Şimdi Ara

dell servis

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
841
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Dell in yerinde servis olayinin kalktigi yazmis bazi arkadaslae bu konuya aciklik getirmek icin actim bu konuyu.dell in yerinde servisi hala vardir daha once 2 kez hdd 2 kez ankart degisimi yaptirdim evimde son degisimde 8 agustos 2014 de yapildi.simdide bi kac gun icinde evime gelip kirilan alt kasanin degisimini yapcaklar.yani hala dell in yerinde servis hizmeti var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Hocam bende tam bu konu hakında bilgi arıyordum çok sağolasın.
    internette 0 216 570 87 54 numara var İstanbul numarası belli ama ben İzmir deyim yinede gelip ilgileniyorlar mı ? ya da izmir'de hangi firma bu işlere bakıyor bilgin var mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: feroo773

    Hocam bende tam bu konu hakında bilgi arıyordum çok sağolasın.
    internette 0 216 570 87 54 numara var İstanbul numarası belli ama ben İzmir deyim yinede gelip ilgileniyorlar mı ? ya da izmir'de hangi firma bu işlere bakıyor bilgin var mı ?

    Kardesim sen o numarayi ara derdini anlat onlar senden adresini ister ver adresini izmir de kimle anlasmaliysa dell ordaki kisiler 2 3 icinde gelip yaparlar yani senin tek yapacagin ariyip derdini anlatman gereken neyse dell hallediyor parca degisimi yapilcaksada adresini veriyosun onlar 2 3 icinde gelip yapiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ibrahim1004 -- 13 Ağustos 2014; 17:42:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ama arkadaşım Dell markasından uzak durun servisi tam bir rezalet.

    Dün itibarı ile arakadaşa bir mağazadan illa windowslu olsun illa DELL olsun şirkette kullanılacak lisanslı olsun dediği için (ki ben o kadar Asus alması için ısrar etsem de) DELL 5547 G21W81C model Notebook aldık.
    Cihazı TÜrkçe kullanmak istediğimiz için açılıştaki bütün ayarları TÜrkçe olarak seçtik. Windows açıldığında herşey İngilizce oldu. Yani ingilizce windows kurmuşsunuz gibi.
    Dedik acaba başta bir yer kaçıkdık ingilizce mi seçtik diye sonra tekrar recovery yaptık yine herşeyi Türkçe seçtik ama hala Windows herşey ingilizce.

    En sonda artık kutudaki 0216...Dell servis numarasını aradık. Seri numarasını istediler verdik, dediler bu ürüne Koç sistem bakıyor biz destek olamıyoruz "ilgilenmiyoruz" dediler. Sonrasında Koç sistemi aradık konuyu anlattık aldığımız cevap "bu konuda teknik bilgimiz yok !". Konu ile ilgili eğer gerçekten kaydettilerse bütün telefon görüşmeleri kayıtlıdır.

    Sonuç olarak öğrendikki TÜrkiyedeki DELL servisleri 5 para etmez DELL kaliteli falan lafına inanıpta ASLA bu marakya para vermeyin. Servisi var diye güvenmeyin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: StarForce

    Ama arkadaşım Dell markasından uzak durun servisi tam bir rezalet.

    Dün itibarı ile arakadaşa bir mağazadan illa windowslu olsun illa DELL olsun şirkette kullanılacak lisanslı olsun dediği için (ki ben o kadar Asus alması için ısrar etsem de) DELL 5547 G21W81C model Notebook aldık.
    Cihazı TÜrkçe kullanmak istediğimiz için açılıştaki bütün ayarları TÜrkçe olarak seçtik. Windows açıldığında herşey İngilizce oldu. Yani ingilizce windows kurmuşsunuz gibi.
    Dedik acaba başta bir yer kaçıkdık ingilizce mi seçtik diye sonra tekrar recovery yaptık yine herşeyi Türkçe seçtik ama hala Windows herşey ingilizce.

    En sonda artık kutudaki 0216...Dell servis numarasını aradık. Seri numarasını istediler verdik, dediler bu ürüne Koç sistem bakıyor biz destek olamıyoruz "ilgilenmiyoruz" dediler. Sonrasında Koç sistemi aradık konuyu anlattık aldığımız cevap "bu konuda teknik bilgimiz yok !". Konu ile ilgili eğer gerçekten kaydettilerse bütün telefon görüşmeleri kayıtlıdır.

    Sonuç olarak öğrendikki TÜrkiyedeki DELL servisleri 5 para etmez DELL kaliteli falan lafına inanıpta ASLA bu marakya para vermeyin. Servisi var diye güvenmeyin.

    Berbat dedigin firma neden benim degisim taleplerimi iki uc gun icinde gelip yapip gidiyor acaba.dunyaninen buyuk 500 sirketinin %98 nim anlasmali oldugu bi firma ve dunyanin en buyuk 3.bilgisayar ureticisi ile asus u karsilastiriyosan ne diyim ben sana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahim1004


    quote:

    Orijinalden alıntı: StarForce

    Ama arkadaşım Dell markasından uzak durun servisi tam bir rezalet.

    Dün itibarı ile arakadaşa bir mağazadan illa windowslu olsun illa DELL olsun şirkette kullanılacak lisanslı olsun dediği için (ki ben o kadar Asus alması için ısrar etsem de) DELL 5547 G21W81C model Notebook aldık.
    Cihazı TÜrkçe kullanmak istediğimiz için açılıştaki bütün ayarları TÜrkçe olarak seçtik. Windows açıldığında herşey İngilizce oldu. Yani ingilizce windows kurmuşsunuz gibi.
    Dedik acaba başta bir yer kaçıkdık ingilizce mi seçtik diye sonra tekrar recovery yaptık yine herşeyi Türkçe seçtik ama hala Windows herşey ingilizce.

    En sonda artık kutudaki 0216...Dell servis numarasını aradık. Seri numarasını istediler verdik, dediler bu ürüne Koç sistem bakıyor biz destek olamıyoruz "ilgilenmiyoruz" dediler. Sonrasında Koç sistemi aradık konuyu anlattık aldığımız cevap "bu konuda teknik bilgimiz yok !". Konu ile ilgili eğer gerçekten kaydettilerse bütün telefon görüşmeleri kayıtlıdır.

    Sonuç olarak öğrendikki TÜrkiyedeki DELL servisleri 5 para etmez DELL kaliteli falan lafına inanıpta ASLA bu marakya para vermeyin. Servisi var diye güvenmeyin.

    Berbat dedigin firma neden benim degisim taleplerimi iki uc gun icinde gelip yapip gidiyor acaba.dunyaninen buyuk 500 sirketinin %98 nim anlasmali oldugu bi firma ve dunyanin en buyuk 3.bilgisayar ureticisi ile asus u karsilastiriyosan ne diyim ben sana

    servisi rezalet demiş zaten.
    düşün öyle bir markaki bazı ürünlere dell servisi bakıyormuş bazılarına koç sistem..bu nedir yaa böyle saçmalık mı olur servis dediğin tek merkezden yönetilir. neymiş ee o seri nolu ürüne biz bakmıyoruz koç sisteme yollayın. koç sistemi ararsın telefondan destek veremiyoruz bilgi sahibi değiliz arızaya yollayın. ulan adam cihazı daha yeni almış ne arızasına yollayacak tek yapacağınız TÜrkçe dil paketini nasıl yükleyeceğini adama tarif etmen 2 dk nı almaz mal herif.

    %98 anlaşmalı bilmem ne hepsi hikaye. önce adam gibi bir servis ağı kur. yıllardır DELL aynı geyik bir adım yol kat edemedi ve Asus markasının servis kalitsininde %1 i bile olamazlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: XmysticX

    quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahim1004


    quote:

    Orijinalden alıntı: StarForce

    Ama arkadaşım Dell markasından uzak durun servisi tam bir rezalet.

    Dün itibarı ile arakadaşa bir mağazadan illa windowslu olsun illa DELL olsun şirkette kullanılacak lisanslı olsun dediği için (ki ben o kadar Asus alması için ısrar etsem de) DELL 5547 G21W81C model Notebook aldık.
    Cihazı TÜrkçe kullanmak istediğimiz için açılıştaki bütün ayarları TÜrkçe olarak seçtik. Windows açıldığında herşey İngilizce oldu. Yani ingilizce windows kurmuşsunuz gibi.
    Dedik acaba başta bir yer kaçıkdık ingilizce mi seçtik diye sonra tekrar recovery yaptık yine herşeyi Türkçe seçtik ama hala Windows herşey ingilizce.

    En sonda artık kutudaki 0216...Dell servis numarasını aradık. Seri numarasını istediler verdik, dediler bu ürüne Koç sistem bakıyor biz destek olamıyoruz "ilgilenmiyoruz" dediler. Sonrasında Koç sistemi aradık konuyu anlattık aldığımız cevap "bu konuda teknik bilgimiz yok !". Konu ile ilgili eğer gerçekten kaydettilerse bütün telefon görüşmeleri kayıtlıdır.

    Sonuç olarak öğrendikki TÜrkiyedeki DELL servisleri 5 para etmez DELL kaliteli falan lafına inanıpta ASLA bu marakya para vermeyin. Servisi var diye güvenmeyin.

    Berbat dedigin firma neden benim degisim taleplerimi iki uc gun icinde gelip yapip gidiyor acaba.dunyaninen buyuk 500 sirketinin %98 nim anlasmali oldugu bi firma ve dunyanin en buyuk 3.bilgisayar ureticisi ile asus u karsilastiriyosan ne diyim ben sana

    servisi rezalet demiş zaten.
    düşün öyle bir markaki bazı ürünlere dell servisi bakıyormuş bazılarına koç sistem..bu nedir yaa böyle saçmalık mı olur servis dediğin tek merkezden yönetilir. neymiş ee o seri nolu ürüne biz bakmıyoruz koç sisteme yollayın. koç sistemi ararsın telefondan destek veremiyoruz bilgi sahibi değiliz arızaya yollayın. ulan adam cihazı daha yeni almış ne arızasına yollayacak tek yapacağınız TÜrkçe dil paketini nasıl yükleyeceğini adama tarif etmen 2 dk nı almaz mal herif.

    %98 anlaşmalı bilmem ne hepsi hikaye. önce adam gibi bir servis ağı kur. yıllardır DELL aynı geyik bir adım yol kat edemedi ve Asus markasının servis kalitsininde %1 i bile olamazlar.

    Turkce dil paketini nasil indirip kuracagi bilmeyip google dan 5dkda ogrenecegine servisi arayan adam gelmus koskaca dell ile asus u karsilastiriyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahim1004


    quote:

    Orijinalden alıntı: XmysticX

    quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahim1004


    quote:

    Orijinalden alıntı: StarForce

    Ama arkadaşım Dell markasından uzak durun servisi tam bir rezalet.

    Dün itibarı ile arakadaşa bir mağazadan illa windowslu olsun illa DELL olsun şirkette kullanılacak lisanslı olsun dediği için (ki ben o kadar Asus alması için ısrar etsem de) DELL 5547 G21W81C model Notebook aldık.
    Cihazı TÜrkçe kullanmak istediğimiz için açılıştaki bütün ayarları TÜrkçe olarak seçtik. Windows açıldığında herşey İngilizce oldu. Yani ingilizce windows kurmuşsunuz gibi.
    Dedik acaba başta bir yer kaçıkdık ingilizce mi seçtik diye sonra tekrar recovery yaptık yine herşeyi Türkçe seçtik ama hala Windows herşey ingilizce.

    En sonda artık kutudaki 0216...Dell servis numarasını aradık. Seri numarasını istediler verdik, dediler bu ürüne Koç sistem bakıyor biz destek olamıyoruz "ilgilenmiyoruz" dediler. Sonrasında Koç sistemi aradık konuyu anlattık aldığımız cevap "bu konuda teknik bilgimiz yok !". Konu ile ilgili eğer gerçekten kaydettilerse bütün telefon görüşmeleri kayıtlıdır.

    Sonuç olarak öğrendikki TÜrkiyedeki DELL servisleri 5 para etmez DELL kaliteli falan lafına inanıpta ASLA bu marakya para vermeyin. Servisi var diye güvenmeyin.

    Berbat dedigin firma neden benim degisim taleplerimi iki uc gun icinde gelip yapip gidiyor acaba.dunyaninen buyuk 500 sirketinin %98 nim anlasmali oldugu bi firma ve dunyanin en buyuk 3.bilgisayar ureticisi ile asus u karsilastiriyosan ne diyim ben sana

    servisi rezalet demiş zaten.
    düşün öyle bir markaki bazı ürünlere dell servisi bakıyormuş bazılarına koç sistem..bu nedir yaa böyle saçmalık mı olur servis dediğin tek merkezden yönetilir. neymiş ee o seri nolu ürüne biz bakmıyoruz koç sisteme yollayın. koç sistemi ararsın telefondan destek veremiyoruz bilgi sahibi değiliz arızaya yollayın. ulan adam cihazı daha yeni almış ne arızasına yollayacak tek yapacağınız TÜrkçe dil paketini nasıl yükleyeceğini adama tarif etmen 2 dk nı almaz mal herif.

    %98 anlaşmalı bilmem ne hepsi hikaye. önce adam gibi bir servis ağı kur. yıllardır DELL aynı geyik bir adım yol kat edemedi ve Asus markasının servis kalitsininde %1 i bile olamazlar.

    Turkce dil paketini nasil indirip kuracagi bilmeyip google dan 5dkda ogrenecegine servisi arayan adam gelmus koskaca dell ile asus u karsilastiriyor

    herkes herşeyi bilmek zorunda değil. zaten bilmediği için o salak servisi aramış işte.
    Onu bırak da sen neyi savunuyon ben onu anlamadım Dell yalakasımısın nesin?




  • XmysticX kullanıcısına yanıt
    Benim ne alakam var dell ile ben sadece dell in yerinde servis olayinin kalktigini soyleyenler oldugu icin bu konuda aklinda soru olanlari bilgilendirmek adina bu konuyu actim sen gelip asus asus diyip duruyosun banane neyi begeniyosan begen kardesim ben aldim cokta memnunum servisinden ve bu memnuniyetimi kafa karisikligi olanlara aktardim hepsi bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • milleti yanlış yönlendirme yeni alınan ürünlerde yerinde hizmet vermiyor..2013 ten sonra çıkan ürünlerde yerinde hizmet al bakalım alabiliyormusun..senin ürün anladığım kadarı ile eski seri ürünlerden ve yerinde destek hizmetine dahil olan seri...yeni alınan ürünlerde böyle bir uygulama yok..koçsisteme gönderiyorsunuz..kurumsal seriler farklı tabi ki..

    ayrıca teknik servisler yazılım desteği vermezler..bu kendi insiyatiflerine kalmış..bu servisin rezil olduğunu göstermez ama bu bana görede dell servisi gerçekten rezil hizmet sunuyor..başıma gelen olayları anlatsam ya gülmekten ya sinirden yarılırsınız...
  • Hp de kurumsal cihazlarına kendisi bakıoru son kullancı serileri mesela pavillion dv6 gibi seriler uyduruk servislere gönderiliyor.İzmir de bu şekilde.
  • Hiç kimsenin belirtmediği bir konuya değineyim. Dell marka laptop kullanıyor, garantiniz bitmedi ise Dell'i arayıp "Service Tag" numaranızı söyleyerek yerinde garantiniz olup olmadığını öğrenebilirsiniz. Yada Dell'in sitesine girip oradan da öğrenebilirsiniz.
    Dell yeni ürünlerin (2013-2014) neredeyse hiçbirine yerinde destek hizmeti vermiyor. Ama yerinde hizmet isterseniz 90-100 $ karşılığında da satıyor.
    Bu arada İnspiron serilerinde ürün kodunun sonu C harfi ile biten laptoplarda yerinde garanti hizmeti vermiyor.
    İki yıl önce aldığım DELL inspiron N5110 B67F45 Core i7 var. İki yıl önceden hem sitesinden hemde Dell'e telefon ederek yerinde destek hizmeti alabileceğimi teyit ettirmiştim.
    Dell Türkiye'nin satışlarının yetersiz olmasından dolayı kapatılacağını, teknik servis hizmetinin yapılan anlaşma ile Koç sisteme verildiğini geçen yıl duymuştum. Fakat gelen çığ gibi şikayetler sonucunda Türkiye ofisinin başına daha önce 13 yıl IBM'de çalışmış bir Türk'ün (bayan) atandığını en son haber olarak duydum. Sanırım tekrar yapılanma içine giriyorlar. Ama olan son tüketiciye oluyor.




  • 0 216 570 87 54 nolu telefonlari cevap vermiyor. Teknik servislerini öğrenmek istedim arızalı ürünü götürmek icin.

    Genel mudurlüklerini aradim teknik servisin telefonu icin, biz bilemeyiz yardımcı olamayız deyip yine yukarıdaki numaraya yonlendirdiler.
    Tâbi bu numara da dipsiz bir kuyu, hiç kimseye ulasamiyorsunuz. Bir dünya markasinin servisi böyle rezil olmamali.

    Vestel veya Casper olsa en azindan birilerine ulaşıp bağırıp çağırıp kavga edebiliyorsunuz, bunlarda iş vakit harcadığınız ile kalıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.