Şimdi Ara

corsa cdti njoy mu? fiesta tdci mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14
Cevap
0
Favori
566
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Slm arkadaşlar 99 paliomu sattım artık yeni araç almak için hazırım, fakat yine kararsızım! önerilerinizi bekliyorum, corsa cdti njoy mu? fiesta tdci mı? (20bin YTL, ABS, çift airbag)
    corsa njoyun vergi ve donanım avantajı, fiestanın ise daha büyük olması(yol tutuş için) ve ford olması(sağlamlık için) avantajı var.
    fakat disel motorları veya başka aklınıza gelebilecek teknik konular olabilir bana yardımcı olursanız çok sevinirim. Araçları kullanmış arkadaşların tavsiyelerini de bekliyorum.
    Hadi bi el atalım arkadaşlarda bende arabamı alıp şöööyle fotoğraflarınıda ekliyim.
    YARDIMLARINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER



  • Arkadasım bu ıkı arac arasında fıestanın daha az yaktıgını bılıyorum ve fıesra senıde soledıgın gıbı daha saglam bır aractır.Opelınde eastronık rahatlıgı var dıye bılıyorum.Ama genel olarak soyle soyleyeyım araba pazarlarında ınanılmaz sayıda fıesta bulunuyor bır galerıcıye sordugumda sımdı hatırlamıyorum ama bır parcasının sureklı arıza vermesymıs.Tabı opelınde dıreksıyon kutusuyla ılgılı bır sorun oldugunu opel kullanıcıları soyluyor.Benım tercıhım ıkı arac arasında fıestadan yana olurdu sanırım.Alternatıf olarakda grande punto ya bakmanı tavsıye edebılırım.Insallah arabana kavusursun.
  • Fiestada asm şanzıman dışında kronik problem yok bildiğim kadarıyla zaten asm şanzımanla artık satılmıyor.. Corsa'da ise kronik olarak direksiyon kutusu arızası bulunmaktadır.. Alırken dikkat etmeni tavsiye ederim..

    edit:imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi herby -- 19 Nisan 2007; 12:54:10 >
  • Alacağın araçlar büyük ihtimal düz vites. Eğer düz vites ise şunu söyeyeyim. Fiesta'nın büyük göründüğüne bakma. Özellikle sürücü koltuğu ve pedalların olduğu yerler çok dar. Hatta Debriyajın yanında sol ayağını koyacak yer yok. Ayağını geri çekiyorsun. Tiptronic araçlar ise zaten Fiesta'yı seçenekler arasına katman hata olur o zaman. Ama her durumda Corsa tavsiye ederim.
  • o paraya güzel bi polo al
  • arkadaşlar bende bu araçları araştırmaktayım, niye tiptronik fiesta hata olur onu öğrenebilirmiyim? Çünkü Corsa eski kasa, bana fiesta daha ağır basıyordu..Polo ise pahalı kalıyor onun yerine 2000 Golf TDI tercihim olur..
  • ozman 2000 golf tdi
  • bence 1.4 tdi polo veya 1.4 tdi cordoba düşün derim , fiesta ya bindiğim zaman ( clio dci kullanıyorum ) çeviklik ve serilik kesinlikle yok en azında clioya göre corsa ise 1.7 dti leri iyi kaçıyor 1.3 cdti ler clioların yanında performans olarak çok zayıf , clio al diycem ama konfor filan yok sadece çok iyi performans vede en az tüketim değerlerine sahip bir araba bulacaksın ancak , polo 1.4 tdi ve cordoba 1.4 tdi ise bunlara nazaran daha iyidir


  •  corsa cdti njoy mu? fiesta tdci mı?


     corsa cdti njoy mu? fiesta tdci mı?


     corsa cdti njoy mu? fiesta tdci mı?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: gozden84

    arkadaşlar bende bu araçları araştırmaktayım, niye tiptronik fiesta hata olur onu öğrenebilirmiyim? Çünkü Corsa eski kasa, bana fiesta daha ağır basıyordu..Polo ise pahalı kalıyor onun yerine 2000 Golf TDI tercihim olur..



    Çünkü Fiesta'da ve Fusion'da bir zamanlar kullanılan ASM adındaki tiptronic şanzımanlar sorunlu. Özellikle sıkışık trafikte şanzıman kendini kilitliyordu. Bu kilitleme ısınmadan dolayı imiş. Servisler o zaman öyle diyordu. En az 10-15 dk aracı dinlendirmen gerekiyormuş. Trafiğin tam ortasında 15dk beklemek. Sonra tabi ASM şanzımanı kaldırdı. Onun yerine tam otomatik şanzıman kullanıyor yeni modellerde...
  • teşekkür ederim arkadaşım


    quote:

    Orjinalden alıntı: Orcunsau


    quote:

    Orjinalden alıntı: gozden84

    arkadaşlar bende bu araçları araştırmaktayım, niye tiptronik fiesta hata olur onu öğrenebilirmiyim? Çünkü Corsa eski kasa, bana fiesta daha ağır basıyordu..Polo ise pahalı kalıyor onun yerine 2000 Golf TDI tercihim olur..



    Çünkü Fiesta'da ve Fusion'da bir zamanlar kullanılan ASM adındaki tiptronic şanzımanlar sorunlu. Özellikle sıkışık trafikte şanzıman kendini kilitliyordu. Bu kilitleme ısınmadan dolayı imiş. Servisler o zaman öyle diyordu. En az 10-15 dk aracı dinlendirmen gerekiyormuş. Trafiğin tam ortasında 15dk beklemek. Sonra tabi ASM şanzımanı kaldırdı. Onun yerine tam otomatik şanzıman kullanıyor yeni modellerde...




  • fiesta tdci kullanan çok var çevremde pek şikayet duymadım
  • arkdaşım bn olsam fiestayı tercih ederdim çünkü corsa ya çok bindim ondan biliyorum fakat kötü araba diil corsa( yol tutuş yok corsada )
  • fiestanın yakıt olarak daha fazla yaktığını ve en önemlisi motordan çok ses aldığını söylüyolar, yol tutuş olarak kullanım % 90 şehiriçi olacağım için onuda es geçsem, fakat corsanın içi çok küçük acaba iç hacim olarak fiesta corsadan geniş mi?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.