kullanıcısına yanıt
    Yokuşta beygir değil tork önemli sizin 90'lık aracınız anladığım kadarıyla dizel,dizel araçların torku yüksek olduğundan sizin için sorun yok. 1.33 Auris ya da corollalar benzinli torku yüksek devirlerde veriyor ve torkları da dizel araçlara göre düşük hatta çoğu araca göre düşük (Dizel 90Bg 205NM Tork,Benzinli 99Bg 128 NM Tork) Tabi şu var 1.33 Auris ya da corolla yokuşta kalkamaz,yok şurayı çıkamadı diye bir şey yok 1.33 Auris kullanıcısı olarak dik yokuşta doluyken el freniyle kalktıkça hiç sorun yaşamadım.Ne arabam geri kaydı ne de balatalarımdan koku geldi. (yüklüyken dik yokuşta debriyajla kaldırmayı hiç denemedim balatayı zorlamaya gerek yok)
  • Ben artvinliyim Artvini bilen bilir ne kadar dağlık bi yer olduğunu istanbuldan artvine gittim. Bilbilan yaylasina çıktım. Rakım 3800 arabada 5 kişi vardı bir kere bile öyle bir şeyle karşılaşmadım. O arkadaş ya araba kullanmayı bilmiyor ya da art niyetli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Az önce yaziyi okuyunca avm otoparkinin çıkışında bayağı dik bir yokuş vardı bir deneyim dedim pati çekerek kalktı:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06


    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz


    1.33 motor Toyota almayın ! neden mi ? Aşağıdaki yazıyı lütfen okuyun..

    @@@@ DİKKAT !!! AURIS 1.33 MOTOR ve BURSA AKKOYUNLU BAYİ REZALETİ @@@@

    Vatandas 100 beygir arabayi dikmende kullanamiyormus , ben ayni dikmende ki yokuslarda 90 beygir corolla ile girip cikamadigin yokus yok hic kalkamadigi olmadi. Hic kusura bakmayin birisi manuel 100 bg arabayi kaldiramiyorum diyorsa ehliyetini çöpe atsın .

    Yazıyı sonuna kadar okuyun öyle yorum yazın. Aracı rampada kaldıramayan yalnız ben değilim Toyota'dan gelen expertizler ve servis elemanlarıda denedi. Rampa 32 derece (Ölçüldü.)

    Dikmende olan vatandaş gel sana rampayı göstereyim belki kendine gelirsin. Buradan atıp tutmak kolay




  • quote:

    Orijinalden alıntı: utQ94

    Yokuşta beygir değil tork önemli sizin 90'lık aracınız anladığım kadarıyla dizel,dizel araçların torku yüksek olduğundan sizin için sorun yok. 1.33 Auris ya da corollalar benzinli torku yüksek devirlerde veriyor ve torkları da dizel araçlara göre düşük hatta çoğu araca göre düşük (Dizel 90Bg 205NM Tork,Benzinli 99Bg 128 NM Tork) Tabi şu var 1.33 Auris ya da corolla yokuşta kalkamaz,yok şurayı çıkamadı diye bir şey yok 1.33 Auris kullanıcısı olarak dik yokuşta doluyken el freniyle kalktıkça hiç sorun yaşamadım.Ne arabam geri kaydı ne de balatalarımdan koku geldi. (yüklüyken dik yokuşta debriyajla kaldırmayı hiç denemedim balatayı zorlamaya gerek yok)

    Yuklu haliyle 2 tonluk kasa 110 bg lik benzinli bir araclada gezdim ayni yokuslari , Teknik konularida gayet net biliyorum . Ayni fikirdeyim o elemanin ehliyeti boş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hunter06 -- 14 Aralık 2013; 22:10:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ben ce araç ararken önce ihtiyacınızı hangi tip araç karşılar. buna bakmak lazım. yani önce segmente karar vermek lazım. segmente karar verdikten sonra hb mi sedan mı ona karar vermek lazım. sonra da markaya karar vermek lazım diye düşünüyorum.

    soruya gelince corolla of course
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06


    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz


    1.33 motor Toyota almayın ! neden mi ? Aşağıdaki yazıyı lütfen okuyun..

    @@@@ DİKKAT !!! AURIS 1.33 MOTOR ve BURSA AKKOYUNLU BAYİ REZALETİ @@@@

    Vatandas 100 beygir arabayi dikmende kullanamiyormus , ben ayni dikmende ki yokuslarda 90 beygir corolla ile girip cikamadigin yokus yok hic kalkamadigi olmadi. Hic kusura bakmayin birisi manuel 100 bg arabayi kaldiramiyorum diyorsa ehliyetini çöpe atsın .

    Yazıyı sonuna kadar okuyun öyle yorum yazın. Aracı rampada kaldıramayan yalnız ben değilim Toyota'dan gelen expertizler ve servis elemanlarıda denedi. Rampa 32 derece (Ölçüldü.)

    Dikmende olan vatandaş gel sana rampayı göstereyim belki kendine gelirsin. Buradan atıp tutmak kolay

    Okudum , olayi yasayan sen misin degilmisin dikkat etmedim. Ama bu hikayeye cocuklar bile inanmaz emin ol . Cikar aracin performansindan memnun degildim sattim dersin bu kadar basit :) ama o kadar muhendisin akil edemedigini ben ettim dersen yemezler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yazıyı bi daha okuyun lütfen. kimse böyle bişey iddia etmedi. Yaşadı.
    Aracın tam yükte bahsi geçen rampayı çıkamadığını Toyota firmasından gelenlerde gördü ve kabul etti ancak yapacak bişey yok dediler.
    Arıza vermiyormuş, sonucuna bağlayıp olayı kapamaya çalıştılar.. Bundan önceki dizel MMT şanzımanlıda çıkamamıştı. Buda son oldu.. siz yazıyı okumamışsınız.

    Ayrıca rampada tam yükte çekişte beygir gücü değil Tork önemlidir.
    (Aracın gücü yeterli olabilir ama sistem izin vermiyordu resmen aracın boğazını biri sıkarda nefesini keser ya aynen böyle oluyordu.
    Bunu önlemek için elektronik tüm sistemler devre dışı bırakıldı (TRC patinaj önleme)
    El freni ile denendi hill holder ile denendi ve sonuç alınamadı. SATILDI.. Olay bitti.

    Daha sonra görüştüğüm konuyla alakalı mühendislerden biri 1.33 motorun Toyota bünyesindeki Daihatsu ya ait olduğunu ve o kasalar için
    üretilmediğini ve bu motorun ne amerika ne japonya nede avustralya için üretilmediğini belirtti. Araştırırsanız aynı sonuca ulaşırsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 14 Aralık 2013; 22:58:30 >




  • Mmt çıkamaz biliyorum. Sorunlu bir şanzıman çünkü. 1.33 corollamla herkesle her türlü iddiaya girerim cikamayacagim yokuş yoktur. Hatta işi abartiyorum arkadaşın çıkmadı dediği o yokuşu geri viteste çıkarım:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • COROLLA VE VE AVEOYU KIYASLAMAK MI ?
    http://i290.photobucket.com/albums/ll252/st00gey/mj-laughing.gif



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AtillaHan1 -- 14 Aralık 2013; 23:38:40 >
  • Tabiki corolla.

    Not: 1.33 corolla vergi sistemimize göre alt dilime göz kırpıp üst dilime giriyor. Kezbanlık var bu motorda.
  • Corolla
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.