Şimdi Ara

D4D 1,4 dizel toyota motoru ile 100.000 deviren varmı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
0
Favori
11.515
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • bizim şirkette vardı 250bini geçmiş olan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceyhunberber

    quote:

    Orjinalden alıntı: molarrr

    forumda bunu yapan arkadaşlar varsa yazabilirler mi,

    sorun oldu mu,

    turbo, pompa arızası vs??

    D4D 1.4 dizel toyota motorları ne kadar sorunsuz?




    uzun yillardir hilux lerde dizel var toyotalarda ben iraktayken irak mazotu ile calisan 98 model pickup vardi

    ayrica izlemeni tavsiye ederim biraz uzun ama

    http://www.youtube.com/watch?v=HQ_60PpxSzI

    http://www.youtube.com/watch?v=tom3OUKDM9I


    belki sorunsuzluk anlayisin değisir



    gene sen, gene yalanların




  • ben satmadan önce 94 bin km deydi. araç garanti süresi bitmesine rağmen yetkili serviste servis görmüştü. mmt şanzımanı için birkaç kez senkronizasyon yaptırmıştım. 2006 modeldi . bu araçta sorun yaşamadım.

    ama 2011 elegance aracımızda şanzımana dolanan bir inşaat teli şanzıman contasını deldiği için ( nasıl oluyorsa oradaki döner parçalar açıkta imiş ve tel girip dolanabilmiş) ve delinen contadan aracın tüm şanzıman yağı boşaldığı için ( ayrıca land cruiser hariç hiçbir toyota modelinde şanzıman yağı uyarı ışığı mevcut değilmiş onuda sonradan öğrendim) aracın şanzımanı yandı ve kaskodan yaklaşık 9500 tl lik bir fatura ile şanzıman değiştirildi. aracı halen kullanmaya devam ediyoruz şu an 40 bin km civarında olması lazım. foruma konusunu açmıştım.

    ayrıca 2006-2007 kasa olanları bence gidiş sürüş ve genel kalite olarak 2011 olanından daha güzeldi.( şahsi görüşüm)




  • Konu hortlamışken belirteyim dedim.Aynı işyerinde çalıştığım bir tanıdığım aldı 2010 model.Araç henüz 25000 km'de 15000 km civarı turbosu değişti.Değişimden önce yağ eksiltiyordu.Bu yağ eksiltme ve turbo değişimi olayını forumda da söyleyenler olmuştu.Bana göre belirli bir seride bu sorun oluştu , genel anlamda hepsi böyle demek doğru olmaz. Gücüne göre iyi ayarlanmış şanzıman oranlarıyla çekişi iyi olan bir otomobil ama artık revizyon edilmesi gerekiyor, rakiplerinden biraz geri kalmaya başladı.
  • 2007 corollamı kardeşime sattım; 85 binde iken, 2010 da. Şu an 125 bin kmde tık yok. İlk günkü performansını aynen devam ettiriyor gibi.

    Aldıktan 1 yıl spnra kötü yakıttan turbosu değişti. Başkada bir sorun yaşamadık
  • Konu eskiymiş ama bende yazayım.Bir tanıdığım, akrabam aldı coralla d4d düz şanzuman.Aracı aldığında 1.5 sene önce 280.000 km'deydi.Zaten bedavaya aldı gibi birşey oldu.Daha önceki aracı renault flashtı ondan buna geçince çokta sıkıntı etmedi.

    Aracı aldığında servise soktu zaten devamlı servis görmüş araç sorunu yok 300.000 de bakıma girse yeter demişlerdi serviste.Sanıyorum şuan 300.000 rahat geçmiştir hala bir sıkıntı vermiş değil.Eğer seride üretim kaynaklı bir sorun yoksa ve araç düzenli bakım görmüşse hemen sıkıntı vermez.Ama yakında enjektör-turbo arızası verme olasılığı yüksek diye düşünüyorum
  • bu konu hakkında birşey merak ediyorum

    1,4 dizel corollarda yağ yakma problemi varmı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    bu konu hakkında birşey merak ediyorum

    1,4 dizel corollarda yağ yakma problemi varmı

    6 vitesli corolla ve aurisler de var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    bu konu hakkında birşey merak ediyorum

    1,4 dizel corollarda yağ yakma problemi varmı

    Eksiltme olursa abi serviste turbo ve vakum pompasını değiştiriyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    bu konu hakkında birşey merak ediyorum

    1,4 dizel corollarda yağ yakma problemi varmı

    6 vites 205 tork araçlarda yağ yakma sorunu oldu. 17201-0N041 seri numaralı turbolarda sorun vardı. O seri numarası ile satışa sunulan araçlarda yağ yakma problemi oldu. Daha sonra servis bu araçlarda yeni revize edilen turbo değişimine gitti. Şuanda herhangi bir sorun yok. Benim araç 2010 kasım üretimi olmasına rağmen bende herhangi bir sorun olmadı. Turbo seri numaram 17201-0N042
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SxXXxN

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    bu konu hakkında birşey merak ediyorum

    1,4 dizel corollarda yağ yakma problemi varmı

    6 vites 205 tork araçlarda yağ yakma sorunu oldu. 17201-0N041 seri numaralı turbolarda sorun vardı. O seri numarası ile satışa sunulan araçlarda yağ yakma problemi oldu. Daha sonra servis bu araçlarda yeni revize edilen turbo değişimine gitti. Şuanda herhangi bir sorun yok. Benim araç 2010 kasım üretimi olmasına rağmen bende herhangi bir sorun olmadı. Turbo seri numaram 17201-0N042

    Aynisi benim basima geldi
    Benimde turboyu revize edilmis turboyla degistirdiler simdi hic eksiltmiyor
  • Konu hortlamış ama bende yazayım.

    2007 Corolla şu an 195.000km de ama 40.000 km de turbo arızası yüzünden turboyu değiştirmiştik. 40.000kmden sonrada başka bir sorun çıkartmadı araç.
  • 80000 civarında aracımı alacagım zaman bu konuyu okumustum ama yorumlamamıstım eski konu diye...
    aracım 115000 de mmt sanzıman ne motorda nede sanzımanda hic bi sıkıntı yok.
    sadece yagı ve filtreleri degisiyor.
    ileride ne olur bilmem ama şu anda sıkıntısızız.
  • güzel hort olmuş
  • benım arkadasta var 2009 model ve 260 bın km de hıcbır sorunu yok ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufoufo


    quote:

    Orijinalden alıntı: SxXXxN

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    bu konu hakkında birşey merak ediyorum

    1,4 dizel corollarda yağ yakma problemi varmı

    6 vites 205 tork araçlarda yağ yakma sorunu oldu. 17201-0N041 seri numaralı turbolarda sorun vardı. O seri numarası ile satışa sunulan araçlarda yağ yakma problemi oldu. Daha sonra servis bu araçlarda yeni revize edilen turbo değişimine gitti. Şuanda herhangi bir sorun yok. Benim araç 2010 kasım üretimi olmasına rağmen bende herhangi bir sorun olmadı. Turbo seri numaram 17201-0N042

    Aynisi benim basima geldi
    Benimde turboyu revize edilmis turboyla degistirdiler simdi hic eksiltmiyor

    Babamın 2011 corollası 17000 km de turbosu değişip serviste çeşitli kontroller yapılmıştır.
    Araç şuan 40000 km de ve herhangi bir yağ eksiltme sorunu yok.
    Bilginize.




  • teşekkür ederim arkadaşlara cevapları için.

  • 2006 yılında çıktı piyasaya bu d4d, arkadaş 2007 de açmış konuyu, zor bir hedefi varmış gerçekten
  • d4d sorunsuz bir motordur.ayrıca piyasadaki en sessiz dizel motor ünvanına da sahiptir.değil 100 bin düzenli bakımları yapılmışssa 300-350 bine kadar yolu var hiç şüphe etmeyin.Allah aşkına şu 100 bin şehir efsanesini de bir kenara bırakalım artık.ülkemizde 2000 yılından itibaren yaygınlaşan dizel kullanımı yüksek kükürtlü mazot yüzünden bir dönem kısmen fiyaskoyla sonuçlandı.çünkü 2004 yılında önce total sonra da opet ülkemize eurodiesel yani düşük kükürtlü motorini getirene kadar bir çok yeni nesil common rail motor 100 bine gelmeden hiç değilse en azından enjektör arızası yüzünden kullanılmaz hale geldi.ama 2004 yılından itibaren bu durum dizel motorların lehine gelişti ve yakıttan kaynaklı arızalar neredeyse sıfıra indi.işte dizel 100 binde biter lafı da o günlerden miras kalan bir olgu olarak hala zihinlerde yer ediyor ve bir takıntı olma halini malesef sürdürüyor.günümüzde ülkemizde de satılan yüksek kaliteli düşük kükürtlü dizel yakıtlar sayesinde düzenli kullanımda dizel motorların 100 binli km lerde bitmesi imkansız.içiniz rahat olsun baktırın ve gözünüz kapalı alın.üstelik toyota d4d motoru eurodiesel kullanımının iyice yaygınlaşmasından sonra ülkemize ihraç etti.yani 2006 da.toyotanın dizel motor konusunda ne kadar hassas olduğunun da bir göstergesi bu durum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rakipsiz Fırtına -- 13 Mart 2012; 19:38:42 >




  • Bu arada çoğu yeni dizel araçlarda yağ eksiltme durumu gözleniyor.Özellikle 6 vitesli birçok markada dizel, yağ eksiltme durumu mevcut.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msdisa -- 15 Mart 2012; 15:47:11 >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.