Şimdi Ara

ÇÖZÜLDÜ Hata - Sorry, we couldn't get authorization for this

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.542
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar,

    GTA V On demand den satın almaya çalışmak gibi bir eylem gerçekleştirdim ancak ciddi anlamda sıkıntılı oldu. Şöyle ki;

    Live hesabım US bundan dolayı kredi kartımı ekleyemedim. Paypal hesabı ekledim paypal hesabıma kredi kartımı ekleyip onayladım ancak paypal ilede alamadım adres farklı olmasından dolayı. Paypal de Türkiye yi değiştiremiyorsunuz, live da united states değiştiremiyorsunuz. Ardından amazon.com dan Xbox live 50$ gift card [online game code] almayı denedim. Ancak onuda sadece us de yaşayanlar satın alabiliyor.



    Online Game Code: Currently, this item is available only to customers located in the United States and who have a U.S. billing address

    VPN ile almayı denesem de başarılı olamadım. Sipariş işleme alınmadı ve almış olduğum üyelikleri amazon askıya aldı.

    Aynı şekilde newegg sitesinden buldum orda da aynı şekilde sorun yaşayınca pes etmeye karar vermiştim ancak offgamers.com da buldum ve live chat i de görünce direkt konuştum. Türkiye üstünden alabileceğimi söylediler. Üye oldum mail ve cep telefonu onayı istiyorlar. Cep telefonuma mesaj geldi gelen mesajın ardından özel numaradan aradılar ve bu kişi siz misiniz biz offgamers dan arıyoruz v.s dediler. (ingilizce) Onayladıktan sonra siparişi paypal ile ödemesini yapıp aldım. 15 dakika içinde xbox live 50$ gift card keyi online olarak resim halinde gönderdiler.

    Xbox.com üstünden kodu redeem code yaptım. Hesabıma $50 doları ekledi. Hesabımda önceden 15 dolar vardı ve toplam 65 dolar oldu. Hemen xbox ın başına geçtim oyunu almak için on demand den gta V yi almaya çalıştığımda;

    "Sorry, we couldn't get authorization for this. Use a different or new way to pay, or check that your billing address is correct. If you have more questions, your financial institution is the one to ask."

     ÇÖZÜLDÜ Hata - Sorry, we couldn't get authorization for this


    Bana bu konuda yardımcı olabilecek arkadaş var mı acaba? Forumda aradım ancak 1 tane konu var bununla ilgili onda da çözüm yok.

    Edit : İmla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi size@net -- 30 Ekim 2013; 10:45:19 >







  • Kredi kartın veya paypal hesabından alamamış olmanı anlarım ama puan ile alamaman garip.
    Ödeme için farklı bir yol deneyin diyor kısaca. Belki geçici bir sorundur, bi süre sonra düzelir.
  • Bende ondan dolayı gift card a başvurdum ancak onda da almıyor. Adres yanlış olabilir v.s diyor ama çözemedim...
  • Bu arada 6-7 saat aralıkla da denediğimde de aynı hatayı aldım...
  • takip

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 50 dolarlık gift card aldım demişsin. Oyun 60 dolar yalnız. Ne kadar para gözüküyor hesabında?
  • Hesabımda önceden de 15 dolar vardı şu an 65 dolar gözüküyor. Onu yazmayı unutmuşum kusura bakmayın.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Tahmin etmiştim de emin olayım dedim hocam:) Hesabın satın almaya kapatılmış olabilir, destek ile görüş bence. Adres uyumsuzluklarında ve ardarda yapılan başarısız satın alma işlemlerinde bazen satın almaya kapatabiliyorlar hesabı. Aklıma başka bir şey gelmiyor.

    xbox.com üzerinden destekle görüşebilirsin.
  • 4 günün ardından sonra olay çözülmüştür arkadaşlar.

    Şöyle ki;

    Xbox offical forumlarında da ve bluelabel (nick'in le hitap ediyorum kusura bakma) dediği gibi hesap kilitlenmiş yani satın almaya kapatılmış. Xbox destek ile live chat olarak görüştüm. (İngilizce). Gayet ilgiliydi konuştuğum destek ekibi. Konun acil olarak ilettiğini söyledi. Konuyu çözümleyebilecek kişinin Xbox Customer Care Advocacy Team olduğunu söyledi. Konu ile ilgili gelişmeleri tarafıma ileteceklerini söylediler. Bir sonra ki gün tekrar destek ekibi ile iletişime geçtim ve bana advocacy team in konu üstünde çalıştığını ve çözümlendiğini anda tarafıma dönüş yapılacağını söylediler. Ardından bir sonra ki gün Xbox Customer Care Advocacy Team tarafından mail geldi.

    Mail içeriği;

    Service Request Number: xxxx

    Dear xxx,

    My name is Prentis, and I am with the Xbox Customer Care Advocacy Team. I would like to thank you for taking the time to contact us in regards to the payment instrument authorization failure on your Xbox LIVE account. Rest assured that I am committed to resolving your issue quickly and efficiently.

    At this point in time, your account is now re-enabled for purchasing. In order to ensure that your payment instruments work as expected, you will need to go through the troubleshooting steps provided below. While these steps may seem inconvenient or unnecessary, they will ensure that payments are fully enabled to authorize on your Xbox LIVE account:

    1.) Sign into your Xbox LIVE account onwww.xbox.com, navigate to your account information, and change the contact email address you have on file so that it is different than your current Microsoft Account ID (The email you use to sign into your profile).

    2.) While still looking over your account information onwww.xbox.com, please verify that the address and other information on file (such as your phone number) match the billing information associated with the payment instrument you are trying to add or use on your Xbox LIVE account.

    Once the above steps have been completed, you should be able to resume purchases on Xbox LIVE using valid payment instruments within 24 - 48 hours from this email.

    If you have any concerns regarding this notice, you may either reply to this message or contact Xbox Customer Support directly using the information available at and reference the Service Request number above, and someone would be happy to assist you further.

    We sincerely apologize for any inconvenience that you have experienced. We appreciate your understanding and patience while this problem was resolved.

    Thanks for being a member of Xbox LIVE!

    Sincerely,

    Mail içeriğinde denilen adımları uyguladım.

    Xbox.com sitesi üstünden hesabıma girip contact information yani iletişim bilgi mailimi değiştirdim ve billing information daki telefon numaramın doğruluğunu kontrol ettim.

    Ardından konsol üstünde accountumu açmaya çalıştığımda şifremin hatalı olduğunu add security yapmam gerektiğini söyledi. Hesabıma bağlı mailimi kontrol ettiğimde xboxdan iletişim bilgisi mailine bağlı değişikliği içeren mailde cep telefonu ve uygulama kodu tanımlamam gerektiğini söyledi. Yani xbox live a giriş yaptığım ana mailime cep telefonumu tanımlayıp uygulama kodu oluşturdum. Bu uygulama kodunuda konsol üstünde şifre kısmına yazarak giriş yaptım.

    Sonrasında GTA V almaya çalıştım ancak yine aynı hatayı verdi. Mailde dediği gibi 24 - 48 saat içinde tekrar tekrar denedim 1. gün sonunda mail atan kişiye cevap yazdım ve 2. gün sonunda destek ekibi ile tekrar iletişime geçtim. Konun çözülmediğini ve çözüm beklediğimi söyledim. Konuyu çözeceklerini söylediler. Bir kaç saat sonra iletişim bilgisindeki mailime Xbox Customer Care Advocacy Team den mail geldi.

    Mailde bir problemin olmadığını, hesabımın kilitli olmadığını ve alabileceğimi söylediler.

    Mailden sonra GTA V ı almaya çalıştım ve başarı oldu.

    Şu anda oyun inmiş durumda ve oyuna girdikten sonra da 4 tane GTA V Install Pack 1 - 2 - 3 - 4 Add - On indiriyor boyutları 3,98 GB 2 GB 2 GB. (Son inen paketin boyutunu bilmiyorum çünkü indiriyor ben konsol başında değilim.) Yani toplamda ortalama oyun 7,68 GB + Pack ler ile birlikte 15-17 gb arası tutuyor.

    Eğer sizde On demand den GTA V almak isterseniz ve hesabınız US ise daha önceden hesabınıza tanımlı kredi kartı, paypal yok ise ekleyip almaya çalışmayın. Gidip gift card alın. Gift Card ı hesabınıza ekleyip oyunu alın. Bu diğer oyunlar içinde geçerlidir.

    XBOX rocks!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi size@net -- 30 Ekim 2013; 10:51:56 >




  • Çözüldüğüne sevindim hocam
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.