Şimdi Ara

D3 Barbarian Toplanma Noktası (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.615
Cevap
13
Favori
116.712
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @DiloN
    Dostum haklısın bende neredeyse tüm rpg oyunlarımda attak speed manyağı durumundayım fantezi olsun diye full as build ile rekorları filan zorlamışlığım vardır. Bence bir zevkin ve zaafın varsa peşinden git .

    Edit: Bu yaptığım build 60 lvl bufu geleceğinde seçip bir daha değiştirmeyeceğim build 60 lvl e kadar ne saçma buildler yapıp bütün skilleri deneyeceğim şahsen bu yüzden öleceğimi bile düşünüyorum rpglerde uçlarda yaşamayı seviyorum.

    @Kagore
    quote:

    Frenzy ile ortamlara dalıp durumun boku çıktığında revenge ile nefes alma.
    Hahahaha oyunda tam anlamı ile yaptığım şey bu, fantezi olsun diye açık revengeyi biraz bekletip sonra kapanınca kaçmaya çalışmalarımı saymazsak tabi .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Narqos -- 30 Nisan 2012; 2:26:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DiLoN

    Bu arada kardeşim şöyle bir şey aklıma geldi şimdi sen frenzy maniac rune kullanıcaksın ve level 59 açılıcak bu rune onu onca zaman beklemek beni baya düşündürdü.Mesela ben bash +punish kullanacağım. Her vuruş 5 saniyeliğine vuruşumu %6 arttırıcak ve 3 defaya kadar eklenerek artıcak.Punish rune level 26 da açılıcak.

    Yani sonuç olarak level 50 den sonra level 59 kadar ki sınır bu kaç ay sürer exp anlamında.O süreçde nasıl bir yol izliyceksin merak ettim .?

    Kendi adıma bu noktada Maniac ı seçmem 60 a yönelik. Daha öncesinde kesin olarak Frenzy ile devam edilecekse Sidearm çok etkili. Diablo 3 ün sunduğu özgürlük açısından her şekilde açık toparlanabilir diye düşünüyorum. Misal Cleave + Rupture.

    @Narqos Eğer can leech ile toparlanmayacak kadar fazla tokat yiyorsak ve revenge proc kaçtıysa leap away yoksa yandı gülüm keten helva

    Edit : Uykunun getirdiği anlamsız cümleleri düzeltme çabası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kagore -- 30 Nisan 2012; 2:32:38 >




  • @Kagore
    potion ile son zorlamalar olmadı leap, leap away yada nanay yavrum nanay.
    senide uykusuz bıraktık hocam yarın pazartesi ben rahatım ama sizin işiniz ola bilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Narqos -- 30 Nisan 2012; 2:35:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kagore

    quote:

    Orijinalden alıntı: DiLoN

    Bu arada kardeşim şöyle bir şey aklıma geldi şimdi sen frenzy maniac rune kullanıcaksın ve level 59 açılıcak bu rune onu onca zaman beklemek beni baya düşündürdü.Mesela ben bash +punish kullanacağım. Her vuruş 5 saniyeliğine vuruşumu %6 arttırıcak ve 3 defaya kadar eklenerek artıcak.Punish rune level 26 da açılıcak.

    Yani sonuç olarak level 50 den sonra level 59 kadar ki sınır bu kaç ay sürer exp anlamında.O süreçde nasıl bir yol izliyceksin merak ettim .?

    Kendi adıma bu noktada Maniac ı seçmem 60 a yönelik. Daha öncesinde kesin olarak Frenzy ile devam edilecekse Sidearm çok etkili. Diablo 3 ün sunduğu özgürlük açısından her şekilde açık toparlanabilir diye düşünüyorum. Misal Cleave + Rupture.

    @Narqos Eğer canı leech ile toparlayamayacak kadar çıktıysa ve revenge proc kaçtıysa leap away

    Anladım dostum araştırmaya devam tabii ki Bu arada ignore pain kafamı karıştırıyor.

    3sn yapılan vuruşları %65 azaltıyor - Contempt for Weakness kullanıdığında kş level 58 buda ..Bize gelen vuruşların yetenek ile azaltılan kısmının %50si düşmana hasar olarak geri dönüyor .Cool down süreside iyi gibi




  • @DiloN
    3sn az değil mi be hocam mobların attak speedleri belli 3 sn de kaç damage atarlarki CD süresi 30sn bence yüksek.
  • herkese kolay gelsin öncelikle forumda konu başlığından sapmadan duran tek başlık bu olduğu için herbirinize ayrıyetten teşekkür ederim. İlk başta kendi buildimi yapıp forumdaki bütün yazıları okuduktan sonra buraya postlama ihtiyacı duydum. d1 warrior,d2 barbarian derken d3 ümün de favorisi olan class için düşündüğüm build :

    http://us.battle.net/d3/en/calculator/barbarian#WhXViP!gYc!aYacYc

    Burada amaç iki ele de 1h axe alıp katliam çalışmaları yapmak.

    açıklamalara gelince :

    Primary: Frenzy + Sidearm: Cleave + rupture skillinin betada ne kadar güçlü olduğunun farkındayım ama bu kadar düşük seviyede gelen skillin ileride de bu kadar güçlü olmayacağını düşünüyorum. zaten 2h silah kullanmayı pek düşünmediğimden dolayı dual wield (iki elde ayrı silah) olarak gezinirken cleave in çok az hasar verebilecek durumunda olmadığını düşünerek tamamen Attack skill ve %chance to critical ve % 'ye dayalı skilleri proclamak (durmadan aktif hale getirmek) amaçlı bir build yaptım.
    Secondary: Whirlwind + Windsear : Secondary, defensive ve might skillerini bir build şeklinde kullanacağım için bu üçünü burada anlatayım. leap ile bir topluluğun içine atlayıp(+%300 armorla pekiştirdim ki içeride ölmek istemem), açılır açılmaz Revenge (%vurma şansı yükselsin ki hpler düşmesin, armorumuz zaten +%300) kullanıp, imkan varsa birkaç kere proc edip, ortamdan uzaklaşırken de whirlwind + windsear ımı basıp kaybettiğim rage i bir şekilde geri kazanıp max. rage bar ile ortamdan uzaklaşmak. ve imkan dahilinde bu komboyu tekrarlamak. zorlandığım anda bu skillerin hepsini kaçış için de kullanabilirim ne de olsa.
    Defensive: Leap + Iron Impact:
    Might:Provocation: Revenge + Provocation:
    Tactics: Battle Rage + Into the fray: buradaki amaç 2h silahın verdiği yüksek hasarı 1h ile yakalayabilmek ve bu arada oluşacak proclar dahilinde max. rage e çıkmak.
    Rage: Wrath of The Berserker + Thrive of Chaos: buildimin olmazsa olmazı. Proc lama hikayesini max. a taşıyacak olan skill. ( Thrive of chaos u kullanmamın sebebi hızlı ve durmadan rage dolduran bir karakter yaratıp bu skillin süresini uzatabildiğim kadar uzatmak.)
    Pasiflere gelince orada durum biraz sıkıntılı : Brawler, Weapons Mastery, Berserker rage

    brawler yerine bloodtrhirst skilli dual wield sınıflar için mükemmele yakın gözüküyor, yada yine brawler yerine ruthless seçeneklerini kullanma hevesindeyim. (sonuçta proc buildi olduğu için illaki +%5 şans çok önemli ve +%50 krikit hasarı.

    şimdilik yaptığım build budur. Yorumlarınız benim için çok değerlidir. Oturalım şu şöyle olabilir diyelim, bunun yerine bu daha mantıklı değilmi diyelim. yorumlarınızu bekliyorum iyi geceler diliyorum.

    Edit : imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi queenTR -- 30 Nisan 2012; 2:52:21 >




  • @queenTR
    Hocam sanırsam çok değişik bir oynayış tarzınız var yada benim uykum geldiği için anlayamadım. Ancak builde ilk baktığımda hell, inferno gibi hard seviyelerde nasıl bir yol izleyerek ayakta kalacağınızı anlayamadım fazla offensive bir build itemlerinizin sağlam defans ağırlıklı olması gerekiyor gibi.
  • @narqos
    Haklı olabilirsin.Ben Threatening shout veya seismic slam gibi tamamiyle defansif skilleri kullanmamak istediğim için Leap, Whirlwind, veya Revenge gibi hem ofansiv olarak kullanabilecek hemde istediği zaman topuklama konusunda uzmanlaşabilecek bir class olarak düşünmüştüm. standart hızlı bir barbar olarak bende hayatta kalma düşüncemin dual wield hızımın life steal özellikli silahlarımla ve bloodthirst gibi pasiflerle sağlamayı düşünüyordum. fazla agresif kaçmış olabilir hakkatende
  • @queenTR
    Hocam sizin leap, whirlwind ile ortamdan uzaklaşmanız mümkün ama uzaklaştığınızda seçenekleriniz az canınızı doldurmak için potion yada regen lazım yoksa oturup bekleyeceğinizi düşünmüyorum. o yüzden kaçış değilde defans verecek bir, iki skill en azından pasif koymanız gerekir diye düşünüyorum. Blizzard'ın söylediğine göre hell, inferno seviyeleri bizi aşırı zorlayacakmış bunları göz önüne aldığımızda defansif ağırlıklı buildlere ihtiyaç doğuyor ki bosslar da ölmek istemeyiz. sağlam 4 lü co-op oyunlarda tabi bu biraz değişe bilir.
  • Günaydın arkadaşlar.

    @Narqos
    Son yaptığın build i inceledim. İlk gözüme takılan Wrath of the Berserker'de "Striding Giant" rune ile dodge şansı %60 yapmışsın. Dodge şansı artması Revenge i etkiliyormu bilemedim. Yani Revenge için damage almak mı lazım yoksa, dodge olsa bile hit yeter mi? Bunu gözlemek lazım. WotB skill i için rune olarak "insanity" kullanmıştım ben. %100 damage ilavesi hiç fena değil bence. Barbar'ım neden dodge yapayım, alayına atak.

    Bu arada Revenge kullandım beta da. Kalabalık ortamlarda 3-5 defa arka arkaya açıldığı oldu. Yani %15 fena değil. Hatta provocation rune ile %30 yapılması taraftarıyım.

    @queenTR
    Battle rage de "into the fray" rune kullanmışsın. Critical hits -> 15 fury. Rune lar içinden Ferocity (Critical hits -> +2 saniye) daha avantajlı bence. Critical hit şansını iyi beslersen süresini ciddi uzatma şansın var. Frenzy ile çok hızlı fury toplayabilirsin, ekstra bir fury (hatta critical hit ile gelebilecek) kazancına ihtiyacın olduğunu düşünmüyorum.

    Her yeni build gördüğümde Blizzard ın yeni skill sistemine bir daha bayılıyorum. Herkes istediği stilde oynayabilecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Genserico -- 30 Nisan 2012; 10:33:17 >




  • @Genserico
    Günaydın hocam WotB + insanity %100 damage söylediğiniz gibi tercih edile bilir. 120 CD li bir skill 15 sn boyunca %100 damage frenzy ile maximum attak speed modunda güzel canlar çizer gibi duruyor, buildin geneline bakıldığında war cry, Threatening Shout ile gerekli defansa ulaşılacaktır gibi gözüküyor. Tabi teoride durumlar böyle pratikde nasıl olur denemek görmek lazım

    Edit: Revengeyi de aynı şekilde deneyerek görmek lazım yeri kadar seri açılıyor mu? %30 yapmak gerekir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Narqos -- 30 Nisan 2012; 12:09:51 >
  • Tamamen "Critical Hit" temelli fantazi build.

    http://us.battle.net/d3/en/calculator/barbarian#bVQikP!ZYc!YZZZbZ

    Aktif;
    Cleave + Broad Sweep : +%156 damage
    Revenge + Best Served Cold : +%10 CHC 12 saniye.
    Overpower + Kiling Spree : +%10 CHC 6 saniye.
    Battle Rage + Ferocity : +%15 damage, +%3 CHC, rune ile her kritik vuruş için +2 saniye
    War Cry + Invigorate : en azından 1 tane defansif skill olsun
    Wrath of the Berserker + Insanity : +%10 CHC, +%100 damage

    Pasif;
    Ruthless : +%5 CHC, +%50 CHD
    Weapon Master : Ana silah mace ya da axe olursa +%10 CHC
    Berserker Rage : Fury yakmıyoruz, +%25 damage

    Alternatif Pasif;
    Inspiring Presence : 2 adet shout kullanıyoruz süreleri ikiye katlayabiliriz.
    Bloodthirst : CHC yüksek, +% damage yüksek, özellikle WotB açık olduğu süre içinde çok yüksek life steal.

    Defansif olarak çok zayıf. Zorlanana kadar kullanılabilir.




  • @Genserico
    Hocam CHC, CHD leri toplayıp total sonucu buldunuz mu? bunların toplamı içinde dodge gibi formül gerekiyor mu?
    quote:

    Dodge Hesaplaması için formül:
    1 - ((1-a)*(1-b)*...*(1-y)*(1-z))

    formülde a, b ... y, z %dodge'un ondalıklı temsili.

    1 - ((1-0.6)*(1-0.15)) = 0.66 yani %66 dodge


    Edit: Full defans build yapmaya çalıştım, galiba oldu da kesilmesi zor bir konan olur herhalde.
    http://us.battle.net/d3/en/calculator/barbarian#WXgRkP!abV!cabccY



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Narqos -- 30 Nisan 2012; 13:15:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Narqos

    @Genserico
    Hocam CHC, CHD leri toplayıp total sonucu buldunuz mu? bunların toplamı içinde dodge gibi formül gerekiyor mu?
    quote:

    Dodge Hesaplaması için formül:
    1 - ((1-a)*(1-b)*...*(1-y)*(1-z))

    formülde a, b ... y, z %dodge'un ondalıklı temsili.

    1 - ((1-0.6)*(1-0.15)) = 0.66 yani %66 dodge


    Edit: Full defans build yapmaya çalıştım, galiba oldu da kesilmesi zor bir konan olur herhalde.
    http://us.battle.net/d3/en/calculator/barbarian#WXgRkP!abV!cabccY

    Selamlar Narqos the Barbarian

    Build çelik dökme duvar olabilme açısından baya elverişli birkaç önerim olabilir.

    http://us.battle.net/d3/en/calculator/barbarian#bVgRkP!abe!aabccY

    Burdaki build de daha frenzy yerine cleave tercih etmemin sebebi tamamen aoeye yönelik ama tekrar düşündüğümüzde bash ta frenzy de gider.

    Revenge daş konan buildinde bence birebir mobiliteyi kesip revengi devreye sokmak belki biraz riskli bunun hakkında yorum yapmak lazım. Ama Revenge in yüksek hasarı ve açılma şansının bu buildde daha fazla olacağına inandığımdan aldım.

    Supersitition %20 fiziksel dışındaki her hasarı indirmesi ve fury beslemesi hoş olacak gibime geliyor, kalkan kullanırsa build armor açığınıda bir nebze kapar.

    Defans konusunda daha derin düşünmedim daha önce ama bu konuda fikir alışverişiyle çelik dökme duvar konan buildini adam ederiz gibime geliyor.




  • @Kagore
    Hocam revenge yi bende almak istedim ancak kendisine yer kalmadı leap + Iron Impact %300 armoru ile olmazsa olmazlardan geldi çelik konan için. Cleave bende düşündüm sonradan gene frenzynin hız cazibesine kapıldım. hocam fury harcayacak pek bir şey yok o yüzden Supersitition yerine bence defansif bir şey tercih edile bilir. söylediğiniz gibi kalkan kullanarak armoru tavana vurdurmak mümkün. Ignore Pain + Iron Hide ile süresini 7 sn ye çıkartmak sizce ne kadar mantıklı bir seçim olur? Birde "Mob Rule" anlamadım açıklarsanız memnun olurum.

    Edit: Ignore Pain + "Mob Rule"



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Narqos -- 30 Nisan 2012; 13:51:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Narqos

    @Kagore
    Hocam revenge yi bende almak istedim ancak kendisine yer kalmadı leap + Iron Impact %300 armoru ile olmazsa olmazlardan geldi çelik konan için. Cleave bende düşündüm sonradan gene frenzynin hız cazibesine kapıldım. hocam fury harcayacak pek bir şey yok o yüzden Supersitition yerine bence defansif bir şey tercih edile bilir. söylediğiniz gibi kalkan kullanarak armoru tavana vurdurmak mümkün. Ignore Pain + Iron Hide ile süresini 7 sn ye çıkartmak sizce ne kadar mantıklı bir seçim olur? Birde "Mob Rule" anlamadım açıklarsanız memnun olurum.

    Hacım "Mob Rule" grubunda ne kadar kenksin hacın kankan varsa onlarda %65 damage reduce alıyor co-op için leziz.

    Iron hide ile 2 saniyelik bir artış bile bazen birçok çarpışmanın kaderini değiştirebilir, oldukça şık aslında. Her 30 saniyede 7 snlik %65 hasar azaltımı 23 saniye aralıklarla çelik dökme duvar modu.

    Öte yandan Supersitition da sadece dikkate aldığım %20 fiziksel dışındaki hasar azaltımı, Misal yaratıklardan büyü yediğinde %20 daha az vuracak.




  • @Kagore

    quote:

    te yandan Supersitition da sadece dikkate aldığım %20 fiziksel dışındaki hasar azaltımı, Misal yaratıklardan büyü yediğinde %20 daha az vuracak.

    hocam War Cry + Impunity ile %50 res sağlıyoruz aslında yanılıyor muyum? birde war cry 30cd ile 60sn aktif mi kalıyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Narqos

    @Kagore

    quote:

    te yandan Supersitition da sadece dikkate aldığım %20 fiziksel dışındaki hasar azaltımı, Misal yaratıklardan büyü yediğinde %20 daha az vuracak.

    hocam War Cry + Impunity ile %50 res sağlıyoruz aslında yanılıyor muyum? birde war cry 30cd ile 60sn aktif mi kalıyor?

    Hacım kalıyor tabi, o sadece üstüne ekleme olsun diye. Aslında oyun gelse görsek hangi yaratıklar nasıl ve nerde pis vuruyor ona göre daha şekillendirebiliriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kagore

    quote:

    Orijinalden alıntı: Narqos

    @Kagore

    quote:

    te yandan Supersitition da sadece dikkate aldığım %20 fiziksel dışındaki hasar azaltımı, Misal yaratıklardan büyü yediğinde %20 daha az vuracak.

    hocam War Cry + Impunity ile %50 res sağlıyoruz aslında yanılıyor muyum? birde war cry 30cd ile 60sn aktif mi kalıyor?

    Hacım kalıyor tabi, o sadece üstüne ekleme olsun diye. Aslında oyun gelse görsek hangi yaratıklar nasıl ve nerde pis vuruyor ona göre daha şekillendirebiliriz.

    Doğru söylüyorsun hocam köre renk tarif etmek gibi oluyor bizim iş. Zaman geçsin işte ne yapalım yoksa gelmez bu 15 mayıs




  • diablo2 den bir barbar olarak bu sefer kararsızım viç daktırın garguntası, mank'ın % 700 vuran skilli fena cezbediyor ne dersiniz barbarlar.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.