Cronos: The New Dawn | PS5 | ANA KONU ![]() Doğu Avrupa'nın çetinliğinin retro fütüristik teknolojilerle bir araya geldiği, kasvetli bir dünyaya adım atacağın Cronos: The New Dawn, geçmiş ve gelecek arasındaki çizginin darmadağın olduğu, seni kapıp götürecek bir hikâye sunuyor. Geçmişte, insanlığı kökten başkalaştırmış, Değişim adı verilen bir felaketin sancılarını yaşayan bir dünyaya şahit olacaksın. Gelecekte ise her bir anın, tehlikeli yaratıklara karşı, hem reflekslerini hem de taktiksel düşünme becerilerini test edecek bir hayatta kalma mücadelesi vermekle geçecek. Sen bir Yolcu'sun, gizemli Kolektif grubu adına çalışıyorsun ve görevin, geleceğin çorak topraklarını tarayarak, seni 1980'ler dönemi Polonya'sına götürecek spesifik zaman yarıklarını bulmak. Ruh Hasadı Geçmişte yaşanacak kıyamette yok olan, kilit öneme sahip insanları bulmakla görevlisin. Biçici'nin gücünü kullanarak onların Özlerini çekebilir ve yanında geleceğe götürebilirsin. Tüm Hamlelerini Planla Tehlikenin her daim mevcut olduğu bu harap dünyada hayatta kalabilmen, strateji kurabilme ve ileriyi planlayabilme yeteneğine bağlı. Karşılaşacağın düşmanlar, insanlığın kalıntılarından doğmuş, kâbuslardan fırlamış gibi duran yaratıklar. Onları alt etmek için elindeki tüm imkânları seferber etmen gerekecek. Çatışmalar sırasında vermen gereken hızlı kararlar, yaşam ile ölüm arasındaki farkı belirleyecek. Geliştirici : Bloober Team Yayıncı : Bloober Team Çıkış Tarihi : 2025 Resmi Site : https://cronosnewdawn.com Duyuru Fragmanı ![]() Add to wishlist on STEAM: https://store.steampowered.com/app/2101960/Cronos_The_New_Dawn/
Welcome to Cronos: The New Dawn - a pulse-pounding, third-person survival horror game by Bloober Team! Delve deep into the heart of a deadly struggle against overwhelming foes while uncovering the mysteries of a twisted time travel story.
Set in a grim world where Eastern European brutalism meets retro-futurist technology, Cronos: The New Dawn lets you experience a gripping story that straddles the line between past and future.
Coming to Steam, PlayStation 5 and Xbox Series X/S in 2025!
STEAM: https://store.steampowered.com/app/2101960/Cronos_The_New_Dawn/
Playstation: https://store.playstation.com/concept/10011556
Microsoft PC/Xbox: https://www.microsoft.com/store/productid/9p7tflq7ctxn
Join Bloober's Team Discord:
#BlooberTeam #SurvivalHorror #Reveal https://www.youtube.com/watch?v=ibQP4F8SyeA< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 17 Ekim 2024; 21:10:33 > |
Cronos: The New Dawn | PS5 | ANA KONU | Türkçe Altyazı





-
-
-
Adamlar Seriye bağlayacaklar belli ki. Bu oyundan başka anlaşmalı firmalarında oyunlarını yapıyorlar. Bu arada Türkçe Altyazı koymuşlar. Keşke SH2 Remake projelerine de TR altyazı desteğini ekleselermiş. :)
-
Ekran Görüntüler
-
SH 2 Remake dağıtım ve hakları Konami de Bloober'ın sözü geçmez bu yüzden gelmedi. Ben bu kadar hız beklemiyordum şaşırdım cidden fena hızlılar demek ki bir sonra ki SH projesi 2026 - 2027 dönemlerinde gelecek.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Oda doğru işin içinde Konami var Türkçe beklemek yersiz bence de. :)
SH'den önce bir başka Proje Üzerinde de çalışıyorlar SkyBound iş birliği içerisinde bu Firmanın iyi anlaşmaları var galiba. Birde hatalarından arındırılmış bir Bloober Team var sanırım karşımızda.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 17 Ekim 2024; 21:17:59 > -
Aynen bu oyun baya iyi görünüyor önce ki yaptıklarından çok üst düzey görünüyor. Geçenlerde 3 proje üzerinde çalıştıklarını söyleyen vardı demek ki birisi buymuş. Diğeri senin dediğin muhtemelen bir de SH 3 demişlerdi.
-
Dead Space havası esiyor, day 1 için yeterli.
-
Bu adamlar atmosferi yansıtmada ilerledikçe ilerliyorlar fark ettiniz mi hocam. Pişme süreci var bu ekipte güzel şeyler çıkmaya devam edeceğini düşünüyorum. :) The Medium'da hiç fena değildi çift dünya olayında. Gameplay'de de güzel işler başaracaklardır hayırlısıyla. Potansiyelleri çok fazla aslında umarım daha güzel oyunlar çıkar bu firmadan. :)
-
The Medium a çoğu kişi somurgasada ben beğenerek oynamıştım. Ve o oyunla birlikte bu ekipten iyi işler çıkacağı konusunda iyice umutlanmistim. Nitekim de çıkmaya başladı. Hızla gelişiyorlar. Bu çok sevindirici.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Manyak iyi görünüyor oyun, tam benim tarzım. İstek listesine alıyorum derhal.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metal Head -- 18 Ekim 2024; 11:39:2 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bloober'ın Cronos: The New Dawn Muharebesi Resident Evil ve Dead Space'e Yönelik Olacak; İşleri Renklendirecek Özel Bir Mekaniğe Sahip Olacak.
Bloober Team yeni korku oyunu Cronos'u geçtiğimiz ay tanıttı: The New Dawn'ı geçen ay tanıttığında, oyunun oynanışına derinlemesine bir bakış sunmamıştı, çünkü tanıtım her şeyden çok atmosferi ve temasını oluşturmaya odaklanmıştı. Görünen o ki, Resident Evil ve Dead Space oyunlarındaki dövüşleri seven oyuncular Cronos'taki dövüşleri de beğenecekler.
MP1st'e özel bir röportaj veren Cronos: The New Dawn'ın Oyun Direktörü Wojciech Piejko, yaklaşan korku oyununun dövüşünün Resident Evil ve Dead Space'e “eğilimli” olacağını doğruladı. Sadece bu da değil, Bloober tam olarak ne olduğunu belirtmekten kaçınsa da, işleri “renklendirecek” bir dövüş mekaniği uygulayacak. Piejko, Dead Space'in uzuv kesme ve Alan Wake 2'nin düşmanlara tutulan el feneri savaş mekaniklerini örnek olarak verdi.
Bloober Team'in Yeni Korku Oyunu Cronos, Dead Space'in Uzuv Koparma ve Alan Wake 2'nin El Feneri ile Karşılaştırılabilir Bir Savaş Mekaniğine Sahip Olacak.
MP1st: Genellikle hayatta kalma korku oyunlarını silah kullanmaktan kaçınarak oynarım çünkü silahların daha çok dikkat dağıtıcı olduğunu ve son çare olarak kullanıldığında daha iyi sonuç verdiğini düşünürüm. Her ne kadar aksini kanıtlayan bazı örnekler (Dead Space) olsa da, silah sahibi olmanın oyuncuya verdiği güvenli mesafe ve güç nedeniyle oyunun korkutuculuğunu azalttığına dair yaygın bir inanış olduğunu düşünüyorum. Ekibin hayatta kalma korku oyunlarında silahlar hakkındaki düşünceleri nelerdir ve Cronos'ta bu konuya nasıl yaklaşıyorlar?
Piejko: Canavarlarla başa çıkma araçlarının eksikliği nedeniyle savunmasız hissederken korkmanın daha kolay olduğuna tamamen katılıyorum ancak bu imkansız olduğu anlamına gelmiyor - oyunun “sadece” farklı bir tasarıma ihtiyacı var. Gerilimi nasıl kontrol edeceğinizi bilmeniz ve canavarlar ekranda göründüğünde ve savaş başladığında oyuncunun rahatlama hissettiğini anlamanız gerekir. Oyuncu artık gölgelerde neyin gizlendiğini düşünmez ve hayatta kalma içgüdüsü devreye girer. Bu durumda başarının anahtarı, savaş karşılaşmalarından önce harika bir atmosfer ve birikimler yaratmak, hatta oyuncuyu saldırıya uğrayacaklarını düşünmeleri ve bunu yapmamaları için kandırmaktır. Örnek senaryo: Bir anahtar aradığınızı düşünün. Yeni bir alana giriyorsunuz ve duvara vuran bir şeyin ritmik sesini duyuyorsunuz. Sonunda kafasını duvara vuran bir canavar görüyorsunuz. Sizi görmüyor; bu tür bir canavarla daha önce savaştınız, güçlü ve zorlu, bu yüzden arkasından gizlice yaklaşıyorsunuz.
Genel olarak, Cronos'taki savaş RE ve Dead Space alanlarına doğru eğiliyor, ancak biz hala özünde hikaye anlatıcısıyız, bu yüzden lütfen hikaye ve atmosferik keşif üzerine güçlü bir vurgu bekleyin. Gezgin kıyafetine, silahlarına ve yeteneklerine güvenir, ancak eski bir dünyanın kalıntılarında gizlenen canavarlara karşı hala çok savunmasızdır. Sayıca az olacaksınız ve hayatta kalmak için dikkatli olmanız gerekiyor. Kaynaklar sınırlı ve canavarlar sert vuruyor. Ayrıca savaşın gerilimini artırmak ve renklendirmek için özel bir şey hazırladık. Şu anda çok fazla şey açıklayamam ama Dead Space'te Necromorph'ların uzuvlarını kesmeniz, Alan Wake'te düşmanlar üzerinde bir el feneri kullanmanız ve Cronos'ta ... görmek için beklemeniz gerekecek ;]
-
Bloober bu savaş mekaniğinin ne olduğunu söylemese de, standart üçüncü şahıs nişancı oyunlarındaki gibi silahınızı düşmanlara doğrultup onları vurmak yerine, işleri taze tutmaya yardımcı olacaktır.
Kaynak :
mp1st
Bloober's Cronos: The New Dawn Combat Will Lean Towards Resident Evil & Dead Space; Will Feature a Special Mechanic to Spice Things Uphttps://mp1st.com/news/bloobers-cronos-the-new-dawn-combat-will-lean-towards-resident-evil-will-feature-a-special-mechanic-to-spice-things-up
-
Bloober Team, Cronos: The New Dawn'ın konsept resimlerini paylaştı
Muhtemelen oyun Silent Hill'de görmeye alıştığımız sisli ve ürkütücü manzaralara sahip olacak.
Ayrıca retrofütüristik bir anomali araştırma giysisi de gösterdiler.
-
"Gezginlerin işi ebedidir. Ama bize hizmet eden araçlar sadece... ham madde... "
-
Sektör A-0'da çoklu zaman sıçramaları gerçekliği bozdu ve fizik kurallarını yıktı 🏚️⏳
Sadece yolu açanlar onun yıkık dökük yapılarından geçmeye hazırdır. Orada yaşayan korkunç iğrençliklerle karşılaşıp hayatta kalmak ise bambaşka bir mesele....
-
Çürümüş New Dawn semtindeki yolculuğunuz sizi korkunç yollara götürecek...
En derin korkularınızla yüzleşmeye hazır mısınız?
-
Geçmişten önemli kişilerin özlerini çıkarın ve onların geleceğe eşlik etmesini sağlayın.
Bu korkunç süreci gerçekleştirmek için kullanılan araç ise her şeye gücü yeten Harvester'dır...
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X