Şimdi Ara

Corsair H100 Ses Sorunu - RMA

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.378
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar Selam,

    Yedigim onca kufuru kulaklarimda hisseder gibiyim Evet, buraya yazma vaktim olmadi. Fakat mail ile ulasip soran birkac arkadasa yardimci olabilme firsati buldum. Neyse gelelim konuya

    Ben de H100 aldim, gurultu vardi, Corsair Turkiye (Dijital Trend sanirim) ile irtibata gectim, onlar uzerinden uzun surebilecegini soylediler. Ben de direkt olarak Corsair ile irtibata gectim ve cok hizli ve sorunsuz bir sekilde sorunumu hallettim. Asagida detayli olarak neyin nasil oldugunu anlatan fotograflar bulacaksiniz, ek olarak sormak istediklerinizi PM olarak veya direkt olarak serhanozan@gmail.com'dan ilettebilirsiniz. Tabi buradan sormaniz diger arkadaslarin da faydalanmasini saglayacaktir.

    Oncelikle, Corsair'e bir mail attim. http://www.corsair.com/support/technicalsupport adresinden bir RMA formu olusturmami istediler. Sanirim bu isler biraz degismis, artik baska bir portal kullaniliyor sanirim:

    http://corsair.force.com/portal_registration adresinden kayit oluyoruz. Bir mail geliyor. Kullanici adimiz ve ilk sifremiz bu mailde bulunuyor. Ilk giriste sifreyi degistirmemizi istiyorlar. Bunu da hallettikten sonra asagidaki gibi bir ekran geliyor:

     Corsair H100 Ses Sorunu - RMA

    Isaretli linki tikladigimizda gelen formu dolduruyoruz:

     Corsair H100 Ses Sorunu - RMA

    Burada LOT CODE dedikleri de su sekilde:

     Corsair H100 Ses Sorunu - RMA

    Islem bittikten sonra bir cesit takip numaramiz oluyor. Bununla rmaservice@corsair.com adresine asagideki gibi bir mail yaziyoruz.

     Corsair H100 Ses Sorunu - RMA

    Bir cavap geliyor hemen:

     Corsair H100 Ses Sorunu - RMA

    Burada da gordugumuz gibi kendileri de otomatik gelen mailleri dikkate almayin diyor. Yani Corsair gidis gelis masraflarini kendisi karsiliyor ve hicbir gumruk vergisine tabi tutulmuyorsunuz. Ayrica benim urunumu ofisimden alip ofisime getirdiler ki bu da baska bir guzellik.

    Daha sonrasini UPS Turkiye ile halledebiliyorsunuz. Onlar sizinle iletisime gecip randevu aliyor ve o tarihte gelip urunu aliyorlar. Sonra sabirli olup bekleyip, urunun gelmesi ve keyfini cikarmani kaliyor geriye

    Ek olarak tum sorularinizi buradan cevaplayacagim. Bu sefer soz, gecikme olmayacak

    Kolay gelsin, iyi forumlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi funkslap -- 19 Ocak 2014; 0:29:00 >







  • Dört gözle bekliyorum
  • Çok çok güzel bir paylaşım olur, şimdiden emeğinize sağlık bekliyoruz kolay gelsin.
  • ben rma yaptım ürünü gönderdim belki 1 haftaya yakın ordaydı şimdi yeni ürünü göndermişler kargoda 2-3 güne gelir kanaatimce..3-5 gün içinde 2.nesil h60 incelemesi görürseniz şaşırmayın
  • funkslap kullanıcısına yanıt
    unutmasaydın süper olacaktı =) rma yapmayı düşünüyorum senden yanıt bekliyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dt.Görkem

    unutmasaydın süper olacaktı =) rma yapmayı düşünüyorum senden yanıt bekliyorum..

    Hocam mesajimin basina da yazdigim gibi, kufurlerin hepsini duydum aslinda, haklisiniz da ama ne yapayim nelerle ugrastim bu surecte kimse bilemez Yazdim yazabildigim kadar. Ben yazana kadar sistem de degismis ama yeni sisteme gore yazimi duzenledim. Yine ekstra yardima ihtiyaci olanlar lutfen cekinmeden yazsin. Mail atip cevap verene kadar darlayabilirsiniz de Sonucta benim de foruma bir katkim olsun sadece incelemeleri okuyup faydalanmakla olmaz bu isler Simdiden kolay gelsin.




  • funkslap kullanıcısına yanıt
    eline sağlık abi teşekkür ederim.. ancak inventustan aldığım bilgiye göre yeni ürünler 1 ay içinde gönderilecekmiş, eğer uğraşmak istemezseniz 1 ay daha sizde dursun ürün geldiğinde bize gönderebilirsiniz, değişimini sağlarız dediler.. zaten inventus corsair ile güç birleştirdiğinde bilgisayar ürünlerinde karşılaştırılamaz bir müşteri memnuniyet seviyesine ulaşıyorlar sanırım =)
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    ASUS RMA SORUNU
    6 yıl önce açıldı
    Rx 580 ısınma ve fan sorunu
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Dt.Görkem kullanıcısına yanıt
    Rica ederim. Inventus olayini bilmiyorum ben. Belirttigim gibi direkt Corsair'e yolladim. Bu sekilde cok daha hizli halloluyor. Inventus'dan ben de yillardir cok memnunum. Corsair de bana padisah muamelesi yapinca onore olmustum Para harciyoruz, hakettigimiz bir kuru hizmet, onu versinler tabi ya
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.