Şimdi Ara

Cruiser mı, Enduro mu 250cc içerir. Cidden yardıma ihtiyacım var :)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.264
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar; boy 1.90 kilo 130 Uzun uzun okumak istemeyen arkadaşlarım için gv250, rks250, regal raptor 350, blackster 250, dealim 250 arasında kaldım. Hangisini önerirsiniz artçılı uzun kullanım ve uzun yol kullanımı için. Bütçem 15 bin e kadar müsait "45 Yaşında ARTÇImla 300 km lik haftasonu gezileri yapacağız" Bunu unutmayarak tavsiyelerde bulunabilirsiniz.

    Şimdiden teşekkür ederim (:
    ----------------------------

    Arkadaşlar uzun uzadıya okuyacaklar için çayınızı kahvenizi alın zira aklım cidden çok karışık (:

    Öncelikle 21 yaşındayım. cobra 105'ler ninja 103'ler polini silindirler 19-19 karbüratörlerden beri elime meletin yağı bulaştı bir türlü çıkmıyor.(Allah çocuğuma çoluğuma kadar daim etsin bu sevdayın inşAllah) Çok fazla çinli kullandım.

    Kayda değer sayılabilecek eli ayağı düzgün diyebileceğim MH Drift ve MCT 250 oldu beni üzmediler çok fazla birda 6 ay kadar 06' 636 deneyimim oldu 8k km kadar benzin yaktık vututu yaptık lastik yaktık Totalde 60 k km+ deneyimim var ki bunların 24 bin'i MH Drift te, 19 bin'i MCT de idi. Scooter'dan CUP a kadar kullandım.

    Şimdide kanımız tekrar kaynamaya başladı. Annem'in de gazlamasıyla motosiklet almaya karar verdik. Haftasonları 300-250 km geziler yaparız muhtemelen çünkü seviyor motosiklette yolculuk yapmayı. Dayımdan ara sıra Dragstar'ını ödünç aldığımda, yada Kuzenimin XMax'iyle felan şehir içi geziyorduk. Bunların dışında arkadaş grubumda 600-700km gezilere tek başıma çıkacağım.

    Şimdiii (: Gri-Beyaz yada açık tonlarda egsozu arka tekerleğin gerisinde bir Cruiser, kahverengi full deri çanta takımı, sürücü artçı sisi barlı, ön cam sis farları peglerle yarım kasklar damla çerçeve gözlük sıcak havada koruma demirine takılan peglere ayağımı koyup, müzik dinleyerek yolculuk yapmak beni çok heycanlandırıyor fakat;

    BMW GS serisine, African Twin'e, Super Tenere'a olan bağlılığım da çok çok fazla. Nitekim ailemde offroad 4x4 kullanan çok fazla birey var ve bizde bir 4x4 jipe biniyoruz. Enduro ile kamp yapmaya gitmek doğayı keşfetmek şehirden ayrılmak yoldan çıkmak da çok cazip geliyor.

    Cruiser kullanımına hakimim ancak heybetli motosikletlerle(omzumdan geniş depo) haşır neşirliğim yeni yeni başlayacak. Uzun yol düşünüldüğünde keyifli olacaktır diye düşünüyorum. bu bağlamda önümüzdeki modeller; gv250, rks250, regal raptor 350, blackster 250, dealim 250 oluyor kısaca anlatmam gerekirse;

    GV'nin o parayı hak ettiğini düşünmüyorum. RKS cruiser 250'nin üretimini durdurdu yerine Blackster sürdüler ki bu motorunda arka çamurluğu çok yüksek ve ön far tasarımını hiç sevmedim. Regal sıralı silindir titreşim ve artçı komforu için uygun değil gibi duruyor. Dealim hakkında pek bilgim yok ama ayak pegi yok egsozu çok çok çirkin bana göre.

    Birde diğer sorun 10-12 bin para vericem çantası lastiği yanağı camı radyosu çakmaklık o bu derken bi ton masraf edicem, çıkıcam yola dümdüz 100 km geçince titreşimler kasılmalar başlayacak. 10.000 lira para verdikten sonra 90-100 gitmek çok mantıklı gelmiyor bana. O kadar para vermişken bastımmı gitsin istiyorum biraz.

    636'yı sattıktan sonra 250 cc chooper'a dönmek istemiyorum birazda.. Fakat hem ağzımı çok kötü yaktı motor kitleyerek hem de istemeyerek sattım onu, bir yakınımız vefat etti sezon başında motosiklet kazası sebebiyle ona istinaden aile baskısıyla sattırıldım sonra aldım MH Drifti yaz devam ediyor binerim diye. Nitekim Artçım olmasa direk mt-07 er-6n felan alırdım yada fazer bakıcaktım kilo dolayısıyla. yada GV 650 üretimde olsa ciddi ciddi yönelicektim, eski model japon olacağına yüksek modelli parça üretimi devam eden Hyo alırım diyordum ta ki, Distrübitörün 650cc getirmeyeceğini söylediğini an'a kadar..

    Sonuç olarak ne yapacağımı inanın hiç bilmiyorum. Hertürlü önerinize açığım. 2006 Dragstar bulsam şöyle temizinden yada vt750 felan aslında kaçırmam gibi ama herkez garaj'a çekti makinaları

    Durum bundan ibaret okuduğunuz için teşekkürler.







  • Alt tarafı okumadım, Ben inazuma diyorum yukarıdaki yazdıklarından ise gv250 yi öneririm, kullanıcısı çok var ve memnunlar.
  • Hocam şimdi siz 130 artçı 70 olsa 200 kilo etti ve 250 cc'lik cruiser ile gitmek zor olabilir. Bulabilirseniz şöyle ikinci el cbf 500(yanlış yazmadıysam), fazer vb daha yüksek cc motor bulabilirseniz daha rahat edersiniz diye düşünüyorum. Alt tarafı okudum ve orada da 250'lik hiç içinize sinmiyor. Öncesinde de 636'dan sonra da küçük cc de zevkini alamazsınız gibi. Siz en iyisi temiz yüksek cc kuvvetli bir alet bakın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UGzeg

    Hocam şimdi siz 130 artçı 70 olsa 200 kilo etti ve 250 cc'lik cruiser ile gitmek zor olabilir. Bulabilirseniz şöyle ikinci el cbf 500(yanlış yazmadıysam), fazer vb daha yüksek cc motor bulabilirseniz daha rahat edersiniz diye düşünüyorum. Alt tarafı okudum ve orada da 250'lik hiç içinize sinmiyor. Öncesinde de 636'dan sonra da küçük cc de zevkini alamazsınız gibi. Siz en iyisi temiz yüksek cc kuvvetli bir alet bakın.

    Modelli kore malı felan bulsam kaçırmazdım o 636 benim felaket canımı yaktı 5 bin zarar ettirdi ama alan adam hala dua ediyo bana orası ayrı ama, full yaptırıp satmak durumunda kaldım :)

    Bende öyle düşünüyorum kawasaki 600versys, gsf bandit, er6-f bakıyorum inceden ama aklım chopper da kalacak gibi çünkü naked hiç sevmiyorum enduro olsa yine iyi ama bakalım ne alıcaz :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Junkie05 -- 30 Ocak 2016; 12:38:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hala cevap bekliyorum :)
  • Yazdıklarının tamamını okudum, gayet net durumunu izah etmişsin. Sonuç olarak inazuma +1 diyorum bende.

    Artçılı kullanacaksın, genel olarak orta-uzun menzil yol yapacaksın. Bu şartlarda saydığın 250'liklerin birçoğu çabuk dökülür. İnazuma gibi 110-120 km/saat hızlarda, uzun mesafeli sürüşü stabil, virajda saçmalamayan, piyasadaki en konforlu 250lik olarak bence birçok isteğini karşılıyor. Parça fiyatlarında belki biraz dezavantaj oluşacak fakat servis ağında yine önde. Satmak istediğinde de üzmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4everr

    Yazdıklarının tamamını okudum, gayet net durumunu izah etmişsin. Sonuç olarak inazuma +1 diyorum bende.

    Artçılı kullanacaksın, genel olarak orta-uzun menzil yol yapacaksın. Bu şartlarda saydığın 250'liklerin birçoğu çabuk dökülür. İnazuma gibi 110-120 km/saat hızlarda, uzun mesafeli sürüşü stabil, virajda saçmalamayan, piyasadaki en konforlu 250lik olarak bence birçok isteğini karşılıyor. Parça fiyatlarında belki biraz dezavantaj oluşacak fakat servis ağında yine önde. Satmak istediğinde de üzmez.

    Aslına bakarsan, çıktığı günden beri tekip ediyorum bu modeli zira, koskoca suzuki'yi iflas'dan kurtaran model olarak tarihe geçti. F modeline de tavım gerçekten. Ve piyasası hakkaten hızlı dönüyor. Sezon sonuna doğru ağustos başı gibi satıp yurtdışına çıkıcam zaten 3 aylığına o arada da 500 lira aşağı fiyat yazdım mı direk çıkartırım elden cidden çok hızlı dönüyoru piyasası. Şimdi düşündüm de, 3 lü givi beyaz çantalarla mavi-beyaz bir inazuma F fena da durmuyor aslında :)

    Aslında 4 silindir GSR felan beğendiğim modeller ama 4 silindir içte cidden çok ürküyorum kapalı kutu neticede bi şanzıman 2.5 liraya patlıyor meletin debriyaj ayırmaması bile bi ton bela.

    Dikkatimi güzel bir noktaya çektiniz hocam çok teşekkürler ama en azından bi ters amortisör olsaydı tadından yenmeyecekti melette ama artık yapcak bişey yok :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Junkie05

    quote:

    Orijinalden alıntı: UGzeg

    Hocam şimdi siz 130 artçı 70 olsa 200 kilo etti ve 250 cc'lik cruiser ile gitmek zor olabilir. Bulabilirseniz şöyle ikinci el cbf 500(yanlış yazmadıysam), fazer vb daha yüksek cc motor bulabilirseniz daha rahat edersiniz diye düşünüyorum. Alt tarafı okudum ve orada da 250'lik hiç içinize sinmiyor. Öncesinde de 636'dan sonra da küçük cc de zevkini alamazsınız gibi. Siz en iyisi temiz yüksek cc kuvvetli bir alet bakın.

    Modelli kore malı felan bulsam kaçırmazdım o 636 benim felaket canımı yaktı 5 bin zarar ettirdi ama alan adam hala dua ediyo bana orası ayrı ama, full yaptırıp satmak durumunda kaldım :)

    Bende öyle düşünüyorum kawasaki 600versys, gsf bandit, er6-f bakıyorum inceden ama aklım chopper da kalacak gibi çünkü naked hiç sevmiyorum enduro olsa yine iyi ama bakalım ne alıcaz :D

    Hocam gönlünüze göre bulursunuz umarım. Cruiser/chopper motorlar gerçekten ses olsun görüntü olsun benim de çok hoşuma gidiyorlar, öyle ki sorsalar cruiser'den başka motor istemem. Mis gibi aletler.




  • Honda VT600 yada 750
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.