Şimdi Ara

[Deleted] (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
2.018
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • http://www.youtube.com/watch?v=KuEJ9DiBp3k&feature=player_embedded#! hocam cevap burda ya görgün eğitim :D kesiciye girdikten sonra bile km kadranı yukselıyor i nedene baglı olarak amma kavrama amma baska bırsey gran tuorısmoda senın bahsettiğin arabada bu gucte oldugundan normal yanı :D
  • hocam 700 800 beygir güçten bahsediyon seramik fayans biryere kadar
  • İlginç bir başlık olmuş. Ama bu duruma hata demek için şartların aynı labarotuar ortamında farklı sonuçlar vermesi gerekir. Gerçek hayatta diğer değişkenler sebebiyle bir araba aynı vites ve devirde farklı hızlarda yol alabilir. Günlük hayatta Yokuş yukarı ve aşağıda en belirgin hali ile olur bu değişkenlik. Eğer burdaki gibi bir durumda frenle müdahale edip aynı zamanda hızı korumak istiyorsak motor tabiki daha çok güç harcayacak ve devir artacak ve hızı sabit tutmaya çalışacaktır. Şunu unutmamalıyız frenler ön tekerlerde daha iyi tutar. Ön taraf gitmek istemiyorken arka taraf aynı hızı korumak için deviri arttırıp arabayı daha çok itmeye çalışacak. Yani bu oyunda ki bir hata değil hayatta ki bir gerçektir.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.