Hakkınızı arayın derim h100-h100i nin üstüne 5 yıl garanti yazmayı biliyorlar,ben ona güvenerek aldım malum hepsi bir arada sıvı sogutmalar insana ilk başta pek güven vermiyor bozuldukça değiştirdim. Size değişim kararı vermeyen distribütör bu arada vatanın görevi sizden ürünü alıp distribütöre göndermek,arayıp dijital trendlede görüşebilirsiniz yada forumda corsair yetkilisi vardı sanırım onada ulaşabilirsiniz. Birde size şunu belirteyim corsair ile direk iletişime geçerseniz ücretsiz kaargolar evinize 2 haftaya ücretsiz yenisini alırsınız(Corsair forumlarında gezindiginiz için bunu zaten biliyorsunuzdur büyük ihtimalle) Umarım problemsiz çözülür olay. @ Byrad
Bence bir karışıklık var mümkün değil gözle kabak gibi görünen birşeye sorun yok demeleri. Şu an durum nedir?
OCZ, CORSAIR, BENQ, ZALMAN, XILENCE, EDIFIER markalarının distribütörü "dijital trend" bu ürünleri alırken bir daha düşünün
çünkü distribütör "dijital trend" 'in sitesinde garanti takibine dair hiç bir bilgi yok..
Ürünü ithal et firmalara sat, sonra kenara çekil, oh ne ala, Ticaret Bakanlığının bu konuda bir düzenleme yapması şart.
Arıza takibi var ama sadece kendi sitelerinden alınan ürünler için..
Arızalı ürünleri, doğrudan dijital trend'e gönderemediğimizi kazara öğrenmesem, bir de kargoya vermekle uğraşacaktım.
size katılıyorum.H100İ sogutucumun pompası üzerindeki fan soketleri kırılmıstı durumu belirten bir yazı ile eksen bilgisayara göndermiştim onlarda digital trend e göndermişlerdi hic kutuyu bile acmadan adamlar ürünümü garanti dışı bırakmışlardı.corair e gönderdim ürünü(hollandaya)ne kargo ödedim nede başka birşey sıfır ürünü göndermişler saolsunlar.
quote:
Orijinalden alıntı: KAZUYA MISHIMA
size katılıyorum.H100İ sogutucumun pompası üzerindeki fan soketleri kırılmıstı durumu belirten bir yazı ile eksen bilgisayara göndermiştim onlarda digital trend e göndermişlerdi hic kutuyu bile acmadan adamlar ürünümü garanti dışı bırakmışlardı.corair e gönderdim ürünü(hollandaya)ne kargo ödedim nede başka birşey sıfır ürünü göndermişler saolsunlar.
Aslında dijital trendle 4-5 adet h100-h100i değiştirdim garantiden hiç sorun çıkarmadılar fakat son zamanlarda tahmin ediyorumki ellerinde h100i yok stoklarında görülmüyor bunlarda değişim olarak gelenleri geri gönderiyorlar ben özellikle değişim yada iade istediğimi belirttim tam 30 gün bekletip öyle para iadesi yaptırdılar.Keşke böyle olmasaydı tabiki bakın açıyorsunuz rma talebi 1tl vermeden hollandadan değiştiriyorsunuz ama yanı başınızdaki türkiye sorumlusu ürünü görmeden garanti dışı diyor.
evet digital tren ürünümü garanti dısı bırakıyor corsair ise hatalı ürün deyip yenisini gönderiyor varın siz düsünün türkiyedeki teknik servisleri.Şimdi ne yalan söyleyim logitech deki tedarikçi firmayada klavye ayaklarımdan birisinin kırıldığını göndermelerinin mümkün olup olmadığını sordum saolsunlar onlarda hiç ikiletmeden iki adet kargolamışlardı.Fark işte abi nedeyim firma büyük olacak.
İş ahlakı,müşteriye verilen değer Logitech hep övülüyor bu konuda. Bu arada ürünü garanti dışı bırakılmış arkadaşlar varsa direk corsair ile iletişime geçsin ücretsiz olarak ürün değişimi yaptırabilirler. @KAZUYA MISHIMA
Bu işin sonucunu çok merak ettim ne oldu? Ürün değişti mi?
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme