Şimdi Ara

Dell Teknik Servis Gogan İletişim Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
693
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar

    Inspiron 3542 kullanıcısıyım.Dün itibariyle bilgisayarımın klavyesinde sorunlar meydana geldi, bende yaşadığım sorunla ilgili konu açtım ve sorunu araştırdım, klavyenin temizliğiyle alakalı bir sorun olduğu ihtimalini göz önünde bulundurarak klavyeyi açtım, baktım hiçbir sorun yok, klavye tertemiz, bunun üzerine klavyeyi yerine taktım ve sol köşesinde harfler arasında belli bile olmayan ufak bir çatlak belirdi.Klavyede yaşanan bu sorunu ve bilgisayarımdaki diğer sorunları Dell müşteri hizmetlerine ilettim ve bana Mecidiyeköy'deki Gogan İletişim'in adresini verdiler.Bilgisayarı Gogan İletişime garantiye götürdüğümde durumu onlara anlattım, bana bilgisayarımın garanti dışı olduğunu söylediler.Konuyu anlattığımda ise hiç de anlayışla karşılamadılar ve bir türlü ilgi göstermediler.Klavye dışında piksel ve ses konusunda da sorunlar vardı, onları da ilettiğimde klavyenin köşesindeki basit bir çatlaktan dolayı o sorunlarla da ilgilenemeyeceklerini ve bilgisayarın tamamen garanti dışı olduğunu söylediler ve hiç de kibar bir üslüp kullanmadılar.Klavyeyi açarak bilgisayarı garanti dışı bırakmam, benim sorunum olabilir ama bilgisayarın her halinden sorunun göze batmayan ufak bir çatlaktan dolayı meydana gelmediği belli, benzer sorunları başka elektronik cihazlarda da yaşamıştım ama teknik servisler her ne kadar prosedüre uygun olmasa da önemsememişlerdi, Gogan İletişim de isteseydi insiyatif kullanıp bunu önemsemeyebilirdi ama ne kadar ısrar edersem edeyim yapmadılar.Klavye dışında piksel ve ses konusunda da sorunlar vardı, onları da gösterdiğimde sırf klavyeyi açtım diye piksel ve ses sorunun da garanti kapsamının dışına çıktığını söylediler, Tamam mesuliyet bana ait ancak kesinlikle ve kesinlikle müşteriyle birebir ilgilenen, müşteriye çözüm üretebilen, insiyatif kullanabilen personelle sahip bir firma değil, isteselerdi yaptığım o basit hatayı görmezden de gelebilirlerdi.Açıkçası hiç kimseye tavsiye etmem, ben bu kadar ilgisiz, bu kadar müşteriyle kötü diyalog kuran bir firma görmedim.Son derece ilgisiz, müşteriye anlayışla yaklaşmayan, sorunlara çözüm üretebilen bir firma değil ve bu saatten sonra Dell ile işim olmaz, özellikle piksel konusunda diğer Dell kullanıcılarının da sıklıkla bu sorunu yaşadıklarını öğrendim ve Gogan İletişimden de hiç memnun kalmadım, bir daha önünden bile geçmem, hiç kimseye de tavsiye etmem.







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.