Şimdi Ara

Daihatsu Kulübü (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
1.084
Cevap
22
Favori
338.102
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutgultekin

    güncelleme.... mümkünse abs'siz araç almamak lazım!

    bugün 60 la giderken ve ışığa 10 metre kalmışken yeşil ışık sarıya döndü diye sonuna kadar frene asılan bir hanımefendinin arabasına vurmamak için panik fren esnasında manevra yapmak zorunda kaldım. araç durduğunda öndeki arabanın arka kapılarını geçer seviyeye gelmiştim. dolayısı ile abs olmasaydı ve ben o manevrayı yapamasaydım şimdi hastanede olabilirdim. abs önemli ve gerekli birşey. hanımefendi ise hareketine gerekçe olarak "o ışıklarda kaç kere ceza yemişmiş, sarıda geçemezmiş" dedi. nasıl insanlar var yahu!

    Alıntıları Göster
    Merhaba arkadaşlar,

    Ben Antalya da yaşıyorum. Bir Daihatsu kullanıcısı değilim. Ama bir Daihatsu hayranıyım. Şartlar gereği şu anda farklı bir araba kullanıyorum.
    Bu marka maalesef hakettiği ilgiyi öncelikle ithalatçı firması olan Entek ten göremiyor. Web sitelerinden defalarca pazarlama stratejileri, reklam yanlışları ve sadece fiyata yüklenerek yapılan satış yöntemlerini eleştiren mailler attım. Bazılarına sadece teeşekkür cevabı verdiler. Geçen yıl %30 artmışmış. Emin olun bu artış ithalatçı firmadan dolayı değil, sizler gibi bir şekilde aracı kullanma imkanı bulmuş insanların yaymış olduğu olumlu etkiden dolayı olmuştur. Antalya da ki satış yerini görseniz üzülürsünüz. Çalışanları görseniz daha da üzülürsünüz. Aslında bayii 8 markayı bünyesinde bulunduran bir kuruluş. Deneyimli bir firma. Ama gel gör ki Daihatsu sanki üvey evlat. Sanki zorla sattırıyorlar. Tabii buna da şükretmek lazım. Bir iki yıl önce bu arabanın yetkili satıcısı Lara da hediyelik eşya satan biriydi. Aynı dükkanda satış yapılıyordu. zaten ana firma hiçbirşey yapmıyor. Eee adam Daihatsu almak istiyor ve küçük bir hediyelik eşyacı onu karşılıyor. Zaten aklında soru işaretleri ile gelmiş. Alır mı? Mümkün değil.
    Bu arada Terrios modeli de Japonya da Toyota Rush adı altında satılıyor. Eski kasa Sirion tüm değerleri ile benzerlerinden üstündür. Ben arkadan görüntüsünü pek sevmiyorum. Yeni sirion ise güzel bir model. Geniş ,yüksek, ekonomik ,kıvrak. Tek eksiği imajı. Bunu da maalesef Entek yapmıyor. Bence yapamıyor. Gazetelere indirim ilanları vererek (5. sınıf ilan yöntemleri ile) bu işler olmaz.
    saygılarımla,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oluşumbilgi

    Merhaba arkadaşlar,

    Ben Antalya da yaşıyorum. Bir Daihatsu kullanıcısı değilim. Ama bir Daihatsu hayranıyım. Şartlar gereği şu anda farklı bir araba kullanıyorum.
    Bu marka maalesef hakettiği ilgiyi öncelikle ithalatçı firması olan Entek ten göremiyor. Web sitelerinden defalarca pazarlama stratejileri, reklam yanlışları ve sadece fiyata yüklenerek yapılan satış yöntemlerini eleştiren mailler attım. Bazılarına sadece teeşekkür cevabı verdiler. Geçen yıl %30 artmışmış. Emin olun bu artış ithalatçı firmadan dolayı değil, sizler gibi bir şekilde aracı kullanma imkanı bulmuş insanların yaymış olduğu olumlu etkiden dolayı olmuştur. Antalya da ki satış yerini görseniz üzülürsünüz. Çalışanları görseniz daha da üzülürsünüz. Aslında bayii 8 markayı bünyesinde bulunduran bir kuruluş. Deneyimli bir firma. Ama gel gör ki Daihatsu sanki üvey evlat. Sanki zorla sattırıyorlar. Tabii buna da şükretmek lazım. Bir iki yıl önce bu arabanın yetkili satıcısı Lara da hediyelik eşya satan biriydi. Aynı dükkanda satış yapılıyordu. zaten ana firma hiçbirşey yapmıyor. Eee adam Daihatsu almak istiyor ve küçük bir hediyelik eşyacı onu karşılıyor. Zaten aklında soru işaretleri ile gelmiş. Alır mı? Mümkün değil.
    Bu arada Terrios modeli de Japonya da Toyota Rush adı altında satılıyor. Eski kasa Sirion tüm değerleri ile benzerlerinden üstündür. Ben arkadan görüntüsünü pek sevmiyorum. Yeni sirion ise güzel bir model. Geniş ,yüksek, ekonomik ,kıvrak. Tek eksiği imajı. Bunu da maalesef Entek yapmıyor. Bence yapamıyor. Gazetelere indirim ilanları vererek (5. sınıf ilan yöntemleri ile) bu işler olmaz.
    saygılarımla,

    Alıntıları Göster
    quote:

    umutgultekin
    güncelleme.... mümkünse abs'siz araç almamak lazım!


    Geçmiş olsun öncelikle, cidden ucuz atlatmışsınız..abs gerçekten gerekli, ama ben daha önce polo kullandım 96 modeldi ve ABS yoktu tabi, bi sorun yaşamadım açıkçası hız yapmam, ama siz ne kadar dikkatli olursanız olun önünüzdeki dikkatsiz ve ani hareketle yaptığında da kaza kaçınılmaz olabiliyor, aslına bakarsanız ABS li ya ABS siz birazda şöforlüğe bakar olay




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serckanss

    quote:

    umutgultekin
    güncelleme.... mümkünse abs'siz araç almamak lazım!


    Geçmiş olsun öncelikle, cidden ucuz atlatmışsınız..abs gerçekten gerekli, ama ben daha önce polo kullandım 96 modeldi ve ABS yoktu tabi, bi sorun yaşamadım açıkçası hız yapmam, ama siz ne kadar dikkatli olursanız olun önünüzdeki dikkatsiz ve ani hareketle yaptığında da kaza kaçınılmaz olabiliyor, aslına bakarsanız ABS li ya ABS siz birazda şöforlüğe bakar olay

    Alıntıları Göster
    İki adet Terios videosu:

    İlki yeni Terios'a ait.
    http://www.youtube.com/watch?v=QB2YjMwDST4

    İkincisi ise eski kasa AERO donanımlı olana. Esasında bu video sadece resimlerden oluşuyor ama araç güzel...
    http://www.youtube.com/watch?v=Qpi5Dm3oBqc&NR




  • Bursa'da sirion sahiibi bir arkadaş var mı aracı incelemek istiyorum
  • merhaba
    1.95 lik adam sirionda rahat edebilir mi?
    daha önce uno kullandım. iç genişlik uno kadar var mı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssoorrbbeett

    merhaba
    1.95 lik adam sirionda rahat edebilir mi?
    daha önce uno kullandım. iç genişlik uno kadar var mı
    sirion'un içi dışından geniştir.

    esasında en önemli faktör tüm Daihatsu'larda geçerli olan yüksekliktir. dikkat edin sirion ve terios'un tavanları diğer markaların benzer araçlarına göre daha yüksektir. ben kısa boylu olduğum içim yorum yapamayacağım ama kafamın üstünde baya mesafe boşluk kalkıyor bunu demekle yetineyim deneyip görmekte fayda var.




  • SELAMLAR... KISACA ŞÖLE SÖLİYEYİM. BU FİYATTA BU KEYFİ ALIYORSAN ve MALININ DEĞERİNİ BİLİYORSAN EN İYİ SEÇİMİ YAPTIĞINDAN ŞÜPHEN OLMASIN... BENDE 2005 MODEL DÜZ VİTES OLANI VAR. BANA KALIRSA ARACIN TEK SORUNU HAFİF OLMASI. ABS ÇOK ÇABUK DEVREYE GİRİYOR BU SEBEPTEN DOLAYI. AYRICA VİTES YADA ŞANZIMAN İLE İLGİLİ GEÇMEMEZLİK DİE BİR SORUNUM OLMADI. ÖN KOLTUKLARDA YÜKSEKLİK AYARIDA MEVCUT. BOYUN 1,90 DA OLSA 2,00 DE OLSA SORUN YOK. AMA ÖLE BİRİ İSENİZ ARKA TARAFTA OTURANLAR SORUN YAŞAMALARI OLASI. SERVİSİNDE DE ADAM GİBİ İLGİLENİYORLAR. ARKADAŞIMDA 2003 CLIO VAR 10.000 BAKIMINA GİTTİ 450 YTL KADAR MASRAF ÇIKTI. BENİM ARACIMA 10.000 BAKIMINI 150 YTL YE YAPTIRDIM. BU ARACA BU KADAR UZAK BAKMANIN HİÇBİR ANLAMI YOK. RESİM KÜÇÜLMEYİ BİLEMİYORUM :( AMA NE KADARI GÖZÜKÜRSE ARTIK BİRDE RESİM EKLİYEYİM... YADA SADECE RESİM İÇİN BİR MSJ YOLLARIM. ALICI ARKADAŞLARIMIZIN GÖNLÜ RAHAT OLSUN. BU ARADA BENİM ARAÇ SAHİBİNDEN VE ARABA COM DA VAR. KISMETSE HRV ALMAK NİYETİM.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunuskuru

    SELAMLAR... KISACA ŞÖLE SÖLİYEYİM. BU FİYATTA BU KEYFİ ALIYORSAN ve MALININ DEĞERİNİ BİLİYORSAN EN İYİ SEÇİMİ YAPTIĞINDAN ŞÜPHEN OLMASIN... BENDE 2005 MODEL DÜZ VİTES OLANI VAR. BANA KALIRSA ARACIN TEK SORUNU HAFİF OLMASI. ABS ÇOK ÇABUK DEVREYE GİRİYOR BU SEBEPTEN DOLAYI. AYRICA VİTES YADA ŞANZIMAN İLE İLGİLİ GEÇMEMEZLİK DİE BİR SORUNUM OLMADI. ÖN KOLTUKLARDA YÜKSEKLİK AYARIDA MEVCUT. BOYUN 1,90 DA OLSA 2,00 DE OLSA SORUN YOK. AMA ÖLE BİRİ İSENİZ ARKA TARAFTA OTURANLAR SORUN YAŞAMALARI OLASI. SERVİSİNDE DE ADAM GİBİ İLGİLENİYORLAR. ARKADAŞIMDA 2003 CLIO VAR 10.000 BAKIMINA GİTTİ 450 YTL KADAR MASRAF ÇIKTI. BENİM ARACIMA 10.000 BAKIMINI 150 YTL YE YAPTIRDIM. BU ARACA BU KADAR UZAK BAKMANIN HİÇBİR ANLAMI YOK. RESİM KÜÇÜLMEYİ BİLEMİYORUM :( AMA NE KADARI GÖZÜKÜRSE ARTIK BİRDE RESİM EKLİYEYİM... YADA SADECE RESİM İÇİN BİR MSJ YOLLARIM. ALICI ARKADAŞLARIMIZIN GÖNLÜ RAHAT OLSUN. BU ARADA BENİM ARAÇ SAHİBİNDEN VE ARABA COM DA VAR. KISMETSE HRV ALMAK NİYETİM.
    ARKADAŞLAR UNO İLE FALAN KIYASLAMA YAPILMASINI İSTEYENLER VAR. UNO BU ARABANIN YANINA GELEMEZ. İÇ ÖZELLİK OLARAK EN BÜYÜK ARTILARINDAN BİRİDE TAVANI YADA TAVAN DİKMELERİ KUMAŞ DEĞİL. İSMİNİ BİLEMEDİĞİM FARKLI BİR PLASTİK TARZI BİŞİ. BUDA DOĞAL OLARAK ARACIN İÇİNİN YILLAR BOYU TEMİZ KALMASINDA BÜYÜK BİR ETKEN. SABUNLU BİR BEZ İLE SİL GİTSİN.(iş yerinden yolluyorum bu mesajı evden kısmetse resimleri eklerim. bir çok site veya site içi işlevler yasaklı olduğundan resim koyamadığımı anladım )




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutgultekin

    güncelleme.... mümkünse abs'siz araç almamak lazım!

    bugün 60 la giderken ve ışığa 10 metre kalmışken yeşil ışık sarıya döndü diye sonuna kadar frene asılan bir hanımefendinin arabasına vurmamak için panik fren esnasında manevra yapmak zorunda kaldım. araç durduğunda öndeki arabanın arka kapılarını geçer seviyeye gelmiştim. dolayısı ile abs olmasaydı ve ben o manevrayı yapamasaydım şimdi hastanede olabilirdim. abs önemli ve gerekli birşey. hanımefendi ise hareketine gerekçe olarak "o ışıklarda kaç kere ceza yemişmiş, sarıda geçemezmiş" dedi. nasıl insanlar var yahu!

    Alıntıları Göster
    2005 yılında sıfır YRV aldım.Araç şehir içinde süper ama şehirler arası yollarda yan rüzgarlardan felaket etkileniyor.Bir defasında abartmıyorum araba düz gitsin diye direksiyonu sürekli sola doğru çevirmek zorunda kaldım.Bir diğer problem arabanın arkasının zıplatma olayı.En ufak tümsekte veya çukurda araba zıpla allah zıpla durmuyor.Servise götürdüm birşey bulamadılar,sonunda bu hali normal dediler.Bunun üzerine bende satmaya karar verdim 3 ay arabam ilanlarda kaldı pazara götürdüm bakan olmadı.24 milyara aldığım arabamı 13 milyara satabildim.Bence bu markaya hiç bulaşmayın.Bayanlar için şehir içinde çok rahat bir araba olabilir.O zamanda 2. elini bulun derim.Şimdi Golf FSİ aldım 1600 motor,Yrv 1300 motorla aynı yakıyor.Bu da size yakıt tüketimi hakkında bilgi verir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pikalos

    2005 yılında sıfır YRV aldım.Araç şehir içinde süper ama şehirler arası yollarda yan rüzgarlardan felaket etkileniyor.Bir defasında abartmıyorum araba düz gitsin diye direksiyonu sürekli sola doğru çevirmek zorunda kaldım.Bir diğer problem arabanın arkasının zıplatma olayı.En ufak tümsekte veya çukurda araba zıpla allah zıpla durmuyor.Servise götürdüm birşey bulamadılar,sonunda bu hali normal dediler.Bunun üzerine bende satmaya karar verdim 3 ay arabam ilanlarda kaldı pazara götürdüm bakan olmadı.24 milyara aldığım arabamı 13 milyara satabildim.Bence bu markaya hiç bulaşmayın.Bayanlar için şehir içinde çok rahat bir araba olabilir.O zamanda 2. elini bulun derim.Şimdi Golf FSİ aldım 1600 motor,Yrv 1300 motorla aynı yakıyor.Bu da size yakıt tüketimi hakkında bilgi verir.

    Alıntıları Göster
    ARKADAŞLAR SÖZ KONUSU OLAN ARABA DAIHATSU SIRION!!! YRV DEĞİL... YRV ADI ALTINDA BAŞKA BİR KONU AÇIPTA YORUMLARINIZI YAPMANIZI TERCİH EDECEĞİZ. YRV NİN YERDEN YÜKSEKLİĞİ, ALT TAKIM FARKLILIKLARI; LASTİK BOYUTU; .... GİBİ BİR SÜRÜ FARKLILIKLARI VAR SIRION DAN. BENCE BU ARABAYI KULLANIPTA BİLENLER BU TARZ YORUMLARI YAPSINLAR. ÇOK OKUYAN MI BİLİR ÇOK GEZENMİ SÖZÜNDEN YOLA ÇIKARAK; ÇOK ARAŞTIRAN MI BİLİR YOKSA BİNİPTE ARAÇLA GEZENMİ DEMEK İSTİYORUM İKİ MODEL BİRBİRİNDEN ÇOK FARKLI ARKADAŞLAR. İKİSİNİ BİRBİRİNDEN AYIRAN EN AÇIK ŞARTLARI UFAKTAN YUKARIDA YAZDIM. DAHA FAZLASI ANCAK YAŞANARAK ÖĞRENİLİR. BEN YRV HAKKINDA BİLGİYE SAHİP DEĞİLİM. AMA YERDEN YÜKSEKLİĞİ, DARLIĞI VE VİRAJLARDA DÖNÜŞLERİ (seyahat esnasında arkasından giderken şahit oldum) İLE KENDİNİ BELLİ EDEN BİR ARABAYLA ALAKASI SADECE MARKASI. SERVİSİNDE İŞLEMLERİNİ YAPTIRAN BİRİ OLARAK (sırıon için konuştuğumu hatırlatırım) HAKSIZ YORUMLAR YAPIYORSUNUZ... SERVİSİNDE DE GAYET İİ. 10.000 BAKIMINI 37.000 DE YAPTIRDIM. SADECE 125 YTL ÖDEME YAPTIM. ARABAMI DÜŞÜRMEYİ BİLE DÜŞÜNDÜM. FAKAT DAHA SONRASINDA BİRDE ORDA BURDA ZIRT PIRT 4 LÜLERİ YAKIP TÜMSEKLERDEN GEÇMEMEK İÇİN VAZGEÇTİM. 195*50*15 LASTİK EBATLARI VAAR ARABAMIN YOL TUTUŞUDA GAYET İYİ. LÜTFEN ARAÇ HAKKINDA BİLGİLİ OLAN KİŞİLER YORUM YAPSIN ARKADAŞLAR




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunuskuru

    ARKADAŞLAR SÖZ KONUSU OLAN ARABA DAIHATSU SIRION!!! YRV DEĞİL... YRV ADI ALTINDA BAŞKA BİR KONU AÇIPTA YORUMLARINIZI YAPMANIZI TERCİH EDECEĞİZ. YRV NİN YERDEN YÜKSEKLİĞİ, ALT TAKIM FARKLILIKLARI; LASTİK BOYUTU; .... GİBİ BİR SÜRÜ FARKLILIKLARI VAR SIRION DAN. BENCE BU ARABAYI KULLANIPTA BİLENLER BU TARZ YORUMLARI YAPSINLAR. ÇOK OKUYAN MI BİLİR ÇOK GEZENMİ SÖZÜNDEN YOLA ÇIKARAK; ÇOK ARAŞTIRAN MI BİLİR YOKSA BİNİPTE ARAÇLA GEZENMİ DEMEK İSTİYORUM İKİ MODEL BİRBİRİNDEN ÇOK FARKLI ARKADAŞLAR. İKİSİNİ BİRBİRİNDEN AYIRAN EN AÇIK ŞARTLARI UFAKTAN YUKARIDA YAZDIM. DAHA FAZLASI ANCAK YAŞANARAK ÖĞRENİLİR. BEN YRV HAKKINDA BİLGİYE SAHİP DEĞİLİM. AMA YERDEN YÜKSEKLİĞİ, DARLIĞI VE VİRAJLARDA DÖNÜŞLERİ (seyahat esnasında arkasından giderken şahit oldum) İLE KENDİNİ BELLİ EDEN BİR ARABAYLA ALAKASI SADECE MARKASI. SERVİSİNDE İŞLEMLERİNİ YAPTIRAN BİRİ OLARAK (sırıon için konuştuğumu hatırlatırım) HAKSIZ YORUMLAR YAPIYORSUNUZ... SERVİSİNDE DE GAYET İİ. 10.000 BAKIMINI 37.000 DE YAPTIRDIM. SADECE 125 YTL ÖDEME YAPTIM. ARABAMI DÜŞÜRMEYİ BİLE DÜŞÜNDÜM. FAKAT DAHA SONRASINDA BİRDE ORDA BURDA ZIRT PIRT 4 LÜLERİ YAKIP TÜMSEKLERDEN GEÇMEMEK İÇİN VAZGEÇTİM. 195*50*15 LASTİK EBATLARI VAAR ARABAMIN YOL TUTUŞUDA GAYET İYİ. LÜTFEN ARAÇ HAKKINDA BİLGİLİ OLAN KİŞİLER YORUM YAPSIN ARKADAŞLAR

    Alıntıları Göster
    Senin övdüğün kadarda değil bu Daihatsu markası.Bindim kullandım.Sirionlada test sürüşü yaptım YRV daha iyi geldiğinden YRV aldım.Daihatsu almayı düşünenler kesinlikle önermem.Daihatsu aslında motor üreticisi,ürettikleri motorlarda gemi motorları.100 yıllık geçmişi var görünüyor ama otomobil dünyasında daha yeniler.Atılımı da Toyotayla ortak çalışmaya başladıktan sonra yapabilmişler.Toyotada bunlara eften püften özellikler vermişler.Arabanın park sensörü var ama benzin bitti uyarı lambası yok.Ön cam sileceğinde yıkama suyunu ayrı silme işini ayrı yapıyorsunuz.İkinci el bulursanız ucuza (zaten ikinci elde hepsi ucuz :) ) eşinize alabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pikalos

    Senin övdüğün kadarda değil bu Daihatsu markası.Bindim kullandım.Sirionlada test sürüşü yaptım YRV daha iyi geldiğinden YRV aldım.Daihatsu almayı düşünenler kesinlikle önermem.Daihatsu aslında motor üreticisi,ürettikleri motorlarda gemi motorları.100 yıllık geçmişi var görünüyor ama otomobil dünyasında daha yeniler.Atılımı da Toyotayla ortak çalışmaya başladıktan sonra yapabilmişler.Toyotada bunlara eften püften özellikler vermişler.Arabanın park sensörü var ama benzin bitti uyarı lambası yok.Ön cam sileceğinde yıkama suyunu ayrı silme işini ayrı yapıyorsunuz.İkinci el bulursanız ucuza (zaten ikinci elde hepsi ucuz :) ) eşinize alabilirsiniz.

    Alıntıları Göster
    PİKALOSUM KARDEŞİM. BURADA 15-16 BİN YTL YE 2005 MODEL ABS,KLİMA,4 CAM OTO, AIRBAG, Kİ OLAN BİR ARAÇTAN BAHSEDİYORUZ. 25 BİN YTL LİK AYNI ÖZELLİKLERDE BİR ARACA BİNMEYİ BİZLERDE İSTERİZ. SADECE TEPEDEN BAKIPTA YORUM YAPIYORSUN. İŞİN MADDİ AÇISINA BAKIP ADAM GİBİ BİR BİNİCİ OLDUĞUNA İNANIYORSAN İSTEKLERİNİ FAZLASI İLE KARŞILIYOR. TABİİ SEN İLK ARACINDAN İTİBAREN ARABANI KENDİN Mİ ALDIN BİLEMİYORUM AMA KENDİ KAZANDIĞINLA BİR ARABA EDİNDİĞİNDE ZEVK ALMASINI BİLİRSİN. EKSİLERİ İÇİNDE PARAMIN YETTİĞİ KADARIYLA ZEVK ALABİLİYORUM DERDİN... TEKRAR SÖLÜYORUM BİZDE BİR BMW YE BİNMEK İSTERDİK. SINIFINDA YORUMLARINI BEKLİYORUZ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunuskuru

    PİKALOSUM KARDEŞİM. BURADA 15-16 BİN YTL YE 2005 MODEL ABS,KLİMA,4 CAM OTO, AIRBAG, Kİ OLAN BİR ARAÇTAN BAHSEDİYORUZ. 25 BİN YTL LİK AYNI ÖZELLİKLERDE BİR ARACA BİNMEYİ BİZLERDE İSTERİZ. SADECE TEPEDEN BAKIPTA YORUM YAPIYORSUN. İŞİN MADDİ AÇISINA BAKIP ADAM GİBİ BİR BİNİCİ OLDUĞUNA İNANIYORSAN İSTEKLERİNİ FAZLASI İLE KARŞILIYOR. TABİİ SEN İLK ARACINDAN İTİBAREN ARABANI KENDİN Mİ ALDIN BİLEMİYORUM AMA KENDİ KAZANDIĞINLA BİR ARABA EDİNDİĞİNDE ZEVK ALMASINI BİLİRSİN. EKSİLERİ İÇİNDE PARAMIN YETTİĞİ KADARIYLA ZEVK ALABİLİYORUM DERDİN... TEKRAR SÖLÜYORUM BİZDE BİR BMW YE BİNMEK İSTERDİK. SINIFINDA YORUMLARINI BEKLİYORUZ...

    Alıntıları Göster
    Ben YRV yi sıfır aldım ve az parada vermedim.Aracın görünümü falan hoşuma gitmişti.Kullandıkça olumsuzlukları yaşadıkça araçtan soğumaya başladım.Şunuda belirtmeden geçemiyeceğim.Bursa servisinden çok memnundum (aracın yaylanma problemini çözemeselerde ) ilgi ve alaka süper.Fiaytlarıda çok uygun.Yani arabadan değil ama servisinden memnun kaldım diyebilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pikalos

    2005 yılında sıfır YRV aldım.Araç şehir içinde süper ama şehirler arası yollarda yan rüzgarlardan felaket etkileniyor.Bir defasında abartmıyorum araba düz gitsin diye direksiyonu sürekli sola doğru çevirmek zorunda kaldım.Bir diğer problem arabanın arkasının zıplatma olayı.En ufak tümsekte veya çukurda araba zıpla allah zıpla durmuyor.Servise götürdüm birşey bulamadılar,sonunda bu hali normal dediler.Bunun üzerine bende satmaya karar verdim 3 ay arabam ilanlarda kaldı pazara götürdüm bakan olmadı.24 milyara aldığım arabamı 13 milyara satabildim.Bence bu markaya hiç bulaşmayın.Bayanlar için şehir içinde çok rahat bir araba olabilir.O zamanda 2. elini bulun derim.Şimdi Golf FSİ aldım 1600 motor,Yrv 1300 motorla aynı yakıyor.Bu da size yakıt tüketimi hakkında bilgi verir.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: pikalos

    2005 yılında sıfır YRV aldım.Araç şehir içinde süper ama şehirler arası yollarda yan rüzgarlardan felaket etkileniyor.Bir defasında abartmıyorum araba düz gitsin diye direksiyonu sürekli sola doğru çevirmek zorunda kaldım.Bir diğer problem arabanın arkasının zıplatma olayı.En ufak tümsekte veya çukurda araba zıpla allah zıpla durmuyor.Servise götürdüm birşey bulamadılar,sonunda bu hali normal dediler.Bunun üzerine bende satmaya karar verdim 3 ay arabam ilanlarda kaldı pazara götürdüm bakan olmadı.24 milyara aldığım arabamı 13 milyara satabildim.Bence bu markaya hiç bulaşmayın.Bayanlar için şehir içinde çok rahat bir araba olabilir.O zamanda 2. elini bulun derim.Şimdi Golf FSİ aldım 1600 motor,Yrv 1300 motorla aynı yakıyor.Bu da size yakıt tüketimi hakkında bilgi verir.


    YRV yan rüzgarlardan etkilenir. Sirion'da öyle. Bunun en önemli sebebi bu araçların hafifliği, ikinci sebebi ise YRV nin keskin hatlarıdır. Bu konuda denecek daha farklı birşey yok. Bu araçlarda rüzgarı hissedersiniz. Fakat bu 850 kilo civarında olan tüm araçlarda marka farkı gözetmeksizin aynıdır. Dolayısı ile marka ile ilgili bir konu değil bu rahatsızlığınız.

    Arka zıplatma olayı diye anlattığınız olaya gelince... Daihatsu Japon malıdır ve süspansiyon sistemi oraların yollarına göre tasarlanmış ve sportif hazırlanmıştır. Ülkemizdeki tekerlek boyundaki çukurlar, küçük boy bir köpek yüksekliğine ulaşan hız tümsekleri vs. ithalat sırasında hesaba katılmadığı için, Sirion ve YRV'nin (özellikle YRV'nin) süspansiyonları çok sert kalmaktadır. Bu da sürüş sırasında konfor yetersizliği ve bir süre sonra aracın iç aksamından gelen tıkırtılar olarak kullanıcısına geri dönmektedir. Bu konu hakkında söyleyeceklerim de bundan ibarettir.

    Daihatsu'nun ikinci eli gerçekten yok. Alacak herkese ben de ikinci el almalarını tavsiye ediyorum çünkü başka marka araba galeriden ilk çıktığı anda %10 değer kaybederken, bir Daihatsu yaklaşık %35 kaybediyor. İsterse 1 km olsun... Bu durum sıfır alan için ne kadar sıkıcı ise, ikinci el alan için de o kadar güzel.

    Golf FSI 1600'ün YRV ile eşdeğer yakması imkansız. Ancak YRV Turbo ile eşdeğer yakıyor olabilirler. Ama YRV ile aralarında en az %25 lik bir fark olmalı. Daihatsu'nun tüm araçları segmentlerinde yakıt tüketimi konusunda ya lider, ya da çok iyi konumdalar. Bu konuda her tür veri ile tartışabilirim çünkü tüm modelleri kullandım ve her modele sahip olan arkadaşlarım var.

    Saygılar,
    Umut




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunuskuru

    ARKADAŞLAR SÖZ KONUSU OLAN ARABA DAIHATSU SIRION!!! YRV DEĞİL... YRV ADI ALTINDA BAŞKA BİR KONU AÇIPTA YORUMLARINIZI YAPMANIZI TERCİH EDECEĞİZ. YRV NİN YERDEN YÜKSEKLİĞİ, ALT TAKIM FARKLILIKLARI; LASTİK BOYUTU; .... GİBİ BİR SÜRÜ FARKLILIKLARI VAR SIRION DAN. BENCE BU ARABAYI KULLANIPTA BİLENLER BU TARZ YORUMLARI YAPSINLAR. ÇOK OKUYAN MI BİLİR ÇOK GEZENMİ SÖZÜNDEN YOLA ÇIKARAK; ÇOK ARAŞTIRAN MI BİLİR YOKSA BİNİPTE ARAÇLA GEZENMİ DEMEK İSTİYORUM İKİ MODEL BİRBİRİNDEN ÇOK FARKLI ARKADAŞLAR. İKİSİNİ BİRBİRİNDEN AYIRAN EN AÇIK ŞARTLARI UFAKTAN YUKARIDA YAZDIM. DAHA FAZLASI ANCAK YAŞANARAK ÖĞRENİLİR. BEN YRV HAKKINDA BİLGİYE SAHİP DEĞİLİM. AMA YERDEN YÜKSEKLİĞİ, DARLIĞI VE VİRAJLARDA DÖNÜŞLERİ (seyahat esnasında arkasından giderken şahit oldum) İLE KENDİNİ BELLİ EDEN BİR ARABAYLA ALAKASI SADECE MARKASI. SERVİSİNDE İŞLEMLERİNİ YAPTIRAN BİRİ OLARAK (sırıon için konuştuğumu hatırlatırım) HAKSIZ YORUMLAR YAPIYORSUNUZ... SERVİSİNDE DE GAYET İİ. 10.000 BAKIMINI 37.000 DE YAPTIRDIM. SADECE 125 YTL ÖDEME YAPTIM. ARABAMI DÜŞÜRMEYİ BİLE DÜŞÜNDÜM. FAKAT DAHA SONRASINDA BİRDE ORDA BURDA ZIRT PIRT 4 LÜLERİ YAKIP TÜMSEKLERDEN GEÇMEMEK İÇİN VAZGEÇTİM. 195*50*15 LASTİK EBATLARI VAAR ARABAMIN YOL TUTUŞUDA GAYET İYİ. LÜTFEN ARAÇ HAKKINDA BİLGİLİ OLAN KİŞİLER YORUM YAPSIN ARKADAŞLAR

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: yunuskuru

    ARKADAŞLAR SÖZ KONUSU OLAN ARABA DAIHATSU SIRION!!! YRV DEĞİL... YRV ADI ALTINDA BAŞKA BİR KONU AÇIPTA YORUMLARINIZI YAPMANIZI TERCİH EDECEĞİZ. YRV NİN YERDEN YÜKSEKLİĞİ, ALT TAKIM FARKLILIKLARI; LASTİK BOYUTU; .... GİBİ BİR SÜRÜ FARKLILIKLARI VAR SIRION DAN. BENCE BU ARABAYI KULLANIPTA BİLENLER BU TARZ YORUMLARI YAPSINLAR. ÇOK OKUYAN MI BİLİR ÇOK GEZENMİ SÖZÜNDEN YOLA ÇIKARAK; ÇOK ARAŞTIRAN MI BİLİR YOKSA BİNİPTE ARAÇLA GEZENMİ DEMEK İSTİYORUM İKİ MODEL BİRBİRİNDEN ÇOK FARKLI ARKADAŞLAR. İKİSİNİ BİRBİRİNDEN AYIRAN EN AÇIK ŞARTLARI UFAKTAN YUKARIDA YAZDIM. DAHA FAZLASI ANCAK YAŞANARAK ÖĞRENİLİR. BEN YRV HAKKINDA BİLGİYE SAHİP DEĞİLİM. AMA YERDEN YÜKSEKLİĞİ, DARLIĞI VE VİRAJLARDA DÖNÜŞLERİ (seyahat esnasında arkasından giderken şahit oldum) İLE KENDİNİ BELLİ EDEN BİR ARABAYLA ALAKASI SADECE MARKASI. SERVİSİNDE İŞLEMLERİNİ YAPTIRAN BİRİ OLARAK (sırıon için konuştuğumu hatırlatırım) HAKSIZ YORUMLAR YAPIYORSUNUZ... SERVİSİNDE DE GAYET İİ. 10.000 BAKIMINI 37.000 DE YAPTIRDIM. SADECE 125 YTL ÖDEME YAPTIM. ARABAMI DÜŞÜRMEYİ BİLE DÜŞÜNDÜM. FAKAT DAHA SONRASINDA BİRDE ORDA BURDA ZIRT PIRT 4 LÜLERİ YAKIP TÜMSEKLERDEN GEÇMEMEK İÇİN VAZGEÇTİM. 195*50*15 LASTİK EBATLARI VAAR ARABAMIN YOL TUTUŞUDA GAYET İYİ. LÜTFEN ARAÇ HAKKINDA BİLGİLİ OLAN KİŞİLER YORUM YAPSIN ARKADAŞLAR


    Esasında hayır, konu tüm Daihatsu modellerini kapsıyor. Yani YRV veya Terios, Cuore, Copen vs. tüm modeller ile ilgili bilgi paylaşımı yapılabilir.

    İki model birbirinden çok farklı demişsiniz... Esasında pek değil. Motorları aynı, içinde kullanılan birçok parça ve mekanizma aynı. YRV daha modern bir iç tasarıma ve bagaj bölmesine sahip, Sirion buna performans ve biraz daha iyi yakıt yüketimi ile cevap veriyor. YRV Turbo ise spor sürüş için tasarlanmış, 1.3 motordan 130 beygir çıkartabilen, 7.5 saniyede 100 km görebilen, yakıt tüketiminde 8 litre / 100 km gibi bir değere sahip bir araç.

    Daihatsu servis sayısı az. Bunlardan kimisi iyi ve ilgili. Kimisi yetersiz ve üstelik ilgisiz. Hangisinin hangisi olduğunu bulmak kullanıcıya kalıyor. Fakat servis ücretleri sizin de söylediğiniz gibi diğer markalara kıyasla bile ucuz.

    Sizdeki Sirion eski kasa sanırım benimki gibi. 195/50/15 lastiklerle sürtme oluyor mu araca 4 kişi binince?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umutgultekin -- 28 Mayıs 2007; 15:48:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutgultekin

    quote:

    Orjinalden alıntı: yunuskuru

    ARKADAŞLAR SÖZ KONUSU OLAN ARABA DAIHATSU SIRION!!! YRV DEĞİL... YRV ADI ALTINDA BAŞKA BİR KONU AÇIPTA YORUMLARINIZI YAPMANIZI TERCİH EDECEĞİZ. YRV NİN YERDEN YÜKSEKLİĞİ, ALT TAKIM FARKLILIKLARI; LASTİK BOYUTU; .... GİBİ BİR SÜRÜ FARKLILIKLARI VAR SIRION DAN. BENCE BU ARABAYI KULLANIPTA BİLENLER BU TARZ YORUMLARI YAPSINLAR. ÇOK OKUYAN MI BİLİR ÇOK GEZENMİ SÖZÜNDEN YOLA ÇIKARAK; ÇOK ARAŞTIRAN MI BİLİR YOKSA BİNİPTE ARAÇLA GEZENMİ DEMEK İSTİYORUM İKİ MODEL BİRBİRİNDEN ÇOK FARKLI ARKADAŞLAR. İKİSİNİ BİRBİRİNDEN AYIRAN EN AÇIK ŞARTLARI UFAKTAN YUKARIDA YAZDIM. DAHA FAZLASI ANCAK YAŞANARAK ÖĞRENİLİR. BEN YRV HAKKINDA BİLGİYE SAHİP DEĞİLİM. AMA YERDEN YÜKSEKLİĞİ, DARLIĞI VE VİRAJLARDA DÖNÜŞLERİ (seyahat esnasında arkasından giderken şahit oldum) İLE KENDİNİ BELLİ EDEN BİR ARABAYLA ALAKASI SADECE MARKASI. SERVİSİNDE İŞLEMLERİNİ YAPTIRAN BİRİ OLARAK (sırıon için konuştuğumu hatırlatırım) HAKSIZ YORUMLAR YAPIYORSUNUZ... SERVİSİNDE DE GAYET İİ. 10.000 BAKIMINI 37.000 DE YAPTIRDIM. SADECE 125 YTL ÖDEME YAPTIM. ARABAMI DÜŞÜRMEYİ BİLE DÜŞÜNDÜM. FAKAT DAHA SONRASINDA BİRDE ORDA BURDA ZIRT PIRT 4 LÜLERİ YAKIP TÜMSEKLERDEN GEÇMEMEK İÇİN VAZGEÇTİM. 195*50*15 LASTİK EBATLARI VAAR ARABAMIN YOL TUTUŞUDA GAYET İYİ. LÜTFEN ARAÇ HAKKINDA BİLGİLİ OLAN KİŞİLER YORUM YAPSIN ARKADAŞLAR


    Esasında hayır, konu tüm Daihatsu modellerini kapsıyor. Yani YRV veya Terios, Cuore, Copen vs. tüm modeller ile ilgili bilgi paylaşımı yapılabilir.

    İki model birbirinden çok farklı demişsiniz... Esasında pek değil. Motorları aynı, içinde kullanılan birçok parça ve mekanizma aynı. YRV daha modern bir iç tasarıma ve bagaj bölmesine sahip, Sirion buna performans ve biraz daha iyi yakıt yüketimi ile cevap veriyor. YRV Turbo ise spor sürüş için tasarlanmış, 1.3 motordan 130 beygir çıkartabilen, 7.5 saniyede 100 km görebilen, yakıt tüketiminde 8 litre / 100 km gibi bir değere sahip bir araç.

    Daihatsu servis sayısı az. Bunlardan kimisi iyi ve ilgili. Kimisi yetersiz ve üstelik ilgisiz. Hangisinin hangisi olduğunu bulmak kullanıcıya kalıyor. Fakat servis ücretleri sizin de söylediğiniz gibi diğer markalara kıyasla bile ucuz.

    Sizdeki Sirion eski kasa sanırım benimki gibi. 195/50/15 lastiklerle sürtme oluyor mu araca 4 kişi binince?

    Alıntıları Göster
    İKİ MODEL BİRBİRİNDEN FARKLI DERKEN BEN ŞUNU KASDETMİŞTİM. PİCOLAS ADLI ARKADAŞ; VİRAJLARA GİRDİĞİNDE SAVURMAKTAN FALAN BAHSETMİŞTİ. BEN ONUN ÜZERİNE BUNU SÖLEDİM.

    LASTİKLER İÇİN; NORMAL EBAT 14" OLAN ARAÇTA 15" İNCE YANAK LASTİK VAR BENİM ARABAMDA. ARKAYA 3 KİŞİ ÖNDE DE BEN VE YANIMDA 2 KİŞİ İLE BAYAĞI BİR YOL ALDIK AMA HERHANGİ BİR SORUN YOKTU. AKSİNE YOLA SARILMASI ÇOK DAHA GÜZEL OLUYOR. AMA BİR YERDEN BİRAZ SÜRATLİ GEÇMİTİM ORADA KÜT ETTİ. ODA AMARTÜSÖRLERİN SON HADDİNE GELİP VURMASINDAN KAYNAKLANDI. E ODA DOĞAL OLARAK HER ARABADA OLABİLECEK BİŞİ...

    MODELİ MINI COPEER TAKLİDİ YAPAN ;) ;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunuskuru

    İKİ MODEL BİRBİRİNDEN FARKLI DERKEN BEN ŞUNU KASDETMİŞTİM. PİCOLAS ADLI ARKADAŞ; VİRAJLARA GİRDİĞİNDE SAVURMAKTAN FALAN BAHSETMİŞTİ. BEN ONUN ÜZERİNE BUNU SÖLEDİM.

    LASTİKLER İÇİN; NORMAL EBAT 14" OLAN ARAÇTA 15" İNCE YANAK LASTİK VAR BENİM ARABAMDA. ARKAYA 3 KİŞİ ÖNDE DE BEN VE YANIMDA 2 KİŞİ İLE BAYAĞI BİR YOL ALDIK AMA HERHANGİ BİR SORUN YOKTU. AKSİNE YOLA SARILMASI ÇOK DAHA GÜZEL OLUYOR. AMA BİR YERDEN BİRAZ SÜRATLİ GEÇMİTİM ORADA KÜT ETTİ. ODA AMARTÜSÖRLERİN SON HADDİNE GELİP VURMASINDAN KAYNAKLANDI. E ODA DOĞAL OLARAK HER ARABADA OLABİLECEK BİŞİ...

    MODELİ MINI COPEER TAKLİDİ YAPAN ;) ;)

    Alıntıları Göster
    Herkese selamlar,

    1 yıldır Daihatsu kullanan bir sürücü olarak deneyimlerimi yazmak istiyorum. Belki Daihatsu almayı düşünen ve bilgi almak isteyen arkadaşlara faydam olur.
    Geçen yıl Ağustos ayında yeni kasa Sirion 1.0 aldım ve kısa süre öncesine kadar da severek kullandım. Şu an yeni kasa otomatik Terios'um var.
    Sirion'un avantajlarını sıralamak gerekirse,

    + Fiyat - performans oranının çok iyi olması. Aracı 19.900 tl ye aldım. Ve donanımında gerekli herşey vardı. ABS, EBD, 4 cam otomatik, elektrikli aynalar, klima, uzaktan kumandalı merk. kilit, immobilizer, cd çalar, parçalı katlanır koltuklar..

    + iç mekanı çok geniş, arabaya binen, inceleyen herkes (yıkamacılar dahil) iç mekan genişliğine oldukça şaşırıyordu. 4 kişi rahat bir şekilde sıkışmadan yolculuk edebiliyorsunuz.

    + Dış Boyutları ufak oldugundan özellikle istanbulda park ederken şehiriçinde çok rahat ediyorsunuz. arabayla giremem dediginiz yerlere rahatca park edebiliyorsunuz.

    + Tüketimi ortalama 6,5 litre idi. Benzinli bir araç için ekonomik sayılır.

    + Motor hacmine göre performanslı sayılır. 0-100 fabrika verisi 14 saniye görünmesine rağmen seri bir araba kullanıyormuş hissi veriyor.

    + İşçilik ve plastik kalitesi muadili modellere göre oldukça iyi.

    Dezavantajlarına gelirsek;

    - 1.0 versiyonunda standart olarak 155/70 R13 lastik geliyor.(orijinali 175/65 R14) Lastik biraz ince oldugundan virajlarda pek güven vermiyor. Ama göründügünden daha iyi yol tuttugunu söyleyebilirim.

    - 3 silindirli motor biraz gürültülü. 110 dan itibaren motor ve rüzgar sesi hissedilir derecede artıyor.

    - Boyutları kompakt ve yuvarlak dizaynlı oldugundan pek çok kişiye güvensiz görünüyor. Özellikle kısa kaputu olması "bunla bi yere çarpsan direk dağılırsın"gibi yorumlara neden oluyor.

    - 1.0 versiyonda arka hoparlörler yok.
    - 1.0 versiyonda devir göstergesi yok.

    Bunlar aklıma gelen bazı temel noktalar. Sirionumla toplam 30.000 kilometre yaptım. Memnun kaldım mı, evet kaldım. Bu aracı önerir miyim, evet gönül rahatlıgıyla öneririm. Beni hiç yolda bırakmadı.

    Bu arada kozyatagındaki aykon otomotivden almıştım aracı. Teriosu da oradan aldım. Servis kesinlikle önemli. Servisten yana da hiçbir sıkıntım olmadı.
    Kozyatagındaki servisi de öneririm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: freddie82

    Herkese selamlar,

    1 yıldır Daihatsu kullanan bir sürücü olarak deneyimlerimi yazmak istiyorum. Belki Daihatsu almayı düşünen ve bilgi almak isteyen arkadaşlara faydam olur.
    Geçen yıl Ağustos ayında yeni kasa Sirion 1.0 aldım ve kısa süre öncesine kadar da severek kullandım. Şu an yeni kasa otomatik Terios'um var.
    Sirion'un avantajlarını sıralamak gerekirse,

    + Fiyat - performans oranının çok iyi olması. Aracı 19.900 tl ye aldım. Ve donanımında gerekli herşey vardı. ABS, EBD, 4 cam otomatik, elektrikli aynalar, klima, uzaktan kumandalı merk. kilit, immobilizer, cd çalar, parçalı katlanır koltuklar..

    + iç mekanı çok geniş, arabaya binen, inceleyen herkes (yıkamacılar dahil) iç mekan genişliğine oldukça şaşırıyordu. 4 kişi rahat bir şekilde sıkışmadan yolculuk edebiliyorsunuz.

    + Dış Boyutları ufak oldugundan özellikle istanbulda park ederken şehiriçinde çok rahat ediyorsunuz. arabayla giremem dediginiz yerlere rahatca park edebiliyorsunuz.

    + Tüketimi ortalama 6,5 litre idi. Benzinli bir araç için ekonomik sayılır.

    + Motor hacmine göre performanslı sayılır. 0-100 fabrika verisi 14 saniye görünmesine rağmen seri bir araba kullanıyormuş hissi veriyor.

    + İşçilik ve plastik kalitesi muadili modellere göre oldukça iyi.

    Dezavantajlarına gelirsek;

    - 1.0 versiyonunda standart olarak 155/70 R13 lastik geliyor.(orijinali 175/65 R14) Lastik biraz ince oldugundan virajlarda pek güven vermiyor. Ama göründügünden daha iyi yol tuttugunu söyleyebilirim.

    - 3 silindirli motor biraz gürültülü. 110 dan itibaren motor ve rüzgar sesi hissedilir derecede artıyor.

    - Boyutları kompakt ve yuvarlak dizaynlı oldugundan pek çok kişiye güvensiz görünüyor. Özellikle kısa kaputu olması "bunla bi yere çarpsan direk dağılırsın"gibi yorumlara neden oluyor.

    - 1.0 versiyonda arka hoparlörler yok.
    - 1.0 versiyonda devir göstergesi yok.

    Bunlar aklıma gelen bazı temel noktalar. Sirionumla toplam 30.000 kilometre yaptım. Memnun kaldım mı, evet kaldım. Bu aracı önerir miyim, evet gönül rahatlıgıyla öneririm. Beni hiç yolda bırakmadı.

    Bu arada kozyatagındaki aykon otomotivden almıştım aracı. Teriosu da oradan aldım. Servis kesinlikle önemli. Servisten yana da hiçbir sıkıntım olmadı.
    Kozyatagındaki servisi de öneririm.

    Alıntıları Göster
    DAHIATSU DOSTLARI UYUYOR GALİBA...

    ARKADAŞLAR, DAHIATSU FİRMASI 100. KURUŞUŞ DOLAYISIYLA MUHTEŞEM Bİ KAMPANYA YAPMIŞ VE SIFIR ARAÇLARDA 5000 YTL İLA 7000 YTL İNDİRİMLE ARAÇ SATMAYA BAŞLAMIŞ.

    ÖZELLİKLE 1.3 TERIOS LARIN FİYATI 26.000 YTL YE KADAR DÜŞMÜŞ.

    DÜŞÜNSENİZE SIFIR KM ORJİNAL JAPON MALI BİR 4x4 VE FİYATI SADECE 26.000 YTL.

    BU FİYATLARI VE CAZİP İMKANLARI ARAŞTIRIP OTOMOBİL ANASAYFASINDA GÜZEL Bİ TOPİC AÇMANIZ GEREKMEZMİ?

    MADEMKİ BU BİR PAYLAŞIM FORUMU BU BİLGİLERİ DAHIATSU'YU TANIMAYAN ARKADAŞLARLA PAYLAŞMANIZ GEREKMEZMİ

    BUNUDA ANASAYFADA BAŞLIK YAPMAYACAKSINIZDA NEYİ YAPACAKSINIZ?

    BENCE DAHIATSU SEVER'IN BİRİ BU KONUYA HEMEN EL ATMALI VE ANASAYFADA BİLGİLENDİRİCİ BİR TOPİC AÇMALI.

    İMZA: BİR JAPON DOSTU...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tecniq

    DAHIATSU DOSTLARI UYUYOR GALİBA...

    ARKADAŞLAR, DAHIATSU FİRMASI 100. KURUŞUŞ DOLAYISIYLA MUHTEŞEM Bİ KAMPANYA YAPMIŞ VE SIFIR ARAÇLARDA 5000 YTL İLA 7000 YTL İNDİRİMLE ARAÇ SATMAYA BAŞLAMIŞ.

    ÖZELLİKLE 1.3 TERIOS LARIN FİYATI 26.000 YTL YE KADAR DÜŞMÜŞ.

    DÜŞÜNSENİZE SIFIR KM ORJİNAL JAPON MALI BİR 4x4 VE FİYATI SADECE 26.000 YTL.

    BU FİYATLARI VE CAZİP İMKANLARI ARAŞTIRIP OTOMOBİL ANASAYFASINDA GÜZEL Bİ TOPİC AÇMANIZ GEREKMEZMİ?

    MADEMKİ BU BİR PAYLAŞIM FORUMU BU BİLGİLERİ DAHIATSU'YU TANIMAYAN ARKADAŞLARLA PAYLAŞMANIZ GEREKMEZMİ

    BUNUDA ANASAYFADA BAŞLIK YAPMAYACAKSINIZDA NEYİ YAPACAKSINIZ?

    BENCE DAHIATSU SEVER'IN BİRİ BU KONUYA HEMEN EL ATMALI VE ANASAYFADA BİLGİLENDİRİCİ BİR TOPİC AÇMALI.

    İMZA: BİR JAPON DOSTU...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Tecniq


    DAHIATSU DOSTLARI UYUYOR GALİBA...

    ARKADAŞLAR, DAHIATSU FİRMASI 100. KURUŞUŞ DOLAYISIYLA MUHTEŞEM Bİ KAMPANYA YAPMIŞ VE SIFIR ARAÇLARDA 5000 YTL İLA 7000 YTL İNDİRİMLE ARAÇ SATMAYA BAŞLAMIŞ.

    ÖZELLİKLE 1.3 TERIOS LARIN FİYATI 26.000 YTL YE KADAR DÜŞMÜŞ.

    DÜŞÜNSENİZE SIFIR KM ORJİNAL JAPON MALI BİR 4x4 VE FİYATI SADECE 26.000 YTL.

    BU FİYATLARI VE CAZİP İMKANLARI ARAŞTIRIP OTOMOBİL ANASAYFASINDA GÜZEL Bİ TOPİC AÇMANIZ GEREKMEZMİ?

    MADEMKİ BU BİR PAYLAŞIM FORUMU BU BİLGİLERİ DAHIATSU'YU TANIMAYAN ARKADAŞLARLA PAYLAŞMANIZ GEREKMEZMİ

    BUNUDA ANASAYFADA BAŞLIK YAPMAYACAKSINIZDA NEYİ YAPACAKSINIZ?

    BENCE DAHIATSU SEVER'IN BİRİ BU KONUYA HEMEN EL ATMALI VE ANASAYFADA BİLGİLENDİRİCİ BİR TOPİC AÇMALI.

    İMZA: BİR JAPON DOSTU...




    Techniq arkadaş,

    Doğru söylüyorsun şu an 100. yıl. Ama Daihatsu Türkiye hiçbir kampanya yapmadı malesef. Kampanya yapmış gibi gösterdiler kendilerini. Araçların fiyatları zaten böyleydi. Üzerine 100. yıla özel fiyat dediler... Yani 2006 yılı ikinci yarısındaki fiyatlar neyse, hala o... Ortada kampanya falan yok.

    Terios 1.3 lerdeki fiyatın sebebi ise bu aracın yeni kasasının gelmiş olması ve eski kasa stoğunun eritilmek istenmesi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umutgultekin -- 18 Haziran 2007; 9:38:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutgultekin

    quote:

    Orjinalden alıntı: Tecniq


    DAHIATSU DOSTLARI UYUYOR GALİBA...

    ARKADAŞLAR, DAHIATSU FİRMASI 100. KURUŞUŞ DOLAYISIYLA MUHTEŞEM Bİ KAMPANYA YAPMIŞ VE SIFIR ARAÇLARDA 5000 YTL İLA 7000 YTL İNDİRİMLE ARAÇ SATMAYA BAŞLAMIŞ.

    ÖZELLİKLE 1.3 TERIOS LARIN FİYATI 26.000 YTL YE KADAR DÜŞMÜŞ.

    DÜŞÜNSENİZE SIFIR KM ORJİNAL JAPON MALI BİR 4x4 VE FİYATI SADECE 26.000 YTL.

    BU FİYATLARI VE CAZİP İMKANLARI ARAŞTIRIP OTOMOBİL ANASAYFASINDA GÜZEL Bİ TOPİC AÇMANIZ GEREKMEZMİ?

    MADEMKİ BU BİR PAYLAŞIM FORUMU BU BİLGİLERİ DAHIATSU'YU TANIMAYAN ARKADAŞLARLA PAYLAŞMANIZ GEREKMEZMİ

    BUNUDA ANASAYFADA BAŞLIK YAPMAYACAKSINIZDA NEYİ YAPACAKSINIZ?

    BENCE DAHIATSU SEVER'IN BİRİ BU KONUYA HEMEN EL ATMALI VE ANASAYFADA BİLGİLENDİRİCİ BİR TOPİC AÇMALI.

    İMZA: BİR JAPON DOSTU...




    Techniq arkadaş,

    Doğru söylüyorsun şu an 100. yıl. Ama Daihatsu Türkiye hiçbir kampanya yapmadı malesef. Kampanya yapmış gibi gösterdiler kendilerini. Araçların fiyatları zaten böyleydi. Üzerine 100. yıla özel fiyat dediler... Yani 2006 yılı ikinci yarısındaki fiyatlar neyse, hala o... Ortada kampanya falan yok.

    Terios 1.3 lerdeki fiyatın sebebi ise bu aracın yeni kasasının gelmiş olması ve eski kasa stoğunun eritilmek istenmesi...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: umutgultekin

    Techniq arkadaş,

    Doğru söylüyorsun şu an 100. yıl. Ama Daihatsu Türkiye hiçbir kampanya yapmadı malesef. Kampanya yapmış gibi gösterdiler kendilerini. Araçların fiyatları zaten böyleydi. Üzerine 100. yıla özel fiyat dediler... Yani 2006 yılı ikinci yarısındaki fiyatlar neyse, hala o... Ortada kampanya falan yok.

    Terios 1.3 lerdeki fiyatın sebebi ise bu aracın yeni kasasının gelmiş olması ve eski kasa stoğunun eritilmek istenmesi...


    olsun be dostum, yinede bu forumdaki insanların çoğunun 26 milyar gibi bedava sayılabilecek bir fiyata Orjinal Japon malı bir 4x4 alınabileceğini bilmedikleri aşikardır, ve bence öğrenmeleri faydalı olur,

    ayrıca yine burdaki insanların çoğunun has bir Japon aracı olan Daihatsu'yu kore malı sandığınıda hepimiz biliyoruz.

    ben olsaydım sırf bu tür yanlışlıkları düzeltmek için bile bir başlık açardım ama yinede sizin bileceğiniz iş tabi.

    hayırlı günler dilerim...




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.