Şimdi Ara

CryEngine (ANA KONU) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
85
Cevap
2
Favori
9.220
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phylian


    quote:

    Orijinalden alıntı: kımyasal

    Önceden bir konu açmıştın,kodları bir şekilde elde etmişsin ama legal olmadığı kesin.Kısacası elindeki kodlarla ticari amaçlı oyun süremezsin.İstediğin gibi dağıtırsın fakat ticari bir anlamı olmaz.

    Bu konuyu sizden iyi biliyorum CryEngine Free SDK ilk çıktığıgünden belli ilgileniyorum ve anakonusunu ben açmıştım zaten :)

    Crytek bana sözleşme yolladı 5 yıllık bir nesne kodu ve kaynak kod lisansım mevcut bunu başka bir konudada söylemiştim zaten ve lisanslıların portalı olan MyCryEngine hesabımda mevcut, her neyse amacım bunu kanıtlamak değil, yardımcı olmak

    Söylediklerin eğer doğru ise,ki biraz daha detaylarsan sevinirim ? ne özelliğin var,neden sana sözleşme yolladılar.Bu konu başlığında meraklı arkadaşları motora teşvik edersen sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NİİNOVA

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phylian


    quote:

    Orijinalden alıntı: NİİNOVA

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phylian

    CryEngine kaynak kod lisansına sahibim arkadaşlar her türlü soruya açığım.

    derken hocam ne kadar bilgi sahibisiniz bide şu c# gibi diller programın neresinde ne amaçla kullanılıyor herhangi bir kütüphanesi varmı.

    Yani Lisanslı Geliştiriciyim, lisansım ise full source code license(1 milyon dolarlik olan). CryMono, lua script alternatifi olarak kullanıcılar tarafından motora c# mono entegresidir.

    Mono nun güzel yanı gerçek zamanlı derlemeye sahip olması ve kısa süreli derleme yaptığımız için programlama aşaması uzun sürmez.

    Mesela ven flowgraph programlarken c++ da derleme işlemi 20 dakikamı alıyor. Monoda bu süre bir kaç saniye. Mono non-commercial projelerde ücretsiz fakat ticari projelerde Cryteke %20 verdigimiz gibi inkdev ede belli bir yüzde vermek zorundasın.

    CryEngine ile ilgili site açmayı düşünüyorum, bu sayede tüm geliştiricileri bir arada toplayabiliriz.

    Hocam bizimde şu anda bir projemiz var harita tasarımcısıyım karakter falan modellemesinde kodlamasında kaldık. Bide hocam ben crydev forumlarında 1 milyon dolarlık lisans ın yalan olduğunu falan duydum yani crytek le görüşmeye göre veriyorlarmış birde tek bir kişiye değilde bir gruba veriyorlarmış. Hocam mono bir derleyici sanırım mono yerine visual studio falan kullanabiliyormuyuz c++ yerine c# olurmu bir de bu monoyu falan nereden açacam visual studio ya nasıl ekleyecem.

    Projemizle alakalı bilgileriizamda bulabilirsiniz şu anda 20 kişiyiz. Model harit a falan yapıyoz da onları cryengine 3 e tanıtmak falan zor xml,lua falan.

    Tabikide yalan, fakat 1 milyon demeyince insanlar anlamıyor genelde. Crytek bağımsız studyolarda özel bir plan hazırlıyor. CryMono github projesindeki dersler ile CryEngine'e entegre edebilirsin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kımyasal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phylian


    quote:

    Orijinalden alıntı: kımyasal

    Önceden bir konu açmıştın,kodları bir şekilde elde etmişsin ama legal olmadığı kesin.Kısacası elindeki kodlarla ticari amaçlı oyun süremezsin.İstediğin gibi dağıtırsın fakat ticari bir anlamı olmaz.

    Bu konuyu sizden iyi biliyorum CryEngine Free SDK ilk çıktığıgünden belli ilgileniyorum ve anakonusunu ben açmıştım zaten :)

    Crytek bana sözleşme yolladı 5 yıllık bir nesne kodu ve kaynak kod lisansım mevcut bunu başka bir konudada söylemiştim zaten ve lisanslıların portalı olan MyCryEngine hesabımda mevcut, her neyse amacım bunu kanıtlamak değil, yardımcı olmak

    Söylediklerin eğer doğru ise,ki biraz daha detaylarsan sevinirim ? ne özelliğin var,neden sana sözleşme yolladılar.Bu konu başlığında meraklı arkadaşları motora teşvik edersen sevinirim.

    Kendim hakkımda fazla konuşmak istemiyorum. Sorular derken teknik anlamda programlama ile ilgili sorularınız varsa demek istemiştim. Yeni başlayan arkadaşlarımız içinde CryEngine ile ilgili bir portal açmayı planlıyorum, tabi sizlerinde yardımıyla.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bir kaç soru sorayım o zaman.Crytek neden Crysis 3 mod SDK yayınlamadı ? Crysis 2 mod SDK bazı derslermı verdı onlara ? Diğer yandan Cevat Yerli bizim motor çoktan beri yeni nesil demişti,fakat yeni yeni teknoloji demoları yayınlıyor şirketler.Acaba Cevat B planı varmı.Tarayıcı devri artık bir nevi,Crytek bu konuda hazırmı,yani modellerin ve karakterlerın kameralarla cekılıp daha realistik bır gorunume sahıp olmasından basedıyorum.Son olarakta Crytek Mantle (AMD) konusunda destek olucakmı ? Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kımyasal

    Bir kaç soru sorayım o zaman.Crytek neden Crysis 3 mod SDK yayınlamadı ? Crysis 2 mod SDK bazı derslermı verdı onlara ? Diğer yandan Cevat Yerli bizim motor çoktan beri yeni nesil demişti,fakat yeni yeni teknoloji demoları yayınlıyor şirketler.Acaba Cevat B planı varmı.Tarayıcı devri artık bir nevi,Crytek bu konuda hazırmı,yani modellerin ve karakterlerın kameralarla cekılıp daha realistik bır gorunume sahıp olmasından basedıyorum.Son olarakta Crytek Mantle (AMD) konusunda destek olucakmı ? Teşekkürler.

    Crysis 3 mod sdk sürüm 3.1 e yeni cryengine entegre edilmiş hali gibiydi ve yayınlanmaya hazır değildi. Planlarda zaten free sdk çıkarmak vardı ve mod sdk düşünmediler. CryEngine 4 gibi bir şey yok olsa bile sırdır. Zaten CryEngine 3zellikle 3.5 den sonra gelebileceği şuanlık son noktaya geldi. Ben cinebox kullanıyorum zaten cg videoları gibi başka hiç bir motor bu seviyede değil. Crytek AMD destekli firma ileride geleceğini düşünüyorum fakat motor aktyapısı nvidiaya göre tasarlanmış :D Amd bunu duysa dava açardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phylian


    quote:

    Orijinalden alıntı: kımyasal

    Bir kaç soru sorayım o zaman.Crytek neden Crysis 3 mod SDK yayınlamadı ? Crysis 2 mod SDK bazı derslermı verdı onlara ? Diğer yandan Cevat Yerli bizim motor çoktan beri yeni nesil demişti,fakat yeni yeni teknoloji demoları yayınlıyor şirketler.Acaba Cevat B planı varmı.Tarayıcı devri artık bir nevi,Crytek bu konuda hazırmı,yani modellerin ve karakterlerın kameralarla cekılıp daha realistik bır gorunume sahıp olmasından basedıyorum.Son olarakta Crytek Mantle (AMD) konusunda destek olucakmı ? Teşekkürler.

    Crysis 3 mod sdk sürüm 3.1 e yeni cryengine entegre edilmiş hali gibiydi ve yayınlanmaya hazır değildi. Planlarda zaten free sdk çıkarmak vardı ve mod sdk düşünmediler. CryEngine 4 gibi bir şey yok olsa bile sırdır. Zaten CryEngine 3zellikle 3.5 den sonra gelebileceği şuanlık son noktaya geldi. Ben cinebox kullanıyorum zaten cg videoları gibi başka hiç bir motor bu seviyede değil. Crytek AMD destekli firma ileride geleceğini düşünüyorum fakat motor aktyapısı nvidiaya göre tasarlanmış :D Amd bunu duysa dava açardı.

    hocam 3.5.x de neden voxel yok bide 3.5.x de yaptığımız mapı 3.4.x e aktarmak istiyorum sırf voxel için, nasıl aktarabilirim. RGBTerrainLAyer gibi bir hata veriyordu sonra da crash hatası veriyordu aktarmak mümkünmü acaba. Veya 3.5.x e voxel gelirmi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NİİNOVA

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phylian


    quote:

    Orijinalden alıntı: kımyasal

    Bir kaç soru sorayım o zaman.Crytek neden Crysis 3 mod SDK yayınlamadı ? Crysis 2 mod SDK bazı derslermı verdı onlara ? Diğer yandan Cevat Yerli bizim motor çoktan beri yeni nesil demişti,fakat yeni yeni teknoloji demoları yayınlıyor şirketler.Acaba Cevat B planı varmı.Tarayıcı devri artık bir nevi,Crytek bu konuda hazırmı,yani modellerin ve karakterlerın kameralarla cekılıp daha realistik bır gorunume sahıp olmasından basedıyorum.Son olarakta Crytek Mantle (AMD) konusunda destek olucakmı ? Teşekkürler.

    Crysis 3 mod sdk sürüm 3.1 e yeni cryengine entegre edilmiş hali gibiydi ve yayınlanmaya hazır değildi. Planlarda zaten free sdk çıkarmak vardı ve mod sdk düşünmediler. CryEngine 4 gibi bir şey yok olsa bile sırdır. Zaten CryEngine 3zellikle 3.5 den sonra gelebileceği şuanlık son noktaya geldi. Ben cinebox kullanıyorum zaten cg videoları gibi başka hiç bir motor bu seviyede değil. Crytek AMD destekli firma ileride geleceğini düşünüyorum fakat motor aktyapısı nvidiaya göre tasarlanmış :D Amd bunu duysa dava açardı.

    hocam 3.5.x de neden voxel yok bide 3.5.x de yaptığımız mapı 3.4.x e aktarmak istiyorum sırf voxel için, nasıl aktarabilirim. RGBTerrainLAyer gibi bir hata veriyordu sonra da crash hatası veriyordu aktarmak mümkünmü acaba. Veya 3.5.x e voxel gelirmi.

    3.5.1-3.5.6 dan itibaren voxel eklenmedi çünkü nedensizce crash veriyor. Lisanslı SDK da kodları değiştirerek açtım voxel'i fakat 5 dakikada nedensizce crash yiyorsun, stabil değil bu yüzden. İleride elbet voxel olayı gelecek, 3.4.x e aktarmada ise cryengine yeni bir motora(altyapıya) geçtiği için normal fakat en az hatayla aktarabileceğini düşünüyorum bununla uğraşmak çok zaman alır çünkü klasörler farklı script altyapıları değişti, tavsiyem kullandığın sürüme devam etmen.




  • Benim hep merak ettiğim,Crytek kendi motoru içine model tasarımı için (3dsmax,maya,zbrush vb.) pogramlara alternatif hemde motorla daha uyumlu çalışan tasarım programları neden enteregre etmiyor.Bu sistem belkide daha uygun modeller,belki daha stabil fps alınmasına yada modellerin daha rahat ekranda işlenmesine fayda sağlar Herhalde buna engel olan şey,mevcut tasarım programlarının patentleri ve şirketin lisans ücreti gibi ek maliyetlerden kaçınması.Yada ekstra ar-ge masrafından dolayı gereksiz görülüyordur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kımyasal

    Benim hep merak ettiğim,Crytek kendi motoru içine model tasarımı için (3dsmax,maya,zbrush vb.) pogramlara alternatif hemde motorla daha uyumlu çalışan tasarım programları neden enteregre etmiyor.Bu sistem belkide daha uygun modeller,belki daha stabil fps alınmasına yada modellerin daha rahat ekranda işlenmesine fayda sağlar Herhalde buna engel olan şey,mevcut tasarım programlarının patentleri ve şirketin lisans ücreti gibi ek maliyetlerden kaçınması.Yada ekstra ar-ge masrafından dolayı gereksiz görülüyordur.

    3ds max demek computer graphics demek bu iş oyun yapmaya benzemez. Poly based rendering matematigi ile fizigi ile oyunların ileri seviye taşınması demek üzerine shader ve diger katmanlar girince birde bunun efektleri falan var. Günümüzde matematikçiler yeni algoritmalar üretmeye çalışmakta yeni render metodları ortaya koymaya çalışmakta. 3ds max zaten gerçek oyun yapan motor demek. O kadar gerçekki bir 5 saniyelik render için bilgisayarın 4 gün açık kalması gerekli demek. Günümüzde zaten maximum stabilite ile çalışan ve her artist tarafından kullanılan ddc araçları varken kendin yapmaya çalışmak büyük bir çılgınlıktır.

    Belki hazır olan bir sistemide rc ile zaten kendi mimarisine export edebiliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sevgili Phyian,cryengine 3.5.6 versiyonu kullanmaktayım ve çözemediğim bazı sorunlar var.Sizin ayda baka arkadaşların bana yardımcı olabilmrlerini umuyorum.Sorunum 3dsmax ta(2012-2013) yaptığım nesneleri cryengine aktaramam.Export nodes dediğim zaman Secondary resource compiler ini file (C:\Users\Sertac\Desktop\Cryengine 3\Bin32\rc\rc.ini) is missing
    Checking LODs by using ResourceCompiler... hatasını alıyorum.Hedef klasörde cgf dosyası oluşuyor ancak 2 kb falan oluyor fakat cryengine de hiç bir şey çıkmıyor.''rc.exe'' dosyamı değiştirdim ve sketchuo da sorunsuz çalışıyor..Youtube de tonla video izledim ancak sorunumu çözemedim.Yaptığım işlemleri sırasıyla yazayım.
    1- Hedef klasorde ki cryengine3/tools/3dsmax/plugins cryexport14_64.dlu dosyasını kopyalayıp
    2-c/programfiles/autodesk/3dsmax2012/plugins içine yapıştırdım.
    3-cryengine3/tools/crymaxtools klasöründen copToMax.bat çift tıklayıp çıkan pencerede 3dsmax ın yuklu oldugu c yi seçiyorum ve ekranda yazılar çıkıyor.

    crydev deki talimatlar bu şekilde ancak bundan sonra c/3dsmax2012/plugins de cryexport13.lu ve c/3dsmax2012/scripts/Startup klasöüründe LoodCryMaxTools.ms nin belirceği yazıyor ama nerdeee....Ben gidip bunları elle yapıştırdım.Sonrada 3dsmax ı açtım Utilities de görünüyor.Ancak render almıyor, cgf dosyalarım düzgün oluşmuyor.
    Yardımlarını bekliyorum arkadaşlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VooDu

    Sevgili Phyian,cryengine 3.5.6 versiyonu kullanmaktayım ve çözemediğim bazı sorunlar var.Sizin ayda baka arkadaşların bana yardımcı olabilmrlerini umuyorum.Sorunum 3dsmax ta(2012-2013) yaptığım nesneleri cryengine aktaramam.Export nodes dediğim zaman Secondary resource compiler ini file (C:\Users\Sertac\Desktop\Cryengine 3\Bin32\rc\rc.ini) is missing
    Checking LODs by using ResourceCompiler... hatasını alıyorum.Hedef klasörde cgf dosyası oluşuyor ancak 2 kb falan oluyor fakat cryengine de hiç bir şey çıkmıyor.''rc.exe'' dosyamı değiştirdim ve sketchuo da sorunsuz çalışıyor..Youtube de tonla video izledim ancak sorunumu çözemedim.Yaptığım işlemleri sırasıyla yazayım.
    1- Hedef klasorde ki cryengine3/tools/3dsmax/plugins cryexport14_64.dlu dosyasını kopyalayıp
    2-c/programfiles/autodesk/3dsmax2012/plugins içine yapıştırdım.
    3-cryengine3/tools/crymaxtools klasöründen copToMax.bat çift tıklayıp çıkan pencerede 3dsmax ın yuklu oldugu c yi seçiyorum ve ekranda yazılar çıkıyor.

    crydev deki talimatlar bu şekilde ancak bundan sonra c/3dsmax2012/plugins de cryexport13.lu ve c/3dsmax2012/scripts/Startup klasöüründe LoodCryMaxTools.ms nin belirceği yazıyor ama nerdeee....Ben gidip bunları elle yapıştırdım.Sonrada 3dsmax ı açtım Utilities de görünüyor.Ancak render almıyor, cgf dosyalarım düzgün oluşmuyor.
    Yardımlarını bekliyorum arkadaşlar.

    3.5.6 da rc bozukmuş ondan dolayı aktaramıyorsun bende aktaramamıştım.

    bu konuyu inceleyin

    http://www.crydev.net/viewtopic.php?f=369&t=76713&p=1185383#p1185383




  • UDK4 yakında çıkışını gerçekleştirecek, onun için hazırlıklar yapmaya başladım. UDK ya başlayacak olan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phylian

    UDK4 yakında çıkışını gerçekleştirecek, onun için hazırlıklar yapmaya başladım. UDK ya başlayacak olan var mı?

    Hayırdır mis gibi C3 varken,ne olduda UDK geçiyorsun motorların farkını söyle bakalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kımyasal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phylian

    UDK4 yakında çıkışını gerçekleştirecek, onun için hazırlıklar yapmaya başladım. UDK ya başlayacak olan var mı?

    Hayırdır mis gibi C3 varken,ne olduda UDK geçiyorsun motorların farkını söyle bakalım.

    UDK indie geliştiriciler için her zaman iyi. Daha 2011 den beri c3 de sadece 2 indie oyun çıkışını yaptı. UDK4 de native c++ destekliyor artık. Unrealscriptden kurtulduk ini karmaşısındA kurtulursak değme keyfime. Udk nın flowgraphı(eskiadı kismetyeni adı blueprint) hata ayıklayıcı sistemli bu da yanlış bağlamalarda sorunu hemen çözmemize yardımcı olacak, zamankaybı yaşamıcaz. Udk nın dkumantasyonu ue3 e göre baya ayrıntılıydı ve baya kişide kitaplar yazdı videolar çekti, geniş kaynağa sahipti. Gene öYle olursa arkamız sağlam. Lisans olaylarında epic games in kuralları belli daha esnek ticari çizgileri var. Gerçek zamanlı veya dinamik aydınlatmadageldi artık ışıkları build etmemize gerek kalmayacak, şimdilik aklıma gelenler bunlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phylian


    quote:

    Orijinalden alıntı: kımyasal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phylian

    UDK4 yakında çıkışını gerçekleştirecek, onun için hazırlıklar yapmaya başladım. UDK ya başlayacak olan var mı?

    Hayırdır mis gibi C3 varken,ne olduda UDK geçiyorsun motorların farkını söyle bakalım.

    UDK indie geliştiriciler için her zaman iyi. Daha 2011 den beri c3 de sadece 2 indie oyun çıkışını yaptı. UDK4 de native c++ destekliyor artık. Unrealscriptden kurtulduk ini karmaşısındA kurtulursak değme keyfime. Udk nın flowgraphı(eskiadı kismetyeni adı blueprint) hata ayıklayıcı sistemli bu da yanlış bağlamalarda sorunu hemen çözmemize yardımcı olacak, zamankaybı yaşamıcaz. Udk nın dkumantasyonu ue3 e göre baya ayrıntılıydı ve baya kişide kitaplar yazdı videolar çekti, geniş kaynağa sahipti. Gene öYle olursa arkamız sağlam. Lisans olaylarında epic games in kuralları belli daha esnek ticari çizgileri var. Gerçek zamanlı veya dinamik aydınlatmadageldi artık ışıkları build etmemize gerek kalmayacak, şimdilik aklıma gelenler bunlar.

    C3 kullanıyorum,bir aralar UDK deneyeyim dedim ısınamadım malesef.Mod yapıyorum ''Ben efsaneyim'' tarzında bir oyun mod düşünüyorum,o kadar model portladım hiç uğraşılmaz şimdi başka motora geçmek sizin herhangi bir çalışmanız varmı C3 de Cinebox kullanıyorum yazdınız geçenlerde ? Bende imzamda bir proje bitirmiştim çok öncelerde,şimdi biraz daha kaliteli ürünler ortaya koymak istiyorum.




  • Dostum cevap için teşekkürler ama ben zaten onu yapmıştım.Sorunu mu hallettim bu arada..Bu seferde başka bir sorun çıktı tabi..Bu versiyonu kullananlardan baya şikayet var crydev de.Bu seferki sorunumda 3dsmax ta yaptığım modellemeleri aktradığım zaman obje üzerinde replace me çıkıyor.Hepsini sdk dosyasında aynı isim altında toplamama rağmen.Neyseki metarial editörden yapıştırınca kaplamaları 1e 1 doğru yapıyor.
    Tutorialarda bir şeyi farkettim 3.5.4 sürümüne kadar olan versiyonlarda adamların metarial muneleri çok dolu bende yarısı bile yok,acaba obje falan download mu yapmışlar diye araştırdım ama böyle bir paketide yok cryengine ın.(kendi çizimleride değil cunku aynı objeleri diğer adamlardada görüyorum) Parallax mapping yaptım yada yapmaya çalıştım...heighmap i otomatik yükler diyorlar ancak bende onnda menusu var ,bu eski versiyonu kullananlarda menusu yok.Yapmayı bilenler nerleri kastediğimi anlamışlardır.O kısmıda ben yukledim heighmap kısmına, POM seçeneğini seçtim ancak olmadı :)Lanet olsun bir gün daha boşa gitti..




  • Eski Crysis serilerinin modellerini port etmişlerdir büyük ihtimal.Yanlış hatırlamıyorsam yeni Crysis 3 hariç,model port edilebilir olduğudur.Hatta Crysis 3 oyunundaki yayı Crysis 2'ye atabiliyorlar.Bunuda büyük ihtimal modeli 3dsmax yada maya'ya atıp script+kaplama ile yeniden Crysis 2'ye portluyorlar.Bilirsinki bu işlerde zaman ister,zaman su gibi akar.Kimi tasarımcılar bir kaplamayı 10 saatte yapıyor model çizersin 1-2 saat sürer,bunun kaplaması falan çiziminden dahada uzun sürebilir.Bir modelim kalitesini poligon sayısı belirler,fakat bütün iş kaplama sanatına bakar.Bakınız COD oyunlarına,poligonlar düşüktür ve motor eskidir.Ama grafik sanatçıları iyiki güzel kaplama ile kaliteli görüntü elde ediyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VooDu

    Dostum cevap için teşekkürler ama ben zaten onu yapmıştım.Sorunu mu hallettim bu arada..Bu seferde başka bir sorun çıktı tabi..Bu versiyonu kullananlardan baya şikayet var crydev de.Bu seferki sorunumda 3dsmax ta yaptığım modellemeleri aktradığım zaman obje üzerinde replace me çıkıyor.Hepsini sdk dosyasında aynı isim altında toplamama rağmen.Neyseki metarial editörden yapıştırınca kaplamaları 1e 1 doğru yapıyor.
    Tutorialarda bir şeyi farkettim 3.5.4 sürümüne kadar olan versiyonlarda adamların metarial muneleri çok dolu bende yarısı bile yok,acaba obje falan download mu yapmışlar diye araştırdım ama böyle bir paketide yok cryengine ın.(kendi çizimleride değil cunku aynı objeleri diğer adamlardada görüyorum) Parallax mapping yaptım yada yapmaya çalıştım...heighmap i otomatik yükler diyorlar ancak bende onnda menusu var ,bu eski versiyonu kullananlarda menusu yok.Yapmayı bilenler nerleri kastediğimi anlamışlardır.O kısmıda ben yukledim heighmap kısmına, POM seçeneğini seçtim ancak olmadı :)Lanet olsun bir gün daha boşa gitti..

    Hocam soyle soyleyeyom 3.5.x biraz sorunlu geldi bana kaplama konusuna grlince 3ds max de mesh poly di sanirim oradan kaplama atamalarini yaptinizmi veya uv map falanmi yaptiniz bende birden cok kaplama olunca atamiyorum. Evet 3.5.x de az material var gibi geldi bence en kararli surum 3.4.5

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sorunlarda biraz anlatımlarla alakalı.Dün bütün gün deneyip ps de saatler harcayıp cryengine aktardığım pom texturelim bir türlü olmamıştı.Ancak bugun cryengine ın manuelini okurken gördümki parallax occlusion mapping sadece very high setting de açılıyormuş :)Boşuna uğraşıp duruyormuşum aslında, hepsi olmuş.Nese en azından elimdi bir kaç tane pom texturu oluştu bu sayede.. :)
  • SAPIENCE Mod çalışmasını yapan jason187781 nickli geliştiricinin 2011 de başlatmış olduğu mod çalışması.Çalışmalarını hala devam ettirmekte oyunu dört gözle bekliyoruz

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.