Dostlar selamlar. Yaklaşık 2 yıl önce incehesap üzerinden Corsair Hs50 pro modelini satın aldım. Bir süre sonra kulak pedleri yerinden çıktığı için garantiye gönderdim, gönderdikten sonra ücretsiz ped değişimi yapıldı fakat sorun yine baş gösterdi. Garantiye bu ay içinde gönderdim bu sefer ücretli tamirat yapılacağını belirttiler ve 10$+KDV talep ettiler, ben de onaylamadım ve geri aldım ürünü. Şimdi sormak istediğim, garantisi devam eden ürünümün 1. defa ücretsiz ped değişimi yapılıp, 2. defa aynı sorun olunca neden para talep ediliyor ? Ayrıca kulaklığımın ped kısmını komple ayırıp göndermişler. Nereye şikayet edebilirim ya da nasıl bir iletişim kurabilirim Corsair ile ? Not: Kulaklığın 2 ay daha garantisi var. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mert462 -- 22 Eylül 2022; 13:38:9 > |
Bildirim