sanırım yok.Yeni ac kablo siparişi verdim, onun üzerinden zamanlayıcı ayarıyla yapmaya çalışacağım. |
Corsa elektrik (2. sayfa)
-
-
Şarj istasyonlarının uygulamalarında böyle bir şey yapılabilir mi acaba ?
-
Bakım yaptırmadığım için o konuda bir şey diyemem ancak fosil yakıtlı araçlardan her durumda daha uygun olur, standart bakımda sadece polen filtresi değişiyor. Şu ana kadar yazılım, donanım veya mekanik yönden herhangi bir sorun yaşamadım.
Şarj konusunu soran arkadaşlar için büyük oranda evden şarj ediyorum ancak DC istasyonlarda e-şarj ve trugo da 50kw civarlarında alıyor enyakıt istasyonlarında 90kw civarlarını görüyor ortalama 70-80 KW arası alıyor tabi ki %80 e kadar sonra düşüyor. Tüketimim 13-14 kw civarlarında. Bu boyutta bir araçta ısı pompası olması bile başlı başına avantaj. Yol ve lastik sesi konusunda ben hiç rahatsız edecek bir ses almadım.
Eksi yönleri olarak araçta anahtarsız çalıştırma var giriş çıkışta olsa iyi olurdu. Multimedya ekranı ve geri görüş kamerası yeterli olsa da menüler daha iyi olabilirdi ve özellikle gece şartlarında kamera görüntüsü daha iyi olmalıydı, bunları alırken kabullendim zaten.
Koltukları çok rahat bu sınıftan beklenmeyecek kalitede iyi ama sırtlık ayarı yapması zor. Klima sistemi ilk çalıştırmada hep 1. kademede açık oluyor en sevmediğim yönü bu kapandığında hangi konumdaysa o konumda açılsa iyi olurdu.
Genel olarak fiyatı ,pratikliği, donanımları ve menzili ile şehir içi kullanım ve evin 2. aracı olarak en ideal araç bence.
-
Mesajdan sonra aldım hocam ben de, 2 ayda yaklaşık 3bin km yaptım. Bizim ortalamamız ankarada 10,5-11kw arası şu an için, 420-430km menzil alıyoruz. Biz de 2. araç olarak şehir içinde kullanıyoruz. Şehir dışına deneme amaçlı ilk defa çıktık, onda da 360km menzili yakaladık ( inişli çıkışlı zorlu bir rotada ankara-beypazarı-nallıhan-seben-abant ) Otoban hızlarında 300km menzil alırım diye düşünüyorum.
Süspansiyon konforu b, yalıtım ve koltuklar c sınıfı ayarında. Malzeme kalitesi clio, i20 gibi araçlardan iyi.
Eksi yönlere ek şarj sonlandırma ayarı yok, frenler biraz zayıf kalıyor ve klima soğutması yetersiz. Fren pedalından biraz gıcırtı da geliyor. Bir de makyajsız kasa benzinlinin direksiyon tepkileri daha iyiydi.
Hem klima hem de otomatik silecek araç çalıştırınca açılıyor. Bu durumu makyajsız kasa corsa ve mokkada da yaşayanlar var ve hiç yaşamayanlar da var ilginç şekilde :) bakımda yazılımla hallederler diye umuyorum.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X